خانه » آگهی های زیر مجموعه » آگهی استخدام ۱۰ هزار نفر در آموزش و پرورش سال ۹۵ (تمدید مهلت ثبت نام+اصلاحات دفترچه)

آگهی استخدام ۱۰ هزار نفر در آموزش و پرورش سال ۹۵ (تمدید مهلت ثبت نام+اصلاحات دفترچه)

متن آگهی:

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت نام نویسی آزمون استخدامی آموزش و پرورش تا فردا یکشنبه خبر داد.

 

پیرو اطلاعیه مورخ ۹۵/۷/۱۴ و انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در سومین آزمون متمرکز دستگاههای اجرایی کشور بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان می‌رساند با توجه به اعلام وزارت آموزش و پرورش اصلاحات ذیل در دفترچه راهنمای مذکور صورت گرفته است. لذا داوطلبانی که متقاضی ثبت‌نام در این آزمون هستند با توجه به موارد ذیل می‌توانند حداکثر تا روز یکشنبه مورخ ۲۵/۷/۹۵ نسبت‌ به ثبت‌نام اقدام نمایند. هم‌چنین داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام نموده‌اند با در نظر گرفتن توضیحات ذیل در صورت علاقه‌مندی می‌توانند تا تاریخ فوق با مراجعه به قسمت ویرایش نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

۱- اصلاحات مربوط به خوشه شغلی تربیت بدنی (کد ۲۶۰۵) :
– مقطع تحصیلی برای کد شغل محلهای ۱۵۱۴۹تا ۱۵۲۵۹ مربوط به رشته تحصیلی تربیت بدنی و علوم ورزشی – کلیه گرایشها (با کد ۳۰۲۸۰) فقط لیسانس و فوق‌لیسانس صحیح می‌باشد. به عبارت دیگر مقطع فوق دیپلم برای این کدشغل محلها حذف می‌گردد.
۲- اصلاحات مربوط به خوشه شغلی معارف اسلامی (کد۲۵۰۷) :
– رشته تحصیلی علوم قرآن و حدیث (کد ۳۲۲۰۱) با مقطع تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس به عنوان رشته تحصیلی مجاز برای کدشغل محلهای ۱۷۲۳۷ تا ۱۷۴۴۵ اضافه می‌گردد.
۳- اصلاحات مربوط به خوشه شغلی مشاوره (کد۲۶۰۶) :
– رشته تحصیلی مشاوره – کلیه گرایشها (کد ۳۲۴۱۷) با مقطع تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس به عنوان رشته تحصیلی مجاز برای کدشغل محلهای ۱۷۲۲۶ تا ۱۷۲۳۶ اضافه می‌گردد.
۴- اصلاحیات مربوط به خوشه شغلی هنرآموز ساخت و تولید (کد۲۵۹۲):
– برای کدشغل محلهای ۱۷۶۶۱ تا ۱۷۶۷۴ رشته‌های تحصیلی مجاز اعلام شده در دفترچه راهنمای ثبت‌نام حذف، و رشته‌های تحصیلی مهندسی مکانیک (کد۳۱۳۳۷) با مقطع تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس، مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید (کد۳۱۱۹۷) با مقطع تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس و مهندسی ماشین ابزار (کد ۳۲۴۱۸) با مقطع تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس به عنوان رشته های تحصیلی مجاز جایگزین می‌گردند.
۵- اصلاحیات مربوط به خوشه شغلی الکتروتکنیک (کد۲۵۲۸):
– رشته‌های تحصیلی مهندسی برق گرایش مخابرات (کد ۳۱۱۶۸) و مهندسی برق گرایش الکترونیک (کد ۳۱۷۱۲) از رشته‌های تحصیلی مجاز برایکدشغل محلهای ۱۴۴۹۱ تا ۱۴۵۸۱ حذف می‌گردد.
۶- اصلاحیات مربوط به خوشه شغلی آموزگاری (کد۲۵۱۷):
– در کد شغل محل های ۱۴۸۴۷ و ۱۴۸۴۸ و ۱۴۹۸۷ و ۱۴۹۹۱ و ۱۴۶۰۶ و ۱۴۶۰۷و ۱۴۶۱۵ و ۱۴۹۸۷ و ۱۴۷۸۰ ، جنسیت پذیرش به جنس زن اصلاح می‌گردد.
– در کد شغل محل های ۱۴۶۴۱ و ۱۴۶۴۴ و ۱۴۹۷۵، جنسیت پذیرش به جنس مرد اصلاح می گردد.
– در کد شغل محل ۱۴۷۴۳ ، تعداد پذیرش جنس زن به ۶ نفر اصلاح می گردد.
– در کد شغل محل ۱۴۹۲۴ ، تعداد پذیرش جنس زن به ۱ نفر اصلاح می گردد.
– کد شغل محل ۱۴۷۸۸ از فهرست پذیرش در دفترچه راهنما حذف می‌گردد.
۷- اصلاحیات مربوط به خوشه شغلی آموزگار استثنائی (کد۲۶۰۸):
– در کد شغل محل ۱۵۰۶۰، جنسیت پذیرش به زن و مرد اصلاح می گردد.
۸- اصلاحیات مربوط به خوشه شغلی کامپیوتر (کد۲۵۲۰):
– در کد شغل محل ۱۶۹۳۰، جنسیت پذیرش به زن و مرد اصلاح می گردد.
– در کد شغل محل ۱۶۹۴۵، جنسیت پذیرش به زن اصلاح می گردد.
۹- اصلاحات مربوط به دامنه پذیرش کدشغل محل ها :
کدشغل محل
شغل
خوشه شغلی
محل خدمت
۱۴۶۱۳
آموزگارابتدایی
آموزگارابتدایی
آذربایجان غربی – میاندوآب
دامنه پذیرش : میاندوآب
۱۶۴۲۴
دبیرعربی
عربی
کرمان – شهربابک
دامنه پذیرش: شهربابک، دهج
– دامنه پذیرش کلیه کدشغل محل های شهرستان رفسنجان به شهرستانهای رفسنجان، انار، نوق، کشکوئیه، فردوس اصلاح می گردد.
۱۰- کلمه دانشگاه از ردیف ۳ و ۸ بند ۲۵ تقاضانامه ثبت نام (شرایط بومی بودن داوطلب) حذف می گردد.
۱۱- با توجه به بند ۷ شرایط و ضوابط دوره یکساله مهارت آموزی(مندرج در صفحه ۱۲ دفترچه راهنمای ثبت نام)، داوطلبان ملزم هستند رشته شغلی مورد نظر خود را با توجه به محل اموزش تعیین شده در پرتال معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان به آدرس : http://cfu.ac.ir/moavenatamozeshi  تعیین نمایند.

وزارت آموزش و پرورش به منظور تأمین نیروی انسانی متعهد و کارآمد مورد نیاز، براساس مجوز شماره ۶۸۴۳۷۰ مورخ ۱۳۹۵/۵/۳۰ سازمان اداری و استخدامی کشور و در چارچوب قانون مدیریت خدمات کشوری و سایر قوانین و مقررات مربوطه تعداد ۱۰۰۰۰ (ده هزار) نفر، افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون، توانمندهای عمومی، تخصصی و مصاحبه استخدامی متناسب با نیازهای واحدهای آموزشی طبق شرایط و ضوابط ذیل و به شرط شرکت وگذراندن موفقیت آمیز دوره یکساله مهارت آموزی، به صورت پیمانی درمشاغل آموزشی موردنیاز آموزش و پرورش استخدام مینماید.

الف) تعاریف
مفهوم برخی از اصطلاحاتی که در این آگهی استخدام بکار میرود به شرح ذیل میباشد:
۱- دوره یکساله مهارت آموزی: این دوره شامل مجموعهای از دروس تربیتی، تخصصی و کارورزی (نظری، مهارتی) استکه برای دانش آموختگان رشته های مختلف دانشگاهی و حوزوی پذیرفته شده در آزمونهای استخدامی آموزش و پرورش برابر آیین نامه خاص خود اجرا میشود.
۲- دامنه پذیرش: شامل یک محدوده جغرافیایی (بخش/شهر/شهرستان) براساس تقسیمات کشوری میباشد که پذیرش و جذب داوطلبان واجد شرایط براساس آن صورت میپذیرد.
۳- محل خدمت: منطقه آموزشی است که حسب نیاز آموزش و پرورش جهت اشتغال پذیرفته شدگان نهایی، در این آگهی مشخص شده است.
تذکر: محل دقیق منطقه خدمتی به تشخیص آموزش و پرورش در پیمان نامه تعیین خواهد شد.

جهت دانلود سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید.

ب) شرایط عمومی استخدام:
– داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران
– اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
– التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
– دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت (مشروط به اینکه معافیت از خدمت نافی شرایط احراز مشاغل آموزش و پرورش نباشد(ویژه آقایان)
تبصره: داشتن کارت معافیت دا برای طلاب داوطلب آزمون استخدامی الزامی است.
– عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر
– نداشتن سابقه محکومیت جزا ی موثر
– دارا بودن مدرک تحصیلی دانشگاهی در یکی از رشته های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش در این آگهی.
– داشتن سلامت جسمانی، روانی و توانایی حسن انجام وظایف محوله برای حرفه معلمی در رشته ای که استخدام میشوند (به استناد بند (ز) ماده  (۴۲) قانون مدیریت خدمات کشوری و آیین نامه اجرایی ماده مزبور که طبق ضوابط و مقررات آموزش و پرورش در مرحله مصاحبه استخدامی و انجام معاینات پزشکی مورد سنجش قرار میگیرد)
– داوطلبان استخدام نباید از مستخدمین رسمی  (آزمایشی، قطعی)، پیمانی دستگاه های اجرایی و یا بازخرید خدمت آنهاباشند.
– نداشتن ممنوعیت از خدمات دولتی به موجب آراء مراجع قضا یی و یا ذیصلاح.
تذکر: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دا و پایان خدمت نظام ومیفه داوطلبان زمان برگزاری آزمون ۲۱ / ۰۸ / ۱۳۹۵ و محاسبه سن آنها اولین روز ثبتنام ۱۸ / ۷ / ۱۳۹۵ میباشد .

موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
– الف) جانبازان، آزادگان، فرزندان و همسر شهدا، فرزندان و همسر جانبازان ۲۵ درصد به بالا و فرزندان و همسر آزادگان که حداقل یک سال و بالاتر سابقه اسارت دارند، و رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه از شرط حداکثر سن معاف میباشند .
– ب) افراد خانواده معظ شهدا (شامل پدر، مادر، خواهر و برادر) تا میزان ۵ سال .
– ج) رزمندگان کمتر از شش ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه، به میزان مدت حضور در جبهه.
– د) داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها و موسسات و شرکتهای دولتی، بانکها و شرکتهای تحت پوشش آنها، شرکتهای بیمه های دولتی، شهرداریها و موسسات و شرکتهای دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکتهای ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکتهای تحت پوشش آنها از تاریخ ۱۳۵۷/۱۱/۲۲ به خدمت اشتغال داشتهاند، به میزان مدت خدمت غیر رسمی آنها .
تبصره: احراز موارد مذکور در بندهای فوق براساس گواهی صادره از سوی مراجع و دستگاههای ذیصلاح و مسئول خواهد بود.

جهت دانلود سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید.

ج) شرایط اختصاصی استخدام:
۱ – داشتن سن حداکثر ۲۵ سال برای داوطلبان دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم ، حداکثر ۳۰ سال برای داوطلبان دارای مدرک تحصیلی لیسانس و حداکثر ۳۵ سال برای داوطلبان دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس.
۲ – دارا بودن مدرک تحصیلی دانشگاهی در رشته های تحصیلی مرتبط با شغل اعلام شده در آگهی استخدامی.
تبصره: عنوان رشته تحصیلی و گرایش باید در متن گواهینامه موقت و دانشنامه درج شده باشد در غیر اینصورت ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۳ – آن دسته ازداوطلبان فوق لیسانس مجاز به شرکت در آزمون میباشند که رشته تحصیلی فوق لیسانس آنان مطابق با لیسانس یا یکی ازگرایشهای لیسانس آنان باشد.
۴ – متقاضیان شرکت در مشاغل هنرآموز (استادکاری)، میبایست دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم پیوسته بوده یا در صورت دارا بودن فوق دیپلم ناپیوسته ، مدرک تحصیلی دیپلم هنرستان داشته باشند.
۵ – برخورداری از حسن شهرت و عامل بودن به اخلاق و شئونات معلمی براساس شرایط احراز شغل در طرح طبقه بندی مشاغل معلمان.
۶ – گذراندن دوره یکساله مهارت آموزی و موفقیت در آزمون جامع براساس ضوابط مربوط.
۷ – تغییر منطقه محل خدمت بعد از قبولی و قبل از استخدام و اشتغال بکار تحت هر شرایطی (تاهل، تجرد، تکفل و….) ممنوع بوده و بعد از اشتغال بکار نیز تابع ضوابط و مقررات نقل و انتقال فرهنگیان میباشد.
۸ – دارندگان سهمیه استخدامی نیز میباید در زمان مقرر ثبت نام و در آزمون شرکت نمایند. سهمیه استخدامی ( ۲۵ درصد ایثارگران، ۵ درصد رزمندگان و ۳ درصد معلولین) وفق ضوابط و مقررات مربوط در مقایسه با سایر داوطلبان سهمیه مربوط در شغل محل مورد تقاضا اعمال خواهد شد.
۹ – پذیرفته شدگان آزمون نهایی آزمون استخدامی مکلفند، تعهد کتبی مبنی بر ۱۰ سال خدمت (به شرط تمدید استخدام) در محل جغرافیایی مورد تقاضا به آموزش و پرورش بسپارند (استخدام و اشتغال آنان منوط به سپردن تعهد محضری خواهدبود).

تذکر مهم:
رعایت کلیه شرایط اختصاصی جداول رشته های تحصیلی مجاز الزامی است.
فارغ التحصیلان مراکز تربیت معلم (سابق)، دانشگاه فرهنگیان و فارغ التحصیلان متعهد خدمت دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، حق ثبت نام در آزمون استخدامی را ندارند.

جهت دانلود دفترچه آزمون ثبت نامی اینجا کلیک کنید

جهت دانلود سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید.

جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک نمایید

لینک آگهی و جزئیات بیشتر

 

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۲۷ دیدگاه تاکنون.

  1. افسانه ایسوندی گفت:

    اینجانب افسانه ایسوندی درخواست پست ریاست در دانشگا ه های پیام نور و فنی حرفه ای و آزاد و سما را دارم ۰۹۱۰۶۳۳۵۳۹۴

    [پاسخ]

  2. محروم از سهم خود گفت:

    همین دیگه
    مگه اینکه با التماسو دعا ب جایی رسید وگرنه شایسته سالاری اصن سیری چند والا…

    [پاسخ]

  3. ایرانی اما غریبه گفت:

    والا ماکه سهمی تو این کشور انگاری نداریم والبته خیلی ها مثل ماها…
    نه بسیجی بودیمو هستیم و نه شانس داشتیم ک موقع جنگ زندگی میکردیم که میرفتیم جنگ.. ویا کسو کاریمون بسته به جایی باشه که بتونیم به استخدام فکر کنیم..
    وگرنه تا دلشون بخواد مدرک ارشد داریم فنی درجه یک نقشه برداری بیاوو حالشوببر که البته فعلا گذاشتیم دمه کوزه داریم ابشو نوش میکنیم?

    [پاسخ]

  4. نام شما گفت:

    سلام حالا که اقای فانی رو اخراج کردید به حال معلمین نهضت هم رسیدگی کنید تا کی باید بلا تکلیف باشند حتی حقوقاشون رو هم پرداخت نمی کنید ماخیلی زحمت میکشیم کارشناس ارشد روانشناسیم با هفت سل=ال سابقه کاری التماس میکنم مارا استخدام کنید منتظر جوابم

    [پاسخ]

  5. زهراقویدل گفت:

    بابا یکی تو این مملکت پاسخگو نیست این چه وضعیه آخه این همه دنبال کار بگرد آخرشم هیچی…..به قرآن دیگه خسته شدم

    [پاسخ]

  6. علی گفت:

    اگه کسی سهمیه ایثارگری ندار امتحان دادنش فقط وقت تلف کنیه

    [پاسخ]

  7. مهسا گفت:

    ببخشید تو اصلاحیه بنده ۱۱ یعنی باید کار خاصی در ویرایش انجام میدادیم
    من متوجه نشدم کسی توضیح بده؟

    [پاسخ]

  8. حسین گفت:

    ممنون از حدف رشته اکترونیک
    بعد از ۲ ماه خوندن این بود جواب زحمت های ما آقای فانی

    [پاسخ]

  9. ساناز۲۶ گفت:

    من موندم بقیه رشته ها باید چیکار کنن.دولت که نمیتونه کاری براشون بکنه بهتره دانشگاهاشو جمع کنه تا بیشتر از این تو رنج بیکاری نمونن لعنت به همشون

    [پاسخ]

    محسن وطن خواه نمین پاسخ در تاريخ اکتبر 16th, 2016 9:46 ب.ظ:

    هیچی دیگه کسایی مثل ما باید بمیریم چون پارتی نداریم

    [پاسخ]

  10. مجید گفت:

    فقط میدونم چرته اینام دنباال درامدن مارو اوس گیر اوردن

    [پاسخ]

  11. فاطمه گفت:

    سلام من رشتم علوم کامپیوتره آیامیتونم توشاخه ریاضی بعنوان دبیری ریاضی شرکت کنم.اونجانوشته ریاضی کاربرددرکامپیوتردقیقااسم رشتموننوشته.لطفاراهنماییم کنید

    [پاسخ]

  12. سامان گفت:

    تورو خدا جواب بدین_من ک مهندسی نفت دارم اگ ثبت نام کنم سیتم خطا میزنه یا ثبت نام میکنه؟میخام قبل اینک پولی واریز کنم بدونم

    [پاسخ]

  13. سامان گفت:

    سلام_من مهندسی نفت دارم شیمی و فیزیک و ریاضی جز دروس من بود تا لیسانس شرکت نفت ک اصلا استخدامی نداره چرا اموزش پرورش از رشته نفت ک ریاضی و فیزیک و شیمی سواد کافی رو دارن نمیگیرن بخدا خسته شدم از بس دیگ دنبال کار گشتم و ندیدم امیدم به این استخدامی بود که واقعا جمهوری اسلامی خسته نباشه با این استخداماش

    [پاسخ]

  14. معصومه گفت:

    رشته مدیریت نمیخواد اره؟

    [پاسخ]

  15. امیر گفت:

    سلام. ۴ سال دانشگاه خوندن تو شهر محل استخدام بومی اون شهر حساب میشه؟لطفا کسی جواب بده
    ——-
    مدیر سایت : معمولا آره، اگه بتونید از دانشگاه گواهی اشتغال به تحصیل بگیرید

    [پاسخ]

  16. ساناز گفت:

    ممنون که هیچ کدوم از رشته های عنوان شده توی دفترچه، هیچ سنخیتی با بنده نداشت. نمی دونم چرا آموزش و پرورش، مثل بقیه ارگان ها، هیچ امتیازی برای فرزندان کارمندهای بازنشسته شون قائل نیستند. حیف پدر و مادر من که هر دو ۳۰ سال توی آموزش و پرورش خدمت کردند و بچه هاشون با مدرک دکترا باید بیکار بمونند. جالبه که توی این مملکت، هر چی بیشتر درس بخونی و بیشتر تلاش کنی، بیشتر بیکار می مونی! والله ما توقع زیادی هم نداریم اما نمی دونم چرا کارفرماها، ما رو خیلی راحت بخاطر داشتن مدرک بالا، پس می زنند!!

    [پاسخ]

  17. Arezo گفت:

    سلام خسته نباشین من ۲۰سالمه دانشجوی کارشناسی حسابداری من میتونم ثبت نام کنم؟اخه از سن۲۵گفتن!!

    [پاسخ]

  18. فهیمه گفت:

    چطور شده توشهرتهران از رشته ای ۵۰تا۵۰تابرمیدارن ولی ازشهرهای دیگه ۴تافوقش ۱۰تابرمیدارن اون اکثرامردبرمیدارن اینه برابری

    [پاسخ]

  19. فهیمه گفت:

    من سنم ۳۱ شده امسال میشه شرکت کنم بامدرک لیسانس

    [پاسخ]

  20. حمید گفت:

    دو میلیون جوان بیکار توی مملکت هست،بعدnسال۱۰هزارتا میگیرن،اونم اگه بگیرن !دم دولت تدبیر و امید گرم،هلاک کردن خودشونو.

    [پاسخ]

  21. مینو گفت:

    لعنت به همه ی مسئولین این آزمون ها فرمالیته است من ۵ ساله فارغ التحصیل شدم حتی در طول دوران تحصیلم هم برای شهر قم اعلام نیاز نکردن یعنی طی این ۱۰ سال یک نفر در رشته ی فیزیک بازنشسته نشده.

    [پاسخ]

  22. فرزاد گفت:

    واقعاً متاسفم اصلا استخدام نمى کردن بهتر بود
    تهران حتى یک زنم نمى خوان تاسف داره وتقعاً نمایش خوبى بود

    [پاسخ]

  23. maral گفت:

    خیلی جالبه تو شهرهای اصلی فقط مردا استخدام میشن اون وقت تو شهرای اطراف با منت فراوان یه زنم استخدام میکنن. از بس مملکت امنه واسه همین زنارو از شهرای اصلی میفرستن اطراف. واقعا واسه جنس خودم متاسفم که تو این مملکت درس خوندیم و اینه جواب اون همه تلاشمون

    [پاسخ]

  24. f گفت:

    حداقل معدل برای ثبت نام چند است

    [پاسخ]

  25. علی گفت:

    من می خوام تی شهر خودم برای استخدامی شرکت کنم ولی اون موقع که امتحان گرفته میشه باید مشهد باشم آیا می تونم حوزه امتحانی ام رو مشهد انتخاب کنم ؟کسی اطلاعی نداره؟ (آزمون های کنکور و ارشد و دکتری میشد ولی این رو نمی دونم )

    [پاسخ]

  26. مینا گفت:

    آیا شهرستان رزن هم دبیری میگیره رشته های علوم رو

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.