خانه » استخدام در استان آذربایجان شرقی » آگهی استخدام گمرک جمهوری اسلامی ایران سال ۹۵(اطلاعیه مهم)

آگهی استخدام گمرک جمهوری اسلامی ایران سال ۹۵(اطلاعیه مهم)

متن آگهی:

اطلاعیه مهم در خصوص تغییرات گمرک جمهوری اسلامی در سازمان سنجش

این آزمون در اجرای ماده ۱۹۱ آیین نامه اجرایی قانون امور گمرکی، صرفا برای متقاضیان پروانه کارگزار گمرکی( حق العمل کاری ) اجرا می گردد و جنبه استخدامی ندارد.


بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون کارگزاران گمرکی در سال ۱۳۹۵ می‌رساند که ثبت‌نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی، از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org از روز سه‌شنبه مورخ ۱۳۹۵/۱/۲۴ آغاز و در روز سه‌شنبه مورخ ۹۵/۱/۳۱ پایان می‌پذیرد.

لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون به شرح ذیل و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

شرایط عمومی ثبت نام:

–    داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران

–    التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

–    عدم سوء پیشینه کیفری و قاچاق گمرکی

–    انجام خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم (ویژه برادران) ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی معافیت دائم و پایان خدمت وظیفه عمومی، تاریخ ۹۵/۳/۶ می باشد.

–    داوطلبان نباید از مستخدمین رسمی، ثابت و پیمانی دستگاههای دولتی باشند

شرایط اختصاصی ثبت نام:

–    دارا بودن حداقل بیست و پنج سال تمام تا تاریخ برگزاری آزمون (۱۳۹۵/۳/۶)

–    دارا بودن حداقل مدرک کاردانی در رشته امور گمرکی و یا  کارشناسی و بالاتر در سایر رشته ها. ملاک عمل برای محاسبه تاریخ فارغ التحصیلی، تاریخ ۹۵/۳/۶ می باشد.

مراحل ثبت نام:    

– مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی:  www.sanjesh.org

– تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی در سایت مذکور.

– ارسال عکس: داوطلب می بایست یک قطعه عکس با مشخصات ذیل اسکن و در قسمت مربوط بارگذاری نماید.

•    عکس ۴×۳ که در سال جاری گرفته شده باشد. (عکس تمام رخ)

•    عکس اسکن شده باید با فرمت jpg باشد.

•    اندازه عکس اسکن شده باید حداکثر ۴۰۰×۳۰۰ پیکسل و حداقل ۳۰۰×۲۰۰ پیکسل باشد.

•    تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر ، منگنه و هرگونه لکه باشد.

•    حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلو بایت بیشتر باشد.

•    حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.

•    حتی الامکان عکس ها سیاه و سفید و در صورت رنگی بودن دارای زمینه سفید باشد.

•    تذکر مهم: با توجه به مشکلات بوجود آمده در آزمون های قبلی، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که در کافی نت ثبتنام میکنند رخ داده است، تاکید میگردد چنانچه ثبت نام خود را توسط کافی نت ها انجام می‌دهید، علاوه بر کنترل اطلاعات ثبتنامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

پرداخت وجه ثبت نام:

متقاضیان واجد شرایط، به منظور ثبت‌نام در آزمون استخدامی می‌بایست از روز سه‌شنبه مورخ ۱۳۹۵/۱/۲۴ آغاز و در روز سه‌شنبه مورخ ۱۳۹۵/۱/۳۱ پس از مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی:  www.sanjesh.org نسبت به واریز مبلغ ۵۰۰.۰۰۰ (پانصد هزار) ریال به عنوان هزینه ثبت‌نام در آزمون کارگزاران گمرکی از درگاه اینترنتی و با کارت های بانکی متصل به شبکه شتاب اقدام نمایند.

توضیح ۱: مدت زمان فوق به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود و متقاضیان باید در مدت زمان تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام و از موکول نمودن ثبت‌نام به روزهای پایانی خودداری نمایند.

توضیح ۲: ثبت‌نام زمانی تکمیل می‌گردد که مراحل با موفقیت انجام شده و شماره پیگیری از طریق سیستم به متقاضی اعلام شود. (متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت‌نام، کد پیگیری خود را یادداشت و تا پایان مراحل نزد خود نگهداری نمایند.)

توضیح ۳: ثبت‌نام متقاضیان صرفاً از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و بصورت اینترنتی بوده و نیازی به ارسال مدارک نمی‌باشد. به تقاضاهای حضوری و یا مدارک ارسالی از طریق پست ترتیب اثر داده نخواهد شد و تعهدی را نیز برای سازمان ایجاد نخواهد کرد.

توضیح ۴: قبل از پرداخت وجه ثبت نام لازم است داوطلبان از احراز شرایط (عمومی، اختصاصی و…) خود با مفاد آگهی اطمینان حاصل نمایند. همچنین به ثبت‌نام‌های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و هیچگونه مسئولیتی متوجه گمرک جمهوری اسلامی ایران نخواهد بود و وجوه پرداختی به هیچ عنوان مسترد نمی‌شود.

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت درآزمون:

کارت شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه مورخ ۹۵/۳/۴ برای مشاهده و پرینت، بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. آزمون در روز پنجشنبه مورخ ۹۵/۳/۶ برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی نمی‌باشد و مدارک داوطلبان بعد از آزمون بررسی خواهد شد.

تعیین محل برگزاری آزمون براساس آمار ثبت‌نام کنندگان خواهد بود که در روزچهارشنبه مورخ ۱۳۹۵/۲/۲۹ ازطریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

مواد آزمون:

– قانون امور گمرکی و آیین نامه اجرایی آن (مصوب ۹۰)

– مقررات صادرات و واردات و آئین نامه اجرایی آن  و اصول طبقه بندی کالا

– مباحث مرتبط با پنجره واحد تجارت فرامرزی و سامانه جامع امور گمرکی

– اینکوترمز (۲۰۱۰)

– کلیه مواد آزمون با ضریب یک محاسبه خواهد شد.

تذکرات :

– یک چهارم از سهمیه پذیرش به بازنشستگان گمرک اختصاص می‌یابد به شرط اینکه حداقل دو سوم دوران خدمت خود را در گمرک جمهوری اسلامی ایران گذارنده باشد.

– صدور پروانه کارگزار گمرکی برای پذیرفته شدگان موکول به شرکت در دوره‌های آموزشی است که حسب ضرورت گمرک ایران تعیین می نماید.

– تعداد ۵۰۰ نفر از متقاضیان شرکت کننده درآزمون و واجد شرایط بعنوان کارگزار گمرکی پذیرفته خواهند شد.

جهت ثبت نام اینجا کلیک کنید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۴۱ دیدگاه تاکنون.

  1. سیما گفت:

    سلام این چه استخدامیه میگید برای نیروهای قبلی فکرکردید ما چی هستیم ها

    ؟ تازه نگفتید چه رشته و شهری رو میخواید انتظار دارید من با این اطلاعات مبهم ثبت نام کنم ۵۰ هزار هم از جیب بابام که کارگر ه کش برم ؟

    [پاسخ]

  2. وحید گفت:

    ای ملت بیچاره نمیدونم دلم برا شما بسوزه یا خودم ک بیکارم

    [پاسخ]

  3. رضا گفت:

    هر رشته ای هر سنی هر کسی ۵۰ تومن مفت داره بده به ما به قید قرعه به ده نفر لکسوس میدم ……سر گردنست. اداره گمرک ماهی یه تومن حقوق . مناطق مرزی شامل میشه که عرب نیانداخت….

    [پاسخ]

  4. جابر گفت:

    خواهران وبرادران بیکار این استخدامی نیسن و فقط اون مبلغ رو نیاز دارن

    [پاسخ]

  5. ضیا گفت:

    سلام
    حتما باید کارت بازرگانی داشته باشیم تا به عنوان کارگزار مشغول به کار بشیم درسته؟

    [پاسخ]

  6. سارا گفت:

    حداکثرسن و رشته ها رو بگین لطفا

    [پاسخ]

  7. star گفت:

    اقایون و خانم ها من کارت را خریداری کردم و ۵۰تومن هم پرداخت کردم ولی متاسفانه سنم را قبول نمیکنه بخاطر یکسال,کسی نمیخواد که سریال را بدهم بهش.وگرنع ک پولم پریده.

    [پاسخ]

  8. دنیا گفت:

    سلام. چ تعداد خانم وآقا میخوان. ؟؟؟اصلا مشخص نکرده؟ ؟

    [پاسخ]

  9. aliraza گفت:

    سر کاریه

    [پاسخ]

  10. yasin گفت:

    مدیریت عزیز کجای این استخدامه من ثبت نام کردم بعد فهمیدم این اصلا استخدام نیست . حق العمل کاریه یه کارت میدن مثل بازرگانی ….

    [پاسخ]

  11. کارجو گفت:

    Heh.فیزیک کجا به کار اومده که اینجا بخواد بیاد. آموزش و پرورش امثال تو و منو که با بدبختی این رشته رو خوندیم برنمیدارن چه برسه به گمرک!!!

    [پاسخ]

  12. حمیدرضا گفت:

    این آزمون در اجرای ماده ۱۹۱ آیین نامه اجرایی قانون امور گمرکی، صرفا برای متقاضیان پروانه کارگزار گمرکی( حق العمل کاری ) اجرا می گردد و جنبه استخدامی ندارد.
    این یعنی چی؟
    در ضمت کدوم شهره ها؟
    های مدیر سایت چرا جواب سوالارو نمیدی؟

    [پاسخ]

  13. تینا گفت:

    من خودم لیسانس امور گمرک دارم پروانه گمرکی به درد کسی میخوره که بخواد اجناس صاحب کالا رو ترخیص کنه یه جورایی از طرف صاحب کالا وکیله . چون انقدر بخور بخور تو گمرک هست که کسی رو داخل خودشون راه نمیدن این حرفو یکی از همکارهام با ۲۰ سال سابقه کاری در شرکت ترخیص کالا میزد . بیخودی پولتون رو حروم نکنید میدونید چند هزار نفر شرکت میکنن هر کدوم پنجاه هزار تومن چه مبلغ هنگفتی میشه آخرش هم استخدام که نیست نهایتش میشید یه حق العملکاری که فقط مجازه کالاهای شرکتهارو ترخیص کنه اونم با کلی دونده گری و رشوه دادن که جنس رو بتونید زودتر به دست مشتری برسونید تازه اگر مشتری داشته باشید انقدر خبره تو این کار هست که شمای تازه مدرک گرفته تو چشم نمیاید . چرا یک مقدار از سهمیه رو برای بازنشسته ها گذاشته چون اونها تو گمرک شناخته شده و خبره تر هستن و هم پارتیشو دارن هم مشتریشو چون مشتری فقط براش مهمه جنسش زودتر به دستش برسه حالا دوستای عزیزم حالا خودتون میدونید این اطلاعات من بود که پول و وقتتونو هدر ندید . موفق باشید

    [پاسخ]

  14. نازنین گفت:

    نه رشته ها رو نام بردین نه نام استان یه دفعه میزدین بالای بیست پنج سال پول بریزه به حساب بی پول شدیم

    [پاسخ]

  15. دربه در کار گفت:

    اره بالای صفحه نوشته به درد ما نمیخوره

    [پاسخ]

  16. محمد گفت:

    سلام.
    یعنی دقیق باید ۲۵ باشه اگه ۲ ماه کم باشه نمیشه ثبت نام کرد ؟

    [پاسخ]

  17. نازیلا گفت:

    منظورم اینه که متقاضی پروانه کار و اینا چیه باز!!!!
    دقیقا شامل حال کیاست این ازمون؟

    [پاسخ]

  18. نازیلا گفت:

    کارگزار گمرک یعنی چی؟ما درخواستی ندادیم کارگزارم نیستیم،یعنی شامل حال ما نمیشه؟!!

    [پاسخ]

  19. جواد گفت:

    طبق نوشته هر لیسانسی بشه قبوله فقط اگه فوق دیپلم داری باید امور گمرکی باشه

    [پاسخ]

  20. بنده خدا گفت:

    هر رشته ای میتونه. چون به پولش نیاز میشه. بازار داغتر میشه. انشاالله که از بین متقاضی ها و بدون … انتخاب و گزینش شوند.
    توکل بر خدا

    [پاسخ]

  21. بیکار گفت:

    الان باید رشته های مورد نیاز رو حدس بزنیم؟!

    [پاسخ]

  22. کارگر دور فلکه! گفت:

    دوستان دقت کنن استخدامی نیست برای استخدامی ثبت نام نکنن کارگزار هستش یعنی شخصی که به نمایندگی از فرد اجناس رو از گمرگ ترخیص میکنه کافیه در مورد کارگزاری گمرگ تو اینترنت سرچ کنید
    ** این آزمون در اجرای ماده ۱۹۱ آیین نامه اجرایی قانون امور گمرکی، صرفا برای متقاضیان پروانه کارگزار گمرکی( حق العمل کاری ) اجرا می گردد و جنبه استخدامی ندارد.

    [پاسخ]

  23. پرواز گفت:

    ببخشیدا این مواد ازمونو رشته های دیگه تا بخوان بخونن کار از کار گذشته واقعا که کسی نیست که روی بخش کار نظارت داشته باشه

    [پاسخ]

  24. عباس گفت:

    پنجاه هزار تومن؟؟؟؟ فک کنم گمرکی صد درصد روی بعضی کالاها کم بوده، باید با این پولا جبران کنن

    [پاسخ]

  25. شرکت پتو گفت:

    سلام . مبلغ ثبت نام خیلی زیاده کمترش کنید . لیست تمام رشته ها رو هم بذارین .

    [پاسخ]

  26. دربه در کار گفت:

    آقا یعنی من که لیسانس فیزیک دارم میتونم ثبت نام کنم؟؟؟؟؟؟؟

    [پاسخ]

  27. بیکار گفت:

    ۲۵ سال تمام! چرا تمام؟!:((

    [پاسخ]

  28. نعیمه جعفرزاده گفت:

    همه ی رشته ها شامل استخدامی میشن لطفا جواب بدید

    [پاسخ]

  29. مهدی زاده گفت:

    خوب درسته نوشتن هرلیسانسی داشته باشین میتونین ثبت نام کنی ن ولی مواد آزمونو اگه نگاه کنین لیسانسای گمرک راحتر میتونن قبول شن ماکه هیچ سررشته ای تواین مواد آزمونا نداریم،اونموقع چجوری میشه آزمون داد؟

    [پاسخ]

  30. علی گفت:

    خودش گفته دیگه لیسانس هر رشته ای باشی فرقی نمیکنه کارگر دورفلکه …

    [پاسخ]

  31. علی گفت:

    خب وقتی گفته حداقل ۲۵ یعنی به بالا هیچ محدودیتی نداره ذوالقرنین عزیز..

    [پاسخ]

  32. بیکار گفت:

    ای بابا کی سرمایه داره که بره شرکت کارگزاری گمرک راه بندازه آخه! باید به فکر اشتغال بود اخه این پروانه کارگزاری به چه دردی می خوره؟ کدوم شرکت دولتی یا خصوصی ما را با این پروانه استخدام می کنه؟

    [پاسخ]

  33. فرهاد گفت:

    باسلام خسته نباشید میشه لطفا دقیق بگید چه رشته هایی میخوان

    [پاسخ]

  34. محمد گفت:

    نه مشخص کردن چه رشته ای! نه محل خدمت حداقل استان های مورد نیاز رو ذکر میکردین بهتر نبود؟!

    [پاسخ]

  35. یونس گفت:

    سلام دوستان چزا در مورد سن و مدرک تحصیلی شفاف نگفتن ،بنده۲۴ سال دارم یعنی میتونم شرکت کنم؟؟؟

    [پاسخ]

  36. مینا گفت:

    چرا رشته ذکر نشده؟؟؟؟؟

    [پاسخ]

  37. مینا گفت:

    چرا رشته های مورد نیاز ذکر نشده؟؟؟؟؟

    [پاسخ]

  38. ارش گفت:

    ۵۰ هزار تومن واسه ثبت نام اخه… یه راه دزدیه کاملا قانونی واسه تامین کسریه بودجه…

    [پاسخ]

  39. کارگر دور فلکه! گفت:

    لیسانس باید امور گمرکی باشه یا هر لیسانسی داشته باشی میتونی ثبت نام کنی

    [پاسخ]

  40. رضا گفت:

    یعنی همه رشته ها میتونند ثبت نام کنند؟؟

    [پاسخ]

  41. ذوالقرنین گفت:

    گفته شده دارا بودن حداقل سن ۲۵ تمام
    یعنی ما که ۲۸ سال داریم و لیسانس هستم چگونه هست
    بهتر نبود حداکثر و حداقل سن رو مشخص میکردند

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.