خانه » اطلاعیه های مهم » اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی 

اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی 

متن آگهی:

خبر ۹ دی ماه ۹۹ – فهرست مدارک مورد نیاز افراد دعوت شده  آزمون استخدامی قرارداد کارمعین دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی 

فهرست مدارک مورد نیاز افراد دعوت شده آزمون استخدام قرارداد کارمعین مورخ ۲۴ مهرماه امسال اعلام شد

دبیرخانه کمیته استخدام دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی امروز طی اطلاعیه ای از افراد دعوت شده آزمون استخدام قرارداد کارمعین مورخ ۲۴ مهرماه امسال خواست تا طبق جدول زمان بندی، با در دست داشتن کلیه مدارک اشاره شده در این اطلاعیه، به سازمان مرکزی دانشگاه مراجعه کنند.

به گزارش وبدای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ، متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

«اطلاعیه تحویل مدارک داوطلبان دعوت شده آزمون استخدام قرارداد کارمعین مورخ ۱۳۹۹/۷/۲۴

دانشگاه های علوم پزشکی کشور»

پیرو اعلام فهرست اسامی داوطلبان دعوت شده جهت بررسی مدارک آزمون استخدامی مورخ ۲۴/۷/۱۳۹۹ از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، ضروری است ذینفعان طبق جدول زمان بندی ذیل، با در دست داشتن کلیه مدارک اشاره شده به سازمان مرکزی دانشگاه به نشانی ذیل مراجعه نمایند:

   اوین- بلوار دانشجو- خیایابان کودکیار- دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی (ساختمان فارابی- سالن همایش  – طبقه اول)

۱-      اصل و تصویر  تمامی صفحات  شناسنامه

۲-      اصل و تصویر  کارت ملی

۳-      اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی

**نکته: داوطلبان رشته های شغلی که در شرایط احراز شغل آنها رعایت مدرک تحصیلی مرتبط در مقاطع پایین تر ذکر گردیده است لازم است علاوه  بر ارائه آخرین مدرک تحصیلی، مدرک مقاطع پایین تر خود را نیز حسب مورد برابر مفاد آگهی ارایه نمایند.

۴-      اصل و تصویر  وضعیت طرح  نیروی انسانی  جهت رشته های مشمول طرح (پایان طرح ، معافیت ، گواهی اشتغال به تداوم طرح و یا گواهی انصراف از طرح حسب مورد برابر مفاد آگهی، حکم کارگزینی مشمولین تداوم طرح)

۵-      اصل و تصویر کلیه مدارک و تاییدیه های مربوط به سهمیه های ایثارگری (اصل و کپی کارت ایثارگری/ نامه بنیاد ایثارگران).

۶-      سه قطعه عکس ۴×۳ پشت نویسی شده

۷-      پرینت کارنامه چاپ شده از سایت سازمان سنجش

۸-      اصل و تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم (ویژه آقایان)

۹-      اصل و تصویر قرارداد مربوط به کارکنان قرارداد مشاغل کارگری و فرم خلاصه ۵۰۲

۱۰-    اصل و تصویر گواهی اشتغال و ریز سوابق بیمه و تائیدیه برای نیروهای شرکتی

*تذکرات  بسیار مهم*

  1. لیست اعلام شده به میزان یک / دو برابر (صرفاًبر اساس اظهارات داوطلب در ثبت نام) جهت بررسی اولیه مدارک افراد و به صورت مشروط بوده لذا پس از بررسی و تایید مستندات ارایه شده توسط داوطلب و ثبت اطلاعات، نتیجه نهایی اعلام خواهد شد. لازم به ذکر است طبق مفاد آگهی منتشرشده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، اعلام نتیجه نهایی منوط به بررسی مدارک اعلامی می باشد و مسئولیت ناشی از عدم رعایت ضوابط و مقررات اعلام شده در آگهی برعهده شخص داوطلب بوده و چنانچه صحت اطلاعات اعلام شده توسط آنها در آزمون محرز نگردد، اولویت افراد کان لم یکن تلقی و از بین سایر متقاضیان به ترتیب اولویت های مقرر قانونی مندرج در آگهی جهت بررسی مدارک توسط دانشگاه مربوطه دعوت بعمل خواهد آمد.
  2. بدیهی است عدم مراجعه داوطلب در زمان تعیین شده به منزله انصراف از انجام ادامه مراحل استخدامی تلقی و طبق مقررات از سایر افراد به جایگزینی ایشان دعوت بعمل خواهد آمد.

جدول زمانبندی

  زمان مراجعه

 

رشته شغلی
تاریخروزساعت
۱۴/۱۰/۱۳۹۹یکشنبه۱۲:۳۰-۸:۳۰پرستار- حسابدار- کارشناس آزمایشگاه تشخیص طبی- مهندس تاسیسات- کارشناس امور پژوهشی- کارشناس امور سخت افزار رایانه- کارشناس بهداشت حرفه ای- کارشناس بهداشت محیط- کارشناس تجهیزات پزشکی- کارشناس امور حقوقی- کارشناس راه ساختمان و شهرسازی- کارشناس شبکه- کارشناس شنوایی سنجی- کارشناس فناوری اطلاعات سلامت- مددکار بهداشتی درمانی- کارشناس توانبخشی فیزیکی (کاردرمانی)- کارشناس توانبخشی فیزیکی (فیزیوتراپی)

خبر ۸ دی ماه ۹۹ – اطلاعیه قرارداد کار معین آزمون استخدامی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی 
قابل توجه داوطلبان آزمون قرارداد کار معین تاریخ ۲۴ مهرماه امسال
دبیرخانه کمیته استخدام دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی امروز طی اطلاعیه ای اعلام کرد که با عنایت به صدور کارنامه آزمون قرارداد کارمعین توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی و پیرو اعلام فهرست اسامی داوطلبان دعوت شده آزمون فوق، خواهشمند است مطابق با جدول برنامه زمانی که متعاقبا از طریق این سایت اطلاع رسانی خواهد شد، حضور بهمرسانید.

این اطلاعیه تاکید کرده است: از تماس تلفنی و مراجعه حضوری به دانشگاه جدا خودداری فرمایید.


خبر ۲۱ فروردین ۹۷: اعلام نتایج نهایی و ذخیره (مرحله دوم) استخدامی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی 

اسامی پذیرفته شدگان نهایی و ذخیره (مرحله دوم) فراخوان جذب نیروی کمک پرستاری جهت اشتغال در دانشگاه علوم بهزیستی وتوانبخشی به شرح زیر اعلام می گردد.
افراد ذکر شده تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۹۷/۱/۲۶ فرصت دارند با در دست داشتن کارت ملی به واحد کارگزینی بیمارستان رفیده واقع در تهران، قیطریه، خیابان شهید برادران سلیمانی، کوچه نعمتی مراجعه نمایند.

جهت مشاهده اسامی پذیرفته شدگان اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۱ تیر ۹۶: اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی 

قابل توجه پذیرفته شدگان نهایی آزمون کمک پرستاری یکساله مورخه ۱۲/۳/۱۳۹۶ موسسه کارآفرینان آوا سلامت جهت بکارگیری در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

ضمن آرزوی موفقیت به اطلاع می رساند، داوطلبانی که اسامی آنها به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام شده است، ضمن در دست داشتن مدارک مورد نیاز اشاره شده در زیر جهت تکمیل پرونده روز پنج شنبه مورخه ۱۳۹۶/۰۴/۲۲ راس ساعت ۸ صبح به آدرس: تهران، اوین، بلوار دانشجو،روبه روی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بن بست کودکیار سالن اساتید دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی مراجعه نمایید.
بدیهی است عدم مراجعه نفرات اصلی در ساعت و زمان مشخص شده به منزله انصراف می باشد. و از افراد ذخیره  با اولویت نمره کسب شده به صورت جایگزین استفاده خواهد شد.

مدارک مورد نیاز :
۱- تصویر کلیه صفحات شناسنامه پذیرفته شده، همسر و فرزندان
۲- تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت برای آقایان
۳- تصویر صفحه اول دفترچه بیمه
۴- تصویر دو طرف کارت ملی
۵- تصویر آخرین مدرک تحصیلی (برابر اصل)
۶- شش قطعه عکس پرسنلی۴×۳
۷-  اصل مدرک کمک پرستاری یکساله

(در صورت صادر نشدن گواهینامه،  مدرک دال بر گذراندن دوره در مراکز مورد تایید معاونت پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با درج مهر معاونت آموزشی آن مرکز)

جهت مشاهده فایل اسامی اینجا کلیک کنید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.