خانه » اطلاعیه های مهم » ضرورت تعیین تکلیف آزمون استخدامی شرکت سیمان خوزستان

ضرورت تعیین تکلیف آزمون استخدامی شرکت سیمان خوزستان

متن آگهی:

خبر ۲۵ اردیبهشت ۹۸: ضرورت تعیین تکلیف آزمون استخدامی شرکت سیمان خوزستان

نماینده مردم رامهرمز در مجلس خطاب به وزیر تعاون٬ کار و رفاه اجتماعی از وی خواست به انتظار ۱۸ ماهه جوانان رامهرمزی برای اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت سیمان خوزستان پایان دهد.

به گزارش ایسنا، اقبال محمدیان در جلسه علنی نوبت بعد از ظهر امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی با مخاطب قرار دادن محمد شریعتمداری وزیر تعاون٬ کار و رفاه اجتماعی گفت: بیش از ۱۸ ماه از برگزاری آزمون استخدامی شرکت سیمان خوزستان می گذرد و جمعی از جوانان مستعد و تحصیل‌کرده منطقه با امید و آرزو در این آزمون شرکت کردند اما با وجود پیگیری‌های چندباره متاسفانه هنوز نتایج این آزمون اعلام نشده است.

این عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: با مدیرانی که امید جوانان را هدف قرار داده اند نیاز به دشمن خارجی نداریم. اینها باعث سرخوردگی و بی اعتمادی نسل جوان شده‌اند. چرا با مدیران متخلف برخورد نمی کنید؟ در این مقطع حساس و فشارهای کمرشکن اقتصادی بر مردم مسؤولان شستا و سیمان خوزستان عملاً زمینه نارضایتی در جامعه را به وجود آوردند. دستور دهید اسامی ۱۰۰ نفر از پذیرفته شدگان برای شروع کار در این شرکت هر چه سریع‌تر اعلام شود.

نماینده مردم رامهرمز ادامه داد: طی دو سال گذشته بیش از ۲۰۰ نفر از کارکنان شرکت مذکور بازنشسته شده‌اند. بیمه پاداش بهره وری آنان نیز در طول ۱۲ ماه سال از حقوقشان کسر شد اما متأسفانه در احکام بازنشستگی پایان دوره خدمت‌شان اعمال نشد که واقعا ظلمی آشکار و تضییع حق کارکنان بازنشسته این شرکت است.

محمدیان متذکر شد: مدیران این شرکت حتی حاضر به تحویل دفاتر به سازمان تامین اجتماعی شهرستان و استان برای محاسبه حقوق این بازنشستگان نیستند. دستور دهید حق قشر کارگر سریعاً پرداخت شود.


خبر ۷ آذر ۹۷: لزوم اعلام نتایج آزمون استخدامی کارخانه سیمان خوزستان

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس خواستار اعلام نتایج آزمون استخدامی کارخانه سیمان خوزستان با گذشت یک سال از برگزاری این آزمون شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،اقبال محمدیان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود به وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: شرکت سیمان خوزستان از زیرمجموعه شستا سال گذشته برای جذب یکصد نفر آزمونی را برگزار کرد که در این میان ۶۰۰ نفر در این آزمون شرکت کردند.

وی تصریح کرد: هم اکنون بعد از یک سال نتایج این آزمون اعلام نشده است در حالی که پیش از این با تلاش‌های صورت گرفته ۳۰۰ نفر از شاغلان در این مجموعه به دلیل مشمولیت سختی کار بازنشسته شدند.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: بر این اساس درخواست می‌شود بر اساس تفاهم‌نامه استانداری خوزستان در راستای اشتغال جوانان نتایج آزمون مذکور هر چه سریعتر اعلام شود.

منبع: خبرگزاری خانه ملت
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.