خانه » اطلاعیه های مهم » اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی جمعیت هلال‌احمر در ۵ استان

اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی جمعیت هلال‌احمر در ۵ استان

متن آگهی:

خبر ۱۸ خرداد ۹۶: اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی جمعیت هلال‌احمر در ۵ استان

برای حفظ شان افراد پس از پایان مرحله گزینش؛ اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی اعلام می‌شود

رئیس جمعیت هلال‌احمر از اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی جمعیت هلال‌احمر از استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری و قم خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، دکتر سید امیرمحسن ضیائی با اعلام این خبر گفت: اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی جمعیت هلال‌احمر از پنج استان استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری و قم به منظور دعوت برای مصاحبه به گزینش جمعیت اعلام شده است.
وی افزود: از آنجا که گزینش، بخشی از مراحل استخدام در جمعیت هلال‌احمر است؛ با وجود اینکه افراد برگزیده مشخص شدند، اما برای حفظ شان افراد پس از پایان مرحله گزینش؛ اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی اعلام خواهد شد.


خبر ۱۶ خرداد ۹۶: اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی هلال احمر به زودی

رئیس جمعیت هلال احمر اعلام کرد: فردا؛ اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی هلال احمر در ۵ استان به گزینش هلال احمر اعلام می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، دکتر سیدامیرمحسن ضیائی در صفحه اینستاگرام شخصی خود از اعلام اسامی برگزیدگان نهایی آزمون استخدامی در پنج استان به گزینش هلال احمر در روز چهارشنبه (۱۷ خردادماه) خبر داد.
وی افزود: اسامی برگزیدگان نهایی سایر استان ها نیز به تدریج اعلام می شود.


خبر ۱۱ اردیبهشت ماه ۹۶ – خبرگزاری میزان: فهرست نهایی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی جمعیت هلال احمر، تا پایان اردیبهشت به سازمان سنجش ارسال می شود.
هلال احمربه گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، ابوالقاسم گرجی، معاون منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر در نشست مدیران ستادی و مدیران عامل جمعیت هلال احمر، ضمن تشریح سابقه ای از روند استخدام نیروهای جدید در جمعیت هلال احمر از سال ۹۴ تا کنون؛ به انجام باقی مصاحبه ها در هفته گذشته اشاره کرد و از ارسال فهرست نهایی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی جمعیت هلال احمر، تا پایان اردیبهشت سال جاری به سازمان سنجش خبر داد.
وی همچنین به نهایی شدن قبولی ۶۲۰ نفر در آزمون استخدامی هلال احمر اشاره کرد.
گرجی با یادآوری تاکید رئیس جمعیت هلال احمر نسبت به جذب اکثریت نیروهای استخدامی جدید در بخش صف؛ گفت:” پس از بررسی ها و استخراج کسری ها، ۸۷ درصد به تفکیک ۵۴ درصد برای پایگاه ها، ۳۰ درصد برای شعب و ۲/۸ درصد برای دفاتر هلال احمر، در بخش صف جذب گردیدند و ۱۲ درصد نیز در بخش هایی از ستاد مرکزی جمعیت هلال احمر که دچار کمبود نیرو هستند، جذب شدند.”
معاون منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر، تصریح کرد که این آزمون استخدامی بر پایه دانش محوری برگزار شد و سابقه افراد در هلال احمر به عنوان یک عنصر کلیدی در نظر گرفته شد.
گرجی با تشکر از مشارکت معاونت آموزش جمعیت هلال احمر در برگزاری آزمون استخدام، خاطرنشان کرد که در این آزمون، مصاحبه روانشناسی نیز برای پذیرفته شدگان آزمون کتبی در نظر گرفته شده بود.
۱۱ هزار و ۳۱۷ متقاضی در آزمون استخدامی هلال احمر ثبت نام کرده بودند که تعدادی از متقاضیان به دلیل نداشتن شرایط لازم، از شرکت در آزمون کنار گذاشته شدند؛ برای ۵ هزار نفر کارت شرکت در آزمون صادر شد و در نهایت آزمون با ۲۰ درصد غایب و بر اساس ۷۰ درصد کتبی و ۳۰ درصد شفاهی، برگزار شد.
معاون منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر همچنین در خصوص بازنگری تشکیلات، جذب نیرو در داروخانه های هلال احمر، حذف و جذب پست های ستاره دار و … به سوالات مدیران عامل استان ها پاسخ گفت.


خبر ۲۷ فروردین ۹۶: زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی هلال احمر سال ۹۵ 

روابط عمومی جمعیت هلال احمر درباره زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی این نهاد مردمی که در سال گذشته برگزار شد، توضیح داد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، براساس آمار موجود نتایج قبول شدگان در تمامی کد رشته‌ها (بجز در برخی کد رشته‌های امداد و نجات بدلیل حضور نجاتگران قبول شده در طرح‌های زمستانی و نوروزی و تعویق زمان آزمون عملی) مشخص شده است و بعد از پایان مصاحبه‌های باقیمانده اعلام خواهد شد.

آزمون استخدامی جمعیت هلال احمر سال گذشته در حالی برگزار شد که طبق آمار ۱۱ هزار نفر داوطلب شرکت در این آزمون بودند که از این تعداد براساس بررسی مدارک و پرونده‌های افراد ثبت نام کرده، ۵ هزار و ۲۰۰ نفر حائز شرایط شرکت در آزمون شناخته شدند.

بنابراین گزارش، با وجود غیبت یک هزار نفر، ۴ هزار و ۲۰۰ نفر  شرکت در آزمون استخدامی جمعیت هلال احمر حضور یافتند که از این تعداد یک هزار و ۳۰۰ نفر با امتیازات و نمرات بالاتر به مرحله دوم راه یافتند.

منبع: خبرگزاری میزان
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.