خانه » استخدام در استان قزوین » اعلام نتایج و نحوه مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان قزوین

اعلام نتایج و نحوه مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان قزوین

متن آگهی:

اطلاعیه ۲۶ دی ۹۵: زمان بررسی مدارک و مصاحبه از پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۵

ریس امور اداری استان قزوین خبر داد:

بررسی مدارک و مصاحبه از پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۵

ریس امور اداری استان قزوین از بررسی مدارک و مصاحبه از پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۵ خبر داد.

نجم الدین فلاح شکراوی رییس امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۵ گفت: با توجه به اعلام نتایج آزمون استخدام پیمانی سال ۹۵ آموزش و پرورش توسط سازمان سنجش و پیرو اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش، بررسی مدارک و مصاحبه از پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۵ استان قزوین انجام می شود.

وی افزود: داوطلبان معرفی شدگان سه برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۹۵ سهمیه استان قزوین جهت تشکیل پرونده و بررسی مدارک و مستندات با توجه به جدول زمان بندی ذیل و با در داشتن مدارک ذکر شده به اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین مراجعه فرمایید.

رییس امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین تأکید کرد: زمان بندی مراجعین از روز یکشنبه ۲۶ لغایت پنجشنبه ۳۰ دی ماه ۱۳۹۵ از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۶ بعدازظهر می باشد، حضور داوطلب جهت تشکیل پرونده و بررسی آن الزامی است و عدم مراجعه به منزله انصراف خواهد بود.

شکراوی اضافه کرد: در صورت ناقص بودن مدارک و یا مغایرت آن با اطلاعات ثبت شده در زمان ثبت نام (خوداظهاری در فرم ثبت نام سازمان  سنجش) جزء افراد فاقد شرایط تلقی شده و از انجام مراحل بعدی (مصاحبه و …) محروم خواهد شد.

گفتنی است مدارک لازم شامل :

  • سه قطعه عکس تمام رخ ۴*۳ تهیه شده در سال جاری
  • اصل شناسنامه و یک برگ تصویر از تمام صفحات آن
  • اصل کارت ملی و یک برگ تصویر پشت و روی آن
  • اصل کارت پایات خدمت یا معافیت دائم و تصویر آن ( برادران )
  • اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت براساس مدرک تحصیلی مجاز ( برابر کد “شغل– محل انتخابی” ) و یک برگ تصویر آن و دارا بودن اصل و یا کپی برابر با اصل شده مدرک تحصیلی لیسانس برای کسانیکه با کارشناسی ارشد در آزمون شرکت نموده اند
  • اصل معرفی نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای معلولین و تصویر آن
  • اصل معرفی نامه رسمی از بنیاد شهید و جانبازان برای افرادی که از سهمیه ایثارگری استفاده نموده اند و تصویر آن
  • اصل سوابق خدمت غیر رسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی از تاریخ ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ به بعد که حقوقشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است .
  • مدارک مربوط به بومی بودن در کد شغل محل انتخابی مطابق اطلاعیه مندرج در زمان ثبت نام در آزمون استخدام پیمانی روی سایت سنجش آموزش کشور
  • پرینت کارنامه آزمون استخدامی
  • و یک عدد پوشه سیم دار ترجیحا به رنگ زرد می باشد.

جهت مشاهده اطلاعیه  در سایت رسمی آموزش و پرورش قزوین اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.