خانه » اطلاعیه های مهم » اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص وضعیت مربیان حق التدریس

اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص وضعیت مربیان حق التدریس

متن آگهی:

 اطلاعیه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور درخصوص تبدیل وضعیت استخدامی مربیان حق التدریس فنی و حرفه ای
پیرو انتشار شرایط و ضوابط استخدام سازمان فنی و حرفه‌ای در تاریخ ۹/۱/۹۴ دردفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی متمرکز برای دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۴ به اطلاع می‌رساند با توجه به مندرجات دفترچه مذکور، ثبت‌نام درخوشه شغلی مربی آموزش فنی و حرفه‌ای (کد ۱۲۵۵) صرفاً ویژه مربیان حق التدریس این سازمان که دارای شرایط ذیل می باشند، بوده است :
۱ – صرفاً کسانی که قبل از اول مهرماه ۱۳۹۱ به عنوان مربی حق التدریس با سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور همکاری داشته و در سال ۱۳۹۳ نیز همکاری آنان ادامه داشته است .
۲ – در زمان ثبت نام دارای مدرک تحصیلی کاردانی و بالاتر باشند.
لذا افراد فاقد شرایط فوق الذکر (بند۱و۲)، مشمول استخدام و یا تبدیل وضعیت استخدامی نمی باشند لذا باتوجه به اطلاعات موجود در سازمان فنی و حرفه ای کشور و براساس پیام کوتاه ارسال گردیده برای داوطلبان فاقد شرایط اولیه ، لازم است این افراد به موارد ذیل توجه نموده و اقدام لازم را بعمل آورند:
۱- اگر دارای شرایط فوق هستند چون از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان محل تدریس به ستاد سازمان آموزش
فنی و حرفه‌ای کشور معرفی نشده ‍‌اند، جهت استفاده از حق و حقوق قانونی خود ظرف مدت ۴۸ ساعت (روزهای دوشنبه ۳۱ فروردین و سه شنبه ۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴) به اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان محل همکاری خود مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن ۶۶۹۴۴۱۲۶ – ۰۲۱ اداره جذب، آموزش و بهسازی نیروی انسانی اداره کل امور اداری و منابع انسانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور تماس حاصل نموده و یا مراجعه حضوری فرمایند تا در صورت احراز شرایط، مجاز به شرکت در آزمون مربوطه تلقی شوند.
توجه: اسامی افراد معرفی شده هر استان در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آن استان موجود می‌باشد.
۲- برای داوطلبانی که یقین حاصل گردید فاقد شرایط هستند تسهیلات ذیل فراهم گردیده است:
۲-۱- امکان ویرایش اطلاعات و تغییر خوشه شغلی به منظور ثبت‌نام در آزمون استخدامی سایر دستگاه های مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام در صورت داشتن شرایط آن دستگاهها.
۲-۲- عودت هزینه پرداختی افراد فاقد شرایط ظرف مدت ۲۰ روز به حساب آنان.
لذا داوطلبان با توجه به موارد فوق ضرورت دارد به منظور تعیین تکلیف نهایی از روز یکشنبه مورخ ۳۰/۱/۹۴ تا پایان روز سه‌شنبه مورخ ۱/۲/۹۴ به آدرس : http://register1.sanjesh.org/emnoetregfanihedited مندرج در سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نموده و درخصوص انتخاب یکی از موارد ذیل اقدام نمایند:
۱- اخذ تاییدیه از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای (مخصوص افرادی که موفق به پیگیری و اخذ تاییدیه شوند).
۲- ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و تغییر خوشه شغلی.
۳- درخواست استرداد هزینه پرداختی بابت وجه ثبت‌نام در آزمون.
بدیهی است داوطلبانی که نسبت به تعیین وضعیت خود در زمان مقرر فوق اقدام ننمایند، درصورت شرکت در آزمون براساس ضوابط و شرایط مندرج در اطلاعیه از مراحل پذیرش امتحانی حذف خواهد شد.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.