خانه » استخدام در استان آذربایجان شرقی » استخدام شرکت پالایش نفت تبریز سال ۹۷(تمدید مهلت ثبت نام)

استخدام شرکت پالایش نفت تبریز سال ۹۷(تمدید مهلت ثبت نام)

متن آگهی:

خبر ۱۱ مهر ۹۷: تمدید مهلت ثبت نام شرکت پالایش نفت تبریز 

 1- علاوه بر فرزندان معزز شهدا ، آزادگان و جانبازان ، فرزندان ایثارگران محترم که بدلیل حضور پدر در جبهه های حق علیه باطل طی هشت سال دفاع مقدس ، از کارت معافیت خدمت سربازی بهره مند میباشند مجاز به ثبت نام در آزمون جذب نیروی انسانی هستند . ۲-مهلت ثبت نام متقاضیان واجد شرایط تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه مورخه ۱۵/۰۷/۹۷ تمدید می گردد. ۳-تغییرات احتمالی بویژه در خصوص محل برگزاری آزمون را بطور مستمر از طریق سایت اینترنتی پیگیری نماید.


خبر ۴ مهر ۹۷: اصلاحیه آگهی جذب نیروی انسانی شرکت پالایش نفت تبریز

واجدین شرایط دانشگاه صنعت نفت و دانشکده های وابسته (دانشکده نفت آبادان– دانشکده نفت اهواز– دانشکده نفت تهران– دانشکده علوم دریایی محمود آباد) نیز مجاز به پذیرش برای ثبت نامه در سامانه آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت تبریز خواهند بود.


خبر ۲۷ شهریور ماه  97 – شرکت پالایش نفت تبریز در نظر دارد به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در واحد های بهره برداری (نوبتکاری) از بین فارغ التحصیلان مرد واجد شرایط مطابق جدول زیر از طریق برگزاری آزمون کتبی ، مصاحبه حضوری ، گزینش و طب کار در چار چوب قانون کار و تأمین اجتماعی بصورت قرارداد مدت موقت دعوت به همکاری نماید.

جهت ثبت نام اینجا کلیک کنید

مقطع تحصیلیرشته تحصیلیگرایشتعداد مورد نیاز
 کارشناسی و بالاتر مهندسی شیمی کلیه گرایش ها 70
 کارشناسی و بالاتر مهندسی مکانیک کلیه گرایش ها۱۰
 کارشناسی و بالاتر مهندسی برق کلیه گرایش ها۱۰
شرایط عمومی داوطلبان

۱- تابعیت نظام جمهوری اسالمی ایران.

۲- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۳- متدین به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی.

۴- داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمانی و روانشناختی و نداشتن کوررنگی به تأیید طب کار بهداشت و درمان صنعت نفت تبریز.

۵- عدم اشتغال و تعهد خدمت در دستگاههای دولتی و غیر دولتی و مراکز وابسته و سایر نهادها .

۶- داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه (خدمت نظام وظیفه انجام داده باشد). فرزندان معزز شهدا، جانبازان و آزادگان مستثنی می باشند.

۷- نداشتن سوءپیشینه کیفری به تائید مراجع ذیصالح و عدم اشتهار به فساد اخالقی و اعتیاد به مواد مخدر .

۸- داوطلبین نباید به صورت رسمی یا پیمانی در استخدام واحدهای تابعه صنعت نفت باشند .

۹ -تعهد ۱۰ ساله محضری برای خدمت در شرکت پالایش نفت تبریز و یا هر محل دیگری که شرکت پالایش نفت تبریز صلاح بداند.

 شرایط اختصاصی داوطلبان

۱- داشتن مدرک تحصیلی مقطع کارشناسی یا بالاتر در رشته های مهندسی (شیمی ، مکانیک و برق) از دانشگاه های معتبرتمام وقت دولتی (سطح ۱و ۲) سطوح مورد نظر مطابق آخرین ویرایش وزارت علوم, تحقیات و فنآوری در سایت ایتنرنتی شرکت موجود می باشد .

۲- حداقل معدل در مقطع کارشناسی ۱۴ و مقاطع بالاتر ۱۵ می باشد.

۳- حداکثر سن داوطلبان ۳۰ سال تمام می باشد.(متولدین ۰۱/۰۷/۱۳۶۷ به بعد)

شرایط بومی داوطلبان :

۱- کلیه واجدین شرایط در سطح کشور می توانند در آزمون و مصاحبه شرکت نمایند.

۲- ساکنین استان آذربایجان شرقی و چهار استان همجوار شامل استان های آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان و کردستان به طور یکسان نسبت به سایر استانها از اولویت برخوردار خواهند بود.

نحوه ثبت نام

۱-ثبت نام در آزمون منحصراً از تاریخ ۰۷/۰۱/ ۱۳۹۷ لغایت ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ با مراجعه به نشانی اینترنتی www.tbzrefinery.co.ir انجام می پذیرد. متقاضیان می بایست پس از مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی جذب و تکمیل فرم درخواست شغل، مدارک خود را در سامانه ثبت و کد رهگیری دریافت نمایند. ضمناً کلیه اطلاع رسانی های آتی از طریق همین سایت صورت خواهد گرفت.

۲- ثبت و تکمیل مشخصات و اطلاعات خواسته شده مطابق با فرم موجود در نشانی اینترنتی معرفی شده به طور صحیح, دقیق دریافت و نگهداری کد رهگیری پس از اتمام مراحل ثبت نام اینترنتی ضروری می باشد.

۳- لازم به ذکر است هر داوطلب تنها امکان یک بار ثبت نام را دارد. ضمناً ثبت نام به صورت ناقص یا به غیر از ثبت نام از طریق نشانی اینترنتی شرکت مورد قبول نمی باشد.

مدارک مورد نیاز:

۱ -تکمیل فرم الکترونیکی تقاضای ثبت نام (قابل دسترس در سایت اینترنتی شرکت)

۲- اسکن مدارک تحصیلی، صفحه اول شناسنامه (در صورت داشتن توضیحات ، اسکن صفحه توضیحات نیز ضروری است) پشت و روی کارت ملی، (این آگهی در سایـت ایـران اسـتخدا م منتشر شده است) پشت و روی کارت پایان خدمت نظام وظیفه و کارت یا مدارک ایثارگری به ترتیب در یک فایل PDF و بارگذاری آن در محل مشخص شده در نشانی اینترنتی شرکت .

۳ -اسکن عکس ۴×۳ جدید با مشخصات ذکر شده در سایت ثبت نام و بارگذاری آن در محل مشخص شده.

۴ -اسکن فیش پرداخت مبلغ سیصد هزار ریال (۰۰۰ر۳۰۰ ریال) بابت ثبت نام و شرکت در آزمون کتبی از طریق سامانه ثبت نام (لازم به ذکر است هزینه ثبت نام تحت هیچ عنوان و شرایطی قابل عودت نخواهد بود).

۵ -واریز مبلغ ثبت نام در آزمون به شماره حساب ۵۰۰۰۵۹۹۹۰ نزد بانک تجارت شعبه مرکزی تبریز بنام شرکت پالایش نفت تبریز کد شعبه ۵۰۰۰ و قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ها با شماره شبای ۳۴۰۱۸۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۵۰۰۰۵۹۹۹۰ IR

تاریخ،محل آزمون و زمان توزیع کارت ورود به جلسه

۱ -تاریخ آزمون روز پنجشنبه مورخه ۹۷/۰۷/۱۹ راس ساعت ۹ صبح واقع در جاده تبریز – آذرشهر – شهر جدید سهند – دانشگاه صنعتی سهند تبریز خواهد بود . کروکی محل آزمون درنشانی اینترنتی شرکت قابل دسترس و چاپ می باشد .

۲ -داوطلبان محترم می توانند طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخه ۱۸ و ۹۷/۰۷/۱۷ با مراجعه به سایت شرکت و محل مشخص شده نسبت به چاپ کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند

مواد آزمون

عنوان رشتهمواد آزمون
دروس عمومیادبیات فارسی -معارف اسلامی
دروس تخصصی مهندسی شیمیترمودینامیک-مکانیک سیالات-انتقال حرارت ۱و۲ -انتقال جرم و عملیات واحد – کنترل فرآیند- طراحی راکتورهای شیمیایی – زبان تخصصی(انگلیسی)
دروس تخصصی مهندسی برقریاضیات مهندسی – کنترل خطی– کنترل صنعتی – الکترونیک۱ – الکترونیک صنعتی بررسی سیستم های قدرت – ماشین های الکتریکی ۱ و ۲ – زبان تخصصی(انگلیسی)
دروس تخصصی مکانیکترمودینامیک – مکانیک سیاالت – انتقال حرارت استاتیک , مقاومت مصالح- طراحی اجزاء -زبان تخصصی(انگلیسی)

۱- آزمون عمومی و تخصصی به صورت چهارگزینه ای و با احتساب نمرۀ منفی برای پاسخ های نادرست برگزار خواهد شد.

۲- مفاد سوالات دروس آزمون در سطح مقطع کارشناسی خواهد بود.

تبصره: اقلیتهای مذهبی از پاسخگوئی به سوالات معارف اسالمی معاف بوده و امتیاز آن در سایر مواد آزمون عمومی توزیع خواهد شد.

تذکرات بسیار مهمّ:

۱- داوطلبان برای آگاهی از همۀ مراحل جذب، آزمون، تاریخ، محل , ساعت و اطالع از تغییرات احتمالی به صورت مستمر به نشانی اینترنتی www.tbzrefinery.co.ir مراجعه نمایند.

۲- در هر مرحله از جذب و پس از آن چنانچه محرز شود داوطلب اطلاعات خالف واقع داده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی باشد، از انجام مراحل بعدی محروم می شود و هزینۀ ثبت نام مسترد نخواهد شد.

۳- به مدارک ناقص یا مخدوش ترتیب اثر داده نخواهد شد و مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا تغذیۀ مدارک به صورت ناقص به عهده داوطلب خواهد بود.

۴- با توجه به اینکه شرکت پالایش نفت تبریز به بخش خصوصی واگذار شده است امکان انتقال جذب شدگان به سایر واحد های نفتی و یا ارگانهای دولتی و تبدیل وضعیت آنان از قراردادی به رسمی وجود ندارد.

۵- شرکت هیچگونه تعهدی برای تأمین اسکان پذیرفته شدگان نخواهد داشت.

۶- تأمین سرویس ایاب و ذهاب پذیرفته شدگان در محدوده فعلی سرویسها و در شهرستان تبریز می باشد.

۷- در صورت انصراف از ادامه خدمت در شرکت در طول مدت تعهد , کلیه هزینه های آموزشی , خدماتی و سایر هزینه های مرتبط از انصراف دهنده اخذ خواهد شد.

۸- ضروری است داوطلبان به هنگام حضور و شرکت در جلسه آزمون علاوه بر برگ ورود ,کارت شناسایی ملی خود را نیز همراه داشته باشند.

۹- جهت کسب اطلاعات بیشتر داوطلبان می تواند در طول ایام هفته به غیر از ایام تعطیل و در ساعات اداری با شماره تلفن های ۲۱۱۴۸۱۳۶ و ۲۱۱۴۸۱۳۱ و ۲۱۱۴۸۱۳۰- ۰۴۱ واحد تأمین و برنامه ریزی نیروی انسانی و در خصوص اختلال در سامانه ثبت نام با واحد IT با شماره تلفن ۲۱۱۴۸۸۳۸ – ۰۴۱ تماس حاصل نمایند .

خلاصه ایام ضروری برای اطلاع داوطلبان:

تاریخشرح اقدام
از تاریخ 97/07/01 لغایت ۹۷/۰۷/۱۲ثبت نام در سامانه (سایت شرکت) – اخذ کد رهگیری و نگهداری آن تا آخر
از تاریخ ۹۷/۰۷/۱۵ لغایت ۹۷/۰۷/۱۶اصلاح اطلاعات در صورت لزوم از طرف دوطلبان
از تاریخ ۹۷/۰۷/۱۷ لغایت ۹۷/۰۷/۱۸مراجعه به سایت و چاپ کارت ورود به جلسه و برگ راهنمای شرکت در آزمون
 پنجشنبه مورخه ۹۷/۰۷/۱۹برگزاری آزمون در ساعت ۹ صبح دانشگاه صنعتی سهند تبریز

متن کامل آگهی 

لیست دانشگاه های دولتی مورد تائید وزارت علوم(پذیرش از فارغ التحصیلان دانشگاه های سطح ۱ و ۲ لیست فوق صورت خواهد گرفت)

نقشه راه دسترسی به دانشگاه صنعتی سهند تبریز محل برگزاری آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت تبریز

جهت ثبت نام اینجا کلیک کنید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۲ دیدگاه تاکنون.

  1. بهرام گفت:

    این امتحان ها همش الکی و چرنده فقط میخوان تبلیغ کنن که ما هم استخدام بلدیم بکنیم بلکه همش فرزندان خودشونن که استخدام میشن.

    [پاسخ]

  2. حسین حاجیان گفت:

    چیزی نمیتوانم بگویم سکوت بهترین حرف است.به توچه ربطی داره دانشگاه تو امتحان بگیر هرکی نمره کسب کرده بپذیر ،دانشگاه دولتی غیر دولتی نداریم.

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.