خانه » استخدام در استان خراسان رضوی » جذب مدرس در دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)

جذب مدرس در دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)

متن آگهی:

خبر ۶ مرداد ماه ۹۸ – معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) از جذب استاد حق التدریس در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)؛ دکتر محمد قربان زاده در این باره گفت: دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) در راستای ارتقای کیفی کادر اساتید خود، در نظر دارد در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۹-۹۸ نسبت به جذب استاد حق التدریس اقدام نماید.

وی فارغ التحصیل بودن از دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی، حداقل سه سال سابقه تدریس مفید و آشنایی با زبان انگلیسی را از جمله شرایط اولیه برای اساتید بیان کرد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: کلیه متقاضیان واجد شرایط جهت تدریس در رشته های فنی و مهندسی، ادبیات و علوم انسانی، مدیریت و حسابداری، هنر و معماری می توانند به سایت دانشگاه امام رضا (ع) مراجعه و ثبت نام نمایند.

دکتر قربان زاده گفت: شرکت در این فراخوان هیچ گونه تعهد استخدامی و یا جذب را برای این دانشگاه نخواهد داشت و متقاضیانی که صلاحیت استادی ایشان به تایید نهایی دانشگاه می رسد، مجاز به همکاری با دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) در قالب قرارداد حق التدریس خواهند بود.

جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.