خانه » استخدام در استان خراسان شمالی » جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش خراسان شمالی

جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش خراسان شمالی

متن آگهی:

خبر ۵ اردیبهشت ماه ۹۷ – جذب ۷۰ نفر سرباز معلم برای سال تحصیلی ۹۸ – ۹۷
معاون پژوهش ، برنامه ریزی ومنابع انسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: ۷۰نفر سرباز معلم برای سال ۹۸-۹۷ جذب خواهند شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی به نقل از  رابط خبری معاونت پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی قنبرعلی خوش آینه در توضیح این خبر اظهار داشت: داوطلبین واجد شرایط دارای برگه آماده‌به‌خدمت بدون مهر غیبت که تاریخ اعزام آن‌ها تیر و شهریور ۹۸ باشد، ثبت‌نام و امتیازبندی می‌شوند.

 وی ادامه داد: جذب سرباز معلم صرفاً از بین دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس انجام می‌شود. جذب و به‌کارگیری معلمان وظیفه صرفاً در کلاس‌های درس واحدهای آموزشی مناطق کم‌تر توسعه‌یافته امکان‌پذیر است، لذا به‌کارگیری افراد مذکور در قسمت‌های اداری، مدارس مناطق شهری و مرکز استان هیچ‌گونه مجوز قانونی ندارد.

 ۱- مهلت ثبت نام از مورخه ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ تا ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ برای مشمولان به تاریخ اعزام ۱۳۹۷/۰۴/۰۱و ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ تعیین می گردد.

۲-   مشمولین واجد شرایط دارای مدرک تحصیلی لیسانس و دارای برگه آماده به خدمت بدون غیبت و کسرخدمت که تاریخ اعزام آنها ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ و ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ باشد،  می توانند متقاضی ثبت نام باشند .

 ۳- از کلیه واجدین شرایط براساس فرم امتیاز بندی ثبت نام به عمل آید.

۴- ضمن اخذ تعهد از افراد، ابلاغ  می گردد که این ثبت نام مبنی بر پذیرش اصلی نبوده و در خصوص پذیرفته شدگان نهایی اداره کل آموزش و پرورش با توجه به نیاز در شهرستانها و مناطق و رشته تحصیلی تصمیم گیری خواهد نمود.

۵- در نهایت پذیرفته شدگان اصلی متعهد خواهند شد که در هرمنطقه و شهرستان و هر مقطع که آموزش و پرورش نیاز داشته خدمت نماید.

۴-  مدارک لازم جهت ثبت نام :

الف) اصل برگه اعزام به خدمت بدون غیبت

     ب ) تصویر تمام صفحات شناسنامه ( صفحه اول ۲ سری )

     ج ) تصویر کارت ملی ۲برگ

     د ) عکس پشت نویسی شده ۳ قطعه

     ه )  تکمیل فرم گزینش

    و ) گواهی سلامت جسمانی از پزشک معتمد

     ز ) سایر مدارک امتیاز آور

تبصره ۱ : مناطقی که فاقد پزشک معتمد می باشند با معرفی اداره محل ثبت نام به پزشک معتمد شهرستان  نسبت به تهیه گواهی سلامت اقدام فرمایند .

تبصره ۲ : با توجه به اینکه تمام سرباز معلمان گزینش می شوند نیازی به معرفی افراد برای سوء پیشینه وجود ندارد .

۵-     به ثبت نام شدگان توصیه  می گردد برگ اعزام آنان حتماً باید ممهور به مهر واکسیناسیون بوده و شخصاً پیگیر امور مربوطه باشند .

۶-    به افراد متقاضی اعلام گردد با عنایت به اینکه ثبت نام یک مرحله ای بوده ودر مدت زمان کوتاه کلیه مراحل گزینش و تشکیل پرونده انجام می گیرد لذا چنانچه فردی از نظر گزینش مورد تائید قرارنگرفت جذب نامبرده منتفی تلقی شده و باید بصورت عادی اعزام می گردد.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.