خانه » استخدام در استان تهران » استخدام قوه قضاییه (کارکنان اداری) سال ۹۶(آخرین مهلت ثبت نام)

استخدام قوه قضاییه (کارکنان اداری) سال ۹۶(آخرین مهلت ثبت نام)

متن آگهی:

خبر ۶ آبان ۹۶: تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی قوه قضاییه سال ۹۶

زمان ثبت نام آزمون استخدامی قوه قضاییه (کادر اداری) تا ۹۶/۸/۹ تمدید شد.


خبر ۳ آبان ۹۶ – خبرگزاری میزان : به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، سنوات خدمت در شورای حل

اختلاف به سقف سنی داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه اضافه شد.

با رایزنی‌ها و پیگیری‌های بعمل آمده از سوی شورای حل اختلاف استان تهران و مرکز امور شورا‌های حل اختلاف کشور مستند به نص صریح ماده ۴۰ قانون شورا‌ها با معاونت منابع انسانی و آموزش قوه قضاییه سنوات خدمت کارکنان شورای حل اختلاف به شرط سنی حداکثر ۳۵ سال برای دارندگان مدرک فوق دیپلم و لیسانس و حداکثر ۳۸ سال برای فوق لیسانس و دکتری اضافه گردید و با هماهنگی با سازمان سنجش آموزش کشور امکان ثبت نام اینترنتی و پذیرش در سامانه رایانه‌ای فراهم گردیده است.


خبر ۲۵ مهر ۹۶  – بدین سیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون استخدام کارکنان اداری قوه قضاییه در سال ۱۳۹۶ می‌رساند، که ثبت نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org از روز شنبه مورخ ۲۹/۰۷/۱۳۹۶ آغاز و در روز شنبه مورخ ۰۶/۰۸/۱۳۹۶ پایان می‌پذیرد. لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند.
الف – شرایط عمومی استخدام
۱- داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران .
۲- نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر.
۳- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر.
۴- داشتن توانائی جسمی و روانی متناسب با شغل مورد درخواست و عدم ابتلا به بیماری‌های مسری به تشخیص پزشک قانونی یا پزشک معتمد دادگستری جمهوری اسلامی ایران
۵- اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی مصرّح درقانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
۶- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۷- نداشتن منع استخدامی در دستگاههای دولتی به موجب آراء مراجع قضائی و ذیصلاح.
۸- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت دائم برای آقایان
۹-داوطلبان استخدام نباید در زمان ثبت نام از مستخدمین رسمی،ثابت و پیمانی دستگاههای اجرایی و یا بازخرید خدمت آنها باشند
– تذکر: مدارک تحصیلی پایین تر و یا بالاتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل در آگهی استخدام و همچنین مدارک معادل،برای شرکت در آزمون و استخدام معتبر نمی باشد.

۱۰-داشتن حداقل بیست (۲۰) سال تمام و حداکثر سن سی و پنج (۳۵) سال تمام برای مدارک فوق دیپلم و کارشناسی و حداکثر سی و هشت (۳۸) سال تمام برای مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری.
تذکر: ملاک عمل برای محاسبه سن، تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه داوطلبان زمان برگزاری آزمون(۱۰/۰۹/۱۳۹۶) می باشد.
۱۱-مواد ذیل به شرط ارائه تأئیدیه های معتبر ،به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد.
الف)جانبازان، آزادگان، فرزندان و همسر شهدا، فرزندان و همسر جانبازان ۲۵درصد به بالا و فرزندان و همسر آزادگان که حداقل یک سال و بالاتر سابقه اسارت دارند، و رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه از شرط حداکثر سن معاف می باشند.
ب)افراد خانواده معظم شهدا (شامل پدر،مادر،خواهر و برادر)تا به میزان ۵سال
ج)رزمندگان کمتر از شش ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه،به میزان مدت حضور در جبهه
۱۲- اشتغال قبول‌شدگان از بدو استخدام در رشته‌ شغلی پذیرفته شده و در منطقه جغرافیایی انتخابی حداقل به مدت ده سال خواهد بود ( در این مدت امکان انتقال و جابجایی وجود نداشته و تعهد محضری لازم از قبول‌شدگان اخذ خواهد شد.) 
ب)امتیازات و سهمیه قانونی :
– ایثارگران سهمیه ۲۵%: شامل جانبازان، آزادگان و همسر و فرزندان شهدا، همسر و فرزندان جانبازان ۲۵% و بالاتر و همسر و فرزندان آزادگان دارای یک سال و بالای یک سال اسارت.
– ایثارگران سهمیه ۵ درصد: رزﻣﻨﺪﮔﺎن ﺑﺎ ﺳﺎﺑﻘﻪ ﺣﺪاﻗﻞ ﺷﺶ ﻣﺎه ﺣﻀﻮر داوﻃﻠﺒﺎﻧﻪ در ﺟﺒﻬﻪﻫﺎ و ﻫﻤﺴﺮ و ﻓﺮزﻧﺪان آﻧﺎن و ﻓﺮزﻧﺪان ﺟﺎﻧﺒﺎزان زﯾﺮ ﺑﯿﺴﺖ و ﭘﻨﺞ درﺻﺪ (۲۵ درصد) و فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت.
– ﺑﺮ اﺳﺎس ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﯽﻫﺎی ﺑﻌﻤﻞ آﻣﺪه ﺑﺎ ﺑﻨﯿﺎد ﺷﻬﯿﺪ و اﻣﻮر اﯾﺜﺎرﮔﺮان، ﺟﺬب اﯾﺜﺎرﮔﺮان از ﻣﺤﻞ ﺳﻬﻤﯿﻪﻫﺎی اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ ﺻﺮﻓﺎً از ﻃﺮﯾﻖ ﺷﺮﮐﺖ در آزﻣﻮن اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ رﻗﺎﺑﺖ ﺑﯿﻦ ﮐﻠﯿﻪ داوﻃﻠﺒﺎن اﯾﺜﺎرﮔﺮ ﻫﺮ ﯾﮏ از ﺳﻬﻤﯿﻪﻫﺎی ۲۵ درﺻﺪ و ۵ درﺻﺪ ﺑﺮ اﺳﺎس ﻧﻤﺮه ﻣﮑﺘﺴﺒﻪ آزﻣﻮن و با اولویت اصلی و ذخیره ﺟﻬﺖ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﺑﻪ ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ و ﺑﺎ رﻋﺎﯾﺖ ﺳﺎز و ﮐﺎر ذﯾﻞ ﺻﻮرت ﻣﯽﭘﺬﯾﺮد.
الف) ﻣﺸﻤﻮﻟﯿﻦ ﺳﻬﻤﯿﻪ ۲۵ درصد اﯾﺜﺎرﮔﺮان ﻣﺠﺎز ﺑﻪ ﺑﻬﺮه ﻣﻨﺪی از ﺳﻬﻤﯿﻪ اﺳﺘﺨﺪامی ۵ درصد ﺳﺎﯾﺮ اﯾﺜﺎرﮔﺮان و ﯾﺎ ﺑﺎﻟﻌﮑﺲ، ﻧﻤﯽﺑﺎﺷﻨﺪ ﺑﻪ ﻋﺒﺎرت دﯾﮕﺮ ﻫﺮ داوﻃﻠﺐ ﻣﯽﺗﻮاﻧﺪ در ﺻﻮرت ﻣﺸﻤﻮل ﺑﻮدن، ﺻﺮﻓﺎً از ﯾﮑﯽ از ﺳﻬﻤﯿﻪﻫﺎی ﻣﺸﺨﺺ ﺷﺪه اﺳﺘﻔﺎده ﻧﻤﺎﯾﺪ. ﺑﺪﯾﻬﯽ اﺳﺖ در اﯾﻦ ﺻﻮرت ﻣﺸﻤﻮﻟﯿﻦ ﺳﻬﻤﯿﻪ ۲۵ درﺻﺪ اﯾﺜﺎرﮔﺮان، ﺟﻬﺖ اﺳﺘﻔﺎده از ﺳﻬﻤﯿﻪ ﻣﺨﺘﺺ ﺧﻮد، ﺻﺮﻓًﺎ ﻣﯽﺑﺎﯾﺴﺘﯽ ﻣﺸﺎﻏﻞ ﻣﺨﺘﺺ و ﻣﺸﺨﺺ ﺷﺪه در دﻓﺘﺮﭼﻪ را اﻧﺘﺨﺎب ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ. داوﻃﻠﺒﺎن ﻣﺸﻤﻮل ﺳﻬﻤﯿﻪ ۵ درﺻﺪ اﯾﺜﺎرﮔﺮان ﺣﻖ اﻧﺘﺨﺎب ﺷﻐﻞ ﻣﺤﻞ ﻫﺎی ﻣﺸﺨﺺ ﺷﺪه ﺑﺮای ﺳﻬﻤﯿﻪ ﻫﺎی۲۵ درﺻﺪ اﯾﺜﺎرﮔﺮان را ﻧﺪارﻧﺪ.
ب) در ﻓﺮآﯾﻨﺪ ﺟﺬب و اﺳﺘﺨﺪام ﻣﺸﻤﻮﻟﯿﻦ سهمیه ۲۵ درصد اﯾﺜﺎرﮔﺮان، اوﻟﻮﯾﺖ اﺳﺘﺨﺪام آﻧﻬﺎ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺿﻮاﺑﻂ و ﻣﻘﺮرات ﺟﺎری و ﺑﺎ ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﯽ ﺑﻨﯿﺎد ﺷﻬﯿﺪ و اﻣﻮر اﯾﺜﺎرﮔﺮان ﺻﻮرت ﺧﻮاﻫﺪ ﭘﺬﯾﺮﻓﺖ.
ج) ﺑﻪ ﺗﻤﺎﻣﯽ اﯾﺜﺎرﮔﺮان ﻣﺸﻤﻮل ﺳﻬﻤﯿﻪ اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ ۲۵ درصد اﯾﺜﺎرﮔﺮان ﺗﻮﺻﯿﻪ ﻣﯽﺷﻮد، ﺑﺮای ﺣﺼﻮل اﻃﻤﯿﻨﺎن از اﻣﮑﺎن ﺑﻬﺮهﻣﻨﺪی ﺧﻮد از ﺳﻬﻤﯿﻪ اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ ﻣﺬﮐﻮر، ﻗﺒﻞ از ﺛﺒﺖﻧﺎم ﺑﺎ ﺑﻨﯿﺎدﺷﻬﯿﺪ و اﻣﻮر اﯾﺜﺎرﮔﺮان ﻣﺤﻞ ﺗﺸﮑﯿﻞ ﭘﺮوﻧﺪه ﺧﻮد ﺗﻤﺎس و ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻣﺸﺨﺺ ﺷﺪن وﺿﻌﯿﺖ ﺷﻐﻠﯽ و در ﺻﻮرت ﻟﺰوم اﺻﻼح آن اﻗﺪام ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ.
– تذکر: ﭼﻨﺎﻧﭽﻪ ﻣﺸﻤﻮﻟﯿﻦ ﺳﻬﻤﯿﻪ ۲۵ درﺻﺪ اﯾﺜﺎرﮔﺮان، وﻓﻖ ﺿﻮاﺑﻂ ﺟﺎری ﺑﻨﯿﺎد ﺷﻬﯿﺪ و اﻣﻮر اﯾﺜﺎرﮔﺮان اﺳﺘﺎن ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ، در اوﻟﻮﯾﺖ ﯾﺎ ﺷﻤﻮل سهمیه ۲۵ درﺻﺪ اﯾﺜﺎرﮔﺮان ﻗﺮار ﻧﮕﯿﺮﻧﺪ، ﺻﺮﻓﺎً از امتیاز ﺣﺪاﮐﺜﺮ ﺳﻦ ﺑﻬﺮهﻣﻨﺪ ﺧﻮاﻫﻨﺪ ﮔﺮدﯾﺪ. در ﺻﻮرت اﻧﺘﺨﺎب ﺷﻐﻞ ﻣﺤﻞ ﻫﺎی ﻣﺸﺨﺺ ﺷﺪه ﺑﺮای ﺳﻬﻤﯿﻪ ۲۵ درﺻﺪ اﯾﺜﺎرﮔﺮان، اﻧﺘﺨﺎب داوﻃﻠﺐ ﮐﺎن ﻟﻢ ﯾﮑﻦ ﺗﻠﻘﯽ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ و داوﻃﻠﺐ ﺣﻖ ﻫﯿﭻ ﮔﻮﻧﻪ اﻋﺘﺮاض ﻧﺨﻮاﻫﺪ داﺷﺖ.
د) اوﻟﻮﯾﺖ ﭘﺬﯾﺮش درﻣﺸﻤﻮﻟﯿﻦ ﭘﻨﺞ درﺻﺪ (۵درﺻﺪ) اﯾﺜﺎرﮔﺮان،ﺑﺎ رزﻣﻨﺪﮔﺎنﻣﯽﺑﺎﺷﺪ. (رزﻣﻨﺪﮔﺎن در ﺻﻮرت ﺛﺒﺖ ﻧﺎم و ﺷﺮﮐﺖ در آزﻣﻮن اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ و داﺷﺘﻦ ﺷﺮاﯾﻂ اﺣﺮاز ﻻزم در ﺣﺪ ﺳﻬﻤﯿﻪ ﺗﻌﯿﯿﻦ ﺷﺪه از ﺷﺮط ﺣﺪﻧﺼﺎب در آزﻣﻮن ﻣﻌﺎف ﺑﻮده و ﺑﺮ اﺳﺎس ﻧﻤﺮات ﻓﻀﻠﯽ ﻣﮑﺘﺴﺒﻪ اﻧﺘﺨﺎب ﺧﻮاﻫﻨﺪ ﺷﺪ) و ﺳﺎﯾﺮ ﻣﺸﻤﻮﻟﯿﻦ ﺳﻬﻤﯿﻪ ﻣﺬﮐﻮر در ﺻﻮرت ﮐﺴﺐ ﺣﺪ ﻧﺼﺎب در اوﻟﻮﯾﺖ ﺑﻌﺪی ﻗﺮار داﺷﺘﻪ و در ﺑﯿﻦ ﺧﻮد ﺑﻪ رﻗﺎﺑﺖ خواهند پرداخت.
ﻫ) اﯾﺜﺎرﮔﺮان ﻣﺸﻤﻮل ﺳﻬﻤﯿﻪ استخدامی ۵ درصد اﯾﺜﺎرﮔﺮان، ﺟﻬﺖ اﺳﺘﻔﺎده از ﺳﻬﻤﯿﻪ ﻣﺨﺘﺺ ﺧﻮد، ﻣﯽﺑﺎﯾﺴﺘﯽ در زﻣﺎن اﻧﺘﺨﺎب ﺷﻐﻞ، ﻣﺸﺎﻏﻠﯽ را اﻧﺘﺨﺎب ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ ﮐﻪ ﻇﺮﻓﯿﺖ ﻣﻮرد ﻧﯿﺎز آن ﻣﺸﺎﻏﻞ ﺑﯿﺶ از ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﺑﺎﺷﺪ و ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺟﺰو ﻣﺸﺎﻏﻞ ﻣﺸﺨﺺ ﺷﺪه ﻣﺨﺘﺺ ﺳﻬﻤﯿﻪ ۲۵ درصد اﯾﺜﺎرﮔﺮان ﻧﺒﺎﺷﺪ. ﺑﺪﯾﻬﯽ اﺳﺖ اﺳﺘﻔﺎده از ﺳﻬﻤﯿﻪ اﯾﺜﺎرﮔﺮان ۵ درصد ﺻﺮﻓًﺎ در ﻣﺸﺎﻏﻠﯽ اﻋﻤﺎل ﻣﯽﮔﺮدد ﮐﻪ ﻇﺮﻓﯿﺖ ﭘﺬﯾﺮش آنﻫﺎ ﺑﯿﺶ از ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﺑﺎﺷﺪ (در ﻣﺸﺎﻏﻞ ﺑﺎ ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﻇﺮﻓﯿﺖ، ﺳﻬﻤﯿﻪ ﻣﺬﮐﻮر ﻟﺤﺎظ ﻧﺸﺪه و اﻧﺘﺨﺎب اﻓﺮاد ﺻﺮﻓﺎً ﺑﺮاﺳﺎس ﻧﻤﺮات ﻣﮑﺘﺴﺒﻪ ﺻﻮرت ﺧﻮاﻫﺪ ﭘﺬﯾﺮﻓﺖ). ﺳﻬﻤﯿﻪ ۵ درصد اﯾﺜﺎرﮔﺮان ﻗﺎﺑﻞ ﺗﺨﺼﯿﺺ ﺑﻪ ﺳﺎﯾﺮ داوﻃﻠﺒﺎن ﻧﺒﻮده و در ﺻﻮرت ﻋﺪم ﺗﮑﻤﯿﻞ، ﺳﻬﻤﯿﻪ ۵ درﺻﺪ اﯾﺜﺎرﮔﺮان ﻣﺤﻔﻮظ ﺧﻮاﻫﺪ ﻣﺎﻧﺪ.
و) ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﯽﻫﺎی ﺑﻪ ﻋﻤﻞ آﻣﺪه ﺑﺎ ﺑﻨﯿﺎد ﺷﻬﯿﺪ و اﻣﻮر اﯾﺜﺎرﮔﺮان ﺳﻬﻤﯿﻪ اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ ﺳﻬﻤﯿﻪ ۲۵ درﺻﺪ اﯾﺜﺎرﮔﺮان در دﻓﺘﺮﭼﻪ آزﻣﻮن اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ ﻣﺸﺨﺺ ﮔﺮدﯾﺪه و از ﺳﻬﻤﯿﻪ داوﻃﻠﺒﺎن آزاد ﺟﺪا ﮔﺮدﯾﺪه اﺳﺖ و داوﻃﻠﺒﺎن ﻣﺸﻤﻮل اﯾﻦ ﺳﻬﻤﯿﻪ، ﺑﺮای اﻋﻤﺎل ﺳﻬﻤﯿﻪ ﻣﺬﮐﻮر ﺻﺮﻓًﺎ ﻣﯽﺑﺎﯾﺴﺖ ﻣﺸﺎﻏﻞ ﻣﺸﺨﺺ ﺷﺪه ﺑﺮای ﺳﻬﻤﯿﻪ ۲۵ درصد اﯾﺜﺎرﮔﺮان را اﻧﺘﺨﺎب ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ. ﺳﻬﻤﯿﻪ ۲۵ درصد اﯾﺜﺎرﮔﺮان ﻗﺎﺑﻞ ﺗﺨﺼﯿﺺ ﺑﻪ ﺳﺎﯾﺮ داوﻃﻠﺒﺎن ﻧﺒﻮده و در ﺻﻮرت ﻋﺪم ﺗﮑﻤﯿﻞ، ﺳﻬﻤﯿﻪ ۲۵ درصد اﯾﺜﺎرﮔﺮان ﻣﺤﻔﻮظ ﺧﻮاﻫﺪ ﻣﺎﻧﺪ.

ز) اﺳﺘﺨﺪام ﻣﺎزاد ﺑﺮ ﺳﻬﻤﯿﻪ اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ اﯾﺜﺎرﮔﺮان (۲۵ درﺻﺪ و ۵ درﺻﺪ) از ﻃﺮﯾﻖ رﻗﺎﺑﺖ ﺑﺎ ﺳﺎﯾﺮ داوﻃﻠﺒﺎن آزاد ﺻﻮرت ﻣﯽﭘﺬﯾﺮد.
– داوطلبان بومی:
نمره داوطلبان بومی استان با ضریب یک و دو دهم (۲/۱) و بومی شهرستان با ضریب یک و چهاردهم (۴/۱) نمره مکتسبه در هر حیطه از آزمون و مصاحبه استخدامی و صرفاً در صورت کسب حد نصاب آزمون در مرحله معرفی برای مصاحبه محاسبه می گردد.
تذکر ۱ : استخدام برای شغل و محل های دادگستری استان ها که محل خدمت آن ها در مرکز استان قرار دارد، برای تمامی داوطلبان همان استان و شهرستان های همان استان بومی استان محسوب گردیده و کلیه داوطلبان بومی اعم از بومی استان و شهرستان صرفاً از امتیاز یک و دو دهم (۲/۱) برخوردار خواهند شد.
– در استانهای سیستان و بلوچستان،خراسان جنوبی ، هرمزگان صرفاً افراد بومی حق شرکت در آزمون استخدامی را دارند و افراد غیر بومی در صورت پذیرفته شدن مراحل اداری و استخدامی نامبردگان متوقف می گردد.
داوطلبان بومی به افرادی اطلاق می‌شود که دارای یکی از شرایط مندرج در بند‌های ذیل باشند.
• شهرستان یا استان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد. 
• داوطلب حداقل چهار(۴)سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی ، دبیرستان و یا دانشگاه)را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان و یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام طی نموده باشد.
• همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته) که شهرستان یا استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهرستان یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد.
• داوطلب یا پدر ،مادر و یا همسر وی حداقل چهار سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان و یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشد. (پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفاً توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است.)
– معلولین عادی به شرط دارا بودن سایرشرایط مندرج دراین دفترچه (علی‌الخصوص بند ۴ شرایط عمومی استخدام) از ۳% سهمیه قانونی بهره‌مند خواهند بود.
– ﺗﺬﮐﺮ ۱: ﻣﻌﻠﻮﻟﯿﻦ ﻣﺸﻤﻮل سهمیه ۳ درصد ﺟﻬﺖ اﺳﺘﻔﺎده از ﺳﻬﻤﯿﻪ ﻣﺨﺘﺺ ﺧﻮد، ﻣﯽﺑﺎﯾﺴﺘﯽ در زﻣﺎن اﻧﺘﺨﺎب ﺷﻐﻞ، ﻣﺸﺎﻏﻠﯽ را اﻧﺘﺨﺎب ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ ﮐﻪ ﺗﻌﺪاد ﻣﻮرد ﻧﯿﺎز (ﻇﺮﻓﯿﺖ) آن ﻣﺸﺎﻏﻞ ﺑﯿﺶ از ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﺑﺎﺷﺪ. (در ﻣﺸﺎﻏﻞ ﺑﺎ ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﻇﺮﻓﯿﺖ، ﺳﻬﻤﯿﻪ ﻣﺬﮐﻮر ﻟﺤﺎظ ﻧﺸﺪه و اﻧﺘﺨﺎب اﻓﺮاد ﺻﺮﻓﺎً ﺑﺮ اﺳﺎس ﻧﻤﺮات ﻣﮑﺘﺴﺒﻪ ﺻﻮرت ﺧﻮاﻫﺪ ﭘﺬﯾﺮﻓﺖ). ﺑﺪﯾﻬﯽ اﺳﺖ اﻧﺘﺨﺎب اﻓﺮاد ﺑﺮﺗﺮ ﺟﻬﺖ اﺳﺘﻔﺎده از ﺳﻬﻤﯿﻪ ﻣﻌﻠﻮﻟﯿﻦ از ﻃﺮﯾﻖ رﻗﺎﺑﺖ ﺑﯿﻦ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﻣﻌﻠﻮﻟﯿﻦ ﺻﻮرت ﺧﻮاﻫﺪ ﭘﺬﯾﺮﻓﺖ. ﺳﻬﻤﯿﻪ ۳ درﺻﺪ ﻣﻌﻠﻮﻟﯿﻦ ﻗﺎﺑﻞ ﺗﺨﺼﯿﺺ ﺑﻪ ﺳﺎﯾﺮ داوﻃﻠﺒﺎن ﻧﺒﻮده و در ﺻﻮرت ﻋﺪم ﺗﮑﻤﯿﻞ، ﺳﻬﻤﯿﻪ ﺳﻪ درﺻﺪ ﻣﻌﻠﻮﻟﯿﻦ ﻣﺤﻔﻮظ ﺧﻮاﻫﺪ ﻣﺎﻧﺪ.
– ﺗﺬﮐﺮ ۲: ﻣﻌﻠﻮﻟﯿﻦ ﻣﺤﺘﺮم ﻣﯽﺑﺎﯾﺴﺖ ﺗﻮاﻧﺎﯾﯽ اﻧﺠﺎم ﮐﺎری ﮐﻪ اﺳﺘﺨﺪام ﻣﯽﺷﻮﻧﺪ را داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ و در ﺻﻮرت ﻋﺪم ﺗاﯾﯿﺪ ﺗﻮاﻧﺎﯾﯽ ﻣﻌﻠﻮﻟﯿﻦ در ﻣﺮﺣﻠﻪ ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ و ﻣﻌﺎﯾﻨﻪ ﭘﺰﺷﮑﯽ، از سایر مراحل استخدام محروم خواهند شد.
– افرادیکه بطور پیوسته با شوراهای حل اختلاف همکاری داشته‌اند به استناد قانون شورای حل اختلاف مصوب ۱۰/۰۸/۹۴ مجلس شورای اسلامی به شرط اشتغال و دارابودن شرایط مندرج در آگهی متناسب با سابقه خدمت حداکثر از ۲۰ امتیاز در آزمون عمومی برخوردار خواهند بود. (بابت هر یک سال سابقه خدمت، ۲ امتیاز)
– حافظان قرآن دارای درجات (۱ تا ۵) از ده درصد امتیاز در امتحان عمومی و به همین میزان، در امتحان تخصصی یا مسابقه تخصصی یا مصاحبه تخصصی بهره مند خواهند شد.
– تذکر: حافظین محترم صرفاً مجاز به شرکت در رشته های شغلی کارشناس امور فرهنگی و کارشناس امور دینی جهت استفاده از سهمیه مقرر خواهند بود.
– تذکر: داوطلبان آزاد نباید رشته شغل هایی که مختص به بنیاد شهید و امور ایثارگران می باشد را انتخاب نمایند.

پ)مواد آزمون:
به هر یک از داوطلبان ، یک دفترچه سوالات عمومی و یک دفترچه سوالات اختصاصی داده خواهد شد.

مواد آزمون عمومی به شرح زیر می¬باشد:
۱٫ فناوری اطلاعات (مهارتهای هفت گانه) ICDL
۲٫ زبان و ادبیات فارسی
۳٫ معارف اسلامی
۴٫ زبان انگلیسی عمومی
۵٫ هوش و توانمندیهای عمومی
سوالات تخصصی متناسب با رشته شغلی داوطلبان (به شرح جدول آتی) می باشد .
– اقلیت های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت نمره مکتسبه این داوطلبان ، براساس مجموع تراز شده سایر سوالهای آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.
داوطلبان صرفاً در صورتی می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند که مقطع تحصیلی،عنوان رشته تحصیلی و گرایش رشته تحصیلی آنها به مقطع و عنوان رشته و گرایش تحصیلی ذکرشده در جدول شرایط احراز مشاغل مطابقت داشته باشد.
– به منظور احراز مهارت های پایه و عمومی فناوری اطلاعات افراد واجد شرایط جهت استخدام در مشاغل تخصصی ،کارشناسی و بالاتر (موضوع تبصره ۲ ماده۴۲ قانون مدیریت خدمات کشوری ) دواطلبان استخدام مؤظفند حداکثر یک ماه پس از اعلام تأئیدیه گزینش، مدارک مربوط به کسب مهارت های هفت گانه صادره از مراکز و مؤسسات تأئید صلاحیت شده توسط سازمان اداری استخدامی کشور را ارائه نمایند.

ت)زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه
کارت شرکت در آزمون از روزسه شنبه مورخ ۰۷/۰۹/۱۳۹۶ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه مورخ ۱۰/۰۹/۱۳۹۶ در تهران و مراکز استان¬ها برگزار خواهد شد و ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان شهرستان محل اقامت فعلی می باشد که در تقاضانامه درج خواهد نمود.ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.
لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون توسط دستگاه بررسی خواهد شد. 

ث- مدارک مورد نیاز:
۱٫تکمیل تقاضانامه
۲٫ پرداخت هزینه ثبت¬نام به مبلغ۱٫۰۰۰٫۰۰۰(یک میلیون) ریال بصورت الکترونیکی از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور
۳٫ فایل عکس اسکن شده: داوطلب می‌بایست یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر اسکن نموده و فایل آن را برای ثبت‌نام اینترنتی آماده نماید.
۱-۳- عکس ۴  ۳ که در سال جاری گرفته شده باشد (عکس تمام رخ)
۲-۳- عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG باشد.
۳-۳- اندازه عکس اسکن شده باید حداکثر ۴۰۰۳۰۰ پیکسل و حداقل ۳۰۰  ۲۰۰ باشد.
۴-۳-تصویر داوطلب باید واضح ، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
۵-۳- حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلو بایت بیشتر باشد.
۶-۳- حاشیه‌های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
۷-۳- حتی الامکان عکس ، رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
تبصره۱- عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.
تبصره۲- درصورت ارسال عکس غیر معتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می‌گردد.
تذکر مهم: باتوجه به مشکلات بوجود آمده در آزمون های قبلی، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که در کافی نت ثبتنام میکنند رخ داده است، تاکید میگردد چنانچه ثبت نام خود را توسط کافی نت ها انجام می‌دهید، علاوه بر کنترل اطلاعات ثبتنامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

دانلود فایل راهنمای آزمون و شرایط شغلی (ویرایش جدید)

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی قوه قضاییه

لینک ثبت نام آزمون استخدامی قوه قضاییه

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۳۷ دیدگاه تاکنون.

  1. مهر گفت:

    سلام
    برای سال ۹۷ هم آزمون برگزار میکنن؟

    [پاسخ]

  2. یک فارغ التحصیل گفت:

    سلام
    برای سال ۹۷ هم آزمون برگزار میشه؟
    اگر خبر دارید ممنون میشم جواب بدید

    [پاسخ]

  3. مرتضي گفت:

    سلام ببخشید کلا جقد نیرو میکیره ؟

    [پاسخ]

  4. متصدی از اهواز گفت:

    احتمال قبولی با سهمیه وجود دارد؟

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ دسامبر 23rd, 2017 4:44 ب.ظ:

    امیدوار باشید .ایشالا موفق باشید

    [پاسخ]

  5. ناشناس گفت:

    ؟سلام. من با رشته ی مدیریت برای متصدی امور دفتری شرکت کردم و با سهمیه ۵ درصدی و الان دانشجوی ترم ۳ ارشد روانشناسی هستم بعدا برای من مشکلی پیش نمیاد

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ دسامبر 23rd, 2017 1:32 ب.ظ:

    با سلام ، حالا که آزمون رو دادید و گذشته ، اگر رشته شمارو پذیرش داشتن در مقطع کارشناسی ، که مشکلی پیش نمیاد، منتظر نتایج باشید.

    [پاسخ]

  6. متصدی از اهواز گفت:

    سلام .من مدرک کارشناسی ارشد اقتصاد دارم ولی با مدرک کارشناسی شرکت کردم ..برام مشکلی پیش،نمیاد؟درضمن سهمیه ایثارگری ۲۵درصد دارم

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ دسامبر 22nd, 2017 6:06 ب.ظ:

    نه مشکلی پیش نمیاد.

    [پاسخ]

  7. الهام گفت:

    باسلام .خیلی عذرخواهی می کنم اعلام نتایج آزمون چه تاریخی خواهد بود.

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ دسامبر 17th, 2017 10:02 ق.ظ:

    با سلام ،اعلام نشده ، اما معمولا جواب آزمون ها بین ۴۰ تا ۴۵ روز کاری میاد.

    [پاسخ]

  8. مرتضي گفت:

    سلام استان کرمانی هستم ولی شهرم نزدیک بندرعباسه محل آزمونو زدم بندر مشکلی پیش نمیاد؟

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ نوامبر 26th, 2017 12:50 ب.ظ:

    خیر مشکلی پیش نمیاد.

    [پاسخ]

  9. اسماعیل گفت:

    سلام به همه مردم غیور کرمانشاه
    من ساکن اصفهانم…ولی به خدا خیلی دلم میسوزه به خاطر مردم مظلوم کرمانشاه….آخه این عزیزان الان دنبال سرپناه هستن ..دنبال چادر و آب و نان…..چه جوری درس بخونن و آماده بشن برای امتحان؟؟؟؟؟؟
    ای کاش همه یک صدا درخواست میکردن به خاطر مردم کرمانشاه امتحان عقب بیوفته….آخه ناعدالتی تا چه حد؟؟؟؟؟عده ای دنبال سرپناه و آب و نان….و عده ای در حال خواندن کتاب برای امتحان….
    از ادمین عزیز خواهش میکنیم یه جوری صدای این عزیزان را به گوش مقامات برسونه

    [پاسخ]

  10. شهروز گفت:

    khaheshan mishe javab bedin man ta 12 nashode sabt nam konam..کارت خرید

    [پاسخ]

  11. شهروز گفت:

    سلام.برای خرید کارت اعتباری قوه قضاییه نبود..برداشتن؟

    [پاسخ]

  12. شهروز گفت:

    سلام.من ترم آخر کارشناسی ناپیوسته مدیریت بازرگانی هستم.آیا با کارشناسی میتونم ثبت نام کنم

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ اکتبر 31st, 2017 6:20 ب.ظ:

    خیر نمیشه ، چون مدرکتون آماده نیست ، برفرض شرکت هم بکنید موقع مصاخبه گیر میدن.

    [پاسخ]

  13. علی گفت:

    admin جان سلام.
    چرا رشته مهندسی نرم افزار(که برای کارشناسی شبکه میخوان)توی “جستجوی کد رشته تحصیلی”سایت سنجش نمیاد؟فقط نرم افزار سیستم رو میاره.
    اینم لینکش:
    http://register2.sanjesh.org/regempghak96/Search/BS_Field.aspx
    ممنون میشم جواب بدین

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ اکتبر 27th, 2017 11:22 ب.ظ:

    کدش اینه : مهندسی کامپیوتر (کلیه گرایشها) – ۲۰۰۹

    [پاسخ]

  14. کمکم کنید لطفا گفت:

    با سلام خدمت مدیر گرامی سایت. الان رشته ی راهنمایی و مشاوره منسوخ شده و الان نمی دونم این رشته با این عنوان گرایشی از علوم تربیتی هست یا گرایشی از روانشناسی یا یک رشته مستقل????? به نظر شما اگر من با این مدرک در رشته ی ماشین نویسی شرکت کنم ردم می کنن?????? خواهش می کنم جواب بدین.

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ اکتبر 27th, 2017 11:24 ب.ظ:

    اگر در آزمون قبول بشید ، موقع مصاحبه استخدامی رشتتون در صورتیکه مطابقت نداشته باشه رد میشید.هر چی تو مدرکتون زده ، همون ملاک هست.

    [پاسخ]

  15. ازاده گفت:

    سلام میشه با اعتراض کردن شرط سنی لیسانس را تا ۳۷سال بالا برد

    [پاسخ]

  16. میترا گفت:

    ببخشید اگه کسی حدنصاب رو بیاره بازم ممکنه که قبول اولیه نشه چون طبق گفته های کسانی که درآزمون های قبلی شرکت کرده بودند حدنصاب رو اورده بودندولی محاصبه ای صورت نگرفت ولغوشدند.نمره مکتسبه درآزمون عمومی وتخصص باید چندباشه که قبول بشیم؟

    [پاسخ]

    مدیر سایت پاسخ در تاريخ اکتبر 27th, 2017 11:26 ب.ظ:

    بله در صورتیکه تعداد افرادی که نمره حد نصاب رو میارن بیشتر از تعداد پذیرش اونها باشه ممکنه افرادی که حد نصاب رو اوردن به مصاحبه دعوت نشن.نمره مکتسبه مشخص نیست هر استان یا شهر یه حد نصابی برای مجاز شدن در آزمون داره که اونم به رقبا بستگی داره.

    [پاسخ]

  17. میترا گفت:

    سلام.
    منابع ماشین نویسی که دردفترچه ذکر شده نام نویسنگان کتب رو لطفا میشه بگین؟

    [پاسخ]

  18. میترا گفت:

    سلام.ازمون استخدامی قوه قضاییه مختص کادراداری و کارکنان قوه قضاییه می باشده ؟یا داوطلبان ازاد هممی توانند شرکت کنند.
    ——
    مدیر سایت : درصورت دارا بودن شرایط برای همه آزاد است و منظور از کارکنان اداری ، بخش های اداری سازمان قوه قضاییه هست.

    [پاسخ]

  19. آلما گفت:

    باسلام.من ارشد ریاضی محض هستم.میتونم در ازمون شرکت کنم؟
    ——–
    مدیر سایت : در جدول نگاه کنید رشته های مورد پذیرش رو زده.

    [پاسخ]

  20. سحر گفت:

    سلام از کجا بفهمیم رشتمونو میخواد یا نه ؟ چیزی در مورد رشته ها ننوشته. من رشتم کامپیوتر نرم افزار هستش آیا رشته ی من رو میخواد خانم و آقا؟
    —–
    مدیر سایت: برای عنون شغلی ماشین نویسی و شبکه رشته کامپیوتر رو پذیرش دارن ، توی جدول ببینید شهر مورد نظر شما هم شاملش میشه یا نه.

    [پاسخ]

  21. عبدالرضا غلامی گفت:

    سلام
    میخاستم بدونم که تعداد سوالات دروس تخصص کامپیوتر در هر درس یکسان است؟
    اگر نیست کدوم درس سوالات بیشتری رو داره.

    [پاسخ]

  22. علی گفت:

    ۱۰۰۰۰۰ تومن؟؟؟؟؟؟

    [پاسخ]

  23. الهام گفت:

    لام من کاردانی تربیت بدنی دارم امکان شرکت کردن من وجود داره؟بیست و دو سالمه

    [پاسخ]

  24. م ع گفت:

    لینک اول باز نمیشه.لطفا بررسی کنید.
    ——
    مدیر سایت : هر دو لینک درست هست .

    [پاسخ]

  25. زهرا گفت:

    سلام لیسانس من مدیریت خدمات بهداشتی درمانیه میتونم شرکت کنم

    [پاسخ]

  26. نیکی گفت:

    سلام . من متولد اسفند ۵۹ هستم و مدرک کارشناسی دارم .
    آیا شرط سنی را دارم . تشکر
    ——
    مدیر سایت : همین طور ک میبینید خیر شرط سنی شما نمیخوره به این استخدامی
    حداکثر سن سی و پنج (۳۵) سال تمام برای مدارک فوق دیپلم و کارشناسی

    [پاسخ]

  27. حسن گفت:

    سلام.من کارشناسی علوم سیاسی دارم ولی جایی اسمی از رشتم نیاورده بود.پس چطور میگفتن یکی از جاهایی که رشته علوم سیاسی رو میگیره دادگستریه.هیچ راهی وجود نداره؟

    [پاسخ]

  28. Moshaver گفت:

    سلام.
    ببخشید من کارشناسی روانشناسی و ارشد مشاوره دارم. برای قوه قضاییه مشاور نیاز ندارن میتونم با مدرک کارشناسی ثبت نام کنم در حالیکه ارشد دارم؟
    —–
    مدیر سایت : میتونید شرکت کنید، متاسفانه قبلا ذکر شده بود که حق شرکت رو ندارن ، اما چرا میتونید شرکت کنید به شرط دارا بودن شرایط

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.