خانه » دسته‌بندی نشده » قهرمانان ورزشی و ورزشکاران حرفه ای کشور استخدام میشوند

قهرمانان ورزشی و ورزشکاران حرفه ای کشور استخدام میشوند

متن آگهی:

خبر ۴ شهریور ماه ۹۵-قهرمانان ورزشی و ورزشکاران حرفه ای کشور استخدام میشوند

به گزارش ایرنا ، رحمت الله قلی پور روز پنجشنبه در نشست روسای ادارات ورزش و جوانان استان اردبیل در شهرستان مشگین شهر افزود: موضوع بکارگیری ورزشکاران حرفه ای پس از دوران ورزشکاری و همچنین قهرمانان ملی به تصویب رسیده وبرای اجرا به دستگاههای مختلف دولتی ابلاغ شده است.
وی گفت: بر اساس این قانون هر یک از ورزشکاران المپیکی جهانی ، آسیایی و ملی که در آوردگاههای مختلف موفق به کسب مدال شده اند بدون انجام هر گونه آزمون جذب ادارات دولتی می شوند.
وی اظهار کرد: مشکل اشتغال و تامین آینده ورزشکاران از دغدغه های اصلی این قشر است و دولت تدبیر و امید به این موضوع توجه جدی داشته است.
او با بیان اینکه در دولت یازدهم به لحاظ کمی و کیفی نگاه مسوولان به ورزشکاران بیشتر از گذشته بوده از بهبود وضعیت استخدامی کارکنان فعلی این وزارتخانه در مناطق مختلف کشور به ویژه استان اردبیل خبر داد.
مدیرکل منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان با قدردانی از اقدامات انجام شده در حوزه ورزش استان اردبیل گفت: تا پایان سال جاری ۱۰ پروژه عمرانی در مناطق مختلف استان اردبیل به بهره برداری خواهد رسید.
او همچنین یکی از اولویت های اصلی وزارت و ورزش و جوانان را ترویج ورزش های همگانی دانست و افزود: استان اردبیل از مناطق برتر کشور در این زمینه است.
شهرستان مشگین شهر در ۹۰ کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.


خبر ۴ مرداد ماه ۹۵ – تصویب جذب قهرمانان المپیکی در دستگاه‌های دولتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، رحمت‌الله قلی‌پور امشب در مراسم بدرقه قهرمانان و ورزشکاران المپیکی استان مازندران اظهار کرد: پهلوانان المپیکی از قهرمانان رشته‌های ورزشی جهان محسوب می‌شوند که با توکل به خداوند و تلاش شبانه‌روزی خودشان افتخار‌آفرینی کردند.
وی افزود: رئیس جمهور در سالن اجلاس سران از ورزشکاران قهرمانی که در آینده نزدیک به مسابقات المپیک ۲۰۱۶ ریو اعزام می‌شوند تقدیر کرده و حمایت خود را از آنها نشان داد.
مدیرکل منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان با تأکید بر اینکه افرادی که در المپیک حضور دارند متعلق به استان و شهر خود نیستند بلکه به مردم جهان تعلق دارند، یادآور شد: کسب سهمیه المپیک بسیار سخت و طاقت‌فرسا است و این ورزشکاران به نمایندگی از همه مردم ایران در دنیا خودنمایی کرده و در رشته‌های شاخص به میدان می‌روند.
این مسئول با تأکید بر عزم جدی دولت در حمایت از افرادی که در آوردگاه مهم المپیک به میدان می‌روند، خاطرنشان کرد: این حرکت دستاورد بزرگی از جانب ورزشکاران است هرچند دولت از ۳ سال گذشته برنامه منظمی برای حمایت از المپیکی‌ها داشته است.
قلی‌پور با اشاره به حمایت دولت در ۳ بخش بودجه‌ای سربازی ورزشکاران و قوانین و مقررات در خصوص ورزشکاران المپیکی متذکر شد: توانستیم بودجه لازم را برای حمایت قبل، حین و بعد از رقابت‌های المپیک از ورزشکاران جذب کرده و هزینه‌های لازم را تأمین کنیم.
وی خاطرنشان کرد: برای هر دو دسته از ورزشکارانی که چه در المپیک مدال‌‌آوری داشته و چه از کسب مدال باز بمانند تجلیل ویژه خواهیم کرد.
مدیرکل منابع انسانی وزارت ورزش جوانان با اشاره به موارد قوانین و مقررات اظهار کرد: برای جذب و استخدام قهرمانان المپیک قوانینی تصویب شده که از سوی وزارتخانه به دستگاه‌ها ابلاغ می‌شود تا در صورت علاقه‌مندی و تمایل ورزشکاران آنها به استخدام در سیستم‌های دولتی به کارگیری شوند
این مسئول عنوان کرد: دولت برقراری ارتباط ورزشکاران با سازمان‌ها و شرکت‌ها را برعهده داشته و برای استخدام آنها برنامه ویژه‌ای در نظر دارد.
قلی‌پور با اشاره به وضعیت سربازی ورزشکاران المپیکی یادآور شد: وزارت ورزش و جوانان به طور جدی تلاش کرده تا این مشکل را حل کند و همچنین در زمینه وضعیت معیشتی قهرمانان هم گام بردارد.
وی با تأکید بر اینکه در دولت یازدهم به لحاظ کمی و کیفی نگاه مسئولان به ورزشکاران بیشتر از گذشته شده است، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون نگاه به ایران و ایرانیان از سوی کشورهای خارجی ویژه بوده و ملت‌های دنیا با حساسیت‌ زیادی به کشورمان دارند.
مدیرکل منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت حضور معنوی در افکار عمومی و نقش ورزشکاران در بین مردم خاطرنشان کرد: امیدواریم ورزشکاران ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف بتوانند پرچم پرافتخار کشور را در دنیا به اهتزاز درآورده و سرود ملی کشورمان را در سراسر جهان طنین‌انداز کنند.

معاون اول رییس جمهوری آیین نامه اجرایی و جذب قهرمانان مشمول قانون سرباز قهرمان مصوبه هیات وزیران را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سامانه ملی قوانین و مقررات معاونت حقوقی ریاست جمهوری، مشمولین این مصوبه قهرمانان بازی های المپیک شامل نفرات اول تا سوم و قهرمانان اول و دوم مسابقات قهرمانی جهان و نفرات اول، دوم و سوم بازی های آسیایی و مسابقات جهانی در رشته های ورزشی تحت پوشش کمیته بین المللی المپیک(IOC) خواهند بود.
در بخشی از ماده ۲ این آیین نامه آمده است: دستگاه های اجرایی موضوع ماده (۵) قانون خدمات مدیریت کشور می توانند مشمولین این آیین نامه را بدون برگزاری آزمون به صورت پیمانی جذب و استخدام کنند.
آیین نامه اجرایی و جذب قهرمانان مشمول قانون سرباز قهرمان به پیشنهاد وزارت ورزش و جوانان و با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در هیات وزیران تصویب شد که اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری آن را برای اجرا ابلاغ کرد.
به گزارش ایرنا، برای مشاهده کامل این مصوبه می توان به پایگاه اطلاع رسانی سامانه ملی قوانین و مقررات معاونت حقوقی ریاست جمهوری به آدرس http://dotic.ir/download/news/285/285.pdf مراجعه کرد.


باشگاه خبرنگاران : تفاهم نامه کمیته ملی امکان استخدام یکی از بستگان مدال آوران المپیک در فروشگاه رفاه را فراهم کرد.
خانواده قهرمانان المپیکی استخدام می شوندبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛کمیته ملی المپیک در راستای سیاست های انگیزشی المپیک ریو با فروشگاه رفاه تفاهم نامه ای را در ۳ بند به امضاء رساند.
کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک در این باره به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: در راستای سیاست های کمیته ملی المپیک در بحث انگیزشی ورزش کاران در المپیک ریو و تلاش مضاعف برای کسب مدال با برخی بنگاه های اقتصادی وارد مذاکره شدیم و خوشبختانه نسبت به گذشته استقبال بیشتری از سوی بنگاه های اقتصادی برای حمایت ملی پوشان المپیک را شاهد بودیم.
وی ادامه داد:در این تفاهم نامه مقرر شد فورشگاه رفاه برای هر قهرمان با کسب مدال طلا ۵۰۰ میلیون ریال معادل ۵۰ میلیون تومان امکان خرید از این فروشگاه ها لحاظ کندو برای بانوان مدال آور با هر نوع رنگ مدالی همین امکان وجود داشته باشد ضمن اینکه بستگان درجه یک مدال آوران می توانند در این مجموعه استخدام شوند.
هاشمی افزود:در بند سوم و بحث استخدام به دلیل اینکه کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان قول استخدام مدال آوران المپیک را داده است لذا مقرر شد یکی از بستگان درجه یک مدال آوران به استخدام فروشگاه های زنجیره ای رفاه درآید.
گلزاده مدیر عامل مجموعه فروشگاه های رفاه و عضو هیئت مدیره پرسپولیس نیز در این باره گفت:قصد داریم ارتباط خود را در جهت رفاه خانواده ها بکار گیریم و با توجه به اینکه المپیک نیز یک رویداد اجتماعی ،اقتصادی،سیاسی و ورزشی است مجموعه ما براین باور بود که می توانیم به این شکل سهمی در موفقیت کاروان ایران داشته باشیم و در جهت رفاه و نشاط جامعه نقشی را ایفا کنیم.
وی در مورد اعطای ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار خرید به ورزشکاران طلایی در مردان و مدال آوران بانوان در رده های اول تا سوم یاد آور شد:این مبلغ را از طریق کارت اعتباری و طی ۲۵ ماه به قرار هر ماه ۲۰ میلیون ریال شارژ می کنیم و پس از المپیک نیز نسبت به استخدام یکی از بستگان درجه یک مدال آوران اقدام خواهیم کرد.
وی در مورد شرایط استخدام این افراد گفت:شرایط استخدام باید احراز شود و بسته به نوع فعالیت ،شرایط استخدام متفاوت است.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.