خانه » استخدام در استان تهران » استخدام دانشگاه علامه طباطبایی

استخدام دانشگاه علامه طباطبایی

متن آگهی:

خبر ۱۶ اسفند ماه ۹۶ – دانشگاه علامه طباطبائی برای تأمین نیروی انسانی متعهد و کارآمد موردنیاز خود در چهارچوب آئین‌نامه استخدامی اعضای غیرهیئت‌علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش‌عالی و از محل مجوز های هیئت‌امناء دانشگاه، تعداد ۵ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق مصاحبه عمومی، تخصصی و گزینش به‌صورت قراردادی (با پیش‌شرط گذراندن سه ماه دوره آزمایشی) برای خدمت در تهران با رعایت شرایط عمومی و اختصاصی زیر، به‌کار خواهد گرفت.
تذکر: ثبت‌نام منحصرا” به‌صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه از تاریخ ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ آغاز و در تاریخ ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ پایان می‌پذیرد.
شرایط عمومی استخدام:
– داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران
– اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی
– التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
– دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت (ویژه آقایان) که تاریخ صدور آن، قبل از پایان مهلت ثبت‌نام ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ باشد.
– عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روان‌گردان‌ها
– نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد (با تأیید مراجع ذی‌صلاح)
– حداکثر سن داوطلبان دارای مدرک تحصیلی کاردانی یا کارشناسی ۳۰ سال (۱۳۶۷/۱/۱به بعد) و کارشناسی ارشد ۳۵ سال (۱۳۶۲/۱/۱ به بعد)
– داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که به‌کارگیری می‌شوند برابر ضوابط دانشگاه که در مرحله مصاحبه و معاینات پزشکی مورد سنجش قرار می‌گیرد.
– نداشتن ممنوعیت از خدمات دولتی به‌موجب آراء مراجع قضائی و یا ذی‌صلاح
– داوطلبین نباید کارمند رسمی، پیمانی، قراردادی و یا بازخرید شده دستگاه‌های اجرایی باشند.
مراحل ثبت‌نام:
۱- تکمیل دقیق فرم تقاضانامه ثبت‌نام اینترنتی در مهلت مقرر
۲-الصاق مدارک درخواستی ذیل الذکر
– لازم به توضیح است مدت ثبت‌نام به‌هیچ‌وجه تمدید نمی‌گردد و متقاضیان باید در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.
–  به ثبت‌نام‌های ناقص، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
مدارک لازم برای ثبت نام :
– آخرین مدرک تحصیلی
– کارت ملی
– شناسنامه
– کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم ( ویژه برادران)
موارد ذیل به شرط ارائه تأییدیه معتبر، به حداکثر سن مندرج در شرایط عمومی اضافه خواهد شد:
الف: جانبازان، آزادگان، فرزندان و همسر شهدا، فرزندان و همسر جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر، فرزندان و همسر آزادگان که حداقل یک‌سال سابقه اسارت دارند و رزمندگان با سابقه شش‌ماه حضور داوطلبانه در جبهه، از شرط حداکثر سن معاف می‌باشند.
ب :  دارندگان کارت پایان خدمت به میزان مدت خدمت نظام وظیفه
ج : داوطلبانی که سابقه همکاری با دانشگاه در قالب قرارداد همکاری در مدت محدود و یا تحت پوشش شرکت خدمات پشتیبانی دارد تا میزان ۳ سال
شرایط اختصاصی:
– دارا بودن مدرک و رشته‌های تحصیلی مجاز به‌شرح جدول احراز رشته شغلی و مدرک تحصیلی و سایر توانایی‌های موردنیاز
– تاریخ صدور گواهی فراغت از تحصیل داوطلبان باید قبل از ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ باشد.
**‌ داوطلب باید بومی استان تهران باشد.
– داوطلب بومی: افرادی که ساکن استان تهران بوده یا حداقل دارای یکی از ویژگی‌های زیر باشند:
الف: شهرستان محل تولد داوطلب و یا همسر وی استان تهران باشد.
ب: داوطلب حداقل یکی از مقاطع تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، متوسطه) را در استان تهران طی کرده باشد و یا محل اخذ مدرک تحصیلی دیپلم یا پیش‌دانشگاهی داوطلـب استان تهران باشد.
ج: همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح  که شهرستان محل خـدمت فعلی آنان استان تهران می باشد.
تبصره: ملاک عمل درخصوص شرایط بومی بودن آخرین تقسیمات جغرافیایی کشور می‌باشد.
مصاحبه عمومی و شغلی:
مصاحبه شامل دو بخش اختصاصی و عمومی است که در حیطه شغل مورد تقاضا و رشته شغلی، بررسی توانمندی های جانبی داوطلب، مشاوره روان شناسی و شخصیت می باشد. داوطلبان در روز انجام مصاحبه که پس از پایان ثبت نام اعلام خواهد شد می بایست به همراه داشتن سه قطعه عکس و اصل مدارک بارگذاری شده به هنگام ثبت نام و اصل و تصویر مدارک ICDL و سایر دوره های آموزشی مرتبط شغلی مراجعه نمایند.
تذکرات مهم:
– مدرک تحصیلی که داوطلب براساس جدول شرایط رشته شغلی و مدرک تحصیلی، نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام اقدام نموده است، آخرین مدرک وی تلقی و مدارک اخذ شده بالاتر در حین فرآیند به‌کارگیری ترتیب اثر داده نخواهد شد.
– داوطلب پس از قبولی نهایی در فرآیند بکارگیری در دانشگاه متعهد می‌گردد با مدرک تحصیلی ارائه شده و در عنوان شغلی مورد تقاضا مدت پنج سال خدمت نموده و ادامه تحصیل و پذیرش مدرک تحصیلی بالاتر، منوط به موافقت با ادامه تحصیل و ضوابط پذیرش مدرک براساس نظر هیئت اجرایی منابع انسانی دانشگاه خواهد بود.
– دانشگاه اختیار دارد در صورتی که هیچ یک از داوطلبان را در هر کدام از رشته های شغلی واجد شرایط تشخیص ندهد، در آن رشته شغلی به کار گیری نیرو نداشته باشد.
– درصورتی‌که مدارک داوطلبان مغایر با شرایط مندرج در این آگهی و اطلاعات درج شده در فرم ثبت‌نام باشد، هیچ‌گونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از فرایند بکارگیری و حتی در خلال دوره آزمایشی‌، متوجه عدم رعایت اصل صداقت در ثبت اطلاعات و تکمیل فرم ثبت‌نام از سوی متقاضی شود، موضوع به‌کارگیری کان لم یکن تلقی شده و  داوطلب حق هیچ‌گونه اعتراضی ندارد.

جدول عناوین شغلی مورد نیاز 

جهت تکمیل فرم استخدام اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.