خانه » اطلاعیه های مهم » تمدید مهلت ثبت درخواست استرداد وجوه ثبت ‎نامی داوطلبان آزمون استخدامی وزارت نفت

تمدید مهلت ثبت درخواست استرداد وجوه ثبت ‎نامی داوطلبان آزمون استخدامی وزارت نفت

متن آگهی:

خبر ۱۲ آبان ۹۷: تمدید اطلاعیه ثبت درخواست استرداد وجوه ثبت‎ نامی آزمون استخدامی نفت تا ۱۹ آبان

اطلاعیه تمدید مهلت ثبت درخواست استرداد وجوه ثبت ‎نامی داوطلبان آزمون استخدامی وزارت نفت منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، در این اطلاعیه آمده است: «به اطلاع داوطلبان آزمون استخدامی سال ۹۶ شرکت های تابعه وزارت نفت که تاکنون موفق به ثبت اطلاعات کارت بانکی و شماره شبای حساب خود (جهت استرداد وجه ثبت نام آزمون) در پایگاه اطلاع رسانی آزمون نشده اند، می رساند مهلت ثبت اطلاعات بانکی برای آخرین بار تا پایان روز شنبه مورخ ۱۹ آبان تمدید می شود.

شایان ذکر است در صورت عدم ثبت اطلاعات حساب بانکی در موعد تعیین شده، مسئولیت عدم استرداد وجه ثبت نام بر عهده داوطلب خواهد بود.»


خبر ۷ آبان ۹۷: تمدید مهلت ثبت درخواست استرداد هزینه ثبت‌ نام آزمون استخدامی وزارت نفت

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت ملی نفت ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «به اطلاع داوطلبان آزمون استخدامی سال ۹۶ شرکت‌های تابعه وزارت نفت که تاکنون موفق به ثبت اطلاعات کارت بانکی و شماره شبای حساب خود (برای استرداد وجه ثبت‌نام آزمون) در پایگاه اطلاع رسانی آزمون شرکت نفت نشده‌اند، می‌رساند مهلت ثبت اطلاعات بانکی تا پایان روز شنبه ۱۲ آبان‌ماه تمدید می‌شود.»

در این اطلاعیه تاکید شده است: «در صورت ثبت نکردن اطلاعات حساب بانکی در موعد تعیین شده، مسئولیت عدم استرداد وجه ثبت‌نام به‌عهده داوطلب خواهد بود.»

جهت ثبت درخواست استرداد وجه آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۵ مهر ۹۷: اطلاعیه جدید استرداد وجوه ثبت نامی داوطلبان آزمون استخدامی وزارت نفت

به گزارش پایگاه اطلاع شرکت ملی نفت ایران، در این اطلاعیه آمده است: «پیرو اطلاعیه های قبلی در خصوص استرداد وجوه ثبت نامی داوطلبان آزمون استخدامی سال ۹۶ شرکت های تابعه وزارت نفت از محل مجوز استخدامی شماره ۱۱۶۹۲۵۱ مورخ ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ سازمان اداری و استخدامی کشور، به اطلاع می‌رساند مقرر شد هزینه ثبت نام کلیه داوطلبان آزمون مذکور به آنان بازپس داده شود، لذا از تمامی داوطلبانی که تاکنون هزینه های پرداختی جهت ثبت نام در آزمون را دریافت ننموده اند درخواست می شود جهت کسب اطلاع از نحوه دریافت وجوه ثبت نامی و اعلام شماره کارت بانکی و شماره شبای حساب خود از تاریخ ۲۸ مهر لغایت ۷ آبان ۱۳۹۷ به پایگاه اطلاع رسانی آزمون شرکت نفت مراجعه کنند.

شایان ذکر است در صورت عدم ثبت اطلاعات حساب بانکی در موعد مقرر، مسئولیت عدم استرداد وجه ثبت نام بر عهده داوطلب خواهد بود.»


خبر ۱۱ اردیبهشت ۹۷: امکان استرداد وجوه ثبت ‎نامی داوطلبان آزمون استخدامی وزارت نفت

اطلاعیه استرداد وجوه ثبت ‎نامی داوطلبان آزمون استخدامی وزارت نفت منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، در این اطلاعیه آمده است: «پیرو اطلاعیه قبلی در خصوص استرداد وجوه ثبت نامی داوطلبان آزمون استخدامی شرکت های تابعه وزارت نفت از محل مجوز استخدامی شماره ۱۱۶۹۲۵۱ مورخ ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ سازمان اداری و استخدامی کشور، به اطلاع می رساند مقرر گردیده در این مرحله مجددا داوطلبانی که متقاضی دریافت مبلغ ثبت نامی خود می باشند، جهت کسب اطلاع از نحوه دریافت وجوه ثبت نامی به پایگاه اطلاع رسانی آزمون شرکت نفت مراجعه و نسبت به ثبت درخواست استرداد وجه ثبت نام و اعلام شماره کارت بانکی خود از تاریخ ۱۶ لغایت ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ اقدام نمایند.»


خبر ۲۳ اسفند ماه ۹۶ – پیرو فراخوان آزمون استخدامی شرکتهای تابعه وزارت نفت از محل مجوز استخدامی شماره ۱۱۶۹۲۵۱ مورخ ۹۶/۲/۲۴ سازمان اداری و استخدامی کشور، با توجه به دستور موقت صادره مورخ ۹۶/۹/۱۱ از سوی دیوان محترم عدالت اداری، ادامه فرآیند برگزاری آزمون متوقف شد.

دیوان محترم در تاریخ ۹۶/۱۲/۲ با لغو دستور موقت صادره موافقت و بر برگزاری آزمون جدید استخدامی حکم کرده است.لذا با عرض پوزش از کلیه ثبت نام کنندگان در آزمون، باتوجه به ابلاغ قضائی، لغو آزمون اعلام و مبالغ پرداختی متقاضیان به ایشان بازپرداخت خواهد شد. تقاضا می شود جهت کسب اطلاع از نحوه دریافت وجوه ثبت نام از تاریخ ۹۶/۱۲/۲۲ به این پایگاه اطلاع رسانی مراجعه فرمایند. درخصوص برگزاری آزمون جدید، پس از انجام هماهنگی های لازم، اطلاع رسانی خواهد شد. یادآور می شود اگر کسانی نسبت به اعلام شماره حساب برای بازپس گیری وجه پرداختی برای ثبت نام اقدام نکنند، این امر به منزله تقاضای ایشان برای ثبت نام در آزمون استخدامی جدید تلقی شده و به هنگام اعلان برگزاری آزمون جدید، این عده نیازی به ثبت نام مجدد نخواهند داشت.

استرداد وجوه ثبت نام در آزمون استخدامی شرکتهای تابعه وزارت نفت

هزینه کارت اعتباری ثبت نام در آزمون استخدامی از دو طریق استرداد می گردد:۱- افرادی که نسبت به دریافت کارت اعتباری از طریق پایگاه ثبت نام آزمون در آزمون استخدامی اقدام نموده ولیکن موفق به ثبت نام در آزمون و دریافت کد رهگیری یا تکمیل فرآیند ثبت نام نشده اند، وجوه ثبت نامی ( مبلغ ۳۳۰۰۰۰ ریال )به شماره کارت بانکی که کارت اعتباری از آن طریق خریداری شده، بازگردانده خواهد شد.

۲- افرادی که فرآیند خرید کارت اعتباری و ثبت نام در آزمون را طی نموده و موفق به اخذ کد رهگیری ثبت نام در آزمون شده‌اند، می‌بایست به این پایگاه اطلاع رسانی مراجعه نموده و در قسمت ثبت درخواست انصراف از آزمون و استرداد وجه ثبت نامی با وارد نمودن کد رهگیری ثبت نامی و مشاهده و تایید مشخصات فردی، نسبت به اعلام انصراف و ثبت مشخصات کارت بانکی، اقدام نمایند. پس از ثبت اطلاعات، وجوه ثبت نامی(مبلغ ۳۳۰۰۰۰ ریال) به شماره کارت اعلام شده واریز خواهد شد.

تذکر ۱: داوطلبانی که در آزمون ثبت نام کرده اند( واجدین بند ۲ فوق) و متقاضی انصراف از آزمون و عودت وجه ثبت نام می باشند، می بایست از روز سه شنبه مورخ ۹۶/۱۲/۲۲ تا پایان روز جمعه مورخ ۹۶/۱۲/۲۵ به همین پایگاه مراجعه و در خواست انصراف خود را در سامانه ثبت نمایند.

تذکر ۲: داوطلبان جهت اعلام انصراف در سامانه نیازمند اطلاعات ذیل می باشند :

  • کد رهگیری و کلمه عبور ثبت نام
  • شماره کارت ۱۶ رقمی بانکی عضو شتاب
  • نام و نام خانوادگی و کد ملی صاحب حساب
  • نام بانک عامل
  • شماره شبا(اختیاری)

ثبت درخواست انصراف


خبر ۱۲ اسفند ماه ۹۶ – آزمون استخدامی وزارت نفت تا انجام هماهنگی‌های لازم برای برگزاری آزمون جدید لغو شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، اداره کل روابط عمومی وزارت نفت اعلام کرد: «پیرو فراخوان آزمون استخدامی شرکت‌های تابعه وزارت نفت از محل مجوز استخدامی شماره ۱۱۶۹۲۵۱ مورخ ۹۶.۲.۲۴ سازمان اداری و استخدامی کشور، با توجه به دستور موقت صادره مورخ ۹۶.۹.۱۱ ازسوی دیوان محترم عدالت اداری، ادامه فرآیند برگزاری آزمون متوقف شد.

دیوان محترم در تاریخ ۹۶.۱۲.۲ با لغو دستور موقت صادره موافقت و بر برگزاری آزمون جدید استخدامی حکم کرده است، بنابراین با عرض پوزش از همه ثبت نام کنندگان در آزمون، باتوجه به ابلاغ قضایی، لغو آزمون اعلام و مبالغ پرداختی متقاضیان به ایشان بازپرداخت خواهد شد.

تقاضا می شود برای کسب اطلاع از نحوه دریافت وجوه ثبت نام از تاریخ ۹۶.۱۲.۲۲ به پایگاه اطلاع رسانی آزمون شرکت نفت مراجعه فرمایند.

درباره برگزاری آزمون جدید، پس از انجام هماهنگی‌های لازم، اطلاع رسانی خواهد شد.

یادآور می‌شود اگر کسانی نسبت به اعلام شماره حساب برای پس‌گرفتن وجه پرداختی برای ثبت نام اقدام نکنند، این موضوع به منزله تقاضای ایشان برای ثبت نام در آزمون استخدامی جدید تلقی شده و به هنگام اعلان برگزاری آزمون جدید، این عده نیازی به ثبت نام دوباره نخواهند داشت.»

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران

خبر ۵ اسفند ۹۶: لغو دستور توقف آزمون استخدامی وزارت نفت از سوی دیوان عدالت 

با تعهد وزارت نفت، دیوان عدالت اداری دستور توقف آزمون استخدامی را لغو کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، در پی شکایت از وزارت نفت به جهت درج موارد تبعیض آمیز و خلاف قانون در دفترچه آزمون استخدامی این وزارت و تقاضای صدور دستور موقت برای توقف این روند، شعبه ۳۹ دیوان عدالت اداری مستند به مواد ۳۴ و ۳۵ قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری دستور موقت توقف ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت را صادر کرد.

بر اساس این گزارش بدنبال دستور موقت توقف ثبت‌نام آزمون وزارت نفت، دیوان عدالت اداری جلسات متعددی با مسئولین این وزارتخانه در جهت اصلاح موارد تبعیض آمیز در دفترچه آزمون استخدامی آن برگزار کرد که سرانجام با تعهد وزارت نفت به رفع موارد تبعیض آمیز در دفترچه آزمون استخدامی دستور موقت توقف آزمون استخدامی توسط دیوان عدالت اداری لغو شد . نتیجه این که وزارت نفت مجاز است پس از حذف موارد تبعیض آمیز مطابق تعهد داده شده ، وفق مقررات آزمون استخدامی را برگزار نماید.

آگهی آزمون استخدامی وزارت نفت با بند نهم اصل سوم قانون اساسی و مواد ۴۱، ۴۲و ۴۳ قانون مدیریت خدمات کشوری و رای وحدت رویه هیات عمومی دیوان عدالت اداری به شماره ۳۶ صادره در ۱۵ فروردین ۹۶ در تضاد بوده است. موارد تبعیض‌آمیز در دفترچه آزمون استخدامی وزارت نفت، شامل ایجاد سهمیه‌هایی خاص برای برخی افراد، از جمله فرزندان کارکنان وزارت نفت و… در این آزمون بود که با پیگیری های دیوان عدالت اداری این موارد برطرف و شرایط برابر برای همگان در این مورد برقرار شد.

خبرگزاری مهر


خبر ۱۵ بهمن ۹۶: برگزاری آزمون استخدام نخبگان شرکت نفت منتفی شد

وزیر نفت از جمع‌آوری گازهای همراه در یک برنامه چهارساله خبر داد و گفت: هیچ طرحی بدون این که تکلیف گازهای همراه آن روشن شود، اجرا نمی‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، وزیر نفت امروز (یکشنبه، ۱۵ بهمن ماه) در حاشیه نشست با اصحاب رسانه، بار دیگر به پرسش‌های آنان پاسخ گفت.

وی درباره این که چه برنامه‌ای برای کاهش میزان گازهای ارسالی به مشعل‌‌ در عسلویه و خوزستان دارید، توضیح داد: در عسلویه، وقتی یک واحد راه‌اندازی می‌شود در مرحله نخست و تا پیش از وارد مدار شدن واحدهای گوگردسازی، مقداری گازسوزی و آلودگی وجود دارد.

وی با بیان این که همه واحدهای گوگردسازی عسلویه تا سال آینده وارد مدار می‌شود، گفت: امیدواریم با وارد مدار شدن این واحدها، مقدار گازهای ارسالی به مشعل به کمترین حجم برسد. البته از منظر عملیاتی باید گاز ارسالی به مشعل وجود داشته باشد، اما مقدار آن باید به حداقل برسد.

زنگنه درباره برنامه وزارت نفت برای کاهش آلودگی مشعل‌های گازی در استان خوزستان هم اظهار کرد: هم اکنون چند طرح مهم از جمله ان جی ال ۳۱۰۰، ان جی ال ۳۲۰۰ ، ان جی ال خارک، ان‌جی‌ال پالایشگاه هنگام و بیدبلند ۲ برای جمع‌آوری گازهای همراه در حال اجراست که هزینه برخی از این طرح‌ها مانند ان جی ال ۳۱۰۰ و ۳۲۰۰ بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار و بیدبلند۲، ۳ میلیارد دلار است.

وی به فراخوان وزارت نفت برای فروش گازهای همراه نیز اشاره کرد و گفت: در آن فراخوان اعلام کردیم که حاضریم گازهای همراه را با قیمت نزدیک صفر در اختیار علاقه‌مندان قرار دهیم.

وزیر نفت با تاکید بر این که ۲ برنامه اصلی برای جمع‌آوری گازهای همراه داریم، تصریح کرد: نخست این که هیچ طرحی بدون این‌که تکلیف گازهای همراه آن روشن شود، اجرا نکنیم. دوم این که گازهای همراه در یک برنامه چهارساله جمع‌آوری شود.

زنگنه همچنین برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت را منتفی دانست و درباره جذب نخبگان در صنعت نفت هم اظهار کرد: برنامه‎ ما این بود که با برگزاری آزمون استخدامی تعدادی از نخبگان را جذب صنعت نفت کنیم که به دلیل عنوان کردن برخی از مباحث از جمله جذب بومی و غیربومی عملی نشد.

به گفته وی، با طرح مباحثی مانند بومی و غیر بومی نخبه جذب نمی‌شود.

به گزارش شانا، وزیر نفت درباره تربیت مدیران جوان هم با تاکید بر این که تربیت مدیر برای ما یک اصل است، تصریح کرد: یک مدیر نفتی علاوه بر جوان بودن باید به دانش روز نیز مجهز باشد و بداند در فضای بین‌المللی صنعت چه می‎گذرد تا متناسب با آن شرایط راهبرد تعیین کند.

زنگنه امروز در نشستی ۲ ساعته با نمایندگان اصحاب رسانه‌های داخلی و خارجی به پرسش بیش از ۵۵ خبرنگار داخلی و خارجی درباره مسائل صنعت نفت پاسخ داد. تولید نفت، پارس جنوبی، امضای قراردادهای نفتی، اوپک، قیمت نفت، میدان‌های مشترک و … برخی از پرسش‌هایی بود که در نشست امروز مطرح شد.


خبر ۶ بهمن ۹۶: آزمون استخدامی وزارت نفت لغو نشده است

جمشید انصاری معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم،درخصوص آخرین وضعیت آزمون استخدامی وزارت نفت و علت لغو آن گفت: آزمون لغو نشده بلکه اجرای آن متوقف شده است.

وی افزود: اطلاعات دقیق این آزمون را باید از وزارت نفت سوال کرد چون خودشان متولی برگزاری آزمون بوده‌اند نه سازمان امور اداری و استخدامی.

آزمون استخدامی وزارت نفت ‌اصلاح شود ‌
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور تصریح کرد:‌ مقررات می‌گوید زمانی که چنددستگاه  یک آزمون را برگزار کنند ما ( سازمان امور اداری و استخدامی ) مسئولیت آن را بر عهده می‌گیریم اما زمانی که تنها یک دستگاه برگزار کننده آزمون باشد، خود همان دستگاه متولی آن می‌شود.

انصاری گفت: دستور توقف آزمون وزارت نفت را دیوان عدالت اداری داده است.

خبرگزاری تسنیم


خبر ۳ دی ۹۶: آزمون وزارت نفت پس از رفع ایرادات، برگزار می‌شود
شاهدایی گفت: دیوان عدالت اداری از برخی شرایط آزمون استخدام وزارت نفت ایراداتی گرفت که پس از برطرف شدن این ایرادات، آزمون برگزار می‌شود.
برگزاری آزمون وزارت نفت پس از برطرف شدن ایراداتبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مرضیه شاهدایی قائم مقام وزیر نفت؛ ظهر امروز در جمع خبرنگاران خوزستان با بیان اینکه در روزهای آینده خبرهای خوبی از رگ سفید منتشر می‌‍شود، اظهار کرد: امروز هم مدیران ارشد شرکت نفت در منطقه حضور پیدا کردند و مراحل نهایی مهار در حال اجراست.

وی درباره آزمون نفت، گفت: از طریق دیوان عدالت اداری ملاحظاتی روی این استخدامی‌ها شد که کارگروهی درحال بررسی این موضوعات است تا پس از اصلاح این ایرادات آزمون برگزار شود.

قائم مقام وزیر نفت بیان کرد: زمان برگزاری آزمون مشخص نیست و منتظر تأییدیه نهایی کارگروه بررسی و اصلاح آزمون هستیم.

وی درباره در نظر گرفتن سهمیه‌ای برای بومی‌ها در استخدام وزارت نفت بیان کرد: دیوان عدالت اداری در این باره نظرات خود را اعلام کرده و گفته که هیچ‌گونه استثنائی برای بومی‌ها و شاغلان نفت در این آزمون وجود نداشته باشد.

شاهدایی افزود: همه این اعتراضات دیوان عدالت اداری برای این است که وزارت نفت باید آزمون را آزاد و بدون شرایط ویژه برگزار کند.

وی بیان کرد: وزارت نفت سهمیه‌ای برای بومی‌ها، کارکنان نفت و دانشجویان دانشگاه نفت در نظر گرفته و استثناها فقط برای جانبازان و خانواده شهداست و تصمیم درباره دیگر سهمیه‌ها پس از بررسی در کارگروه مشخص می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان


خبر ۱۹ آذر ماه ۹۶ – فریدون حسنوند با اشاره به توقف آزمون استخدامی وزارت نفت توسط دیوان عدالت اداری گفت: در همان روزهای نخست انتشار دفترچه شرکت در آزمون استخدامی وزارت نفت از سوی کمیسیون انرژی نامه ای خطاب به وزیر نفت نوشته شد و برخی ایرادات مرتبط بر این آزمون استخدامی به صورت کتبی به وزارت نفت اعلام و خواستار اعمال تغییرات در این آزمون شدیم.

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، افزود: پس از ارسال نامه، وزیر نفت به کمیسیون انرژی دعوت شد و اعضای کمیسیون توضیحات وزیر را شنیدند و نمایندگان نظرات و دیدگاه های خود را درباره اعمال برخی موضوعات و تغییر برخی شرایط به زنگنه اعلام کردند، لذا پس از این جلسه مهلت یک هفته ای برای ثبت نام در آزمون داده شد و اصلاحاتی در دفترچه ثبت نام صورت گرفت.

وی با بیان اینکه پس از این اصلاحات اولیه مجددا مذاکراتی صورت گرفت و اصلاحات بیشتری در دفترچه اعمال شد، ادامه داد: براین اساس یک فرصت ۱۰روزه دیگر جهت حضور در آزمون به متقاضیان داده شد تا افرادی که در مهلت گذشته نمی‌توانستند ثبت نام کنند، با این اصلاحات بتوانند در آزمون استخدامی ثبت نام کنند، اما اعتراضات دیگری نسبت به شرایط شرکت در آزمون صورت گرفت و دانشجویان صنعت نفت معتقد بودند که در این آزمون باید سهم و استخدام آنها دیده شود.

نماینده اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، در تشریح آخرین وضعیت آزمون استخدامی وزارت نفت، یادآور شد: براساس آخرین اخبار دیوان عدالت اداری به صورت موقت این آزمون را لغو کرده تا اصلاحات دیگری در شرایط ثبت نام این آزمون انجام شود، لذا کمیسیون انرژی درصدد است که با ایجاد شرایط، این آزمون برگزار و فرصت اشتغال برای تعداد زیادی از فارغ التحصیلان و بیکاران فراهم شود.

رایزنی مجلس، دیوان عدالت و وزارت نفت برای اصلاح و برگزاری آزمون

وی با بیان اینکه کمیسیون انرژی تلاش می‌کند تا شرایط به نحوی پیش رود که دایره افراد واجد شرایط برای ثبت نام در آزمون بیشتر شود، افزود: طی این جلسات و رایزنی‌ها کمیسیون انرژی به دنبال این است که آزمون به صورت کلی لغو نشود اما اشکالات باید رفع شود و سهم افراد در بحث معدل، تغییرات در بحث بومی گرایی، مسائل مرتبط با برخی دانشگاه‌ها، مناطق محروم و برخی اقشار به صورتی لحاظ شود که از بحث کیفی بودن افراد برای ورود به مجموعه کم نشده و همچنین حق افراد تضییع نشود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه توقف آزمون استخدامی وزارت نفت توسط دیوان عدالت اداری توقف موقت است، ادامه داد: این توقف بیشتر به این منظور بوده که فرصتی ایجاد شود تا در این فرصت بر اساس تعامل و رایزنی و بیان دیدگاه‌های مختلف و در نظر گرفتن جوانب موضوع، بهترین شرایط برای برگزاری آزمون استخدامی ایجاد شود.

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دیدگاه مجلس، دیوان عدالت و وزارت نفت بر اجرای قانون است، تصریح کرد: باید به سمتی حرکت کرد که این آزمون در برگیرنده همه گروه‌ها باشد و کمترین اشکال را داشته باشد و طبیعی است که اگر شرایط ناعادلانه در برگزاری آزمون قرار داده شود پذیرفتنی نیست، لذا امیدوارم با تعامل بین وزارت نفت، مجلس و دیوان عدالت بتوان آزمون را برگزار و اشکالات احتمالی را رفع کرد

خبرگزاری ایلنا


خبر ۱۷ آذر ماه ۹۶ – زیر و بم آزمون استخدامی وزارت نفت از روز نخست تاکنون/دیوان عدالت ا داری آزمون را موقتی لغو کرد/برگزاری آزمون پس از اصلاحات

رییس کمیسیون انرژی مجلس، آخریین وضعیت آزمون استخدامی وزارت نفت را تشریح کرد.

فریدون حسنوند در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به توقف آزمون استخدامی وزارت نفت، توسط دیوان عدالت اداری، گفت: در همان روزهای نخست انتشار دفترچه شرکت در آزمون استخدامی وزارت نفت از سوی کمیسیون انرژی نامه ای خطاب به وزیر نفت نوشته شد و برخی ایرادات مترتب بر این آزمون استخدامی به صورت کتبی به وزارت نفت اعلام و خواستار اعمال تغییرات در این آزمون شدیم.

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، افزود:پس از ارسال نامه وزیر نفت به کمیسیون انرژی دعوت شد و اعضای کمیسیون توضیحات وزیر را شنیدند و نمایندگان نظرات و دیدگاه های خود را درباره اعمال برخی موضوعات و تغییر برخی شرایط به زنگنه اعلام کردند، لذا پسس از این جلسه مهلت یک هفته ای برای ثبت نام در آزمون داده شد و اصلاحاتی در دفترچه ثبت نام صورت گرفت.

اصلاح آزمون استخدامی وزارت نفت برای اشتغال چندهزار فارغ التحصیل

وی با بیان اینکه پس از این اصلاحات اولیه مجددا مذاکراتی صورت گرفت و اصلاحات بیشتری در دفترچه اعمال شد، ادامه داد:براین اساس یک فرصت ۱۰روزه دیگر جهت حضور در آزمون به متقاضیان داده شد تا افرادی که در مهلت گذشته نمی توانستند ثبت نام کنند، با این اصلاحات بتوانند در آزمون استخدامی ثبت نام کنند، اما اعتراضات دیگری نسبت به شرایط شرکت در آزمون صورت گرفت و دانشجویان صنعت نفت معتقد بودند که در این آزمون باید سهم و استخدام آنها دیده شود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، در تشریح آخرین وضعیت آزمون استخدامی وزارت نفت، یادآور شد:براساس آخرین اخبار دیوان عدالت اداری به صورت موقت این آزمون را لغو کرده تا اصلاحات دیگری در شرایط ثبت نام این آزمون انجام شود، لذا کمیسیون انرژی درصدد است که با ایجاد شرایط این آزمون برگزار و فرصت اشتغال برای تعداد زیادی از فارغ التحصیلان و بیکاران جهت اشتغال چند هزار نفر فراهم شود.

رایزنی مجلس، دیوان عدالت و وزارت نفت برای اصلاح و برگزاری آزمون

وی با بیان اینکه کمیسیون انرژی تلاش می کند تا شرایط به نحوی پیش رود که دایره استخدام در برگرفتن افراد برای ثبت نام در آزمون بیشتر شود، افزود: طی این جلسات و رایزنی ها کمیسیون انرژی به دنبال این است که آزمون به صورت کلی لغو نشود اما اشکالات باید رفع شود و سهم افراد در بحث معدل، تغییرات در بحث بومی گرایی، مسائل مرتبط با برخی دانشگاه ها، مناطق محروم و برخی اقشار به صورتی لحاظ شود که از بحث کیفی بودن افراد برای ورود به مجموعه کم نشده و همچنین حق افراد تضییع نشود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه توقف آزمون استخدامی وزارت نفت توسط دیوان عدالت اداری توقف موقت است، ادامه داد:این توقف بیشتر به این منظور بوده که فرصتی ایجاد شود تا در این فرصت براساس تعامل و رایزنی و بیان دیدگاه های مختلف و و در نظر گرفتن جوانب موضوع بهترین شرایط برای برگزاری آزمون استخدامی ایجاد شود.

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دیدگاه مجلس، دیوان عدالت و وزارت نفت بر اجرای قانون است، تصریح کرد: باید به سمتی حرکت کرد که این آزمون در برگیرنده همه گروه ها باشد و کمترین اشکال را داشته باشد و طبیعی است که اگر شرایط ناعادلانه در برگزاری آزمون قرار داده شود پذیرفتنی نیست، لذا امیدوارم با تعامل بین وزارت نفت مجلس و دیوان عدالت بتوان آزمون را برگزار و اشکالات احتمالی را رفع کرد.

 

منبع: خبرگزاری خانه ملت
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۳۰ دیدگاه تاکنون.

  1. حامد گفت:

    برا من امروز ریختن حساب

    [پاسخ]

  2. سلام گفت:

    برای کسی تا حالا پول ثبت نام عودت داده شده؟؟؟

    [پاسخ]

  3. Mohammad گفت:

    شکایت کردم، گفتن به ما مربوط نیست!

    [پاسخ]

  4. رها گفت:

    ثبت شکایت کدوم قسمته

    [پاسخ]

  5. mohammad گفت:

    سلام..
    دوستانی که وجه خود را پس نگرفتید، دست رو دست نذارید، توی گوگل بزنید ثبت شکایت و شکایت کنید. من هم همین امروز ازشون شکایت کردم. مثل بیسوادها نباشید ناسلامتی ما تحصیلکرده ایم.
    یا علی…

    [پاسخ]

  6. ابوالفتحی گفت:

    متاسفانه اعلام میکنن که پول منو ریختن به حساب تو درخواست قبلی در صورتی که اصلا پولی به حساب من اضافه نشده.باید ده برابر این پولو هزینه کنی و کلی وقتتو هدر بدی تا حقی که باید یکسال پیش ادا می کردن رو پس بگیری. اینه عدالت در جامعه اسلامی؟ متاسفم فقط همین

    [پاسخ]

  7. ارش محمدی گفت:

    دقیقا از منم همین را زده زده واریز شده ولی هیچ پولی نریختند , واقعا دزد و حروم زادند بالاخره اینجوری نمیمونه ظلم تمام میشه

    [پاسخ]

  8. ایمان گفت:

    اره برای منم همینو نوشت

    [پاسخ]

  9. ایمان گفت:

    واقعا جای تاسف داره که هیچ پولی به حساب ریخته نشده و به سایت مراجعه میکنی میگه پول به حسابتان وارد شده . یه مشت دزد حروم خور شدن مسئول .

    [پاسخ]

  10. رسول گفت:

    واقعا شورش رو درآوردن تو این مملکت.آزمون رو ِلغو کردن پول رو هم پس نمیدن زنگ هم میزنی جواب سر بالا میدن.الهی این پول ها حرومشون باشه و خرج دوادرمون خودشون و خونوادشون بشه.

    [پاسخ]

  11. محمد گفت:

    سلام
    کسانی که انصراف ندادن و پولشونو نگرفتن در سامانه ثبت شکایت قوه قضاییه شکایتشونو ثبت کنن و کد رهگیری دریافت کنن. من امروز شکایتمو ثبت کردم.
    ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا بانفسهم»، (خدا وضع و حال هیچ قومی را عوض نخواهد کرد مگر آنکه انسانها به خودشان وضع و حال خودشان را تغییر دهند.)

    [پاسخ]

  12. مسعود گفت:

    وزارت نفت تو هیچی به من مجانی ندادی که پولمو خوردی و سودشو میگیری. پولمو پس بده. پول ثبت نام استخدامی که لغو کردی رو پس بده. پولمو میخام حرام خوری نکن

    [پاسخ]

  13. م گفت:

    نکنه این روش هم دیگه از روش های جبران کسری بودجه شده… اول بلوکه کردن پول سپرده گذارن مؤسسات مالی… حالا آزمون های استخدامی…

    [پاسخ]

  14. سین گفت:

    چرا پولهارو پس نمیدید؟؟؟؟؟
    حدود چند ماه گذشته. بس نیست حسابی از سودش استفاده کردید. یعنی هیچ جا نیست نظارت کنه ؟؟؟ واقعا جای تاسف داره

    [پاسخ]

  15. فوق لیسانس بیکار گفت:

    بعد از گذشت حداقل ۶ ماه چرا پولها رو پس نمیدن!؟ چند ماه که سودمیلیاردی پولهارو خوردن و بعدش هیچی؟! کی باید به این مسایل رسیدگی کنه؟! این مصداق دزدی به روش کاملا قانونی هست!!!!!!!!من که راضی نیستم پولم از گلوشون پایین بره…

    [پاسخ]

  16. محمد گفت:

    متاسفانه حروم خورن

    [پاسخ]

  17. محمد گفت:

    متاسفانه بعد از گذشت ۶ ماه هنوز پول برگشت نشده .تا کی شرکت ها و سازمان ها میخوان حق مردمو بخورن.به حرام خوری عادت کردن انگار.

    [پاسخ]

  18. سمر گفت:

    چرا پولارو پس نمیدید الان نزدید ۲ ماهه شماره حساب گرفتید. این چه وضعشه ؟؟؟ اصلا از نظر اخلاقی برای شرکت به این بزرگی درست نیست

    [پاسخ]

  19. احسان گفت:

    چرا پول رو برگشت ندادند؟؟؟
    م

    [پاسخ]

  20. رضا گفت:

    چند صد میلیون بار باید برای برگشت پولمون ثبت نام کنیم؟

    پولم را بده

    [پاسخ]

  21. رویا گفت:

    سلام.پول من هم هنوز برگشت داده نشده؟چرا

    [پاسخ]

  22. میلاد گفت:

    سلام من ثبت نام کرده بودم و الان متوجه امکان استرداد وجه شدم. برای برگردوندن پول باید با چه شماره ای تماس بگیرم؟

    [پاسخ]

  23. یه بیکار گفت:

    سلام من انصراف دادم ولی بعد از گذشت ۲۰ روز هنوز مبلغ رو به من برنگردوندن تا کی باید صبر کنیم پولمون رو پس بدن؟

    [پاسخ]

    admin پاسخ در تاريخ آوریل 7th, 2018 2:37 ب.ظ:

    با سلام ، گویا باید هنوز صبر کنید خیلی ها مشکل شمارو دارن.و پول برگشت داده نشده

    [پاسخ]

  24. سمر گفت:

    با سلام
    تو سایت نوشتن جهت انصراف فقط تا ۲۵ اسفند فرصت دارید بنده الان متوجه شدم. چکار کنم برای دریافت مبلغ ثبت نام و انصراف… با این حساب میتونم پولمو پس بگیرم؟؟؟؟؟ 😑😐😐😐

    [پاسخ]

    admin پاسخ در تاريخ مارس 18th, 2018 9:28 ق.ظ:

    تماس بگیرید با خودشون.

    [پاسخ]

  25. سما23 گفت:

    الان که آزمون جذب نخبگان کلا منتفی شد، تکلیف هزینه ثبت نام که از متقاضیان گرفتند چی میشه. باید پول ها را پس بدهند این مصداق روشن خوردن پول ملت هست… این درسته …

    [پاسخ]

    admin پاسخ در تاريخ فوریه 7th, 2018 1:19 ب.ظ:

    متاسفانه ازین موارد چندین بار پیش اومده ، چندین سال پیش بانک صنعت و معدن استخدامی زد نفری ۲۸ هزار تومن گرفت ، اما آزمون منتفی شد، و حدود یک سال پیش هم هلال احمر.

    [پاسخ]

  26. مریم گفت:

    سلام . من تازه متوجه این ازمون شدم . چرا مهلت دقیق ثبتنام مشخص نیست؟ مهلتش تموم شده؟ یا مجددا میخوان بازم تمدید کنن ؟

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ دسامبر 20th, 2017 5:54 ب.ظ:

    سلام ، فعلا لغو شده ، گفتن که باز مجددا از سر گرفته میشه ، تا ببینیم چی میشه.

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.