خانه » اطلاعیه های مهم » خبر برگزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی در بهمن ماه

خبر برگزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی در بهمن ماه

متن آگهی:

خبر ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۲ – به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نیک‌سیرت عصر یکشنبه در نشست مدیران تأمین اجتماعی و درمان با محوریت توسعه خدمات کیفی به بیمه‌شدگان در اردبیل اظهار کرد: قرار است آزمون استخدامی تأمین اجتماعی بهمن ماه برگزار شود تا ما در رشته‌های مختلف بتوانیم جذب و استخدام ۷۰ نفر نیرو را انجام دهیم.

وی تصریح کرد: با توجه به نیاز ضروری و اضطراری جذب ۴۲ نفر با اولویت مناطق محروم این استان آغاز شده و انتظار می‌رود با جذب نیروهای جدید بتوان بخشی از کمبودها را در این حوزه رفع کرد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی اردبیل گفت: در کنار تأمین نیروی مورد نیاز و تبدیل وضعیتی که در جذب نیرو انجام شد، تلاش بر این است تا کاستی‌ها و کمبودها در این حوزه به نحوه مطلوب برطرف شود.

نیک‌سیرت از افزایش تخت بیمارستان سبلان و ارس اردبیل خبر داد و افزود: در این ۲ بیمارستان خدمات مناسبی در مرکز و شمال استان به بیمه‌شدگان ارائه می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: قرار است تخت بیمارستان سبلان اردبیل از ۱۶۰ به ۲۵۶ تخت و بیمارستان ارس نیز از ۶۴ تخت به ۹۶ تخت افزایش یابد تا ما بتوانیم در بستری و ارائه خدمات کیفی‌تر به بیمه‌شدگان موفق عمل کنیم.

نیک‌سیرت اضافه کرد: در حوزه‌های مختلف مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان تلاش می‌کند تا با ارتقای سطح خدمات تخصصی و فوق تخصصی امکان مراجعه بیمه‌شدگان را به مراکز ملکی فراهم کرده و در کنار آن ده‌ها مرکز طرف قرارداد بخش خصوصی، مطب، آزمایشگاه، رادیولوژی و سایر مجموعه‌های بهداشتی و درمانی آماده ارائه خدمات به بیمه‌شدگان و مراجعان هستند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی اردبیل بیان کرد: در کنار تأمین نیروی مورد نیاز و رفع نقصان در بخش نرم‌افزاری، در حوزه سخت‌افزاری نیز خرید تجهیزات و امکانات و به‌روزرسانی این مراکز از دیگر رویکردها و برنامه اصلی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل است.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.