خانه » استخدام در استان خراسان شمالی » تکمیل ظرفیت آموزش و پرورش خراسان شمالی با آزمون استخدامی بهمن‌ ماه

تکمیل ظرفیت آموزش و پرورش خراسان شمالی با آزمون استخدامی بهمن‌ ماه

متن آگهی:

خبر ۲۷ مهر ۹۶: تکمیل ظرفیت آموزش و پرورش خراسان شمالی با آزمون استخدامی بهمن‌ ماه

در آزمون استخدامی بهمن‌ ۹۶ ظرفیت استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی تکمیل می‌شود
معاون برنامه‌ریزی آموزش و پرورش خراسان شمالی ‌گفت: در آزمونی که قرار است دی یا بهمن ۹۶ برگزار شود ‌ظرفیت استخدامی ‌در آموزش و پرورش استان تکمیل می‌شو‌د.
قنبرعلی خوش آیینه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: ۲۰۲ نفر سهمیه خراسان شمالی در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی بود که بعد از اعلام نتایج باید ۶۶۰ نفر به مصاحبه دعوت می شدند٬ اما به دلیل پایین بودن تزار علمی، ۲۸۳ نفر به مصاحبه دعوت شدند.
وی افزود: متاسفانه حدود ۱۰ نفر هم به دلیل ناقص بودن تشکیل پرونده به مصاحبه دعوت نشدند. ۵ نفر هم در کمیسیون پزشکی مصاحبه رد شدند که نهایتا حدود ۲۶۷ نفر شرایط مصاحبه را داشتند که اگر اعلام نتایج قطعی شود٬ حدود ۶۵ نفر از ردیف‌های استخدامی آموزش و پرورش خالی خواهد ماند چراکه تراز علمی فراگیران پایین بوده است.
معاون پژوهش و برنامه‌ریزی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان شمالی تصریح کرد: به دلیل اینکه خراسان شمالی استان کمتر توسعه یافته است٬ دو پیشنهاد به وزارت‌خانه برای افزایش جذب استخدامی در آموزش و پرورش خراسان شمالی داشتیم. یکی اینکه رتبه و تراز علمی را پایین آورده و دیگر اینکه سایر رشته‌ها، ردیف‌های استخدامی را پر کنند که متاسفانه هر دو پیشنهاد در کارگروه استخدامی وزارت خانه تایید نشد.
خوش آیینه ادامه داد: بر اساس رایزنی‌ها و جلسات مکرر تصمیم بر این شد که به زودی در دی ماه یا بهمن ماه آزمون استخدامی دیگری برگزار شود و حدود ۱۰ هزار نفر فراخوان داده٬ که از این تعداد ۲۵۳ نفر سهمیه آموزش و پرورش خراسان شمالی است. ۶۵ سهمیه آزمون گذشته نیز به این تعداد اضافه خواهد شد و در نهایت در بهمن ماه سهمیه این اداره کل بیش از ۳۰۰ نفر خواهد بود.
وی در پایان اضافه کرد: از تمام فارغ التحصیلانی که شرایط شرکت در آزمون را دارند خواهشمندیم منابع آزمون را مطالعه کنند که بتوانیم ۱۰۰ درصد نیروها را در آزمون بهمن ماه جذب کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۱ دیدگاه تاکنون.

  1. احمدی گفت:

    با سلام اقای خوش ایینه لطفا به جای پایین اوردن تراز علمی از وزارتخانه بخواهید شرایط سن را تغییر دهند تا بچه های دهه شصت که همه بیکار اندواز نظر علمی خیلی از بچه های امروزی تراز علمی شون هم بالاتره استخدام شوند .نه به هر قیمتی با تراز پایین داوطلب بگیرید لطفا برگردید به نسل سوخته شصت .هم شما مسولین وهم دولت .

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.