خانه » اطلاعیه های مهم » دوره آموزشی خبرنگاران تازه استخدام ایرنا برگزار شد

دوره آموزشی خبرنگاران تازه استخدام ایرنا برگزار شد

متن آگهی:

خبر ۳۱ شهریور ۹۴:  دوره آموزشی خبرنگاران تازه استخدام ایرنا برگزار شد
تهران- ایرنا- دوره آموزشی پنج روزه خبرنگاران تازه استخدام شده مراکز استان های سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی در تهران برگزار شد.
دوره آموزشی خبرنگاران تازه استخدام ایرنا برگزار شد
به گزارش روز سه شنبه ایرنا در این دوره آموزشی پنج روزه ، ۲۷ خبرنگار تازه استخدام شده ایرنا از ۱۶ استان کشور حضور داشتند و در آن از تجارب و تازه ترین یافته های علمی مدرسان و کارشناسان رسانه بهره گرفتند.
بر اساس این گزارش دوره آموزشی مزبور به همت گروه آموزش و بهسازی نیروی انسانی خبرگزاری ایرنا با هدف بروزرسانی اطلاعات، آشنایی و آموزش حرفه ای در حوزه خبر، افزایش صحت و دقت در تولید در کنار سرعت خبر و ارتقای سطح کیفی کار خبرنگاران تازه استخدام در اداره کل اخبار استان های خبرگزاری جمهوری اسلامی برگزار شد.
رییس گروه آموزش و بهسازی نیروی انسانی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی با اشاره به استقبال شرکت کنندگان از مباحث مطرح شده در این کارگاه های آموزشی گفت: در پایان این دوره آموزشی ضمن برگزاری آزمون به قبول شدگان گواهینامه پایان دوره اعطا می شود.
مکرم صابری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این دوره آموزشی با عنوان دوره توجیهی بدو خدمت عمومی و تخصصی شغلی است افزود: کارگاه آموزشی تخصصی شغلی در کنار دوره عمومی آن که براساس سرفصل های ابلاغی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور بود برگزار شد.
وی تصریح کرد: کارگاه آموزش تخصصی شغلی با عنوان های خبر، مصاحبه، کاربرد ادبیات در خبر و منبع نویسی توسط اساتید درون سازمانی و برون سازمانی برگزار شد.
صابری افزود: خبرنگاران در این دوره آموزشی از ساعت هشت صبح تا ۱۷ در کلاس ها حضور داشتند و هر روز بعد از اتمام کلاس ها برای آشنایی بیشتر با سیاست های سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی با مدیران ارشد سازمان ملاقات می کردند.
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) دارای ۵۶ مرکز و دفتر داخلی در مراکز استان ها و شهرستان های بزرگ کشور است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.