خانه » اطلاعیه های مهم » اعلام فهرست نهایی پذیرفته شدگان پذیرفته‌ شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

اعلام فهرست نهایی پذیرفته شدگان پذیرفته‌ شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

متن آگهی:

خبر ۲۶ خرداد ۱۴۰۰- اعلام فهرست نهایی پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش به مرکز برنامه ریزی منابع انسانی

مدیر کل دبیرخانه هیات مرکزی گزینش از اعلام نتایج نهایی بررسی صلاحیت های عمومی پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹ خبر داد.

آقای احمد طاهر سلطانی عنوان داشتند که فهرست نهایی اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹ به مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش تحویل داده شد.

آقای طاهرسلطانی ضمن تبریک ایام مبارک دهه کرامت و آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹، مراحل مختلف بررسی صلاحیت های عمومی داوطلبان را تشریح نموده و عنوان داشتند که فهرست نهایی اسامی پذیرفته شدگان آزمون مذکور روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ به مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش تحویل داده شد تا انشاا… سایر مراحل جذب و بکارگیری این داوطلبان انجام پذیرد.

همچنین آقای طاهرسلطانی از کلیه همکاران هسته های گزینش تابعه و گزینشگران پرتلاش در مناطق و نواحی آموزش و پرورش سراسر کشور به جهت همکاری در این پروژه که در شرایط دشوار همه گیری بیماری کرونا انجام پذیرفت تقدیر وتشکر نمودند. ایشان رشد و توسعه همه جانبه کشور را در گرو شناخت، پرورش و هدایت استعدادها و به کارگیری نیروهای توانمند و مخلص درمسیر بالندگی و رشد و شکوفایی کشور دانستند و از اینکه همکاران گرامی با تلاش های ارزنده و خستگی ناپذیر خود به این مهم همت گماردند تشکر نمودند.

لازم به ذکر است در مجموع تعداد ۲۲۹۲۴ پرونده در این آزمون مورد بررسی قرار گرفت.


خبر ۲۳ خرداد ۱۴۰۰- خبر اعلام نتایج‌ نهایی گزینش پذیرفته‌ شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اعلام کرد پرونده‌ها پس از تکمیل به وزارتخانه ارجاع داده شده و پس از بازرسی به سازمان سنجش و آموزش کشور ارسال خواهند شد.
حسین محمدزاده کمالی در گفت و گو با پانا گفت:«مصاحبه علمی متقاضیان آزمون ماده ۲۸ در یک ماه اخیر انجام گرفته و طی این مدت ۳۰۰۰ نفر ساعت همکاران گزینش، مصاحبه عقیدتی سیاسی انجام دادند.»
وی افزود: «با توجه به اینکه امسال پرتراکم ترین و سخت ترین سال کاری است پس از تکمیل پرونده متقاضیان، آنها را به وزارتخانه فرستادیم و افراد مسئول در وزارتخانه پس از جمع بندی نتیجه را به سازمان سنجش و آموزش کشور ارسال خواهند کرد.»
محمدزاده بیان کرد:« فرآیند دعوت از متقاضیان برای مصاحبه با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و فاصله های زمانی متفاوت انجام گرفته تا ازدحامی در محل مصاحبه صورت نگیرد.»
وی در مورد تبدیل وضعیت معلمان حق التدریسی به پیمانی اظهار کرد:« این معلمان در ۳ مرحله از طریق دانشگاه فرهنگیان به ما معرفی می شوند و امید است این عزیزان که با دستمزد کم، در مدارس شهری و شهرستان ها تلاش می‌کردند، با دقت نظر و نهایت رافت اسلامی تا آذر ماه تبدیل وضعیت شوند.»
وی با بیان اینکه در سال گذشته با توجه به شرایط کرونا در مدارس غیردولتی آزمون انجام نگرفت گفت:«در سال گذشته از نیروهای قبلی استفاده شد، اما امسال حدود ۲ هزار و ۵۰۰ نفر متقاضی داریم که پس از برگزاری آزمون برگزیدگان در قالب نیروهای حق التدریسی غیردولتی مشغول به کار می‌شوند.»


خبر ۲۰ خرداد ۱۴۰۰: خبر استخدام ۲۰ هزار معلم در آزمون استخدامی تیرماه ۱۴۰۰ 

وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه رای مجلس به لایحه رتبه‌بندی معلمان بی‌نظیر بود گفت: ۲۰ هزار معلم در تیرماه با برگزاری آزمون استخدام می‌شوند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید محسن حاجی میرزایی ظهر امروز در نشستی با مدیرکل آموزش‌وپرورش و تعدادی از معلمان اظهار داشت: نیروی انسانی در آموزش‌وپرورش قصه‌ای پر غصه است که رنج زیادی برای همگان ایجاد کرده است؛ از یکسو کسانی که در انتظار استخدام هستند بلاتکلیف و نگران وضعیت خود هستند و از طرفی مشکلاتی از سوی نیروی انسانی اعلام می‌شود که این نهاد را متحمل فشار مضاعف کرده است.
وی درباره استفاده از نیروی انسانی نیز گفت: نکته اساسی این است که در درجه اول بتوانیم به نیروی باکیفیت دست پیدا کنیم؛ چراکه دسترسی به معلمان با قابلیت و ویژگی منحصر، از حقوق دانش آموزان است.
وزیر آموزش‌وپرورش اضافه کد: از طرفی داشتن آرامش و امنیت شغلی از مطالبات معلمان است که همواره نسبت به این موضوع دغدغه بوده است.
حاجی میرزایی تصریح کرد: در سال‌های گذشته به علت بی‌انضباطی و ضعف مقرراتی و محدودیت‌های قانونی، وضعیت نیروی انسانی در آموزش‌وپرورش کمی دچار آشفتگی شد؛ یک‌صد هزار نفر طی سال‌های مختلف با این نهاد همکاری کردند و توقع استخدام دارند.
وی گفت: در میان این‌ها افرادی با ۶۰ سال سن هم هستند که رشته تحصیلی آنان تناسبی با ماموریت آموزش‌وپرورش ندارد و این نهاد البته تعهدات قانونی خود در جذب معلمان را اجرا کرده است.
وزیر آموزش‌وپرورش اضافه کرد: تلاش ما همواره ساماندهی بر مبنای چارچوب و اصولی بود که در حق کسی اجحاف نشود و همه مساعی خود را به کار بستیم تا در قبال افرادی که قانون در قبال آنان تعیین تکلیف کرده غفلت و کوتاهی صورت نگیرد
حاجی میرزایی گفت: ما برای دفاع از حقوق معلمان و دانش آموزان مصوبه‌ای در شورای عالی فرهنگی را مصوب کردیم تا استخدام معلمان از بین بهترین متقاضیان فعالیت در این شغل احصا شوند و شرط جذب نیز گذراندن آزمون‌های ورودی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی است و هر کسی ویژگی لازم را داشت به کار گرفته می‌شود.
وضعیت نیروی انسانی باید به‌گونه‌ای شایسته به سامان برسد
وزیر آموزش‌وپرورش گفت: در تیرماه امسال هم مانند سنوات گذشته آزمونی برگزار می‌شود و از این طریق ۲۰ هزار نیروی جدید دوباره از این طریق، در آموزش‌وپرورش استخدام خواهند شد.
حاجی میرزایی با بیان اینکه به‌تدریج به سمت رفع نگرانی فرهنگیان و تضمین امنیت شغلی حرکت خواهیم کرد تصریح کرد: طرح رتبه‌بندی یکی از مطالبات جامعه فرهنگی و از مولفه‌های سند تحول است و هدف رتبه‌بندی تنها افزایش حقوق نیست؛ بلکه در رتبه‌بندی معیار، استخراج صلاحیت‌های حرفه‌ای و عمومی معلمان است و در واقع رتبه‌بندی مجالی ایجاد می‌کند تا معلمان صلاحیت خود را ارتقا دهند.
وی اضافه کرد: در روند اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان، اختصاص رتبه به افراد بر اساس احراز صلاحیت‌هاست که این احراز هم چارچوب خاصی دارد و ما دنبال این هستیم معلمان از امتیاز برابر با کارمندان برخوردار شوند.
وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه تلاش می‌شود تا پایان کار دولت این طرح را اجرایی کنیم به همراهی مجلس شورای اسلامی با وزارت آموزش‌وپرورش در راستای اجرای رتبه‌بندی معلمان اشاره و تصریح کرد: رای مجلس نسبت به این طرح در زمره بی‌نظیرترین حمایت‌ها بوده است.
حاجی میرزایی با بیان اینکه کاهش فاصله دریافتی فرهنگیان با سایر کارکنان دولت در سال‌های اخیر افزود: در این وزارتخانه سعی شده است تا فاصله حقوق فرهنگیان با سایر مشاغل و کارکنان دولت کم شود و برای افزایش فوق‌العاده ویژه نیز سازمان امور اداری دستوری اتخاذ کرد و به‌محض تصویب به میزانی که دستور داده شد این طرح هم اجرا خواهد شد.
وی با بیان اینکه در حوزه دبستان‌ها و موضوعات تجهیز هنرستان و آموزش‌ها و تغییر کتب درسی موضوعاتی مطرح شد که ما هم آن را قبول داریم افزود: ۹ سال برای تجهیزات هنرستان کار نشد و سال گذشته در این حوزه اقداماتی صورت گرفته اما هنوز وضعیت مناسبی ندارند.
وزیر آموزش‌وپرورش گفت: آموزش‌وپرورش سازمان پهن‌پیکر با مشکلات مزمن و متعدد است و باید برای حل مشکل این نهاد اقدام شود.


خبر ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰- احتمال برگزاری آزمون استخدام جدید آموزش و پرورش در تیر ۱۴۰۰

معاون حقوقی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی برای جذب ۳۴ هزار معلم در تیرماه امسال خبر داد.
قاسم احمدی لاشکی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ابلاغ جذب نیروی انسانی و معلمان آخرین گروه بازمانده در آموزش و پرورش، اظهار کرد: طی آزمونی که برگزار شد عده‌ای قبول شدند که این افراد در مراحل گزینش قرار دارند.
وی با بیان اینکه سهیمه ۲۵ هزار نیروی جدید در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد، افزود: همچنین ۹ هزار نیرو نیز از ظرفیت جدید تکمیل نشده است که به این ۲۵ هزار نفر اضافه خواهد شد و جمعا برای جذب ۳۴ هزار نیروی جدید در تیرماه آزمون برگزار خواهد شد و این تعداد به  نیروهای چهار ساله دانشگاه فرهنگیان اضافه خواهد شد.
معاون حقوق وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال با توجه به کرونا این وزارتخانه سال سختی را پشت سر گذاشت، تصریح کرد: امسال به لحاظ آموزشی سال ابهام آموزشی بود و سختی های فراوانی را معلمان و اولیاء تحمل کردند و باید گفت معلمان ما به دنبال روش آموزش جایگزین بودند و برای دانش آموزان خود چیزی کم نگذاشتند.
احمدی لاشکی از سامانه شاد به عنوان غنیمتی بزرگ یاد کرد و گفت: در حال حاضر این سامانه دارای ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار کاربر است که بعد از اینستاگرام رتبه دوم را دارد و حتی از واتساپ نیز پیشی گرفته است.
وی در خصوص برگزاری آزمون نهایی به صورت حضوری گفت: مسئولیت این برنامه با وزارت آموزش و پرورش نیست و این وزارتخانه تنها مجری است و تصمیم برگزاری این امتحانات بر عهده ستاد ملی مبارزه با کرونا است اما آموزش و پرورش باید نظارت کافی بر معلمان و دانش آموزان و بر محل برگزاری امتحانات و رعایت پروتکل های بهداشتی داشته باشد.
معاون حقوقی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: با وجود مشغله و فشارهای زیاد که در این وزارتخانه وجود دارد اما احکام جدید برای فرهنگیان زده شد و قرار بر این شد حقوق اردیبهشت با حکم سال جدید باشد که این خبر خوبی برای فرهنگیان است و مازندران نیز جزء استان‌های پیشتاز در این زمینه بوده است.


خبر ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰- خبر انتشار دفترچه آزمون استخدام آموزش و پرورش تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۰

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به جذب ۱۷ هزار و ۳۰۰ نیرو در آموزش و پرورش از طریق این آزمون، گفت: دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش آماده توزیع است.

به دلیل هماهنگی‌هایی که باید با دستگاه‌های دیگر و سازمان امور اداری و استخدامی انجام شود تا پایان اردیبهشت ماه این دفترچه منتشر خواهد شد.


خبر ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰- حضور احتمالی آموزش و پرورش و ۲۵ الی ۳۰ دستگاه دولتی در نهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور از برگزاری آزمون نهم استخدامی در تیر ماه خبر داد و افزود امیدواریم آگهی آن تا اواخر خرداد ماه امسال اعلام شود و اگر شرایط کرونایی اجازه دهد آزمون نهم در تیرماه برگزار خواهد شد.

تعداد افراد پذیرش شده و تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون نهم نیز بستگی به نهایی شدن مجوزهای صادره دارد و دستگاه‌های اجرایی که در طول سال استخدام داشته‌اند در صورتی که بتوانند تامین اعتبار لازم را انجام دهند می‌توانند از طریق این آزمون استخدام داشته باشند. معمولا در هر آزمون استخدامی ۲۵ تا ۳۰ دستگاه دولتی حضور دارند که البته پیش‌بینی می‌کنیم در این آزمون هم همین مقدار دستگاه حضور داشته باشند؛ به طور مثال یکی از دستگاه‌هایی که معمولا در همه آزمون‌های استخدامی حضور دارد وزارت آموزش و پرورش است.


خبر ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰  – زنجان معاون رئیس‌جمهور، از آماده‌سازی برای برگزاری مرحله نهم آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در صورت بهبود شرایط شیوع ویروس کرونا خبر داد.

جمشید انصاری ظهر امروز (۹ اردیبهشت‌ماه) در حاشیه بیست و سومین آیین پویش ره سلامت و آغاز فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونا (انستیتوپاستور – انستیتو فینلای کوبا)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های به‌ عمل آمده، انتظار داریم اگر شرایط شیوع کرونا در کشور اجازه دهد، مقدمات مرحله ۹ آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی تا خردادماه فراهم شده و آزمون در تیرماه به مرحله اجرا درآید.

وی با بیان اینکه در مرحله هشتم آزمون استخدامی با حضور ۳۶۰ هزار نفر داوطلب برگزار شد، تصریح‌ کرد: در این مرحله از استخدام، ظرفیت به‌کارگیری ۳۸ هزار نفر فراهم شد که افرادی که به نمره حد نصاب رسیده‌اند در حال انجام مراحل مصاحبه هستند که بعد از این مرحله، نفرات برگزیده از اواسط خردادماه مشغول به‌ کار خواهند شد.

این مسئول به برگزاری آزمون استخدامی ویژه فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد نیز اشاره کرد و یادآور شد: بر اساس قانون، دولت مکلف شده است تا همه فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد به استخدام درآورد و در همین راستا ۱۵ هزار ردیف شغل – محل اعلام شده که متقاضیان در مرحله ثبت‌نام هستند و این زمان تا ۱۲ اردیبهشت تمدید شد و امیدواریم تا پایان بهار بتوانیم تکلیف این آزمون را نیز مشخص کنیم.

وی به تکلیف دیگر دولت در حوزه تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل اشاره کرد و گفت: مجلس در قانون بودجه بند (د) تبصره ۲۰ برای تبدیل وضعیت ایثارگران، موظف هستیم همه ایثارگران مشمول ماده ۲۱ قانون خدمات‌رسانی به ایثارگران که به‌ صورت قراردادی هستند باید رسمی کنیم که این امر نیازمند دستورالعملی است که باید توسط سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه بودجه تهیه شود که در این راستا تلاش می‌کنیم این اقدام انجام شود.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در ادامه با اشاره به اینکه به‌ عنوان عضو ستاد ملی کرونا در جریان خرید واکسن کرونا قرار دارد، خاطرنشان کرد: مسئله خرید واکسن کمی پیچیده است؛ چراکه برخی کشورهای تولید کننده علی‌رغم عقد قرارداد در شرایط فعلی به‌ دنبال واکسیناسیون عمومی خود هستند و بعد از آن واکسن در اختیار کشورهای خریدار قرار خواهد گرفت، به‌ طوری که ایران برای خرید ۹۰ میلیون واکسن کرونا عقد قرارداد کرده ولی فعلاً فقط بخش کمی از واکسن تحویل داده شده است که امیدواریم با شروع تولید داخل، بتوانیم روند واکسیناسیون را تسریع کنیم.


خبر ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ – خبر جدید از برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش در خرداد ۱۴۰۰

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از استخدام ۵۰ هزار معلم جدید در سال ۱۴۰۰ خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آقای علی الهیار ترکمن امروز در جمع خبرنگاران افزود: ۲۵ هزار نفر از این معلمان از طریق کنکور سراسری و ۲۵ هزار نفر نیز از طریق آزمون استخدامی دانش آموختگان سایر دانشگاه‌ها به استخدام آموزش و پرورش درخواهند آمد.
وی گفت: اطلاعات کمبود معلم در آموزش و پرورش را در اختیار سازمان امور اداری استخدامی قرار دادیم و در حال دریافت مجوز و اجرای روند استخدام این معلمان از این سازمان هستیم.
الهیار ترکمن افزود: ۱۰ هزار نفر از سهمیه آزمون استخدامی سال گذشته آموزش و پرورش همچنان باقی مانده است که این تعداد نیز به سهمیه استخدامی امسال افزوده شده است و افراد واجد شرایط متقاضی استخدام در آموزش و پرورش می‌توانند در آزمون استخدامی که خرداد امسال برگزار خواهد شد، شرکت کنند.
وی اضافه کرد: سال گذشته مصوبه‌ای از شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره روش‌های جذب و تامین نیرو دریافت کردیم که قرار شده کار مشترکی میان سازمان برنامه و بودجه، شورا و وزارتخانه صورت بگیرد و به مصوبه دولت تبدیل شود که در پی آن بتوانیم نیروی اداری را از نیروی آموزشی تفکیک کنیم.
الهیار درباره کمبود نیروی مشاور در مدارس نیز گفت: شیوه جذب نیروی مشاور مدارس در دستور کار وزارتخانه قرار دارد.
وی افزود: طرح رتبه بندی معلمان در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است و در صورت تصویب از فروردین امسال برای فرهنگیان مشمول رتبه بندی محاسبه خواهد شد.


خبر ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ – معاون وزیر آموزش و پرورش از استخدام ۳۰ هزار معلم از معلمان غیررسمی خبر داد و گفت: مجوز استخدام این معلمان را از سازمان امور اداری و استخدامی گرفتیم.

خبرگزاری میزان – صداوسیما نوشت: قاسم احمدی لاشکی درباره استخدام معلمان غیررسمی گفت: مجوز استخدام ۳۰ هزار نفر دیگر از معلمان غیررسمی را از سازمان امور اداری و استخدامی گرفتیم و با اخذ این مجوز پرونده استخدام ۸۸ هزار معلم غیررسمی بعد از ۲۰ سال بسته شد.

وی ادامه داد: از ۸۸ هزار معلم غیررسمی مشمول استخدام بیش از ۳۰ هزار نفر باقی مانده بودند که با اخذ این مجوز این دسته از معلمان نیز در هفته معلم به استخدام آموزش و پرورش درخواهند آمد.

قاسم احمدی لاشکی تاکید کرد: بخشنامه استخدام این معلمان در یکی دو روز آینده به استان‌ها ابلاغ خواهد شد.

احمدی لاشکی خاطرنشان کرد: هم اکنون همه معلمانی که از قبل از سال ۹۱ در مدارس دولتی فعالیت می‌کردند و طبق مصوبه مجلس مشمول استخدام بودند به استخدام آموزش و پرورش درآمدند.

وی گفت: استخدام در آموزش و پرورش از این به بعد از طریق کنکور سراسری و آزمون استخدامی خواهد بود و هیچ معلمی خارج از این موارد به استخدام آموزش و پرورش درنخواهد آمد.

معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: آموزش و پرورش امسال ۲۰ هزار معلم را از طریق کنکور سراسری و دانشگاه فرهنگیان جذب خواهد کرد.

احمدی لاشکی گفت: آموزش و پرورش از این به بعد هیچ تعهدی برای استخدام معلمان غیررسمی ندارد.

وی افزود: از ۶ هزار نفر از معلمانی که در آزمون استخدامی سال گذشته آموزش و پرورش نشده اند نیز می‌توانند دوباره در آزمونی که در خرداد یا تیر برگزار می‌شود شرکت کرده و پس از کسب رتبه لازم به استخدام آموزش و پرورش درآیند.

احمدی لاشکی گفت: آموزشیاران نهضت سوادآموزی ورودی قبل از ۹۲ که سوادآموز داشته و هم اکنون در سازمان نهضت سوادآموزی فعالیت دارند نیز مشمول استخدام خواهند شد، اما آموزشیاران تک دوره غیرفعال مشمول استخدام نخواهند شد.

وی افزود: طبق تاکید آموزش و پرورش معلمان شاغل غیررسمی مشمول استخدام نیازی به ارایه سند مالی دریافت حقوق در سال‌های تدریس خود را نخواهند داشت.

معاون وزیر آموزش و پرورش به حل مشکل ۴۰ هزار نفر از معلمان دانشسرایی اشاره کرد و گفت: در جلسه‌ای که با قضات و مسئولان دیوان عدالت اداری داشتیم مشکل بازنشستگی این معلمان نیز برطرف شد و معلمانی که قبل از اول مهر ۹۹ حکم کارگزینی برای آن‌ها صادر شده و کسورات خود را پرداخت کرده بودند امسال بازنشسته خواهند شد.

آقای احمدی لاشکی با اشاره به طرح رتبه بندی معلمان نیز افزود: این طرح هم اکنون در مجلس درحال بررسی است و این طرح مشمول معلمان رسمی و پیمانی و کارکنان مدرسه شامل مدیر و معاون می‌شود و مشمول خدمتگزاران مدرسه نخواهد شد.

وی گفت: در حال گفتگو با مجلس هستیم تا بتوانیم کارکنان اداری در ادارات آموزش و پرورش را هم مشمول طرح رتبه بندی قرار دهیم.

احمدی لاشکی افزود: پیگیر حل مشکلات سرایداران مدارس هم هستیم و پیشنهاداتی از طرف وزیر آموزش و پرورش به مراکز تصمیم گیرنده داده شده است تا بتوانیم حقوق و مزایای این افراد را نیز افزایش دهیم.

وی با اشاره به موضوع معلمان خرید خدماتی، گفت: هم اکنون بیش از ۲۰ هزار نفر از معلمان خرید خدماتی در آموزش و پرورش مشغول فعالیت هستند و در مناطقی که امکان استفاده از معلمان رسمی تمام وقت وجود ندارد به کارگیری شده اند.

معاون وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: حقوق و مزایای این معلمان از ابتدای سال تحصیلی جاری افزایش داده ایم.

منبع : خبرگزاری میزان

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.