خانه » استخدام در استان تهران » جذب نیرو در سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت ، درمان آموزش و پزشکی کشور

جذب نیرو در سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت ، درمان آموزش و پزشکی کشور

متن آگهی:

خبر ۲۳ شهریور ماه ۹۸ – دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای تکمیل کادر مرکز ملی پاسخگویی به شکایت سامانه (۱۹۰ ) وزارت متبوع از تعداد ۳۸  نفر کارشناس در رشته های زیر  طبق شرایط و اولویت های تعیین شده پس از بررسی رزومه و انجام مصاحبه تخصصی به صورت شرکتی دعوت به همکاری می نماید.

افراد متقاضی می توانند از روز  شنبه مورخ ۲۳ شهریور ماه  لغایت روز  دوشنبه مورخ ۳ مهر ماه  ۱۳۹۸ نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

 

ردیف

 

عنوان شغل

 

تعدا مورد نیاز

جنسیت 

شرایط احراز

 

۱

 

کارشناس مرکز ملی پاسخگویی به شکایت سامانه ۱۹۰

 

۳۸ نفر

 

مرد/ زن

 

دارای مدرک کارشناسی در یکی از رشته های پرستاری-هوشبری-اتاق عمل-فوریت های پزشکی

داشتن مدرک پایان طرح  نیروی انسانی تا آخرین روز ثبت نام

داشتن حداقل سن ۲۴ و حداکثر سن ۳۵ سال تمام تا آخرین روز ثبت نام

داشتن حداقل ۲ سال سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی

شرایط عمومی پذیرش نیروی شرکتی:

۱- داشتن تابعیت ایرانی

۲- تدین به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۳- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۴- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی جهت متقاضیان مذکر( ملاک محاسبه تاریخ پایان خدمت سربازی/ معافیت دائم تا آخرین روز مهلت ثبت نام می باشد.)

۵- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روان گردان

۶- نداشتن سابقه محکومیت جزائی موثر

۷- داشتن سلامت جسمانی روانی و توانایی انجام فعالیت از مراکز  طب کار مورد تایید  بیمه تامین اجتماعی برای انجام کاری که برای آن جذب می شوند.

۸- داشتن گواهی پایان طرح و یا معافیت از طرح

اولویت ها:

۱- سکونت در شهر تهران

۲- داشتن روابط عمومی و ارتباط موثر

نحوه پذیرش:

پذیرش به صورت:   آزمون  شفایی از منابع پیوست (۵۰ درصد)، تست روانشناسی (۲۰ درصد)  و ارزیابی توانمندی کار در محیط (۳۰ ) درصد و تایید  نهایی رئیس مرکز ملی پاسخگویی به شکایت سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت انجام خواهد شد.

افرادی که مجاز به شرکت دراین آزمون نیستند عبارتند از:

۱- انفصال شدگان از خدمت و یا اخراج شدگان توسط واحدهای تابعه دانشگاه وسـایر دسـتگاهها و موسسـات دولتی ( افرادی که به موجب آراء مراجع قضائی و ذیصلاح، از خدمات دولتی منع شده باشند.)

۲-  افرادی که تعهد خدمت به سایر سازمان ها، شرکت های دولتی و سازمان های وابسته به دولت و موسسـاتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است دارند.

۳-  دارندگان مدارک تحصیلی معادل دررشته تحصیلی آگهی شـده. و هـم چنـین مـدارک دانشـگاههای علمـی کاربردی درحیطه بهداشت و درمان جهت رشته های شغلی بهداشتی و درمانی مورد تأیید وزارت بهداشـت، درمان و آموزش پزشکی نمی باشد.

نحوه و هزینه ثبت نام:

۱- ورود به سامانه ثبت نام آزمون به آدرس: Avasalamat.org

۲- تکمیل فرم ثبت نام  و ارسال  فرم رزومه

۳-  تاییدیه نهایی باتوجه به اطلاعات واردشده توسط داوطلب.

۴- پرداخت اینترنتی به مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰ ریال (سیصد هزار ریال) از طریق کارت های بانکی متصل به شبکه ی شتاب. لازم به ذکر است که مبلغ مذکور جهت بررسی رزومه می باشد. و هیچگونه حقی برای داوطلب ایجاد نخواهد شد.

۵-  دریافت شماره پرونده و کدپیگیری.

۶- ثبت نام منوط به تکمیل کلیه مراحل و دریافت شماره پرونده و کدپیگیری از سامانه میباشد و پس از تایید نهاییِ فرم اینترنتی توسط داوطلب، اطلاعات آن به هیچ عنوان قابل تغییر نمیباشد.

۷- به ثبت نام ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمیشود.

۸- داوطلب با تکمیل ثبت نام صراحتا و بصورت کتبی و با علم کامل اقرار، به آگاهی از مفاد آگهی ثبت نام نموده است وحق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

۹- بعد از ثبت نام و تایید نهایی امکان ویرایش اطلاعات وجود ندارد، لذا افراد در تکمیل فرمهای مربوطه دقت لازم را به عمل آورند.

۱۰-بررسی مدارک

۱۱-دعوت به مصاحبه پس از بررسی مدارک ارسالی حداکثر به مدت ۲ هفته پس از اتمام مهلت ثبت نام می باشد.

فرآیند بررسی به صورت زیر خواهد بود:

۱- بررسی رزومه و انتخاب افراد طبق شرایط احراز  ۲- بررسی مدارک هویتی، تحصیلی، طرح نیروی انسانی و … ۳- دعوت به مصاحبه افراد دارای شرایط تعیین شده

صرف ارسال مدارک و حضور در فراخوان به منزله قبولی نبوده و این موسسه هیچگونه تعهدی در قبال آنان نخواهد داشت

مصاحبه و انتخاب فرد اصلح توسط دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به عمل خواهد آمد

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.