خانه » استخدام در استان تهران » ثبت نام سامانه اطلاعاتی فارغ التحصیلان در وزارت نفت(تمدید مهلت ثبت نام و اصلاحیه)

ثبت نام سامانه اطلاعاتی فارغ التحصیلان در وزارت نفت(تمدید مهلت ثبت نام و اصلاحیه)

متن آگهی:

خبر ۲۰ آبان ۹۸: تمدید مهلت ثبت نام و حذف مدرک زبان انگلیسی در سامانه اطلاعاتی فارغ التحصیلان دانشگاهی در وزارت نفت

به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام در سامانه اطلاعاتی فارغ التحصیلان دانشگاهی می رساند، شرط دارا بودن مدرک زبان انگلیسی برای داوطلبان فعلا در مرحله ثبت‌نام در سامانه حذف گردیده است و به پذیرفته شدگان نهایی مهلت داده می-شود تا طی دوره زمانی مشخص از زمان انعقاد قرارداد (حداکثر یکساله) نسبت به اخذ مدرک زبان انگلیسی با شرایط مورد نظر (شرایط اولیه مندرج در سامانه) اقدام نمایند.لازم به ذکر است تجدید قرارداد با ایشان برای سال آتی منوط به ارایه مدرک زبان انگلیسی با شرایط مطروحه خواهد بود. ضمنا این سامانه تا تاریخ ۹۸/۹/۱۰ جهت ثبت نام متقاضیان علاقه مند و واجد شرایط فعال خواهد بود.


خبر ۱۱ شهریور ۹۸: تمدید مهلت ثبت نام سامانه اطلاعاتی فارغ التحصیلان دانشگاهی در وزارت نفت

با توجه به درخواستهای مکرر داوطلبان و موافقتهای اخذ شده، مهلت ثبت نام داوطلبان در سامانه بانک اطلاعاتی متقاضیان دانشگاهی وزارت نفت، بمدت ۲ ماه و تا تاریخ ۹۸/۸/۱۰ تمدید می گردد.


خبر ۱۰ تیر ماه ۹۸ – به منظور تأمین بخشی از نیازمندی‌های آتی شرکتهای اصلی و تابعه وزارت نفت مستقر در استان تهران از میان نیروی انسانی متخصص و شایسته، ایجاد بانک اطلاعاتی فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در دستور کار این وزارتخانه قرار گرفته است.

بدین منظور از کلیه دانش‌آموختگان واجد شرایط و علاقه‌مند دعوت می‌شود تا جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص شرایط عمومی،‌ اختصاصی و رشته گرایش‌های تحصیلی مورد نیاز به پایگاه اینترنتی وزارت نفت مراجعه و در صورت تمایل از تاریخ ۹۸/۴/۱۰ لغایت ۹۸/۶/۱۰ نسبت به درج مشخصات و اطلاعات درخواستی در “سامانه اطلاعاتی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی” اقدام نمایند.

ضمناً پس از درج اطلاعات درخواستی، در صورت تکمیل اطلاعات و مدارک مورد نیاز اسامی داوطلبان واجد شرایط اولیه در بانک اطلاعاتی متقاضیان ثبت می‌شود. شایان ذکر است، تأمین نیازهای نیروی انسانی به صورت غیر دائم برای سمت / وظایف خاص تخصصی در ستاد، فرآیند عملیات و یا طرح‌های توسعه‌ای در استان تهران از میان داوطلبان موجود در بانک اطلاعاتی مذکور و از طریق انجام مصاحبه های فنی- تخصصی و ارزیابی سلامت روانشناختی براساس نوع مشاغل مورد نیاز و نیز طی سایر مراحل و تشریفات بکارگیری نیروی انسانی طبق مقررات و ضوابط مجری در صنعت نفت انجام می‌شود.

دانلود دفترچه راهنما

جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۴ دیدگاه تاکنون.

  1. امیر زهیری گفت:

    با سلام، لطفاً شرط مدل را بیارین پایین حد اقل برا(انهای که با ازمون ورودی وارد دانشگاه شدند ) و یا بومی ها با سابقه کار بالا .
    واقعا خیلی ظلم شده در حق بومی ها ، تشکر

    [پاسخ]

  2. آوا گفت:

    با سلام لطفا تعدیل مدرک با توجه به سابقه را لحاظ کنید

    [پاسخ]

  3. کرمدار گفت:

    سلام خسته نباشید
    وارد مرحله ی سوم نمیشود لطفا مشکل سایت را حل کنید تا بتونیم ثبت نام انجام بدیم.تشکر

    [پاسخ]

  4. Saber گفت:

    در ثبت نام وارد بخش سوم نمیشود و سایت دارای اشکال است

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.