خانه » استخدام در استان خراسان جنوبی » جذب سرباز معلم در اداره آموزش و پرورش خراسان جنوبی

جذب سرباز معلم در اداره آموزش و پرورش خراسان جنوبی

متن آگهی:

خبر ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۱ – باطلاع آن دسته از متقاضیان طرح سرباز معلم می رساند ثبت نام از متقاضیان از تاریخ  ۲۲/ ۰۱ / ۱۴۰۱  لغایت  ۲۹ / ۰۱ / ۱۴۰۱  از طریق پورتال اینترنتی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی و صرفاً جهت تدریس در رشته های مورد نیاز و در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته می باشد. ضمناً بکارگیری افراد در قسمت های اداری، مدارس مناطق شهری و مرکز استان ممنوع بوده و با توجه به شرایط ذیل انجام می پذیرد .

الف – شرایط جذب سرباز معلم :

۱- داشتن مدرک تحصیلی لیسانس یا فوق لیسانس در رشته های تحصیلی اعلام شده

۲- داشتن برگه اعزام به خدمت به تاریخ اعزام ( ۰۱ /۰۴ / ۱۴۰۱ ) مشروط بر آن که برگه اعزام به خدمت فاقد مهر غیبت باشد.

۳- نداشتن هرگونه کسری خدمت یا اضافه خدمت

۴-  اگر مشمول قبلاً درخواست معافیت پزشکی و یا تحصیلی کرده باشد سازمان وظیفه عمومی اعزام وی را لغو نموده و لذا از لیست سرباز معلم کنار گذاشته می شود . لازم است این افراد در مهلت ثبت نام نسبت به ابطال درخواست معافیت اقدام نمایند .

۵-  امریه آموزش و پرورش شامل کسرخدمت نخواهد شد و مدت خدمت دو سال کامل(۲۴ ماه تمام) می باشد ، همچنین پس از پذیرش امکان ترخیص جهت ادامه تحصیل وجود ندارد . ( درخصوص موارد ذکر شده تعهد محضری گرفته خواهد شد )

۶-    ادامه اشتغال معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت موظف غیرمجاز می باشد و انجام خدمت ضرورت هیچگونه حق استخدامی برای افراد ایجاد نمی کند .

۷-   اعزام پذیرفته شدگان به مراکز آموزشی نظامی جهت طی دوره آموزش نظامی در تاریخ  ۱ /۴ / ۱۴۰۱ انجام خواهد گرفت .

۸- ثبت نام به منزله پذیرش نهایی داوطلب نمی باشد . اسامی پذیرفته شدگان نهایی پس از اینکه براساس عوامل امتیاز آور در اولویت پذیرش قرارگیرند از طریق سامانه اینترنتی ثبت نام معلم وظیفه قابل رویت خواهد بود . داوطلبانی که نام آنان به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام نگردد بایستی در موعد مقرر نسبت به اعزام عادی خود اقدام نمایند. در غیر این صورت این اداره کل در قبال غیبت آنان مسئولیتی نمی پذیرد .

۹-داوطلبانی که قبلا قسمتی از خدمت وظیفه خود را انجام داده اند ( هر چند کمتر از یک ماه ) مجاز به ثبت نام نمی باشند .

۱۰-با توجه به اینکه شرایط تعدادی از روستاهای محل خدمت داوطلبان طوری است که امکان رفت و آمد روزانه عملاً مقدور نمی باشد لذا از هم اکنون اعلام می دارد اداره کل آموزش و پرورش استان تعهدی درقبال محل اسکان معلمان وظیفه در شهرها یا روستای محل خدمت و نیز رفت و آمد آنان ندارد.

۱۱-هر داوطلب فقط در یک شهرستان یا منطقه و در یک سمت می تواند ثبت نام نماید و داوطلب با ثبت نام در یکی از شهرستان ها و مناطق اعلام نیاز شده به شرح جدول ذیل ، آمادگی خود را برای رقابت با داوطلبان همان محل در سمت انتخابی مربوط اعلام نموده است  و در صورت پذیرش نهایی آمادگی خود را برای خدمت در همان محل و همان سمت انتخابی اعلام می نماید

لیست رشته ها در برنامه جذب سرباز معلم  بر اساس رشته تدریس خراسان جنوبی سال تحصیلی  ۱۴۰۲-۱۴۰۱

رشته

شهرستان

آموزش ابتدایی

ریاضی

علوم تجربی

ادبیات فارسی

زبان انگلیسی

کار و فناوری

الکتروتکنیک

کامپیوتر

حسابداری

علوم اجتماعی

معارف اسلامی

فیزیک

بشرویه

*

*

بیرجند

خوسف

*

*

درمیان

*

*

*

*

*

دستگردان

*

زیرکوه

*

*

*

سرایان

*

سربیشه

*

*

طبس

*

*

*

فردوس

*

قاین

*

*

*

نهبندان

*

*

 تذکر ۱- سهمیه جذب  از بین نیروهای بومی استانی و با اولویت  بومی شهرستانی خواهد بود.

تذکر ۲- افرادی که حداقل دارای یکی از ویژگیهای زیر باشند، داوطلب بومی تلقی می گردند:

الف: شهرستان محل تولد داوطلب و یا همسر وی با محل مورد تقاضا برای خدمت سرباز معلمی یکی باشد.

ب: داوطلب حداقل چهار (۴) سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان محل مورد تقاضا برای خدمت سرباز معلمی طی کرده باشد

تبصره : ملاک عمل درخصوص شرایط بومی بودن آخرین تقسیمات جغرافیائی کشور در حوزه فرمانداری شهرستان محل خدمت انتخابی می باشد.

۱۲-داوطلبانی که محل تولد آنان طبق شناسنامه در حوزه فرمانداری شهرستان محل خدمت انتخابی قرار دارد نیازی به ارایه مدارک ندارند ولی داوطلبانی که طبق بند (ب) برای محل خدمت سربازمعلمی بومی شناخته می شوند بایستی نسبت به ارایه مدارک مورد نظر اقدام نمایند .

۱۳- تاکید می گردد پس از ثبت نام و اعلام نتایج نهایی از سوی این اداره کل ، داوطلب موظف به حضور در محل تعیین شده بوده و امکان لغو امریه و برگشت به خدمت سربازی وجود نخواهد داشت . بنابراین از هم اکنون به داوطلبان توصیه می گردد پس از کسب آگاهی کامل از شرایط و نحوه خدمت معلم وظیفه در هر منطقه و شهرستان ، اقدام به ثبت نام نمایند .

۱۴- در صورتی که صلاحیت اشتغال داوطلب طرح معلم وظیفه از سوی هسته گزینش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان مورد تایید واقع نگردد موضوع بلافاصله و قبل از تاریخ اعزام داوطلب به وی اعلام می گردد که در این صورت داوطلب موظف است با مراجعه به نظام وظیفه عمومی نسبت به انجام خدمت وظیفه خود در موعد قانونی اقدام نماید.

۱۵- چنانچه هر کدام از داوطلبان طرح معلم وظیفه قبلاً درخواست معافیت پزشکی یا تحصیلی کرده باشد اعزام وی لغو گردیده و از فهرست معلمان وظیفه کنار گذاشته می شوند. بنابراین لازم است اینگونه داوطلبان، نسبت به ابطال درخواست معافیت خود اقدام نماید .

۱۶- مدت خدمت سرباز معلمی با احتساب دو ماه آموزش رزم مقدماتی و یک ماه آموزش دوره معلمی ۲۴ ماه تمام می باشد و برنامه وزارت آموزش و پرورش در انتخاب داوطلبانی است که کسر خدمت ندارند . متقاضیان در صورت ارایه اطلاعات ناصحیح و ناقص ، ملزم به جبران خسارات مادی ناشی از « خروج قبل از پایان سال تحصیلی » و نیز تامین و پرداخت هزینه های دوره آموزشی بدو خدمت به میزانی که از طرف وزارت آموزش و پرورش اعلام می شود ، می باشند. تاکید می گردد داوطلبانی که گواهی کفایت آموزش دارند یا از فرزندان معظم ایثارگران می باشند به علت عدم امکان استفاده از کسری خدمت در این برنامه ثبت نام ننمایند. در غیر این صورت به هیچ عنوان امکان استفاده از کسری خدمت مذکور برای آنان میسر نخواهد شد. بنابراین از هم اکنون توصیه می شود این قبیل داوطلبان برای استفاده از کسری خدمت خود به صورت عادی به خدمت وظیفه عمومی اعزام شوند .

۱۷- براساس مقررات فعلی ، اشتغال به عنوان معلم وظیفه در استخدام های آزاد آموزش و پرورش فاقد اولویت استخدامی می باشد

ب – مراحل جذب تا ترخیص :

داوطلب طرح معلم وظیفه به نحوی که در بالا قید شده است ثبت نام می نماید و در صورتی که در اولویت پذیرش قرار گرفت به هسته گزینش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان معرفی می گردد تا در خصوص صلاحیت اشتغال وی در شغل معلمی اعلام نظر نمایند . در صورتی که صلاحیت داوطلب از سوی هسته مذکور مورد موافقت قرارگرفت براساس مقررات فعلی داوطلب از تاریخ  ۰۱ / ۰۴ / ۱۴۰۱ الی ۳۱ / ۰۵ / ۱۴۰۱ جهت طی دوره آموزش رزم مقدماتی به مراکز آموزشی سپاه معرفی می گردند و سپس از تاریخ  ۰۱ / ۰۶ / ۱۴۰۱ الی ۳۱ / ۰۶ / ۱۴۰۱ دوره های آموزشی لازم را برای اشتغال به عنوان معلم در آموزش و پرورش طی می نمایند . سپس داوطلب از تاریخ ۰۱ / ۰۷ / ۱۴۰۱ در منطقه مورد تقاضای خود با اولویت دوره ابتدایی مشغول به تدریس می شوند و در قبال تدریس از حقوق و مزایای پرسنل وظیفه برخوردار می گردند . خدمت قانونی چنین داوطلبانی در تاریخ ۳۱ / ۰۳ / ۱۴۰۳ به اتمام می رسد و پس از اتمام سال تحصیلی گواهی ترخیص آنان برای صدور کارت پایان خدمت مطابق مقررات صادر می گردد .

ج – نحوه ثبت نام :

۱- داوطلب بایستی به سایت اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی مراجعه و نسبت به ثبت اطلاعات خود در سایت اداره کل اقدام و از اطلاعات ثبت شده در سایت پرینت تهیه نماید .

۲- پس از ثبت نام در سایت، داوطلبان می بایست از روز شنبه مورخ  ۲۷  فروردین ماه ۱۴۰۱ تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ  ۲۹ اردیبهشت ماه جهت تایید اطلاعات خود با همراه داشتن اصل مدارک شناسایی و مدارک امتیاز آور اعلام شده به امور اداری آموزش و پرورش محل سکونت خود مراجعه نمایند . ضمناً بعد از تایید اطلاعات از افراد منتخب مصاحبه به عمل خواهد آمد.

د  – عوامل امتیاز آور :

عوامل مندرج در جدول ذیل به عنوان عوامل امتیاز آور در پذیرش داوطلبان موثر می باشند . بنابراین به داوطلبان تاکید می گردد مدارک مربوط به هر بند را اسکن نموده و در سایت بارگزاری نمایند .

عوامل امتیاز آور در جذب  معلمان وظیفه سال تحصیلی  ۱۴۰۲-۱۴۰۱

توضیحاتشرحموضوعردیف
  لیسانس ۱۶   امتیاز   / فوق لیسانس ۱۸ امتیازمدرک تحصیلی۱
 دولتی و پیام نور ۱۰  امتیاز – سایر دانشگاهها ۵  امتیازدانشگاه محل تحصیل۲
 با ضریب  ۵/۱  محاسبه می گرددمعدل مدرک تحصیلی۳
( به مدارک تحصیلی فاقد معدل ۱۸   امتیاز تعلق می گیرد )
 تاهل ۱۰  امتیاز – به ازاء هر فرزند ۵  امتیازتاهل۴
 به ازاء هر مورد ۵  امتیاز ( حداکثر ۱۰  امتیاز )همسر و والدین فرهنگی۵
 به افراد بومی شهرستان محل تقاضا  ۱۰  امتیاز تعلق می گیردبومی شهرستان محل تقاضا۶
 ۵   امتیازبسیجی فعال۷
 ۱۰   امتیازخانواده شهدا ( فرزند ، برادر شهید )۸
فرزند جانباز ۲۵% به بالا – فرزند آزادگان
 به ازاء هر مهارت ۱  امتیاز (حداکثر ۷ امتیاز)ICDLگذراندن مهارت های هفتگانه۹

 

تذکر : امتیاز موارد فوق الذکر در صورت بارگزاری در سایت و ارائه مدرک معتبر در هنگام مراجعه حضوری  محاسبه خواهد شد

تاکید می گردد چنانچه داوطلبی پس از ارائه مدارک به اداره آموزش و پرورش به تشخیص کارشناس امور اداری و تشکیلات متوجه گردد به عواملی که شامل حال وی نبوده است در سایت اداره کل امتیاز داده است می بایست نسبت به اصلاح اطلاعات خود تا پایان وقت اداری روز  ۲۹  فروردین ماه  در سایت اقدام نماید . در  غیر اینصورت از ادامه روند جذب و بکارگیری وی ممانعت بعمل خواهد آمد.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.