خانه » اطلاعیه های مهم » قبول شدگان فولاد زرند تا عید استخدام می شوند

قبول شدگان فولاد زرند تا عید استخدام می شوند

متن آگهی:

خبر ۱۶ آبان ۹۸: قبول شدگان فولاد زرند تا عید استخدام می شوند

در پی اعلام نگرانی‌هایی از سوی برخی از قبول‌شدگان آزمون‌های شرکت فولاد زرند ایرانیان که جذب آن‌ها تاکنون انجام نشده است، فرماندار زرند با تاکید بر اینکه جای هیچ نگرانی نیست، بیان داشت: کسانی که اسامی آن‌ها به عنوان قبول شده اعلام شده است، تا عید جذب این کارخانه می‌شوند.

“علی صادق زاده” در گفتگویی تلفنی با صدای زرند اظهارداشت: آنچه که من از زمان حضور به عنوان فراندار پیگیری کرده‌ام، این است «کسانیکه اسامی آن‌ها اعلام شده به مرور جذب می‌شوند».

وی افزود: اینکه این شرکت برای جذب افراد امروز و فردا می‌کند به این دلیل است که برای جذب آن‌ها باید پروژه وارد فاز تولید شود.

صادق زاده گفت: حتی همان افرادی که اکنون جذب شده‌اند و آموزش هم دیده‌اند در جای خودشان فعال نیستند و آن‌ها را هر گوشه‌ای از پروژه که نیاز بوده است مشغول کرده‌اند تا پروژه راه‌اندازی شود.

وی اظهارداشت: مسئولین فولاد به ما در این زمینه قول داده‌اند و می‌گویند وقتی که فولاد وارد مدار تولید شود ما همه نیروهایی که قبول شده‌اند و اسامی آن‌ها اعلام شده است را جذب می‌کنیم؛ پس جای نگرانی نیست.

وی در پاسخ به اینکه برخی افراد که برای جذب در فولاد از کار قبلی خود دست کشیده‌اند و اکنون بیکار هستند چه باید بکنند؟، اظهارداشت: فکر نمی‌کنم فولاد گفته باشد که از کار خود استعفا بدهید، هرچند یک بحث دیگر هم این است که افراد اگر در جای دیگری مشغول هستند و یک شغل پایدار دارند ضرورتی نداشته که استعفا دهند و برای رفتن به فولاد جای شخص دیگری را بگیرند.

نماینده عالی دولت در شهرستان زرند با اعلام اینکه طبق قول‌هایی که داده شده قرار است تا عید پروژه فولاد به مرحله تولید برسد، بیان داشت: آذر ماه پیش گرمایش پروژه فولاد شروع می‌شود و افراد قبول شده تا عید و به مرور جذب این پروژه خواهند شد.

سایت صدای زرند

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.