خانه » استخدام در استان کرمان » آگهی استخدام شرکت صنایع مس افق کرمان(تمدید مهلت ثبت نام)

آگهی استخدام شرکت صنایع مس افق کرمان(تمدید مهلت ثبت نام)

متن آگهی:

خبر ۱۱ دی ماه ۱۴۰۲ – تمدید ثبت نام: داوطلبین گرامی مهلت ثبت نام آگهی تا تاریخ  ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ روز  چهارشنبه ساعت ۱۶ تمدید شده است


خبر ۳ دی ماه ۱۴۰۲ – شرکت صنایع مس افق کرمان (سهامی عام) در نظر دارد جهت تکمیل بانک اطلاعاتی نیروی انسانی متخصص  مورد نیاز،  به منظور ارائه خدمات جذب نیرو در بازه های مختلف زمانی به شرکت های پیمانکاری مجتمع مس سرچشمه ی رفسنجان و مس شهربابک نسبت به شناسایی افراد متقاضی اقدام نماید. افراد متقاضی به آدرس اینترنتی کارآزمون مراجعه و پس از مطالعه دقیق مفاد آگهی نسبت به ثبت نام در مقطع و رشته تحصیلی مورد نظر با توجه به شرایط ذکر شده، از تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۲ لغایت ۱۴۰۲/۱۰/۱۱ اقدام نمایند. لازم به ذکر است کلیه مراحل مذکور، توسط مرکز آزمون های تخصصی دانشگاه صنعتی شریف انجام می پذیرد.

مهلت ثبت نام : ۱۱ دی ماه ۱۴۰۲

تذکر: لازم به ذکر است که این آزمون صرفا جهت تکمیل بانک اطلاعاتی  نیروی انسانی متخصص  مورد نیاز، به منظور ارائه خدمات جذب نیرو در بازه های مختلف زمانی به شرکت های پیمانکاری و شرکت های پروژه ای مجتمع مس سرچشمه ی رفسنجان و مس شهربابک  می باشد و افراد بر اساس نیاز شرکت های پیمانکاری مجتمع ها   در بازه های مختلف زمانی جهت عقد قرارداد معرفی می گردند و هیچ گونه قراردادی بین داوطلبین و شرکت صنایع مس افق کرمان منعقد نخواهد گردید.

بخش اول لیست مقطع و رشته های آزمون جهت تکمیل بانک اطلاعاتی جهت  ارائه خدمات به شرکت های پیمانکاری مستقر در مجتمع های مس سرچشمه ی رفسنجان و شهربابک

ردیفعنوان مهارتمقطع تحصیلیمدرک تخصصیجنسیتحد نصاب نمره لازمشرایط ثبت نامتوضیحات
۱اپراتور کامیون های معدنی (دامپتراک)دیپلمگواهینامه پایه یک  و ویژه تراکمرد 

 

 

 

 

 

 

 

 

حداقل حد نصاب نمره کل کتبی ( شامل دروس عمومی و تخصصی ) مورد نیاز شرکتهای پیمانکاری مستقر در مجتمع ها نمره  ۵۰ می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بومی شهرستان های رفسنجان ، پاریز ، شهربابک و انار

کد گواهینامه ویژه  ۵۴ می باشد
۲اپراتور شاولدیپلمگواهینامه ویژه شاولمردکد گواهینامه ویژه ۶۲ می باشد
۳اپراتور بلدوزردیپلمگواهینامه ویژه بلدوزرمردکدگواهینامه ویژه ۴۳ می باشد
۴اپراتور گریدردیپلمگواهینامه ویژه گریدرمردکد گواهینامه ویژه ۳۶ می باشد
۵اپراتور لودردیپلمگواهینامه پایه یک  و ویژه لودرمردکد گواهینامه ویژه ۳۹ می باشد
۶اپراتور بیل مکانیکیدیپلمگواهینامه ویژه بیلمردکد گواهینامه ویژه۴۰ می باشد
۷اپراتور حفاری (حفار)دیپلمآشنایی با اصول حفاریمرد
۸اپراتور جرثقیلدیپلمگواهینامه پایه یک  و ویژه جرثقیلمردکد گواهینامه ویژه ۴۲ می باشد
۹تعمیرکار لاستیک خودروهای سنگیندیپلممرد
۱۰تعمیر کار ماشین آلات سنگین (تعمیرات برق و مکانیک)دیپلمشناخت متعلقات کلیه ماشین آلاتمرد
۱۱آتشباردیپلمآموزش دیده دوره آتشباری از مراکز معتبر با ارائه گواهینامه  – آشنایی با وسایل ایمنی و حفاظتیمرد گواهینامه  آشنایی با وسایل ایمنی و حفاظتی
۱۲جوشکاردیپلمدارای گواهینامه رسمی   مهارت جوشکاری از سازمان فنی و حرفه ای (دارای مهارت جوشکاری الکترود دستی SMAW،۱F، ۲F،۳F،۴F، جوشکاری لوله های فلزی ، جوشکاری الکترودهای E6013-E7018-E6010 و حالهای مختلف تخت افقی عمودی و سربالا)مرد گواهینامه رسمی   مهارت جوشکاری از سازمان فنی و حرفه ای
۱۳آهنگردیپلمآشنایی با ابزار آلات جوشکاری و آهنگری – توانایی بازسازی و تعمیرمرد
۱۴استادکار هیدرولیکدیپلمدارای گواهینامه رسمی فنی و حرفه ای – آشنایی با هیدرولیک صنعتیمرد گواهینامه رسمی فنی و حرفه ای  آشنایی با هیدرولیک صنعتی
۱۵برقکاردیپلمدارای گواهینامه رسمی فنی و حرفه ای الکترونیک یا برقمرد گواهینامه رسمی فنی و حرفه ای الکترونیک یا برق

در رشته های  بالااولویت نهایی ، بیشتر تکیه بر توانایی جسمانی ، قد و وزن مناسب و بر اساس آزمایشات طب کار  می باشد .

در رشته های  بالا  ، بومی شهرستان های رفسنجان ، پاریز و انار جهت اشتغال در شرکت های مستقر در مجتمع مس سرچشمه و بومی شهرستان شهربابک جهت  اشتغال در شرکت های مستقر در مجتمع مس شهربابک باید ثبت نام  نمایند و صرفا در هر مجتمع بومی شهرستان های ذکر شده که از شرایط بومی بخش سوم تبعیت می نمایند  قادر به ثبت نام هستند.

بخش دوم : شرایط عمومی شرکت در آزمون جهت تکمیل بانک اطلاعاتی جهت  ارائه خدمات به شرکتهای پیمانکاری مستقردر مجتمع های مس سرچشمه ی رفسنجان  و شهربابک

۱-     تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران

۲-     تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرّح در قانون اساسی

۳-     دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی ویا معافیت دائم برای متقاضیان (تاریخ صدور کارت پایان خدمت می بایستی حداکثر تا پایان روز ثبت نام باشد)

۴-   عدم اشتهار به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد (با تأیید مراجع ذی‌صلاح(

۵-     فراغت کامل تحصیلی (داشتن مدرک فارغ­ التحصیلی) در مقطع مورد نیاز به هنگام ثبت نام (توضیح اینکه مدارک معادل شامل مورد فوق نمی باشد)

۶-      عدم تعهد اشتغال در دستگاهها، مؤسسات و شرکتها و کلیه نهادها و ارگان­ها ی دولتی به هر شکل ممکن

۷-     داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی به تایید واحد ایمنی و بهداشت و طب کار شرکت

شرایط سنی شرکت کنندگان آزمون جهت تکمیل بانک اطلاعاتی جهت  ارائه خدمات به شرکتهای پیمانکاری مستقردر مجتمع های مس سرچشمه ی رفسنجان و شهربابک :

۱- حداکثر سن قابل قبول بدون احتساب مدت خدمت سربازی  برای داوطلبین متولدین۱۳۷۱/۱/۱و  بعد از آن می باشد . ( بدیهی است داشتن شرایط جسمانی و تندرستی مناسب از اولویت های مدنظرمی باشد.)

تبصره ۱ : ملاک عمل برای محاسبه سن ، تاریخ فارغ التحصیلی ، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه پایان روز ثبت نام می باشد.

 تبصره ۲ : سوابق کار تامین اجتماعی فرد به میزان حداکثر۵ سال که به تایید سازمان تامین اجتماعی رسیده باشد(هر گونه سوابق تامین اجتماعی ) و همچنین مدت زمان خدمت سربازی (حداکثر به مدت ۲ سال ) به حداکثر سن مجاز داوطلبان افزوده خواهد شد .

تبصره ۳:حداکثر سن ایثارگران (آزادگان،جانبازان، رزمندگان و فرزندان شهدا و  مفقود الاثر و…)مطابق قوانین زیر خواهد بود :

–  جانبازان،آزادگان، فرزندان شهدا ، همسران شهدا ، فرزندان جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر  ، همسران جانبازان   ۲۵ درصد و بالاتر ، فرزندان آزادگانی که حداقل یک سال و بالاتر سابقه اسارت دارند ، همسر آزادگانی که حداقل یک سال و بالاتر سابقه اسارت دارند و رزمندگان با سابقه حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه اختیاری در جبهه و فرزندان جانبازان و ایثارگران بازنشسته شرکت ملی صنایع مس ایران تا میزان ۱۰ سال از شرط حداکثر سن معاف می باشند.

– افراد خانواده معظم شهدا(شامل پدر ، مادر،خواهر وبرادر شهید ) تا میزان ۵سال از شرط حداکثر سن معاف می باشند.

– رزمند گان کمتر از ۶ ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه، به میزان مدت حضور داوطلبانه در جبهه از شرط حداکثر سن معاف می باشند.

بخش سوم: شرایط بومی شرکت در آزمون جهت تکمیل بانک اطلاعاتی جهت  ارائه خدمات به شرکتهای پیمانکاری مستقردر مجتمع های مس سرچشمه ی رفسنجان  و شهربابک

متقاضیان از لحاظ بومی بودن صرفا می بایست دارای شرایط قید شده در آگهی  باشند ،  بدیهی است متقاضیان صرفا می توانند در یکی از نیازها بر اساس جدول ثبت نام نمایند و همچنین  در هر یک از رشته ها صرفا بومی همان شهرستان ها می تواند ثبت نام نمایند.

توضیح : بومی به افرادی اطلاق می گردد که دارای حداقل یکی از شرایط ذیل باشند:

 الف-   محل تولد یا محل صدور شناسنامه داوطلب در یکی از توابع مناطق مذکور باشد.ضمنا مبنای تعریف شهرستان برای تعیین بومی بودن ، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد

ب-   حداقل دو مقطع تحصیلی از مقاطع تحصیلی (ابتدایی ، متوسطه اول(راهنمایی) ، متوسطه دوم(دبیرستان)) فرد متقاضی در یکی از توابع مناطق مذکور باشد

ج-   همسر و فرزندان کارکنان نیروهای مسلح   (اعم از شاغل و یا بازنشسته) که در ۱۰ سال اخیر حداقل به مدت ۳ سال سابقه خدمت در  شهرستان های مذکور را دارند.

د-   کارکنان شرکتهای پیمانکاری و پروژه ­ای مرتبط و مستقر در مجتمع های مس سرچشمه ی رفسنجان و شهربابک که تا پایان مهلت ثبت نام حداقل به مدت ۵ سال در پروژه های مرتبط با شرکت مس مشغول به کار بوده و سوابق کاری آنها به تأیید سازمان تأمین اجتماعی رسیده باشد.(با شرط تائید امور نظارت بر منابع انسانی پیمانکاران مجتمع ها )

ه-   فرزندان بازنشستگان شرکت ملی صنایع مس ایران که محل تولد آنها خارج از مناطق اعلام شده است .

تبصره ۱:برای شهرستان شهربابک با توجه به شرایط قبلی ، کسانی که محل تولد و کدملی پدر آنها مختص شهربابک  است و حداقل یک مقطع تحصیلی کامل از مقاطع تحصیلی فرد متقاضی در آن شهرستان می باشد ،  با تاییدیه آموزش و پرورش شهرستان شهربابک نیز مورد تایید میباشد .

تبصره ۲:  بند ( ب ) برای بخش پاریز با توجه به شرایط جغرافیایی ،  حداقل یک مقطع تحصیلی کامل از مقاطع تحصیلی (ابتدایی، متوسطه اول(راهنمایی)) فرد متقاضی ،  با تاییدیه آموزش و پرورش شهرستان سیرجان نیز مورد تایید میباشد .

تبصره ۳:افرادی که محل تولد و کدملی پدر آنها مختص شهرستان های رفسنجان ، پاریز ، انار و شهربابک می باشد و پدر آنها از کارکنان دولت بوده و به واسطه ماموریت ، فرزند آنها در شهر محل ماموریت متولد شده است با تاییدیه فرمانداری شهرستان مربوطه مورد تایید می باشد.

بخش چهارم :شرایط آزمون جهت تکمیل بانک اطلاعاتی جهت  ارائه خدمات  به شرکتهای پیمانکاری مستقر در مجتمع های مس سرچشمه ی رفسنجان  و شهربابک 

توضیحات اختصاصی آزمون :

۱-      داوطلبان صرفا بر اساس امتیاز حد نصاب نمره کل کتبی(نمره ۵۰) بدست آورده شده و بر اساس اعلام نیاز پیمانکاران و  صرفاً از بین مناطق اعلام شده در جدول اعلامی به  تناسب تخصص و نیازهر مجتمع  و محل خدمت آنها  و بر اساس شغل و مقطع تحصیلی انتخابی فرد متقاضی جهت مصاحبه عملی معرفی خواهند گردید.

۲-      داوطلبان در صورت قبولی بر اساس ضوابط و مقررات قانون کار و تامین اجتماعی و به صورت قراردادی در شرکت های پیمانکاری مستقر در مجتمع ها جذب می گردند.

۳-      تایید سلامت و توانایی کامل جسمی و روانی داوطلبان بر عهده واحد ایمنی و بهداشت  و طب کار شرکت موردنظر می باشد.

۴- با توجه به اینکه افراد برای مشاغل مورد نظر با مشخصات و تحصیلات اعلام شده معرفی می گردند ، لذا داوطلبان صرفاً  پس از صحت مدارک اعلامی از سوی شرکت مورد نظر مشغول به فعالیت می گردند.

۵-    لازم به ذکر است در بخش آزمون کتبی در هر رشته از بین افرادی که حائز حد نصاب نمره کل کتبی (نمره ۵۰)و بیشترین امتیاز گردیده اند  و بر اساس نیاز پیمانکاران جهت مصاحبه عملی و تخصصی معرفی خواهند گردید و در صورت  کسب نمره حد نصاب در مصاحبه عملی و طب صنعتی به کارمشغول خواهند گردید.

بخش پنجم : سهمیه ها

۱-       سهمیه ایثارگران ۲۵ درصد شامل :جانبازان ، آزادگان و همسر و فرزندان شهدا ، همسر جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و فرزندان جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آزادگان دارای یک سال اسارت و بالاتر  ، خواهر شهید و برادر شهید  می باشد و سهمیه ایثارگران ۵ درصد شامل رزمندگان با سابقه حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنها و همسر و فرزندان جانبازان زیر ۲۵ درصد و همسر و فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت می باشد . (مشروط به کسب حداقل ۶۰ درصد نمره حد نصاب کتبی   در هر رشته تحصیلی ).

   تبصره ۱ : تاییدیه مدارک و مستندات ایثارگری (صرفا نامه رسمی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و برای تاییدیه مدت حضور داوطلبانه اختیاری در جبهه ها نامه مکتوب معاونت نیروی انسانی ناجا، معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و معاونت توسعه و منابع جهاد کشاورزی و سازمان ارتش جمهوری اسلامی ایران مورد تایید می باشد ، بدیهی است سایر مراجع مورد تایید نمی باشد.)

تبصره ۲ :  سهمیه موارد مذکور ( به استثاء فرزندان شهدا و مفقو دین الاثر ) تنها به یکی از فرزندان تعلق خواهد گرفت .

۲-       سهمیه بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران۲۵ درصد (مشروط به کسب حداقل ۶۰ درصد نمره حد نصاب کتبی در هر رشته تحصیلی )

تبصره ۳ :  سهمیه مذکور  تنها به یکی از فرزندان تعلق خواهد گرفت.

بخش ششم : سایر توضیحات 

۱-   متقاضیان در صورت نیاز بر اساس ضوابط و مقررات قانون کار به شرکت پیمانکاری معرفی وپس از مصاحبه عملی و تخصصی و ایمنی به صورت قراردادی در شرکت مورد نظر جذب می گردند.

۲-      چنانچه در هر مرحله از جذب و در هر زمان محرز شود متقاضی به اشتباه و یا به عمد اطلاعات خلاف واقع ارائه داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی می باشد از انجام مراحل بعدی بر اساس صلاحدید شرکت پیمانکاری معرفی شده حتی پس از اشتغال محروم و از روند جذب حذف خواهد شد.  ضمنا مدارک ارائه شده در زمان ثبت نام ملاک عمل و ارزیابی می باشد و پس از اتمام زمان ثبت نام هرگونه مدرک قابل ارائه و بررسی نمی باشد

۳-      ملاک ارائه مدارک صرفا از طریق سایت .کارآزمون و  تا پایان مدت ثبت نام می باشد . بدیهی است ارائه هر گونه مدرکی بعد از پایان مدت ثبت نام بلا اثر و قابل رسیدگی نمی باشد.

۴-   لازم به ذکر است شروع به کار و محل جغرافیایی خدمت افراد بنابر تشخیص شرکت  پیمانکاری معرفی شده بوده و صرف ثبت نام برای افراد حقی ایجاد نخواهد کرد.

۵-   لازم به ذکر است که شروع به کار افراد بصورت مرحله ای در زمانهای مختلف و بر اساس نیاز شرکت های پیمانکاری مستقر در مجتمع ها خواهد بود.

۶-  بدیهی است پس از اعلام نیاز شرکت های پیمانکاری مستقر در مجتمع ها ، بر اساس حد نصاب نمره کل  آزمون کتبی (نمره ۵۰)، پذیرش فرد پس از موفقیت در مصاحبه تخصصی و عملی  و روانشناختی  ، معاینات پزشکی ، تایید فرد توسط کمیسیون مربوطه و قبولی در گزینش ، انجام می پذیرد و بدیهی است  که در صورت پذیرش داوطلب در هر کدام از مراحل قید شده از ایشان جهت انجام مراحل بعدی دعوت به عمل خواهد آمد.

۷-   داوطلب با علم و آگاهی کامل از شرایط و نحوه ی ثبت نام ،در صورت ثبت نام در آزمون بدون داشتن شرایط آگهی حق هر گونه اعتراض نسبت به پرداخت وجه ثبت نام را نخواهد داشت .

۸-      شاغلین فعلی در قراردادهای دوره ای مستقیم (دست اول)  مجتمع های مس سرچشمه ی رفسنجان و شهربابک حق حضور در آزمون را ندارند.

بخش هفتم : نحوه ثبت نام و مهلت آن

داوطلبان پس از مطالعه دقیق آگهی و شرایط مندرج در آن حداکثر تا پایان روز ۱۴۰۲/۱۰/۱۱فرصت خواهند داشت به ترتیب ذیل برای شرکت در آزمون ثبت نام نمایند .

۱-  واریز مبلغ۳،۵۰۰،۰۰۰ریال (سه میلیون و پانصد هزار ریال) به صورت الکترونیکی و بانکی از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی دانشگاه صنعتی شریف به عنوان حق ثبت نام

توجه : وجه واریزی به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد .

۲-   داوطلب می بایست موارد زیر را اسکن و فایل مربوطه را در هنگام ثبت نام به همراه داشته باشد و در سایت ثبت نام بارگذاری نماید:

۱- عکس داوطلب (سایز ۴*۳)

۲- گواهی فراغت از تحصیل

۳- کارت ملی متقاضی

۴-کارت ملی همسر

۵- شناسنامه(صفحه اول و دوم شناسنامه)

۶- کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت  قانونی دائم(کارت خدمت های قدیمی پشت و رو اسکن گردد)

۷- مدارک بومی بودن

۸- مدارک سوابق پرداخت حق بیمه و مرتبط که به تایید سازمان تامین اجتماعی رسیده باشد. نام شعبه و  کارگاه و جزییات سوابق کار به طورکامل  قید شده باشدو به تاییدیه امور نظارت بر منابع انسانی پیمانکاران هم رسیده باشد ) فایل به صورت pdf بارگذاری شود).

۹-  مدارک و مستندات ایثارگری

۱۰- مدارک  و مستندات بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ، حوادث ناشی از کار در شرکت ملی صنایع مس و از کارافتادگی والدین  ناشی از کار در شرکت ملی صنایع مس

۱۱-گواهینامه تخصصی (شامل پایه یک و انواع ویژه ها و فنی و حرفه ای ) برای شرکت کنندگان در رشته های فنی(پشت و رو اسکن گردد)

توجه : حجم عکس نباید بیشتر از ۴۰ کیلوبایت و سایر موارد اسکن شده نیز نباید بیشتر از ۲۰۰ کیلوبایت باشد .

توضیحات نحوه ثبت نام :

۱-   ثبت مشخصات و اطلاعات خواسته شده مطابق با فرمت موجود به طور صحیح و دقیق و دریافت کد رهگیری پس از اتمام مراحل ثبت نام اینترنتی ضروری می باشد . (دریافت کد رهگیری به منزله تایید نهایی ثبت نام نمی باشد)

۲- داوطلبان باید حداقل ۳ روز پس از ثبت نام به سایت مذکور مراجعه کرده و با ورود کد رهگیری از وضعیت ثبت نام نهایی خود مطلع شوند و نسبت به چاپ تاییدیه نهایی ثبت نام خود اقدام نمایند .

۳- لازم است داوطلبان گرامی در مرحله ثبت نام اینترنتی در تکمیل اطلاعات دقت نمایند . مسئولیت درستی اطلاعات وارد شده به عهده داوطلب بوده و شرکت پیمانکاری   و مرکز آزمونهای تخصصی دانشگاه صنعتی شریف مسئولیتی در خصوص عدم تکمیل اطلاعات و عدم پیگیری داوطلب در خصوص رفع نواقص بر عهده نمی گیرند و پس از اعلام امتیاز آزمون کتبی، دعوت شدگان برای مصاحبه بایستی اصل مدارک خواسته شده و کپی آنها را به همراه داشته باشند . بدیهی است در هر یک از مراحل آزمون ، مصاحبه عملی و تخصصی و اعلام نتایج و حتی پس از بکارگیری چنانچه مغایرتی بین اطلاعات وارد شده و مندرجات اصل مدارک مشاهده شود ، ضمن ممانعت از ادامه کار ، اقدام قانونی و قضایی لازم صورت خواهد پذیرفت .

۴-       داوطلبان برای آگاهی از همه مراحل(ساعت ، تاریخ و محل آزمون ) به دلیل تغییرات احتمالی به صورت مستمر به آدرس اینترنتی www.karazmoon.com مراجعه نمایند.

۵-      هر فرد تنها حق ثبت نام و شرکت در یکی از آزمون ها ، رشته و گرایش را دارد.

۶-      – داوطلبان بر اساس ضوابط و مقررات قانون کار به صورت قراردادی در شرکت پیمانکاری مربوطه جذب می گردند.

۷-   – چنانچه در هر مرحله از جذب و در هر زمان محرز شود داوطلب به اشتباه و یا به عمد اطلاعات خلاف واقع ارائه داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی می باشد از انجام مراحل بعدی محروم و از روند جذب شرکت  پیمانکاری معرفی شده حذف خواهد شد.

۸-   – جذب افراد دارای معافیت پزشکی در صورت قبولی پس از تائید مرکز طب صنعتی و در صورت انطباق با شرایط شغل در شرکت پیمانکاری معرفی شده امکان پذیر می باشد.

۹-      – داوطلب با علم و آگاهی کامل از شرایط و نحوه ی ثبت نام ،در صورت ثبت نام در آزمون بدون داشتن شرایط آگهی حق هر گونه اعتراض نسبت به پرداخت وجه ثبت نام را نخواهد داشت.

توجه : در کلیه مراحل ممکن است در صورت نیاز به صورت پیامک به داوطلبان  اطلاع رسانی صورت پذیرد لذا لازم است در اعلام اطلاعات و شماره تلفن تماس دقت کافی مبذول گردد.

بخش هشتم : دریافت کارت آزمون

۱-      دریافت کارت از طریق سایت www.karazmoon.comطبق کد رهگیری ارائه شده ، امکان پذیر است .

۲-     محل و زمان دقیق آزمون همزمان با دریافت کارت در سایت قابل مشاهده است .

توجه :  صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی نمی باشد و مدارک داوطلبان بعد از آزمون بررسی خواهد شد و چنانچه در هر زمان محرز شود داوطلب شرایط مندرج در آگهی را دارا نبوده از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد.

۳- ضروری است داوطلبان به هنگام حضور و شرکت در جلسه آزمون علاوه بر کارت ورود به جلسه ، کارت ملی خود را نیز همراه داشته باشند.

بخش نهم : نحوه برگزاری آزمون

۱-     آزمون به صورت چهار گزینه ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ های نادرست برگزار می گردد .

۲-   آزمون  به دو صورت عمومی و تخصصی برگزار می گردد که شامل ۵۰ سوال عمومی شامل معارف اسلامی ، علوم اجتماعی ، زبان و ادبیات فارسی و زبان انگلیسی و فن آوری اطلاعات می باشد و سوالات تخصصی شامل دروس رشته فنی ثبت نامی برگزار می گردد(منابع تخصصی در بخش ثبت نام موجود می باشد)

تبصره ۱۰: اقلیت های مذهبی از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف می باشند و امتیاز آن در سایر موارد آزمون توزیع می شود .

بخش دهم : اعلام نتایج آزمون

در کلیه مقاطع ارزیابی  نمره داوطلبان در هر رشته در صورت بدست آوردن حد نصاب نمره کل  اعلام می گردد و بر اساس نیاز شرکت های پیمانکاری مستقر در  مجتمع های مس سرچشمه ی رفسنجان و شهربابک و در بازه های زمانی مختلف  جهت بررسی نهایی به شرکت مورد نظر معرفی خواهند گردید  و پس از آن مصاحبه حضوری ، عملی و تخصصی  و روانشناختی و ایمنی و طب کار صورت می پذیرد و در صورتیکه فرد حد نصاب قبولی در مصاحبه ها را کسب نماید جهت جذب داوطلب در شرکت پیمانکاری معرفی شده اقدام می گردد.

لینک ثبت نام

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.