خانه » استخدام در استان کرمان » اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی شرکت احیا استیل فولاد بافت

اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی شرکت احیا استیل فولاد بافت

متن آگهی:

خبر ۹ خرداد ۱۴۰۲- اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی شرکت احیا استیل فولاد بافت
نتایج نهایی آزمون استخدام شرکت احیا استیل فولاد بافت اعلام گردید. لازم به ذکر است در زمان مناسب از سوی شرکت با پذیرفته شده گان نهایی جهت تکمیل پرونده و انجام مراحل پذیرش بصورت تلفنی دعوت بعمل خواهد آمد لذا خواهشمند است از تماس و مراجعه به شرکت قبل از اطلاع رسانی مذکور خودداری بعمل آید.

نتایج نهایی


خبر ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲: تمدید زمان مصاحبه آزمون استخدامی شرکت احیا استیل فولاد بافت
قابل توجه پذیرفته شده گان غایب در مصاحبه تخصصی و روانشناختی شرکت احیاء استیل فولاد بافت:
بدینوسیله اعلام می دارد زمان انجام مصاحبه تخصصی و روانشناختی پذیرفته شده گان غایب در مصاحبه بمدت یک روز تمدید می گردد لذا تنها فرصت تمدید شده جهت انجام مصاحبه غایبین فقط روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۵ می باشد.

زمان و مکان مصاحبه

فراموشی کد رهگیری


خبر ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲- اطلاعیه زمان مصاحبه آزمون استخدامی شرکت احیا استیل فولاد بافت
قابل توجه پذیرفته شده گان محترم ازمون استخدامی سال ۱۴۰۱ شرکت احیاء استیل فولاد بافت: بدینوسیله اعلام می دارد از تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۷ زمان و مکان مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی شرکت احیاء استیل فولاد بافت از طریق لینک ذیل قابل دسترس می باشد.
ضمنا الزامی است پذیرفته شدگان گرامی در زمان انجام مصاحبه اصل مدارک ذیل را به همراه داشته باشند:
۱- اصل کارت ملی و شناسنامه.
۲- اصل مدرک تحصیلی.
۳- رزومه و شرحی از سوابق اجرایی مرتبط به رشته تحصیلی.
۴- اصل مدرک استفاده از سهمیه خاص مندرج در فراخوان. (در صورت استفاده از سهمیه های مجاز مندرج در فراخوان)
۵- مدرک نظام وظیفه.
۶- مدرکی که موجب افزایش محدویت سنی شرکت در ازمون شده است. (مطابق بندهای مندرج در فراخوان)
۷- یک قطعه عکس ۴*۳٫

زمانبندی مصاحبه

فراموشی کد رهگیری


خبر ۲۸ فروردین ۱۴۰۲- اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت احیا استیل فولاد بافت

مشاهده نتایج


خبر ۲ اردیبهشت ۹۶ – اطلاعیه در خصوص اعلام نتایج آزمون کتبی جهت معرفی به مرحله مصاحبه

آزمون استخدامی شرکت احیا استیل فولاد بافت در تاریخ ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۵ در ۱۰ حوزه امتحانی در شهرستان بافت با همکاری اداره آموزش و پرورش بافت برگزار شد.
به اطلاع شرکت کنندگان گرامی در آزمون کتبی می رساند:
اسامی افراد جهت دعوت به مرحله مصاحبه(علمی- فنی و روانشناختی) روز دوشنبه مورخ ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴ از طریق همین پرتال اعلام می گردد.
(از هرگونه تماس با شرکت جداً خودداری نمایید.)

  • براساس نتایج آزمون عمومی و تخصصی، داوطلبانی که بیشترین نمره را در رقابت با سایرین کسب نموده باشند، در این مرحله دعوت به مصاحبه می شوند. داوطلبانی که در آزمون کتبی پذیرفته نشده باشند، از سایر مراحل استخدامی حذف می گردند.
  • شرکت در هیچ یک از مراحل آزمون کتبی و مرحله مصاحبه تخصصی حقی را برای استخدام داوطلبان ایجاد نخواهد کرد و قرار گرفتن در مراحل جذب شرکت صرفا از طریق موفقیت در آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی، طب صنعتی و تایید گزینش خواهد بود.
  • با توجه به اینکه کل فرآیند جذب شرکت احیای استیل فولاد بافت برون­سپاری شده است امکان جذب متقاضیان غیر از شرکت در آزمون استخدامی و کسب موفقیت در آن وجود ندارد.
  • کلیه مدارک و مستندات مورد نیاز اعلام شده در این اطلاعیه، با تکیه بر اصل اعتماد و صداقت، ملاک عمل قرار می­گیرد. چنانچه در هر زمان، خلاف اطلاعات اعلام شده توسط داوطلب محرز گردد، داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد و در صورت شروع به کار از ادامه اشتغال وی جلوگیری و قرارداد وی فسخ خواهد گردید. در هیچ یک از مراحل وجه ثبت­نام مسترد نمی گردد.

خبر ۹ فروردین ۹۶: اطلاعیه در خصوص اعلام نتایج آزمون کتبی جهت معرفی به مرحله مصاحبه

آزمون استخدامی شرکت احیا استیل فولاد بافت در تاریخ ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۵ در ۱۰ حوزه امتحانی در شهرستان بافت با همکاری اداره آموزش و پرورش بافت برگزار شد.

به اطلاع شرکت کنندگان گرامی در آزمون کتبی می رساند:

بر اساس آزمون کتبی، اسامی افراد جهت دعوت به مرحله مصاحبه (علمی- فنی و روانشناختی) در هفته پایانی فروردین ماه سال ١٣٩۶ از طریق پرتال www.estekhdam.karad.co اعلام می گردد.

* براساس نتایج آزمون عمومی و تخصصی، داوطلبانی که بیشترین نمره را در رقابت با سایرین کسب نموده باشند، در این مرحله دعوت به مصاحبه می شوند. داوطلبانی که در آزمون کتبی پذیرفته نشده باشند، از سایر مراحل استخدامی حذف می گردند.

* شرکت در هیچ یک از مراحل آزمون کتبی و مرحله مصاحبه تخصصی حقی را برای استخدام داوطلبان ایجاد نخواهد کرد و قرار گرفتن در مراحل جذب شرکت صرفا از طریق موفقیت در آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی، طب صنعتی و تایید گزینش خواهد بود.

* با توجه به اینکه کل فرآیند جذب شرکت احیای استیل فولاد بافت برون­سپاری شده است امکان جذب متقاضیان غیر از شرکت در آزمون استخدامی و کسب موفقیت در آن وجود ندارد.

* کلیه مدارک و مستندات مورد نیاز اعلام شده در این اطلاعیه، با تکیه بر اصل اعتماد و صداقت، ملاک عمل قرار می­گیرد. چنانچه در هر زمان، خلاف اطلاعات اعلام شده توسط داوطلب محرز گردد، داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد و در صورت شروع به کار از ادامه اشتغال وی جلوگیری و قرارداد وی فسخ خواهد گردید. در هیچ یک از مراحل وجه ثبت­نام مسترد نمی گردد.

شرکت تلاشگران اندیشه کاراد- مجری برگزاری آزمون

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.