خانه » استخدام در استان فارس » اسامی راه یافتگان مرحله نهایی قطار شهری شیراز

اسامی راه یافتگان مرحله نهایی قطار شهری شیراز

متن آگهی:

آگهی شماره چهارده: امکان مشاهده کارنامه و همچنین نمره کتبی آخرین نفر قبول شده درهر رشته

داوطلبان گرامی بدینوسیله به اطلاع می رساند که با توجه به اتمام مصاحبه کلیه رشته ها و اعلام اسامی قبول شدگان نهایی، امکان مشاهده کارنامه کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون کتبی فراهم شده است. جهت مشاهده کارنامه خود کافی است پس از ورود به سایت (پس از وارد نمودن کد ملی به عنوان نام کاربری و رمز عبور)، بر روی دکمه “کارنامه” در سمت چپ صفحه کلیک نموده و کارنامه خود را به همراه امتیاز کسب شده مشاهده نمایید.

جهت مشاهده کارنامه قبولی اینجا کلیک کنید

 


آگهی شماره سیزده- اسامی راه یافتگان به مرحله بعدی آزمونهای باقیمانده-اصلی و رزرو

از کلیه ۳۳ نفر داوطلب زیر که بر اساس نتایج آزمون کتبی و مصاحبه (مطابق دستورالعمل استخدام پیمانی در شهرداری ها) جهت ادامه مراحل جذب در رشته/شغلهای باقیمانده انتخاب شده اند دعوت بعمل می آید که از تاریخ دوشنبه ۳ الی چهار شنبه ۵ اسفند ماه با در دست داشتن اصل شناسنامه و اصل کارت ملی و دو قطعه عکس ۳ در ۴ جهت تشکیل پرونده (به منظور ادامه مراحل جذب) به مدیریت امور اداری سازمان قطار شهری شیراز مراجعه نمایند.

جهت مشاهده لیست اسامی داوطلبان اصلی به ترتیب نام خانوادگی اینجا کلیک کنید

چنانچه به هر دلیل نفرات اصلی فوق شرایط لازم برای ادامه مراحل جذب را نداشته باشند، از نفرات رزرو که در لیست زیر کد ملی آنها به ترتیب نمره نهایی (کتبی – مصاحبه) مرتب شده اند، جایگزین می گردد.

جهت مشاهده لیست کد ملی داوطلبان رزرو به ترتیب نمره نهایی(فضلی) اینجا کلیک کنید


آگهی شماره دوازده- راه یافتگان به مرحله بعدی اصلی و رزرو شش آزمون

از کلیه ۲۶ نفر داوطلب زیر که بر اساس نتایج آزمون کتبی و مصاحبه (مطابق دستورالعمل استخدام پیمانی در شهرداری ها) جهت ادامه مراحل جذب در رشته/شغلهای

جمعدار اموال

کاردانی برق-قدرت

کاردانی تاسیسات

کاردانی مکانیک

متصدی کامپیوتر-کنترل ترافیک-اتاق کنترل

متصدی نت برق قطار و درزین

انتخاب شده اند دعوت بعمل می آید که از تاریخ دوشنبه ۲۸ الی سه شنبه ۲۹ دی ماه با در دست داشتن اصل شناسنامه و اصل کارت ملی و دو قطعه عکس ۳ در ۴ جهت تشکیل پرونده (به منظور ادامه مراحل جذب) به مدیریت امور اداری سازمان قطار شهری شیراز مراجعه نمایند.

لیست اسامی داوطلبان اصلی


 آگهی شماره یازده: دعوت به انجام مصاحبه مشاعل زیر

از کلیه داوطلبان رشته شغلهای زیر  که در آگهی های قبلی شرایط ورود به مرحله مصاحبه  آنها احراز شده بود ، دعوت بعمل می آید که مطابق زمانبندی که از طرف سازمان قطار شهری به اطلاع آنها رسیده است در روزهای ۲۳ الی ۲۵ دی ماه ۹۴ جهت انجام مصاحبه شخصا حضور بهم رسانند.

۱) کاردانی کامپیوتر- کلیه مشاغل
۲) کاردانی مکانیک -کلیه مشاغل
۴) کاردانی تاسیسات- کلیه مشاغل
۵) متصدی فنی برق
۶) متصدی نت برق قطار و درزین
۷) جمعدار اموال

زمان مصاحبه سایر مشاغل متعاقبا اعلام می گردد. لطفا از تماس با سایت خودداری فرمایید.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.