خانه » اطلاعیه های مهم » مهارت‌آموزان آموزش و پرورش مشمول پرداخت حقوق نیستند 

مهارت‌آموزان آموزش و پرورش مشمول پرداخت حقوق نیستند 

متن آگهی:

خبر ۲۰ خرداد ۹۶: مهارت‌آموزان استخدام آموزش و پرورش مشمول پرداخت حقوق نیستند

سرپرست دانشگاه فرهنگیان با تاکید بر اینکه آنچه درباره مهارت آموزان مطرح است، تامین هزینه های تحصیلی توسط آموزش و پرورش و تسهیلات بانکی است، گفت: طبق قانون، پرداخت حقوق مربوط به کسانی است که ذیل قانون متعهدان خدمت قرار می گیرند و این افراد مشمول پرداخت حقوق نمی شوند.

به گزارش ایلنا، محمود مهرمحمدی در برنامه تلویزیونی پرسشگر درباره پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال ۹۵ و زمان حضور آنها در دوره‌های آموزشی یکساله، گفت: به موجب قانون، جذب افراد پذیرفته شده پس از طی دوره یکساله، صلاحیت حرفه‌ای و مشروط به قبولی در این دوره است.

وی با اشاره به اینکه علت اینکه نتوانستیم بموقع درخدمت پذیرفته شدگان باشیم، به زمان اعلام نتایج و بررسی صلاحیت‌ها برمی گرد، افزود: در واقع با این واقعیت مواجه شدیم که اگر قرار باشد این افراد دوره آموزشی ببینند و از مهر ۹۶ به کلاس ها بروند، دوره ناقص و ابتر خواهد بود در حالی که اینها طبق قانون باید دوره یکساله ببینند.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان با تاکید بر اینکه آنچه درباره مهارت آموزان مطرح است، تامین هزینه های تحصیلی توسط آموزش و پرورش و تسهیلات بانکی است، گفت: طبق قانون، پرداخت حقوق مربوط به کسانی است که ذیل قانون متعهدان خدمت قرار می گیرند و این افراد مشمول پرداخت حقوق نمی شوند.

مهرمحمدی همچنین درباره استخدام ۳۰هزار نیروی پیش دبستانی در آموزش و پرورش پیشنهاد کرد که اجازه دهید آموزش و پرورش کشور را از قوانینی که ایجاب می‌کند، افراد قبل از آنکه صلاحیت حرفه ای شان احراز شود جذب کنیم، دور بماند.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان همچنین با تاکید بر اینکه آزمون صلاحیت حرفه ای باید پیش شرط ورود به آموزش و پرورش قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: از مجلس شورای اسلامی درخواست می‌کنیم مصوب کند حتی برای متعهدان دبیری هم آزمون صلاحیت برگزار کنیم. اجازه ندهید در کلاس ها را به روی کسانی باز کنیم که صلاحیت لازم را ندارند.

منبع: خبرگزاری ایلنا
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.