خانه » اطلاعیه های مهم » زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر

متن آگهی:

خبر جدید ۲۳ اسفند ۹۳ (نتایج اعلام شد):

ضمن آرزوی موفقیت برای یکایک شما کارجویان گرامی، طبق اخبار قبلی منتشر شده در سایت به تاریخ ۱۸ اسفند ۹۳ مبنی بر اعلام نتایج در هفته پیش رو به اطلاع میرسانیم که نتایج آزمون استخدامی مذکور اعلام شد.

قبول شدگان بر حسب نتایج کسب شده در دو گروه زیر دسته‌بندی شده‌اند:
۱- اولویت اول
۲- ذخیره

لینک اعلام نتایج

اطلاعیه قبلی

اطلاعیه ۱۳ بهمن ماه ۹۳

اعلام نتایج  
نتایج آزمون استخدامی متعاقبا از طریق همین سایت اعلام خواهد شد.

اطلاعیه قبلی

دریافت کارت ورود به جلسه:

برای دریافت کارت ورود به جلسه اینجا کلیک کنید

 

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۱۹ دیدگاه تاکنون.

  1. سلام.ممنون از اطلاع رسانی هایی که انجام میدید.موفق باشید دوست عزیز

    [پاسخ]

  2. M@hdi گفت:

    از طریقۀ برگزاری آزمون مشخص بود که همش فرمالیته است!!!!!

    [پاسخ]

  3. پیمان گفت:

    آقایی که میفرمایید مگه پروژه ی استانیه که باید بومی بگیرن؟ در جوابتون باید بگم تو استان شما حالا هرجا که هست بچه های بوشهر میتونن استخدام بشن؟ اصلا کسی جواب سلامشون رو میده؟ اگه فردا روزی خدایی نا کرده نیروگاه نشت کنه مردم کجا هستن که تا ابد باید شهرشون رو ترک کنن؟! کمی منطقی بودن بدک نیست.

    [پاسخ]

  4. امین گفت:

    درود بر شما
    باید عرض کنم که آزمون ۱۰۰% فرمالیته بود
    چون دوستانی رو میشناسم که با پارتی وارد نیروگاه شده بودند و در روز استخدام نیز ایشان را مشاهده نمودم، که در پاسخ به اینکه “شما خودتون تو نیروگاه کار میکنید، اینجا چیکار میکنید؟” فرمودند “به ما گفتن برید آزمون بدید تا ما یه چیزی داشته باشیم رو پروندتون بزاریم”
    پس بر همگان واضح و مبرهن هست که آزمون الکیست.

    [پاسخ]

  5. فیروز گفت:

    برگزاری آزمون هم خوب سرکاریه برا ملت جویای کار.
    نتیجه آزمون که معلوم نیست که چند درصد زدی. بعد تو مصاحبه هم که خیلی راحت ردت میکنن.
    توکل کنین بر خدا
    و ایمانتونو حفظ کنین.

    [پاسخ]

  6. M@hdi گفت:

    خب اشخاصی مثل من که نسبت به نحوه برگزاری آزمون اعتراض دارن باید چکار کنن؟؟!!

    [پاسخ]

  7. لیلا گفت:

    بچه‌ها اخرش نتایج روزدن!

    [پاسخ]

  8. جواد گفت:

    سلام دوستان
    از آشنایی تو نیروگاه پرسیدم گفت که نتایج را قبل از عید میزنند ولی معلوم نیست مصاحبه هاش این ور عید باشه یا اون ور

    [پاسخ]

  9. محمد گفت:

    این ازمون و قبول شدگان فقط باید حق مردم بوشهر باشه ولا غیر

    [پاسخ]

  10. محمد گفت:

    این چه وضعی هست. کی به ما جواب میده. آقای ریس جمهور شما پاسخگوی ما باشید چرا ما جوانها باید اینقدر سختی متحمل بشویم. هیچ کس نیست که بداند کی نتایج رو اعلام میکنن هیچ کس نیست فقط دارن ما رو میپیچونن . هر کس مسول هست و جواب ما رو نمیده میسپارمش به پهلوی شکسته بی بی دو عالم .

    [پاسخ]

  11. M@hdi گفت:

    با رامتین موافقم.

    [پاسخ]

  12. جواد گفت:

    دوستان عزیز سلام
    شنبه-یکشنبه آتی بهتون خبر میدم که نتایج چه موقعی میاد.
    منم مثه شما، ولی کسی را پیدا کردم که خبر داره
    منتظر باشید دوستانم

    [پاسخ]

  13. س. گفت:

    آقا احسان پناه بر خدا بدبین نباشیم.

    [پاسخ]

  14. رامتين گفت:

    اقای انصاری با تمام احترامی که برای بوشهریا قائلم حرفتون خیلی بی منطق هست.مگه مترو یا یه پروژه استانیه این موضوع.انرژی اتمی ملیه.این تحریم هایی که بابت انرژی اتمی شده فقط دامن بوشهر رو گرفته؟؟یکم بازتر نگاه کنید این سطحی نگری توقعات ما رو بیخود بالا میبره.موفق باشید دوست عزیز

    [پاسخ]

  15. M@hdi گفت:

    آقای انصاری می فرمایند من باید در همون روز امتحان به نماینده واحد امتحان گیرنده مراجعه میکردم و در همون روز امتحان اعتراض می کردم!!! در صورتی که در سایت Azmoon.pgu.ac.ir ایمیل و شماره تلفنی رو برای اعتراض شرکت کنندگان قرار دادن….. اینطور که آقای انصاری جواب بنده رو میدن ؛ از قرار معلوم ایشون نماینده ی رسیدگی به شکایات شرکت در آزمون بودن یا وکیل مدافع آزمون گیرنده، و ما خبر نداشتیم!!
    در ضمن آقای انصاری، این خیلی خوبه که نیروهای بومی استان بوشهر در همون استان به خدمت گرفته بشن، ولی در نظر داشته باشید که ما هم طبق مقرراتی که امتحان گیرنده اعلام کرده بود در این آزمون شرکت کردیم و دوست نداریم در حقی کسی اجحاف بشه….

    [پاسخ]

  16. احسان گفت:

    خدا کنه اون بنده خدایی که گفته فرمالیتس اشتباه کرده باشه چون بعضی از مراقب ها از معلمان اون مدرسه بودن و اطلاعی نداشتن بخدا با چه مکافاتی از همدان به اونجا امدم حالا هزینش و بیخوابیش بکنار اگه فرمالیته باشه مسئولین برگزاری در پیشگاه خدا باید جواب گو باشند که بنده از حق خودم نخواهم گذشت چون بایک امید و آرزو و عشق خدمت به مملکت امدم و امتحان دادم
    التماس دعا و ارزوی قبولی همه دوستانی که امتحان دادن
    یاعلی

    [پاسخ]

  17. انصاری گفت:

    با سلام . در پاسخ به m@hdi آزمون فرمالیته نیست ولی سهمیه زیاد لحاظ می کنن من خودم همسایه نیروگاه هستم . امیدوارم ۹۰ درصد سهمیه خانواده های شهدا و جانبازان و غیره در این آزمون لحاظ نگردد و امیدوارم همه بچه های استان بوشهر باشند چون واقعا حق بوشهریها است انشاالله در پایان هر آزمون این موضوع را به گوش نماینده در همان روز برسانید نماینده واحد امتحان گیرنده در روز رفع نقص کارت مشخص بود در آزمونهای بعد بجای اعتراض در سایت به گوش نماینده برسانید در هر امتحانی

    [پاسخ]

  18. M@hdi گفت:

    سه روز پس آزمون ایمیلی یا عنوان “اعتراض و درخواست پیگیری” به آدرس الکترونیکی azmoon@pgu.ac.ir که در سایت Azmoon.pgu.ac.ir درج شده بود فرستادم ولی هنوز جوابی دریافت نکردم!!!!!
    متن ایمیلم دقیقا همین متن زیر بود به جز اینکه اینجا با اسم م.خ براتون مینویسم:
    “با سلام؛
    اینجانب م.خ با کد ملی ………. و کد داوطلبی ۱۱۲۱۰۲۳۴۴ در تاریخ ۱۳۹۳/۱۰/۰۵ در آزمون استخدام آن سازمان شرکت کرده و بر خود لازم می دانم مطالبی را با سازمان برگزار کننده ی آزمون در میان گذارم تا جهت رسیدگی اقدام فرمائید؛
    طبق قرار مقرر شده می بایست دفترچه ها رأس ساعت ۸ صبح توزیع و امتحان شروع شود، ولی با بروز اشتباه در توزیع دفترچه ها، آزمون تقریبا ۱۰ دقیقه الی یکربع با تأخیر شروع شد!
    پس از توزیع دفترچه های آزمون به علت کمبود دفترچه ی سوال شماره ی یک که در اختیار رابطین قرار گرفته بود، مجدداً با تاخیری حدود ۱۰ دقیقه الی یکربع، دفترچه آزمون در اختیار من و پنج نفر دیگر از شرکت کنندگان که صندلی هایمان در انتهای سالن (ساختمان مرکزی دبیرستان البرز- طبقه دوم – راهروی غربی) قرار داشت ، قرا گرفت؛ ولی در زمان جمع آوری دفترچه شماره ی یک هیچگونه وقت اضافه ای در اختیار بنده و دیگر دوستان همردیف من قرار نگرفت!
    پس از درخواست اضافه وقت از مراقب سالن؛ متأسفانه ایشان نه تنها یکمرتبه بلکه چندین مرتبه با کمال جدیت و خونسردی گفت :”این آزمون فرمالیته است….” که همین امر بطور قطع در افکار شرکت کنندگان بسیار تأثیرگذار است و نشان از بی عدالتی دارد!!!!
    از آنجائیکه اینجانب با اطمنیان خاطر و اعتماد به صحت برگزاری آزمون در آن جلسه حضور یافتم و از اعتماد به نفس و آمادگی کامل برای شرکت در امتحان برخوردار بودم، لذا درخواست پیگیری جهت احقاق حقوق در زمان آزمون را دارم.
    خواهشمند مراتب را اعلام فرمائید.

    با تشـــــکر
    م… خ

    [پاسخ]

  19. باران گفت:

    سلام. کی نتیجه میزنین ؟؟؟؟ صبرمون تموم شدا….

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.