خانه » استخدام های ویژه » آگهی استخدام موسسه بین المللی صلح و دوستی سال ۹۵

آگهی استخدام موسسه بین المللی صلح و دوستی سال ۹۵

متن آگهی:

در راستای تجمیع و بهینه سازی فرآیند استخدام سازمان ها و دستگاه های وابسته به موسسه بین المللی صلح، با استعانت از درگاه حق تعالی، آزمون استخدامی متمرکز موسسه بین المللی صلح، تحت عنوان آزمون استخدامی دی ماه ۱۳۹۵ در تاریخ ۰۳ / ۱۰ /۱۳۹۵ برگزار می شود.

در ادامه، توضیحات مربوطه جهت ثبت نام و نحوه تکمیل اطلاعات ارائه خواهد شد . بخش نخست شامل توضیحات و شرایط
عمومی استخدام در موسسه بین المللی صلح و بخش دوم نیز شامل جداول استخدام   و ردیف های  شغلی معرفی شده توسط هر سازمان می باشد.

شرایط عمومی

– داشتن تابعیت ایران
– تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی
– التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
– انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی (ویژه آقایان)
– عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر
– نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
– داوطلبان نباید از جمله افرادی باشند که به موجب آراء مراجع قضائی و ذیصلاح، از خدمات دولتی و فعالیت های اجتماعی و اقتصادی منع شده باشند .
– داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شوند.
– داوطلبان استخدام نباید در زمان ثبت نام از مستخدمین رسمی، ثابت و پیمانی دستگاه های اجرایی و یا بازخرید خدمت آنها باشند .
تذکر: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه داوطلبان زمان برگزاری آزمون (۱۳۹۵/۱۰/۳)  و محاسبه سن آنها اولین روز ثبت نام (۱۳۹۵/۹/۲) می باشد.

مراحل ثبت نام

۱- تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی.
۲- فایل عکس اسکن شده.
داوطلب می بایست یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر، اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق برنامه ثبت نام اینترنتی آماده نماید:
– عکس ۴×  ۳ که در سال جاری گرفته شده باشد. (عکس تمام رخ)
– عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG باشد.
– اندازه عکس اسکن شده باید حداقل ۳۰۰×  ۲۰۰   پیکسل و حداکثر ۴۰۰× ۰۰ ۳ پیکسل  باشد.
– تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
– حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۳۰۰ کیلوبایت بیشتر باشد.
– حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
– حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
تبصره۱:  اسکن عکس از روی کارتهای شناسایی )کارت ملی، شناسنامه و…( قابل قبول نمی باشد و داوطلبان لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.
تبصره۲: عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.
تبصره۳: درصورت ارسال عکس غیرمعتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می گردد.

با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون های قبلی، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که در کافی نت ثبت نام می کنند رخ داده است، تاکید می گردد چنانچه ثبت نام خود را توسط کافی نت ها انجام می دهید، علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد.
بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف داوطلب، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
توجه داشته باشید در صورت هرگونه تخلف، ارسال اطلاعات نادرست و… در ثبت نام اینترنتی، با داوطلب به عنوان متخلف شناخته شده و ثبت نام کان لم یکن گردیده و وجه ثبت نام غیرقابل استرداد می باشد.

۳ – پرداخت وجه ثبت نام
ثبت نام به صورت اینترنتی از روز چهار شنبه مورخ ۳ / ۹ / ۱۳۹۵ لغایت روز جمعه مورخ ۲۱ / ۹ / ۱۳۹۵ انجام خواهد پذیرفت. متقاضیان واجد شرایط می بایست به سامانه  ثبت  نام  آزمون  موسسه بین  المللی  صلح به نشانی www.solhodoosti .org مراجعه و پس از تکمیل  فرم  ثبت  نام  الکترونیکی  نسبت  به پرداخت مبلغ ۰۰۰/ ۱۵۰ ریال معادل   ۱۵۰۰۰ تومان به
صورت الکترونیکی از  طریق  درگاه  اینترنتی  داخل  سامانه  ثبت  نام با کارتهای بانکی متصل به شبکه ی شتاب ، نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند .

-لازم به توضیح است مدت زمان تعیین شده تمدید نمی گردد و متقاضیان باید در مدت زمان فوق نسبت به ثبت نام   اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند .
– متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت نام کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.
– به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد .

-صرفاً داوطلبانی می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند که در زمان ثبت نام دارا ی مدارک ذیل باشند

– دارا بودن مدرک لازم در مقطع و رشته تحصیلی مندرج در شرایط احراز مشاغل ذکر شده در دفترچه راهنما .

– کارت ملی .
– شناسنامه عکسدار.
– کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم و یا معافیت تحصیلی (ویژه برادران)

– مدارک دال بر ایثارگری (ویژه داوطلبان ایثارگر )
– مدارک دال بر معلولین عادی ( ارائه گواهی معلولیت از سازمان بهزیستی)

– مدارک دال بر بومی بودن( حسب مورد براساس هریک از موارد مشخص در بندهای ده گانه ذکر شده در بند یک امتیازات و سهمیه های قانونی )
تذکر مهم : با توجه به اینکه مدارک متقاضیان، پس از تعیین نمرات  داوطلبان در آزمون عمومی و سایر مراحل استخدام    مانند آزمون تخصصی پس از طی دوره، توسط دستگاه استخدام کننده بررسی خواهد شد، لذا در صورتی که مدارک داوطلبان ( به ویژه مدارک ایثارگری، بومی، گواهی اشتغال به کار بدون شماره شناسه و معلولین عادی ) مغایر با شرایط مندرج در این آگهی و همچنین اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت نامی باشد، هیچگونه حقی و امتیازی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد، و در هر مرحله از آزمون، اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی و حتی درصورت پذیرش نهایی، داوطلب از سایر فرایند جذب و استخدام حذف خواهد شد و حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت .

مراحل استخدام داوطلبان

آزمون استخدامی کتبی و کسب حد نصاب آزمون
کانون ارزیابی روانشناسی
بررسی صلاحیت های عمومی
ارزیابی سلامت جسمانی و روانی
حضور در دوره های آموزشی بدو استخدام
ارزیابی داوطلبان در دوره های آموزشی بدو استخدام
تذکر: از میان شرکت کنندگان در آزمون کتبی که حد نصاب قبولی در این مرحله را کسب نموده اند پس از کنترل مدارک داوطلبان، حداکثر سه برابر ظرفیت پذیرش برای مصاحبه و ارزیابی شایستگی ها و توانمندی ها به کانون ارزیابی معرفی می شوند.

نحوه تکمیل فرم تقاضانامه

برای مطالعه نحوه تکمیل تقاضانامه و جدول رشته های مورد نیاز به لینک زیر مراجعه نمایید.

برای مطالعه فایل نحوه تکمیل تقاضانامه اینجا کلیک کنید

برای دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام اینجا کلیک کنید

برای ثبت نام در آزمون استخدامی اینجا کلیک کنید

دانلود نمونه سوالات عمومی آزمون های استخدامی

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۴ دیدگاه تاکنون.

  1. سما گفت:

    منم با نظر خانم فریبا موافقم و واقعا متاسفم که حتی رییس جمهور هم گفته در حال حاضر امکان اشتغالزایی برای جوانان وجود ندارد. واقعا جوونی همه مون به هدر رفت تو این کشور………..

    [پاسخ]

  2. فریبا گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    ضمن تشکرو قدردانی از زحمات شما برادر دلسوز حقیقتش بنده الان دارم با گریه این نامه را مینویسم دیگه نمیخام به سایت شما سر بزنم چون بنده ۴۶ سالمه مجردم و پدرم فوت شده پنج تا خواهریم خواهرم ناراحتی کبد داره مادرم مریض داروهاش خیلی گرون بنده هم به خاطریکه ۴۶ سالمه شرط استخدام تو شرکتها راندارم لیسانس برق هم هستم خیلی نیاز دارم کارکنم چون هزینه های درمان و حقوق ناچیز بازنشستگی کفاف زندگیمونو نمیده لذا نا امید شده دیگه به سایت شما سر نمیزنم بیفایده است با تشکر از شما برادر دلسوز

    [پاسخ]

  3. زهرا گفت:

    ببخشید تو سایت استخدامی نوشته فقط موسسات دولتی هزینه برای آزمون دریافت می کنند و موسسه شما خصوصی در این مورد توضیح دهید

    [پاسخ]

  4. هدهد گفت:

    خیلی مسخرست.این همه رشته بخواد واضحه پول کم داره میخواد از جیب مردم بکشه این هم شد آگهی استخدامی؟!!!!!فردا پس فردا مشخص میشه موسسه کلاهبرداری کرده به اسم استخدامی

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.