خانه » اطلاعیه های مهم » ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دستیاری دانشگاه شهید بهشتی

ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دستیاری دانشگاه شهید بهشتی

متن آگهی:

خبر ۱۱ مهر ۹۶: جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان سی و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی دندانپزشکی اعلام شد
معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دراطلاعیه ای اعلام کرد ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان سی و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی دندانپزشکی، ۱۱مهرماه انجام خواهد شد.
در این اطلاعیه آمده است: ضمن عرض تبریک به مناسبت قبولی شما عزیزان در سی و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی دندانپزشکی، به اطلاع می رساند پذیرفته شدگان باید درتاریخ ۹۶/۷/۱۱ جهت انجام مراحل ثبت نام اینترنتی به آدرس https://medical.sbmu.ac.ir اقدام نمایند و درتاریخ ۹۶/۷/۱۲ و ۹۶/۷/۱۵ نیز جهت ثبت نام حضوری به تحصیلات تکمیلی دانشگاه مراجعه نمایند.
لازم به ذکر است با توجه به احتمال تغییر در برنامه ثبت نام و یا لزوم ارائه اطلاعات تکمیلی از کلیه پذیرفته شدگان عزیز اکیداً تقاضا می شود قبل از مراجعه حضوری جهت ثبت نام، به سایت دانشگاه مراجعه نموده تا از آخرین اطلاعات و تغییرات مطلع گردند. همچنین جهت ثبت نام اینترنتی صرفاً اسکن عکس لازم است.
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام حضوری:
• فرم های تکمیل شده ثبت نام – لطفاً جهت دریافت فرمها کلیک نمایید. (فرم ثبت نام، فرم گزینش ، فرم اطلاعات استخدام )
• شش قطعه عکس رنگی ۴×۳ با پشت نویسی کامل
• دو سری فتوکپی صفحه اول، صفحه دوم و صفحه سوم شناسنامه
• دو سری کارت ملی
• دو سری فتوکپی پروانه دائم پزشکی
• دو سری فتوکپی پایان طرح نیروی انسانی
• دو سری فتوکپی تسویه حساب صندوق رفاه (به جز فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی)
• اصل کارت پایان خدمت بهمراه دو سری فتوکپی
• اصل سند تعهد خدمت تایید شده از سوی دفتر حقوقی دانشگاه بهمراه دو سری فتوکپی، در صورت هر گونه سوال در خصوص تنظیم سند با شماره تلفن ۲۳۸۷۲۲۳۱ آقای مشهور تماس حاصل فرمائید.
• موافقت نامه محل استخدام جهت پذیرفته شدگان مستخدم از سوی بالاترین مقام محل استخدام سازمان مربوطه بهمراه دو سری فتوکپی
• دو سری فتوکپی برابر اصل شده حکم استخدامی جهت پذیرفته شدگان مستخدم
• گواهی پایان دوره در مقطع پزشکی عمومی جهت آن دسته از پذیرفته شدگانی که با استفاده از قانون تسهیلات متاهلین، استعدادهای درخشان و … در آزمون دستیاری تخصصی شرکت نموده اند بهمراه دو سری فتوکپی
• ارائه تمامی مدارک مربوط به سهمیه پذیرش الزامی می باشد.
جهت اطلاعات و دسترسی به فرمت اسناد به آدرس www.law.sbmu.ac.ir مراجعه نمائید.
آدرس : بزرگراه شهید چمران – خیابان یمن – جنب بیمارستان آیت ا… طالقانی – دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی – ساختمان شماره ۱ – طبقه اول – اداره امور تحصیلات تکمیلی – امور تحصیلات تکمیلی.

جهت دانلود فرم ثبت نام اینجا کلیک نمایید

جهت دانلود فرم گزینش اینجا کلیک نمایید

جهت دانلود فرم اطلاعات استخدام اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۵ شهریور ۹۶: ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دستیار تخصصی سال تحصیلی ۹۷-۹۶ در رشته های زنان و زایمان و روانپزشکی آغاز شد
معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با صدور اطلاعیه ای، از آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان چهل و چهارمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی در رشته های زنان و زایمان و روانپزشکی از ۱۴ شهریورماه خبر داد.
بر اساس این اطلاعیه، پذیرفته شدگان لازم است در ابتدا از ۱۴ شهریورماه به نشانی اینترنتی http://reg.sbmu.ac.ir  مراجعه و پس از انجام مراحل  ثبت نام اینترنتی طبق جدول زمانبندی از تاریخ ۹۶,۶.۲۶  لغایت ۹۶.۶.۲۷ از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۵به ساختمان دانشکده پزشکی مراجعه نمایند.
با توجه به الزام ارسال عکس در ثبت نام اینترنتی، پذیرفته شدگان می بایست یک قطعه عکس ۴×۳ یا ۴×۶ رنگی که در سال جاری گرفته شده باشد را بصورت رنگی اسکن نموده وبا فرمت JPGو اندازه حداکثر ۴۰۰ * ۳۰۰ پیکسل و حداقل ۳۰۰ *۲۰۰ پیکسل ذخیره نمایند. تصویر داوطلب باید واضح و فاقد اثر مهر، منگه و هر گونه لکه باشد. حاشیه‌های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد و عکس دارای چرخش نباشد. عکس ارسال شده جهت چاپ بر روی کارت دستیاری می باشد و در صورتی که تصویر ارسالی شرایط چاپ بر روی کارت را نداشته باشد حذف خواهد گردید و مسوولیت عواقب آن بر عهده شخص می باشد.
شایان ذکر است معارفه رشته زنان و زایمان ۹۶,۶.۱۵ ساعت ۸:۳۰ صبح در مرکز پزشکی آموزشی و درمانی امام حسین (ع) و همچنین معارفه رشته روانپزشکی ۹۶.۶.۱۹ ساعت ۸ صبح در همین مرکز پزشکی برگزار می شود.
پذیرفته شدگان برای اطلاع از برنامه زمانبندی ثبت نام حضوری می توانند به سایت دانشکده پزشکی با نشانی msp.sbmu.ac.ir مراجعه و همچنین جهت اطلاعات و دسترسی به فرمت سند تعهد محضری به آدرس law.sbmu.ac.ir مراجعه نمایند.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.