خانه » استخدام در استان اردبیل »  اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش اردبیل سال ۹۹

 اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش اردبیل سال ۹۹

متن آگهی:

خبر ۲۰ بهمن ماه ۹۹ -بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که مطابق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور ، در ردیف معرفی شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی سال ۱۳۹۹ آموزش وپرورش استان اردبیل( اعم از سهمیه آزاد، ایثارگران و معلولین ) می رساند؛ طبق زمانبندی ذیل و با در دست داشتن مدارک اعلامی جهت بررسی مدارک و مستندات و انجام مصاحبه به آدرس زیر مراجعه فرمایید .« بررسی مدارک و مستندات مربوط به ثبت نام در آزمون و انجام مصاحبه استخدامی و معاینات پزشکی از آنان در سه مرحله براساس کد” شغل- محل انتخابی ” به شرح ذیل و مطابق جدول زمان بندی اعلامی صورت می پذیرد. »

مرحله اول : بررسی مدارک و مستندات ثبت نام در آزمون

داوطلبانی که اسامی آنان در سایت سازمان سنجش آموزش کشور در ردیف سه برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش قرارگرفته، موظفند در این مرحله، اصل مدارک و مستنداتی که در زمان ثبت نام درآزمون استخدام پیمانی در پورتال سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نموده اند را براساس کد” شغل- محل انتخابی ” در استان با مراجعه به محل تعیین شده جهت بررسی ارائه نمایند. لازم بذکراست معرفی شدگان دارای سهمیه خاص (ایثارگران، معلولین ) می باید مدارک و مستندات مربوط به استفاده از سهمیه مزبور و رشته شغلی مرتبط را ارائه نمایند.

زمان و محل بررسی مدارک و مستندات ثبت نام در آزمون:

 زمان انجام بررسی مدارک و مستندات ثبت نام در آزمون ، از ساعت ۸ تا ۱۴  در فاصله زمانی روز یکشنبه مورخ ۹۹٫۱۱٫۱۹ تا روز شنبه ۹۹٫۱۲٫۰۲  طبق جدول ذیل خواهد بود.

روزتاریخکد شغل محل
یکشنبه۹۹/۱۱/۱۹– (آموزگارابتدایی)- – براساس الفبای نام خانوادگی از حرف ( الف ) تا حرف ( ت )

دوشنبه۹۹/۱۱/۲۰ (آموزگارابتدایی) براساس الفبای نام خانوادگی از حرف (ج ) تا حرف (س )

 

سه شنبه۹۹/۱۱/۲۱(آموزگارابتدایی) براساس الفبای نام خانوادگی از حرف (ش) تا حرف ( ل )

-کلیه آموزگار ابتدایی استثنایی

پنج شنبه۹۹/۱۱/۲۳(آموزگارابتدایی) براساس الفبای نام خانوادگی از حرف (م) تا حرف ( ی )
شنبه۹۹/۱۱/۲۵  کلیه رشته های (دبیر تربیت بدنی )- (دبیرزیان و ادبیات انگلیسی)

 

یکشنبه۹۹/۱۱/۲۶کلیه رشته های ادبیات فارسی –ریاضی-شیمی-علوم اجتماعی- عربی
دوشنبه۹۹/۱۱/۲۷کلیه رشته های روانشناسی –علوم تجربی –علوم زیستی و بهداشتی –دبیر فیزیک –دبیر اقتصاد-دبیرتاریخ-دبیرجغرافیا-دبیر زمین شناسی-دبیر حرفه وفن-دبیرهنر
سه شنبه۹۹/۱۱/۲۸مربی امورتربیتی مدارس –دبیرمعارف اسلامی (فلسفه)

 

چهارشنبه۹۹/۱۱/۲۹دبیرمعارف اسلامی(معارف اسلامی)-مراقب سلامت –مشاور واحد آموزشی
پنجشنبه۹۹/۱۱/۳۰هنرآموز امورزراعی وباغی-هنرآموز تاسیسات –طراحی و دوخت –گرافیک-مکانیک خودرو

 

شنبه۹۹/۱۲/۲هنرآموز الکترو تکنیک –هنرآموز حسابداری –ساخت و تولید –ساختمان –کامپیوتر

تذکر: بدیهی است عدم مراجعه درمهلت مقرر  برای بررسی مدارک ومستندات ، به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد. ضمناً حضور خود داوطلب جهت تطبیق مدارک الزامی است. داوطلب بایستی در روز تعیین شده برای تطبیق مدارک مراجعه نماید و حوزه تطبیق مدارک از پذیرش سایر افراد به غیر از روزهای تعیین شده جداً معذور خواهد بود.

–  مکان بررسی مدارک و مستندات : اردبیل – خیابان دانش –مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان (ساختمان قدیم آموزش وپرورش )   –    شماره تماس ۳۳۲۴۴۹۵۹-۰۴۵-۰۴۵۳۳۲۴۲۰۰۲

–  مدارک لازم :

۱- کارنامه قبولی چاپ شده از سایت سازمان سنجش

۲- چهار قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ تهیه شده درسال جاری با زمینه سفید

۳- اصل شناسنامه به همراه یک سری کپی از تمام صفحات آن

۴- اصل کارت ملی به همراه یک برگ کپی پشت و روی

۵- اصل کارت پایان خدمت  به همراه یک برگ کپی پشت و روی (برادران)

۶- اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت براساس مدرک تحصیلی  مجاز (برابر کد” شغل- محل انتخابی “) به همراه  یک برگ کپی

۷- اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی استان برای معلولین

۸- اصل معرفی نامه رسمی از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای سهمیه ایثارگران

۹- اصل گواهی از یگان اعزام کننده برای رزمندگان و فرزندان آنان

۱۰- اصل سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی ( موضوع بند «چهارم» صفحه سوم آگهی استخدام )

۱۱- مدارک مربوط به بومی بودن در کد شغل محل انتخابی مطابق اطلاعیه مندرج در زمان ثبت نام در آزمون استخدام پیمانی روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور

۱۲-تکمیل نمون برگ شماره (۶-هـ)همراه با مستندات و مدارک لازم که در ذیل این اطلاعیه درج شده است (ارائه اصل مستندات در زمان ارائه مدارک  الزامی است )

۱۳- پوشه روغنی همراه با گیره –آموزگار ابتدایی(پوشه سفید رنگ )   دبیری(پوشه قرمز رنگ )      هنر آموز(پوشه آبی رنگ )

مرحله  دوم : مراجعه به درمانگاه فرهنگیان (واقع در اردبیل –چهارراه حافظ به طرف ایستگاه سرعین روبروی پارک )جهت انجام معاینات پزشکی

مرحله  سوم: مصاحبه استخدامی

۱- معرفی شدگان سه برابر ظرفیت که مدارک و مستندات آنان در مرحله اول ، براساس کد” شغل- محل انتخابی” در استان مربوط مورد تایید قرارگرفته است ، باید فرم تایید مدارک و مستندات و معرفی نامه برای شرکت در مصاحبه استخدامی (نمون برگ ۲-د) را دریافت کنند و مطابق زمان اعلام شده در فرم مزبور به مرکز مجری مصاحبه استخدامی مراجعه نمایند.

مرکز مصاحبه برادران : اردبیل – خیابان سعدی – کوچه کرد احمد – پردیس علامه طباطبایی اردبیل

مرکز مصاحبه خواهران : اردبیل – میدان ججین – روبروی اداره کل پست – پردیس بنت الهدی صدر اردبیل

تذکر :

داوطلب موظف است پس از تهیه نسخه ی از پرینت “فرم اطلاعات فردی” ازسایت دبیرخانه هیات مرکزی گزینش به نشانی http://www.gozinesh.medu.ir، نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام و به همراه تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی ، تحویل نماینده هسته گزینش مستقر در مرکز مصاحبه استخدامی استان نماید.

ضمنا رعایت موارد بهداشتی از جمله استفاده ازماسک و خودکار شخصی در تمام مراحل فوق الذکر الزامی است

معرفی شدگانی که مبتلا به کوید ۱۹ شده و درحالت قرنطینه ویا در بیمارستان بستری می باشند به شرطی که درطول مدت  انجام مصاحبه، مدارک ومستندات پزشکی  آنان،توسط  والدین داوطلب و یا وکیل قانونی به کارگروه تطبیق مدارک  معرفی شده، ارائه شود. مصاحبه از این گونه داوطلبان، حداکثر با گذشت یک  هفته از آخرین روز مصاحبه استخدامی، درصورت تأیید سلامت وی توسط پزشک معتمد آموزش وپرورش صورت خواهد گرفت. درراستای صیانت از حقوق سایر داوطلبان آزمون،  بعد از انقضای مهلت مقرر،اقدامی میسور نخواهدبود.

معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل

جداول آزمون های زبان خارجه

فرم ۶-هـ


خبر ۱۷ دی ماه ۹۸ – با عنایت به اعلام نتایج هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاهای اجرایی کشور سال ۹۸ توسط سازمان سنجش آموزش کشور ، به اطلاع پذیرفته شدگان مرحله اول (چندبرابر ظرفیت) می رساند، جدول زمان بندی، مکان و نحوه اجرای مراحل بررسی مدارک مورد نیاز جهت انجام فرآیند پذیرش، معاینات پزشکی، مصاحبه تخصصی و سایر مراحل استخدام طی روزهای آینده از طریق سایت آموزش و پرورش استان اطلاع رسانی خواهد شد. 

با توجه به  اینکه نتایج مرحله اول (چندبرابر ظرفیت) از طریق سایت سازمان سنجش برای دواطلبان قابل رویت است داوطلبان گرامی از مراجعه حضوری به ادارات آموزش و پرورش تا زمان اعلام اطلاعیه های مذکور خودداری نمایند.


خبر ۱۵ دی ماه ۹۸ -وزارت آموزش‌وپرورش با صدور اطلاعیه‌ای مواردی را به آگاهی پذیرفته‌شدگان آزمون  استخدام پیمانی سال ۱۳۹۸ در مرحله چند برابر ظرفیت می رساند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، اداره کل امور اداری و تشکیلات با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش برای اعلام نتایج اولیه چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش‌وپرورش در هفتمین آزمون متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور( آبان ۱۳۹۸) جهت آگاهی پذیرفته‌شدگان آزمون، اطلاعیه‌ای صادر کرد. متن اطلاعیه به شرح زیر است:

قابل‌توجه پذیرفته‌شدگان اولیه چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی ۱۳۹۸

با سلام و احترام

   بـا آرزوی موفقیت برای پذیرفته‌شدگان اولیه چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش‌وپرورش در هفتمین آزمون متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور آبان ۱۳۹۸ (موضوع مجوزهای شماره۱۵۱۶۱۰  مورخ ۲۷ خرداد۱۳۹۸  و۱۶۰۴۹۱ مورخ  ۱تیر۱۳۹۸ سازمان اداری و استخدامی کشور)، موارد ذیل اعلام می­گردد؛

  • معرفی داوطلب برای انجام مصاحبه استخدامی به‌منزله قبولی فرد تلقی نمی­گردد بلکه در پذیرش نهایی با توجه به شغل  محل انتخابی و بر اساس مجموع نمرات فصلی داوطلبان معرفی‌شده با وزن هفتاد درصد (۷۰ %) آزمون کتبی و سی درصد(۳۰ %) مصاحبه استخدامی به تعداد یک برابر ظرفیت (به ترتیب نمره فضلی) و سایر شرایط مندرج در دفترچه راهنمای آزمون استخدام مذکور صورت خواهد گرفت.
  • معرفی‌شدگان در این مرحله (چند برابر ظرفیت) موظفند با مراجعه به سامانه‌های استانی اداره کل آموزش‌وپرورش محل موردتقاضا (لیست پیوست)، از زمان و مکان بررسی مدارک و مستندات، مصاحبه استخدامی و … خود مطلع گردند.
  • عدم مراجعه معرفی‌شدگان به هر دلیل جهت انجام مراحل مزبور در زمان مقرر به‌منزله انصراف بوده و داوطلب در این خصوص حق اعتراض نخواهد داشت.
  • گذراندن دوره یک‌ساله مهارت­آموزی و موفقیت در آزمون جامع دوره مزبور، مطابق ضوابط و مقررات اعلام‌شده از سوی دانشگاه مجری دوره برای پذیرفته­شدگان نهایی دارای سهمیه (ایثارگران، معلولین) و سایر داوطلبان الزامی است، محل برگزاری دوره یک‌ساله مهارت­آموزی بعد از قبولی نهایی، توسط دانشگاه­های مجری دوره مهارت­آموزی اعلام خواهد شد.
  • مطابق شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه آزمون استخدامی مربوط بخشی از هزینه­های برگزاری دوره یک‌ساله مهارت­آموزی (خدمات آموزشی و رفاهی) برعهده داوطلب خواهد بود.
  • داوطلبان معرفی‌شده برای مصاحبه استخدامی موظفند “فرم اطلاعات فردی” را از پرتال دبیرخانه هیات مرکزی گزینش به نشانی: http://www.gozinesh.medu.ir دریافت و نسبت به تکمیل دقیق آن و الصاق یک قطعه عکس اقدام و به همراه یک قطعه عکس پرسنلی، تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی، همزمان با تحویل سایر مدارک در زمان مصاحبه استخدامی، تحویل نماینده هسته گزینش نمایند.
  • چنانچه پذیرفته­شدگان در طول برگزاری دوره یک‌ساله مهارت­آموزی از ادامه تحصیل و اشتغال منصرف شوند؛ وزارت آموزش‌وپرورش به تشخیص خود نسبت به محاسبه و اخذ هزینه آزمون، مصاحبه استخدامی و برگزاری دوره اقدام خواهد نمود.
  • دانشگاه مجری دوره یک‌ساله مهارت­آموزی مسئولیتی در قبال اسکان و تغذیه مهارت آموزان ندارد. در صورت وجود امکانات و تقاضای مهارت آموز، ارائه خدمات با اخذ هزینه مربوط امکان‌پذیر خواهد بود.
  • رعایت کلیه شرایط و ضوابط دفترچه راهنمای آزمون استخدامی وزارت آموزش‌وپرورش در هفتمین آزمون متمرکز دستگاه­های اجرایی مندرج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور و اطلاعیه­های بعدی آن از سوی داوطلبان الزامی می باشد.

شایان ذکر است؛ آدرس سامانه های اطلاع رسانی ستادی و استانی ادارات کل آموزش و پرورش وزارت آموزش و پرورش را از اینجا می‌توانید دریافت کنید.


خبر ۱۲ آبان ۹۷: اطلاعیه دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش استان اردبیل 

ضمن تبریک به پذیرفته شدگان آزمون سال ۱۳۹۷ استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش، به اطلاع می رساند که جهت ثبت نام حضوری، پذیرفته شدگان آموزگار ابتدایی روز شبه مورخ ۹۷/۰۸/۱۹ و کلیه رشته های دبیری روز یکشنبه مورخ ۹۷/۰۸/۲۰ به پردیس علامه طباطبایی اردبیل مراجعه نمایند. ضمنا مدارک مورد نیاز برای ثبت نام حضوری به شرح ذیل می باشد.

– ارائه تصویر برابر با اصل سند تعهدنامه محضری (موضوع مجوز شماره۱۱۴۷۲۵۷ -۱۱ اردیبهشت ۹۶ سازمان اداری واستخدامی کشور).
– پرینت ثبت نام غیرحضوری در سامانه آموزشی دانشگاه.
– اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی.

ضمنا زمان برگزاری کلاس ها متعاقبا اعلام خواهد شد.


خبر ۱ آبان ماه ۹۷ – بدینوسیله به اطلاع آن دسته از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی پیمانی سال ۹۷ آموزش و پرورش می رساند، جهت دریافت فرم مورد نیاز قبل از شروع دوره به امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان مراجعه نمایند.


خبر ۲ مهر ماه ۹۷ – اطلاعیه جدول زمانبندی مراجعه قبول شدگان آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۷ آموزش وپرورش استان اردبیل

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، قبول شدگان آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۷ آموزش وپرورش استان اردبیل جهت تکمیل مراحل استخدامی(معرفی به انجام معاینات پزشکی و دریافت عدم سوء پیشینه) با دردست داشتن اصل شناسنامه ،کارت ملی ،کارنامه قبولی و ۳قطعه عکس ۴*۳طبق جدول زمانبندی ذیل به اداره کل آموزش وپرورش استان اردبیل –واحد اداره امور اداری وتشکیلات مراجعه نمایند :

جدول زمانبندی را از اینجا می توانید دانلود کنید.


خبر ۱۱ مرداد ۹۷: اطلاعیه انجام سایر مراحل آزمون استخدام آموزش و پرورش اردبیل

بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که مطابق اطلاعیه روز یکشنبه ۷ مردادماه ۹۷ سازمان سنجش آموزش کشور ، در ردیف معرفی شدگان سه برابر ظرفیت قرار گرفته و یا دارای سهمیه خاص (ایثارگران ، خانواده شهداء و …) در آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۷ آموزش و پرورش سهمیه استان اردبیل ( موضوع مجوز شماره ۱۶۶۷۲۰۷ مورخ ۱۴ بهمن ۹۷ سازمان اداری و استخدامی کشور) می باشند ، می رساند ؛ باتوجه به انتشار اسامی داوطلبان مجاز به شرکت در مراحل بعدی ( بررسی مدارک و مستندات، مصاحبه و گزینش ) آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی  http://www.sanjesh.org  اعلام می دارد :

بررسی مدارک و مستندات مربوط به ثبت نام در آزمون و انجام مصاحبه استخدامی از آنان در دو مرحله براساس کد” شغل- محل انتخابی ” به شرح ذیل و مطابق جدول زمان بندی اعلامی صورت می پذیرد.

حهت دانلود فایل زمان و بررسی مدارک اینجا کلیک کنید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.