خانه » آگهی های زیر مجموعه » آگهی استخدام بانک کارآفرین در تهران

آگهی استخدام بانک کارآفرین در تهران

متن آگهی:

بانک کارآفرین به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در شعب شهر تهران، برای شغل «متصدی امور بانکی» از داوطلبان آقا، با شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید:
۱-
فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی در رشته های ذکر شده در جدول فوق از دانشگاه های مورد تأیید وزارت علوم
۲- دارا بودن حداقل معدل ۱۵
۳- متولدین ۶۶/۰۱/۰۱ به بعد (مدت ۲ سال خدمت سربازی بـــه حداکثر سن آقـایـان در صورت دارا بودن کارت پـایـان خدمت اضافه می شود.)
۴-
بومی و ساکن تهران (محل تولد یا اخذ دیپلم یا مدرک پیش دانشگاهی شهر تهران باشد)
۵-
تندرستی و توانایی جسمانی و روانی
۶- دارا بودن کارت پایان خدمت و یا معافیت از خدمت به غیر از معافیت پزشکی

۲- دروس آزمون کتبی

۱- بانکداری عمومی مقدماتی
۲- هوش و استعداد تحصیلی
۳- زبان انگلیسی

۳- نحوه ثبت نام:

داوطلبان در صورت دارا بودن شریط لازم می توانند از ساعت ۹ صبح روز شنبه مورخ ۹۴/۰۳/۱۶ لغایت ساعت ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۹۴/۰۳/۲۵ به سایت بانک کارآفرین به نشانی www.karafarinbank.ir مراجعه و پس از ثبت نام و ارائه اطلاعات درخواستی و واریز آنلاین مبلغ ۲۳۰٫۰۰۰ ریال به عنوان هزینه ثبت نام اقدام و کد رهگیری خود را اخذ نمایند. زمان توزیع کارت از ساعت ۱۰ روز سه شنبه مورخ ۹۴/۰۳/۲۶ می باشد. زمان و محل برگزاری آزمون درزمان توزیع کارت و از طریق سامانه فوق الذکر اعلام می گردد. لازم به ذکر است که امکان ثبت نام بعد از تاریخ اعلام شده مقدور نخواهد بود.

۴- سایر توضیحات:

* با توجه به اینکه اصالت مدارک ارائه شده توسط بانک استعلام خواهد شد چنانچه بانک متوجه عدم صحت مدارک ارائه شده گردد در همان مقطع از ادامه همکاری ممانعت به عمل خواهد آمد و مسئولیت این مورد بدون حق اعتراض به عهده فرد متقاضی می‏باشد.
*
لازم به ذکر است به درخواست هایی که به هر طریق دیگر به بانک ارسال گردد، ترتیب اثر داده نخواهد شد

لینک ثبت نام

اطلاعات تماس

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.