خانه » استخدام در استان کرمان » استخدام شرکت توزیع برق استان کرمان(تمدید مهلت ثبت نام)

استخدام شرکت توزیع برق استان کرمان(تمدید مهلت ثبت نام)

متن آگهی:

خبر ۱ دی ۹۷: تمدید مهلت ثبت نام استخدام شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان 

مهلت ثبت نام آزمون استخدام شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان تا ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۱ دی ماه ۹۷ تمدید گردید.


خبر ۱۴ آذر ماه ۹۷ – شرکت های پیمانکار طرف قرارداد شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان در نظر دارند به منظور تکمیل نیروی انسانی خود (به تعداد ۳۵ نفر) از طریق برگزاری آزمون تعیین سطح از بین داوطلبین زن و مرد ، پس از انجام آزمون کتبی ، مصاحبه گزینش، از بین پذیرفته شدگان نهایی در سطح شمال استان کرمان ، دعوت به همکاری نمایند.

شرایط عمومی

داشتن تابعیت ایرانی
انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت دائم
عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات
نداشتن سابقه محکومیت موثر
داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که تعیین سطح می شوند.
اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
دارا بودن شرایط احراز شغل متناسب با جداول نیازهای اشتغال برای شغل محل مورد تقاضا
داشتن منع قانونی برای به کارگیری و تعهد خدمتی به دیگر سازمان ها
داوطلبان نباید از مستخدمین رسمی و پیمانی دستگاه های اجرایی و یا کارکنان مدت معین/ دائم شرکت های وابسته(غیر دولتی) باشند
احراز صلاحیت عمومی به تائید گزینش پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه

شرایط اختصاصی

داشتن مدرک تحصیلی متناسب با مقطع ، رشته و گرایش تحصیلی اعلام شده در جدول نیازهای شغل محل مورد تقاضا.
تبصره : داوطلبان صرفا” در صورتی می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند که رشته ، گرایش و مقطع تحصیلی آنان با عنوان رشته ، گرایش و مقطع تحصیلی مندرج در شرایط احراز مشاغل دفترچه راهنمای ثبت نام مطابقت داشته باشد .

در هر یک از رشته های شغلی امتحانی (مشخص شده در جدول شماره دو ) صرفا” فارغ التحصیلان همان مقطع و رشته و گرایش عنوان شده می توانند شرکت کنند و پذیرش دیگر رشته های غیر مرتبط امکان پذیر نمی باشد در صورت کتمان موضوع ، بدون داشتن حق هرگونه اعتراض ، قبولی ایشان در هر مرحله از آزمون ملغی اعلام خواهد شد.

پذیرفته شدن دواطلب جهت شرکت در آزمون با توجه به مقطع و رشته تحصیلی ذکر شده در هنگام ثبت نام صورت می پذیرد . مسئولیت صحت و سقم این موارد و ارائه اصل مدارک مربوط به شرایط مورد ادعا به عهده داوطلب خواهد بود.

شرایط سنی

داشتن حداکثر سن ۲۸ سال که تاریخ برگزاری آزمون ملاک محاسبه حداکثر سن داوطلبان می باشد .

تبصره : سابقه کار مرتبط در شرکتهای طرف قرارداد شرکت های توزیع برق مشروط به ارائه تائیدیه از شرکت مربوطه و گواهی پرداخت حق بیمه به سازمان های بیمه معتبر ممهور به مهر بیمه و همچنین مدت انجام خدمت سربازی نیز حداکثر به مدت ۲۴ ماه به سقف سنی افزوده خواهد شد.

– ایثارگران سهمیه ۲۵ درصد : شامل جانبازان ، آزادگان ، فرزندان شهدا و جانبازان ۲۵ درصد به بالا و فرزندان آزادگانی که حداقل یک سال و بالاتر سابقه اسارت دارند و برادران و خواهران شهدا می باشند.

– ایثارگران سهمیه ۵ درصد: شامل رزمندگان با سابقه حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و فرزندان آنها و فرزندان جانبازان زیر ۲۵ درصد و فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت می باشند.

تنها معرفی نامه های تائید شده از مراکز ذیل قابل قبول می باشد و سایر مراجع مورد تائید قرار نمی گیرند:
معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیرو های مسلح در مورد رزمندگان خود
معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی
معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران
شرایط بومی مد نظر
بومی بودن در شهرستان مورد تقاضا الزامی می باشد و در صورت ثبت نام افراد غیر بومی ، شرکت پیمانکار هیچ مسئولیتی قبول نخواهد کرد.لذا داوطلبانی که دارای یکی از ویژگی های ذیل باشند بومی شهرستان می باشند.

همسر و فرزندان کارمندان رسمی ، پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح ( اعم از شاغل یا بازنشسته ) که شهرستان و استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی والدین داوطلب با شهرستان محل مورد تقاضا آنان یکی باشد .
شهرستان محل تولد دواطلب یا همسر وی با شهرستان محل مورد تقاضا یکی باشد .
داوطلب حداقل چهار سال از سنوات تحصیلی را بصورت متوالی یا متناوب و در شهرستان مورد تقاضا طی کرده باشد .
داوطلب حداقل چهار سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان مورد تقاضا را داشته باشد .
پدر ، مادر و همسر دواطلب چهار سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان مورد تقاضا را داشته باشد.

سایر شرایط 

کارت مربوط به وضعیت نظام وظیفه و گواهی فراغت از تحصیل کلیه داوطلبان بایستی تا روز برگزاری آزمون آماده و صادر شده باشد و در موعد مقرر ارائه گردد . در صورت عدم ارائه کارت ، گواهی خدمت نظام وظیفه در زمان اعتبار قابل قبول بوده و متقاضی مکلف است پیش از پایان مرحله گزینش نسبت به ارئه کارت پایان خدمت یا معافیت دائم قانونی اقدام نماید .
داوطلبان پذیرفته شده در رشته برقکار ، سیمبان و مسئول گروه خط گرم پس از قبول در مصاحبه مکلف به گذراندن دوره فن ورز شبکه های هوایی و ایمنی در کار مورد تایید وزارت نیرو از موسسه آموزش عالی علمی – کاربردی صنعت آب و برق یا سازمان فنی و حرفه ای می باشند .
دارندگان گواهینامه فوق به شرط داشتن اعتبار ، از گذراندن دوره معاف می باشند .
انتخاب داوطلبان برای انجام مصاحبه حداکثر به میزان ۳ برابر ظرفیت مورد نیاز از میان افرادی که حد نصاب نمره آزمون تعیین شده را کسب نموده اند ، به ترتیب بالاترین مجموع نمرات آزمون انجام خواهد شد . داوطلبان پذیرفته شده در رشته برقکار، سیمبان ، مسئول گروه خط گرم و نگهبان مامور قرائت باید دارای شرایط ذیل باشند :
داشتن حداقل ۱۷۰ سانتی متر قد و وزن متناسب با استاندارد
عدم ضعف در بینایی و عدم استفاده از عینک
عدم ضعف در شنوایی
عدم محدودیت اندام حرکتی و نداشتن پتانسیل در بدن
انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل آمادگی جسمانی ، مصاحبه و گزینش میسر میباشد.
مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی به عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از آزمون و مصاحبه محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع نداده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی بوده ، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتی در صورت بکارگیری ، قرارداد وی لغو و بلا اثر میگردد
پذیرفته شدن کلیه متقاضیان مشروط به دارا بودن شرایط فیزیکی مورد نیاز برای مشاغل مربوطه می باشد .

نحوه اعلام نتیجه

تعیین حد نصاب علمی : شرط لازم ( و نه کافی ) انتخاب دواطلبان جهت معرفی به مصاحبه و سایر مراحل ، کسب حد نصاب لازم در آزمون کتبی بوده و مطابق قواعد زیر می باشد .
پس از تعیین حد نصاب در هر آزمون ، داوطلبان فاقد حد نصاب ، از سایر مراحل حذف می گردد . کسب حد نصاب نمره علمی لازم در آزمون هیچگونه حق جذبی برای دواطلب ایجاد نمی کند . (۶۰% نمره علمی )

اعلام لیست اولیه ۳ برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک
اعلام تاریخ و زمان مصاحبه و تست آمادگی جسمانی به داوطلبان
انجام مصاحبه حضوری ( ۴۰% نمره مصاحبه)
معرفی به گزینش ( نفرات برتر ) : پس از برگزاری مصاحبه و آمادگی جسمانی ، بر اساس مجموعه نمرات کل نهایی خواهد بود .
سایر موارد :

قبولی در آزمون به منزله بکارگیری قطعی نمی باشد بلکه انجام مراحل بعدی شامل مصاحبه و آمادگی جسمانی ، گزینش ، معاینات پزشکی ، گواهی سلامت و اخذ عدم سوء پیشنه از مراکز ذیصلاح نیز الزامی می باشد .

پذیرفته شدگان نهایی بعد از بکارگیری می بایست آمادگی خدمت و اشتغال به کار در هر یک از شهرهای استان حوزه فعالیت شرکت برابر قرارداد را داشته باشند .
پذیرفته شدگان این آزمون برای همکاری به شرکتهای پیمانکاری معرفی و در قالب قرارداد منعقده در چهار چوب ضوابط و مقررات قانون کار انتخاب می شوند .
باتوجه به اینکه مدارک متقاضیان پس از تعیین نمرات دواطلبان در آزمون عمومی توسط نماینده مجری آزمون و نماینده شرکت بررسی خواهد شد لذا در صورتی که مدارک دواطلبان به ویژه بومی بودن و سابقه اشتغال غیر رسمی برای محاسبه حداکثر سن ، مغایر با شرایط مندرج در این آگهی و همچنین اطلاعات مندرج در تقاضا نامه ثبت نام باشد هیچگونه حق و امتیازی برای متقاضی ایجاد نشده و در هر مرحله از آزمون شامل اعلام نتیجه اولیه ، مصاحبه ، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی ، دواطلب از سایر فرآیند جذب حذف شده و حق هر گونه اعتراض را از خود سلب می نماید .
مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان بررسی مدارک مصاحبه و گزینش بر عهده دواطلب بوده و در هر مرحله از آزمون و جذب محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده است و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است از انجام مرحله بعدی محروم گردیده و در صورت عقد قرارداد ، قرارداد لغو و بلا اثر می شود .
مراحل ثبت نام

تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی عکس دار

پرداخت وجه ثبت نام

ثبت نام به صورت اینترنتی از روز پنج شنبه مورخ ۹۷/۹/۱۵ لغایت روز پنچ شنبه مورخ ۹۷/۰۹/۲۹ انجام خواهد پذیرفت.

متقاضیان واجد شرایط می بایستی نسبت به پرداخت وجه ثبت نام به مبلغ ۴۵۰۰۰۰ریال (چهارصد و پنجاه هزار ریال) به صورت الکترونیکی اقدام نمایند.

متقاضیان شرکت در آزمون ، پس از پایان ثبت نام کد پیگیری خود را یادداشت و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.

وجه پرداختی به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.
به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نمی شود.
مدت ثبت نام به هیچ وجه تمدید نمی گردد.
صرفا داوطلبانی می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند که در زمان برگزاری آزمون دارای مدارک ذیل باشند:

دارا بودن مدرک لازم در مقطع و رشته تحصیلی مندرج در شرایط احراز مشاغل ذکر شده.
کارت ملی
کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم
مدارک دال بر بومی بودن.

نحوه تکمیل تقاضا نامه ثبت نام

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون

کارت شرکت در آزمون از روز یک شنبه مورخ ۹۷/۱۰/۰۲ تا روز سه شنبه مورخ ۹۷/۱۰/۰۵ برای مشاهده و پرینت روی سایت مجتمع عالی آموزشی و پزوهشی اصفهان قرار خواهد گرفت و آزمون روز پنج شنبه مورخ ۹۷/۱۰/۰۶ برگزار خواهد شد.

محل برگزاری و ساعت شروع آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

توضیحات :

اقلیت های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوال های معارف اسلامی معاف بوده و در اینصورت نمره مکتسبه این داوطلبان بر اساس مجموع تراز شده سایر سوال ها محاسبه خواهد شد

جدول شماره ۱ – مواد آزمون

کد رشتهنام رشته شغلیمواد آزمون
۱دیپلم کلیه رشته هافناوری اطلاعات ( مهارت های هفت گانه ICDL) (۱۵ سوال)– ریاضی و آمار مقدماتی(۱۰ سوال)- زبان و ادبیات فارسی و آئین نگارش (۱۵ سوال)- زبان انگلیسی عمومی( ۱۰ سوال)- اطلاعات عمومی و داشتن دانش اجتماعی و قانون اساسی(۱۰ سوال)- هوش و استعداد(۱۵ سوال) – احکام و معارف اسلامی ( ۱۵ سوال)
۲دیپلم ترجیحا” رشته برقفناوری اطلاعات ( مهارت های هفت گانه ICDL) ( ۱۰ سوال)– ریاضی و آمار مقدماتی( ۱۰سوال)- زبان و ادبیات فارسی و آئین نگارش ( ۱۵ سوال)- زبان انگلیسی عمومی( ۱۰ سوال)- هوش و استعداد( ۱۰ سوال) – مبانی برق ( ۱۰ سوال)- ایمنی در برق (۱۰ سوال)- احکام و معارف اسلامی ( ۱۵ سوال)
۳فوق دیپلم به بالا در رشته برق(قدرت توزیع – الکتروتکنیک- انتقال-کنترل)سوالات تخصصی ( مدارهای الکتریکی ( ۱۵ سوال) – ماشین های الکتریکی(مبانی ماشین های AC و DC و ترانسفورماتورها)( ۱۵ سوال)- تاسیسات الکتریکی (۱۰ سوال) – ایمنی در برق ( ۱۰  سوال) – سوالات عمومی : فناوری اطلاعات ( مهارت های هفت گانه ICDL)( ۱۰ سوال) –زبان و ادبیات فارسی و آئین نگارش( ۱۰ سوال) – زبان انگلیسی عمومی( ۱۰ سوال)- هوش و استعداد( ۱۰ سوال)- احکام و معارف اسلامی ( ۱۰ سوال)

جدول شماره ۲ : نیازمندی های شغلی

ردیفنام شهرستانعنوان شغلتعدادمدرک تحصیلیجنسیت
مردزن
۱امور برق هوانیروز کرمانبرقکار بهره برداری۱دیپلم ترجیحا” در رشته برق*
۲امور برق خواجو کرمانبرقکار بهره برداری۳دیپلم ترجیحا” در رشته برق*
مامور قرائت مشترکین عادی۲دیپلم در همه رشته ها*
برقکار قطع و وصل مشترکین۱دیپلم ترجیحا” در رشته برق*
۳امور برق چمران کرمانبرقکار بازرسی۱دیپلم ترجیحا” در رشته برق*
۴امور برق رفسنجانبرقکار بهره برداری۱دیپلم ترجیحا” در رشته برق*
برقکار بازرسی۲دیپلم ترجیحا” در رشته برق*
مامور قرائت مشترکین عادی۱دیپلم در همه رشته ها*
۵ امور برق نوق / کشکوئیهبرقکار قطع و وصل مشترکین۱دیپلم ترجیحا” در رشته برق*
مامور قرائت مشترکین عادی۱دیپلم در همه رشته ها*
۶برق انارسیمبان راننده اتفاقات۱دیپلم ترجیحا” در رشته برق*
برقکار بازرسی۱دیپلم ترجیحا” در رشته برق*
۷برق راورمامور قرائت مشترکین عادی۱دیپلم در همه رشته ها*
۸برق شهربابکبرقکار بهره برداری۱دیپلم ترجیحا” در رشته برق*
۹برق زرندبرقکار خط گرم۳دیپلم ترجیحا” در رشته برق*
مسئول گروه خط گرم۱فوق دیپلم به بالا در رشته برق قدرت*
برقکار بازرسی۱دیپلم ترجیحا” در رشته برق*
مامور قرائت مشترکین عادی۱دیپلم در همه رشته ها*
۱۰برق ماهانمامور قرائت مشترکین عادی۱دیپلم در همه رشته ها*
۱۱برق کوهبنانبرقکار اتفاقات۱دیپلم ترجیحا” در رشته برق*
۱۲ستاد کرمانبرقکار خط گرم۴دیپلم ترجیحا” در رشته برق*
مسئول گروه خط گرم۲فوق دیپلم به بالا در رشته برق قدرت*
منشی دفتری۲دیپلم در همه رشته ها**
۱۳امور اتفاقات کرماننگهبان۱دیپلم در همه رشته ها*

جهت ثبت نام بر روی لینک زیر کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.