خانه » استخدام در استان گیلان » جذب سرباز امریه در مراکز آموزش فنی و حرفه ای گیلان

جذب سرباز امریه در مراکز آموزش فنی و حرفه ای گیلان

متن آگهی:

خبر ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۸- -متقاضیان امریه سرباز مربی در مراکز آموزش فنی و حرفه ای گیلان برای شهریور ماه، تا سوم خرداد می توانند در پورتال آموزش فنی و حرفه ای ثبت نام کنند.

جذب سرباز مربی در مراکز آموزش فنی و حرفه ایبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان گفت : متقاضیان امریه سرباز مربی می توانند تا پایان روز جمعه سوم خرداد ، با ورود به پورتال سازمان آموزش فنی و حرفه ای، با بارگذاری مدارک خود در سامانه الکترونیکی نام نویسی کنند.
محمد حسینی با بیان اینکه متقاضیان امریه سربازی باید پس از نام نویسی، در آزمون الکترونیکی شرکت کنند افزود: متقاضیان در صورت قبولی برای مصاحبه تخصصی، آزمون عملی و انجام مراحل اداری و گزینش دعوت خواهند شد.
وی گفت : زمان آزمون الکترونیکی بعدا اعلام می شود.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان افزود : لیست رشته ها و مراکز آموزشی از طریق لینک پورتال جامع مرکز فنی و حرفه ای قابل دسترسی است.
محمد حسینی خاطرنشان کرد: متقاضیان امریه سرباز مربی باید بومی مرکز مورد درخواست باشند و در صورت غیربومی بودن ، مسئولیت عواقب آن به عهده متقاضی خواهد بود.

جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید

برچسب ها :
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.