خانه » اطلاعیه های مهم » زمان دریافت کارت و زمان برگزاری آزمون استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر

زمان دریافت کارت و زمان برگزاری آزمون استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر

متن آگهی:

خبر ۸ خرداد ۱۴۰۰- زمان دریافت کارت و برگزاری آزمون استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی بوشهر

به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون استخدامی نیرو‌ی قراردادی شرکت تعمیر و پشتیبانی نیروگاه‌های اتمی می رساند با توجه به شرایط همه‌گیری بیماری کرونا، زمان برگزاری ۲۰ خردادماه تعیین و کارت ورود به جلسه از تاریخ ۱۷ خردادماه توزیع خواهد گردید.


خبر ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰-تغییر زمان برگزاری آزمون استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی بوشهر

به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون استخدامی نیرو‌ی قراردادی شرکت تعمیر و پشتیبانی نیروگاه‌های اتمی می‌رساند با توجه به شرایط همه‌گیری بیماری کرونا، زمان برگزاری این آزمون تغییر پیدا کرده است.
برنامه زمان‌بندی جدید این آزمون متعاقباً از طریق همین سامانه اعلام می‌گردد.


خبر ۱۷ فروردین ۱۴۰۰- خبر برگزاری آزمون استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر

رئیس مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان بوشهر از برگزاری اولین آزمون استخدامی سال ۱۴۰۰ و جذب نیروی انسانی موردنیاز شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی بوشهر توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی خبر داد.
علی احمدی‌زاده در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات این آزمون عنوان کرد: شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه‌های اتمی (سهامی خاص) جهت تأمین نیروی انسانی موردنیاز خود برای کار در نیروگاه اتمی بوشهر از متقاضیان مرد دارای مدارک تحصیلی کاردانی و کارشناسی برای تصدی مشاغل کاردانی و همچنین متقاضیان مرد دارای مدارک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد برای تصدی مشاغل کارشناسی مندرج در جدول شماره ۴ مندرج در دفترچه استخدامی، پس از کسب موفقیت در تمامی مراحل به کارگیری نیروی انسانی مندرج در بخش اول و دوم به صورت قراردادی دعوت به همکاری می کند.
وی اظهار کرد: این آزمون در رشته‌های ‌موردنیاز برق (در کلیه گرایش‌ها شامل الکترونیک، قدرت، کنترل و مخابرات)، مکانیک، عمران، مهندسی شیمی، مهندسی هسته ای (گرایش های رآکتور، کاربرد پرتوها)، فیزیک هسته ای، ایمنی صنعتی، حسابداری، مدیریت (گرایشات دولتی، مالی و صنعتی)، بهداشت حرفه ای، منابع انسانی، امور مالی، طب کار و مدارک پزشکی برگزار می‌شود.
این مسئول بیان کرد: نخستین مرحله از بخش اول مراحل به کارگیری نیروی انسانی موردنیاز نیروگاه اتمی بوشهر، شرکت و موفقیت در آزمون علمی کتبی است.
رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر افزود: مراحل بعدی شامل کنترل مدارک داوطلبان مطابق با الزامات قید شده در متن دفترچه راهنما، ارزیابی شایستگی‌ها و توانمندی‌ها از طریق برگزاری کانون ارزیابی، بررسی صلاحیت‌های عمومی (گزینش)، ارزیابی سلامت جسمانی و روانی از طریق انجام معاینات پزشکی و روانشناسی، و موفقیت در دوره های آموزش شغلی است.
احمدی‌زاده تاکید کرد: پذیرفته‌شدگان از بدو شروع دوره های آموزشی در شمار کارکنان قراردادی شرکت محسوب می‌شوند.
وی با بیان اینکه تعداد پذیرش آزمون استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر ۱۸۴ نفر (مرد) است، گفت: ثبت نام اینترنتی متقاضیان از ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ تا ۳ اردیبهشت ماه به مدت دو هفته و تاریخ برگزاری آزمون نیز روز ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ است.
گفتنی است ثبت نام داوطلبان صرفاً به شکل اینترنتی و از طریق سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی است.
به گزارش ایسنا، کارت شرکت در آزمون، از تاریخ ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ برای مشاهده و چاپ نیز بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قرار خواهد گرفت.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.