خانه » اطلاعیه های مهم » احتمال برگزاری آزمون استخدامی سازمان محیط زیست تا پایان شهریور ماه

احتمال برگزاری آزمون استخدامی سازمان محیط زیست تا پایان شهریور ماه

متن آگهی:

خبر ۱۴ مرداد ۱۴۰۲- احتمال برگزاری آزمون استخدامی سازمان محیط زیست تا پایان شهریور ماه
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی سازمان حفاظت محیط زیست در سال جاری گفت: ۱۲ نیرو جدید، استخدام محیط زیست استان زنجان می‌شود.
یافتیان افزود: در مجموع از سهیه کشوری ۱۲ سهم استخدام برای استان زنجان است که ۴ نفر در حوزه کارشناسی و حوزه تخصصی انسانی و طبیعی و ۸ نفر در حوزه محیط بانی جذب خواهند شد.
مدیرکل محیط زیست استان زنجان گفت: در استان با کمبود محیط‌بان مواجه هستیم، اما طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و قولی که سازمان محیط زیست کشور داده است مقرر است تا در مدت ۳ سال آینده به یک نقطه مطلوب در جذب محیط‌بان برسیم.
یافتیان افزود: ۶ نفر از محیط بانان جذب شده در منطقه سرخ آباد و دو نفر دیگر نیز در شهرستان طارم فعالیت خواهند داشت.
وی ادامه داد: آزمون استخدامی احتمالا تا پایان شهریور ماه برگزار می‌شود.


خبر ۱۱ آذر ماه ۱۴۰۱ – علی سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست کشور با بیان اینکه در استان لرستان شاهد کار‌های الگویی خوبی برای کشور بودیم که جای قدردانی دارد، اظهار داشت: باید همگی در جهت فرهنگ سازی محیط زیست حرکت کنیم هرچند که مردم همیشه نسبت به حفظ محیط زیست از مسئولین جلوتر بوده اند.

او با بیان اینکه صنایع لرستان همکاری خوبی با محیط زیست دارند و امیدواریم که این روند همچنان ادامه داشته باشد، افزود: از توسعه‌ای که همسو با طبیعت باشد حتما حمایت خواهیم کرد و معتقدیم که توسعه باید گره گشای مسائل اقتصادی و زیرساختی باشد.

رئیس سازمان محیط زیست کشور یکی از زیرساختی‌ترین مسائل کشور را محیط زیست دانست و بیان کرد: در بازدیدی که از مجموعه پتروشیمی خرم آباد داشتیم هم کار فرهنگی خوبی در این مجموعه صورت گرفته بود و هم مسئولیت‌های اجتماعی را به خوبی انجام می‌دهند و نماد بسیار خوبی برای سایر صنایع هستند.

به گفته رئیس سازمان محیط زیست کشور مردم استان لرستان هویتی به درازای زاگرس و بیشینه‌ای به تاریخ ایران دارند و این مردم شهیدپرور در مسائل زیست محیطی نیز پیش رو هستند.

سلاجقه با اشاره به افتتاح مرکز پایش تصویری مناطق زیست محیطی لرستان، گفت: این سیستم زنگ خطری برای شکارچیان است و امیدواریم که آن‌ها نیز خود را به شکاربان محیط زیست تبدیل کنند.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.