خانه » اطلاعیه های مهم » خبر برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در اردیبهشت ماه سال ۹۹

خبر برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در اردیبهشت ماه سال ۹۹

متن آگهی:

خبر ۴ اسفند ماه ۹۸ -علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره زمان برگزاری آزمون استخدامی اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود و توافقاتی که با سازمان اداری و استخدامی داشتیم پیشنهاد دادیم تا در اردیبهشت ۹۹ برای آموزش و پرورش آزمون برگزار شود. البته سایر دستگاه‌ها هم در صورت تمایل می توانند در این آزمون جذب نیرو داشته باشند.

او ادامه داد: تفاهم اولیه برای این کار را انجام دادیم و هنوز به جمع بندی نهایی نرسیدیم، اما اولویت اصلی ما فعلا روی معلم آن هم در تمام مقاطع تحصیلی است.

بیشتر بخوانید:‌ آخرین وضعیت استخدام آموزشیاران نهضت و مربیان پیش دبستانی

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره زمان برگزاری آزمون تعیین تکلیف آموزشیاران نهضت بیان کرد: با جهاد دانشگاهی به عنوان مجری برگزاری آزمون‌های آموزشیاران و اندیش‌دهندگان توافق کردیم و امیدواریم هرچه زودتر این آزمون برگزار شود.

الهیار ترکمن درباره زمان دقیق برگزاری آزمون گفت: اکنون نمی‌توانیم زمان دقیق برای آن در نظر بگیریم، اما سعی می‌کنیم تا پیش از اتمام سال ۹۸ کار را انجام دهیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه تعداد آموزشیاران شرکت کننده در آزمون تعیین تکلیف بیان کرد: تعداد دقیق هنوز مشخص نیست و فراخوان استانی داده شده است تا براساس کد ملی ثبت نام آموزشیاران واجد شرایط انجام شود.


خبر ۲۰ بهمن ۹۸: خبر برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در اردیبهشت ۹۹

وزیر آموزش ‌و پرورش گفت: افزایش حقوق ۴۰۰ هزار تومانی طبق قانون برای معلمان ماده ۲۸ ورودی مهر ۹۸ به مدارس، تعلق نمی‌گیرد.

محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش ‌و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ری اظهار کرد: افزایش حقوق معلمان طبق سایر کارکنان دولت صورت می‌گیرد که از ابتدای سال اعمال شده است و افزایش دیگری بابت رتبه بندی معلمان داریم که از مهر ماه اعمال و برای همه معلمان واجد شرایط پرداخت شده است.

وی در رابطه با افزایش حقوق ۴۰۰هزار تومانی برای معلمان ماده ۲۸ آزمون استخدامی سال گذشته که از مهر ۹۸ وارد آموزش و پرورش شده‌اند، بیان کرد: همه پرداختی ها براساس مصوبات دولت می‌باشد و این افزایش حقوق مربوط به سنوات خدمت است که طبق قانون برای کسانی که تازه شروع به خدمت کرده اند شامل نمی‌شود.

وزیر آموزش ‌و پرورش گفت: مشکلی برای عیدی دانشجو معلمان پیش آمده بود که این مشکل برطرف شد و پاداش آخر سال برای این گروه از فرهنگیان پرداخت خواهد شد.

حاجی میرزایی در رابطه با معوقات فرهنگیان تصریح کرد: میزان مطالبه معلمان شامل حق‌التدریس معلمان شاغل ۱۸۰۰ میلیارد تومان است که تلاش می‌کنیم تا قبل از پایان سال پرداخت شود.

وی در رابطه با آزمون استخدامی جدید در وزارت آموزش و پرورش گفت: سعی می‌کنیم در اردیبهشت ماه سال ۹۹ نیز آزمون دیگری برای این منظور برگزار کنیم.

این گفت‌وگو در پاسخ به سوژه مخاطبان این خبرگزاری در سامانه «فارس من» است که با ثبت پویش‌هایی با عنوان «پیگیری احکام معلمین ماده ۲۸ ورودی مهر۹۸» و «عدم اجرای قانون توسط آموزش و پرورش در صدور احکام جدید استخدام شدگان ماده ۲۸ آزمون سراسری»، خواستار پیگیری این موضوع بودند.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۳ دیدگاه تاکنون.

  1. Lale گفت:

    شته علوم کامپیوتر نه مهندسی محسوب میشه و نه ریاضی لطفا جداگانه قید بشه توی دفترچه

    [پاسخ]

  2. علی شهنازی گفت:

    سلام من فوق دیپلم گامپیوترهستم سن ۲۹سال میشه ثبت نام کنم یا نمیشه شرایطم

    [پاسخ]

  3. Sana گفت:

    لطفا برای رشته علوم کامپیوتر هم باشه

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.