خانه » استخدام در استان تهران » دعوت به همکاری متخصصان طب و داروسازی ایرانی

دعوت به همکاری متخصصان طب و داروسازی ایرانی

متن آگهی:

خبر ۱۱ فروردین ماه ۹۹ –  دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و انجمن علمی طب سنتی ایران، با انتشار فراخوانی، از متخصصان طب و داروسازی ایرانی و پزشکان و پیراپزشکان داوطلب، برای مقابله با کرونا دعوت به همکاری کرد.
به گزارش وبدا، دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت که از آغازین روزهای گسترش ویروس کرونا در کشور چین و به‌ویژه از زمان ورود بیماری کووید ۱۹ به کشور، بر پایه وظایف ساختاری و سازمانی خود نسبت به رصد اوضاع و تشکیل «ستاد کرونا» اقدام کرده، به‌منظور استفاده حداکثری از تمامی ظرفیت‌های موجود حوزه طب ایرانی و مکمل در سراسر کشور، اقدام به انتشار فراخوانی در دو محور اصلی کرده است.
دریافت ایده‌ها، پیشنهادها و پروپوزال‌های پژوهشی درباره پیشگیری، تشخیص، درمان و بازتوانی بیماران کووید ۱۹ در حیطه‌های علوم پایه، بالینی، پاراکلینیک و همچنین دیگر بحران‌های بهداشت و درمان و شرایط اضطرار و موقعیت‌های بیولوژیک، به‌منظور ایجاد بانک اطلاعاتی در این زمینه به نام افراد، نخستین محور این فراخوان بوده و متقاضیان می‌توانند با تکمیل و ارسال فرم شماره یک به ایمیل‌های معرفی‌شده در ادامه این خبر، درخواست خود را اعلام کنند تا پس از بررسی در کمیته علمی دفتر، در صورت تصویب نهایی، طبق فرایندی مدون با رعایت حقوق مادی و معنوی صاحب ایده به اجرا درآید.
محور دوم فراخوان نیز به شناسایی داوطلبان خدمت‌رسانی بالینی به بیماران اختصاص دارد که متخصصان و دستیاران طب و داروسازی ایرانی و پزشکان و پیراپزشکان داوطلب، می‌توانند با تکمیل و ارسال فرم شماره دو به هر دو آدرس ایمیل Corona@pm.behdasht.gov.ir و irancam.corona@gmail.com، علاقه‌مندی خود در این زمینه را اعلام کنند.

گفتنی است، ارسال نظر و ایده با توجه به محور اول فراخوان، به منزله تایید آن نبوده و تقدم زمانی ارسال ایده مکتوب به ایمیل ستاد و پذیرش آن توسط کمیته علمی، سبب ایجاد حق مالکیت معنوی برای صاحب ایده خواهد بود.

فرم‌های شماره یک و دو برای اعلام علاقه‌مندی متقاضیان بر مبنای هر یک از محورهای فراخوان دعوت به همکاری دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت و انجمن علمی طب سنتی ایران، به ترتیب از طریق آدرس‌های زیر در دسترس بوده و راهنمای تکمیل هر یک از فرم‌ها نیز در صفحه دوم فایل‌ها ذکر شده است:

دانلود فرم شماره ۱

دانلود فرم شماره ۲

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.