خانه » اطلاعیه های مهم » نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی سال ۱۴۰۱

نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی سال ۱۴۰۱

متن آگهی:

خبر ۲۸ آبان ۱۴۰۱- اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام سراسری سازمان تامین اجتماعی سال ۱۴۰۱
به اطلاع متقاضیان شرکت کننده در آزمون استخدامی سراسری سازمان تأمین اجتماعی که در صبح روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ برگزار شد، می‌رساند که کارنامه نتایج متقاضیان آزمون در روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۲۸در درگاه اطلاع رسانی سازمان ‌سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفته است و متعاقباً سازمان تأمین اجتماعی از آن دسته از داوطلبانی که براساس کارنامه دارای نمره حدنصاب آزمون کتبی بوده و جزء سه برابر ظرفیت پذیرش معرفی می گردند به منظور ارائه مدارک و مستندات و تطبیق آن با اظهارات مندرج در فرم ثبت نام دعوت به عمل خواهد آورد، داوطلبان مذکور درصورت تطبیق و صحت مدارک، به مرحله مصاحبه راه یافته و در غیر این صورت یا عدم مراجعه، به عنوان مردود تلقی خواهند گردید.


خبر ۱۴ مهر ماه ۱۴۰۱ – معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از برگزاری آزمون استخدامی متمرکز سازمان تأمین اجتماعی و شرکت کار و تأمین در روز جمعه ۱۵ مهر ماه در ۳۱ مرکز استان در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر حسن مروتی با اعلام این خبر گفت: ۴۶ هزار و ۴۹۹ متقاضی در آزمون استخدامی متمرکز سازمان تأمین اجتماعی ثبت نام کردند که از این تعداد ۵۸ درصد زن و ۴۲ درصد مرد هستند و این آزمون صبح روز جمعه ۱۵ مهر ماه در ۳۶ حوزه امتحانی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و ۱۰۰ حوزه فرعی در ۳۱ مرکز استان در سراسر کشور برگزار شد.

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور در مورد آزمون استخدامی شرکت کار و تأمین متعلق به سازمان تأمین اجتماعی نیز گفت: ۱۳ هزار و ۵۱ متقاضی در این آزمون شرکت کردند که ۶۳ درصد آنها مرد و ۳۷ درصد زن هستند و این آزمون عصر روز جمعه ۱۵ مهر ماه در ۳۲ حوزه امتحانی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و ۴۵ حوزه فرعی در ۳۱ مرکز استان در سراسر کشور برگزار شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نتایج این آزمون‌ها اواسط آبان ماه از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.