خانه » اطلاعیه های مهم » ثبت نام تبدیل وضعیت اداری کارمندان رسمی و پیمانی سازمان تعزیرات حکومتی

ثبت نام تبدیل وضعیت اداری کارمندان رسمی و پیمانی سازمان تعزیرات حکومتی

متن آگهی:

خبر ۱۷ دی ماه ۹۹ – اطلاعیه‌ آزمون تبدیل وضع اداری کارمندان رسمی و پیمانی سازمان تعزیرات حکومتی به پست رییس شعبه سال ۱۳۹۹

  •  به اطلاع همکاران متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون تبدیل وضع اداری به رییس شعبه در سال۱۳۹۹ می‌رساند، ثبت نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org  از روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۱۰/۱۷ شروع و در روز سه شنبه مورخ ۹۹/۱۰/۲۳ پایان می‌پذیرد.

بر این اساس ضروری است تمامی متقاضیان در مهلت در نظر گرفته شده، پس از مطالعه دقیق شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک مورد نیاز، نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

الف-شرایط عمومی:

۱ – تابعیت اصلی جمهوری اسلامی ایران.

۲–  اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام، ایمان و عدالت.

۳ – التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اصل ولایت مطلقه فقیه.

۴ – عدم وابستگی تشکیلاتی به احزاب، سازمان‌ها و گروه‌های غیرقانونی یا قطع وابستگی به آنها.

۵ – طهارت مولد.

۶ – داشتن سلامت جسمی و روانی و توانایی برای تصدی ریاست و عضویت شعبه براساس گواهی پزشکی قانونی

۷ – نداشتن سابقه محکومیت کیفری مؤثر.

۸–  حسن شهرت، اخلاق و امانتداری.

۹–  عدم اعتیاد به مواد مخدر و روان‌گردان.

ب- شرایط اختصاصی:

۱) تحصیلات: دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته حقوق، فقه و مبانی حقوق یا علوم قضایی از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانش‌آموختگان سطح دو حوزوی و بالاتر از حوزه‌های مورد تأیید شورای عالی حوزه‌های علمیه

تبصره: دارندگان مدارک تحصیلی دانشگاهی بالاتر به شرطی می‌توانند در آزمون ورودی شرکت نمایند که مدرک کارشناسی آنان در یکی از رشته‌های مذکور در بند (۱) یا حوزوی باشد.

۲) وضعیت استخدامی:

کارمندان رسمی و پیمانی سازمان تعزیرات حکومتی با رعایت ضوابط ذیل می توانند برای شرکت در آزمون ثبت نام نمایند:

۲-۱ حداقل سابقه خدمت مورد نیاز برای شرکت در آزمون تبدیل وضعیت (تا تاریخ برگزاری آزمون) ۲ سال تمام می‌باشد. بدیهی است چنانچه کارمندی با سابقه کمتر از ۲ سال در آزمون شرکت نماید، (حتی در صورت کسب نمره قبولی آزمون) امتیاز ایشان کان لم یکن تلقی گردیده و متقاضی واجد بالاترین نمره بعدی جایگزین خواهد شد.

توضیح: به موجب مصوبه شماره ۵۷۹۰۹۵ مورخ ۱۳۹۵/۴/۱ شورای عالی اداری (موضوع ابلاغ دستور العمل اجرایی نحوه انتخاب و انتصاب مدیران حرفه‌ای) حداقل تجربه خدمت دولتی مرتبط برای انتصاب به سمت های مدیریت عملیاتی ۳ سال می باشد. بنابراین با عنایت به اینکه پیش‌بینی می‌شود مراحل بعدی تبدیل وضعیت کارکنان اداری به رییس شعبه (شامل مصاحبه تخصصی، اختبار، تایید صلاحیت و کارآموزی) حداقل یک سال به طول انجامد لذا حضور کارمندان رسمی و پیمانی با حد اقل ۲ سال سابقه در آزمون تبدیل وضعیت بلامانع است.

۲-۲ نظر به اینکه در طول دوره خدمت آزمایشی، امکان تغییر شغل (رشته شغلی) وجود ندارد لذا کارمند رسمی آزمایشی تنها در شرایطی مجاز به شرکت در آزمون می باشد که تا تاریخ برگزاری آزمون حداقل یک سال تمام از دوره آزمایشی ایشان سپری شده باشد.

بدیهی است صدور ابلاغ تصدی شعبه مشروط به احراز صلاحیت نهایی کارمند رسمی آزمایشی و صدور حکم قطعی وی می‌باشد. چنانچه کارمند آزمایشی بدون در نظر گرفتن شرایط مذکور در آزمون شرکت نماید، حتی در صورت کسب نمره قبولی در آزمون، امتیاز مکتسبه وی کان لم یکن تلقی خواهد شد و متقاضی واجد بالاترین نمره بعدی جایگزین می‌گردد.

۲-۳ کارکنان قرارداد کارمعین، قرارداد کار موقت (کارگری) و سایر انواع قرار داد حتی در صورتی که در شرف تبدیل وضعیت قرارداد باشند، مجاز به شرکت در آزمون نمی‌باشند.

ج- مدارک مورد نیازثبت نام:

۱- تکمیل تقاضانامه اینترنتی

۲-متقاضیان واجد شرایط می‌بایست به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی  www.sanjesh.org مراجعه و با درج کدملی به محیط فرم ثبت نام وارد شده ونسبت به تکمیل آن فرم وارائه اطلاعات مورد نیازاقدام نمایند.

۳- فایل عکس اسکن شده: متقاضی می‌بایست یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر اسکن نموده و فایل آن را برای ثبت‌نام اینترنتی آماده نماید.

 ۱-۳- عکس ۴ × ۳ که در سال جاری گرفته شده باشد (عکس تمام رخ)

 ۲-۳- عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG باشد.

 ۳-۳- اندازه عکس اسکن شده باید حداکثر ۴۰۰×۳۰۰ پیکسل و حداقل ۳۰۰ × ۲۰۰ باشد.

 ۴-۳-تصویر متقاضی باید واضح ، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.

 ۵-۳- حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلو بایت بیشتر باشد.

 ۶-۳- حاشیه‌های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.

 ۷-۳- حتی الامکان عکس ، رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

تبصره۱- عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.

تبصره۲- درصورت ارسال عکس غیر معتبر، ثبت نام متقاضی باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می‌گردد.

یادآوری مهم: با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون های قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکس متقاضیان، که این موضوع اکثرا برای متقاضیانی رخ داده است که ثبت نام آنان توسط دیگران انجام شده است، تاکید می گردد که علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتما نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا عکس متقاضی دیگری به جای عکس شما الصاق نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف فرد متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

د- زمان ثبت نام و برگزاری آزمون:

۱- همه متقاضیان ثبت نام در آزمون تبدیل وضع اداری به رییس شعبه در صورت داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در بند (الف) و ( ب)  این اطلاعیه نسبت به تهیه مدارک خواسته شده بر اساس بند (ج) اقدام و از روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۱۰/۱۷ لغایت روز سه‌شنبه ۹۹/۱۰/۲۳ صرفا با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند و در پایان ثبت‌نام به هر یک از متقاضیان کدرهگیری ارائه خواهد شد که متقاضیان لازم است تا پایان تمامی مراحل آزمون این کد را نزد خود نگهداری نمایند. ضمناً یادآور می‌شود ثبت‌نام منحصراً به صورت الکترونیکی می‌باشد و متقاضیان لازم است از طریق درگاه مذکور نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند و ثبت نام به غیر از این روش، غیر قابل قبول می‌باشد و این دسته از متقاضیان مجاز به شرکت در آزمون نمی‌باشند.

۲- آزمون در روز جمعه مورخ ۹۹/۱۱/۲۴ و به صورت تستی برای تمامی متقاضیان برگزار می شود. آزمون منحصراً در شهر تهران برگزار می‌گردد.

۳- پس از آزمون و اعلام نتایج، پذیرفته شدگانی که حداقل ۶۰ درصد نمره کل آزمون کتبی را کسب نموده اند موظفند درمصاحبه تخصصی و حرفه‌ای که از طریق کمیسیون موضوع ماده (۴) آیین نامه جذب و انتصاب و پرداخت روسا و اعضای شعب سازمان تعزیرات حکومتی که با برنامه ریزی اجرایی اداره کل آموزش و پژوهش سازمان صورت می‌پذیرد شرکت نموده و موفق به کسب حداقل ۶۰ درصد نمره کل مصاحبه حضوری گردند.

توجه:  بدیهی است ملاک قبولی و پذیرش نهایی متقاضی بر اساس تعداد رئیس شعبه مورد نیاز و کسب بالاترین نمره (از مجموع نمره آزمون کتبی و نمره مصاحبه) و همچنین پاسخ مثبت استعلامات  اداره کل حراست و اداره کل گزینش سازمان تعزیرات حکومتی می باشد.

۴-کارت ورود به جلسه آزمون از روز سه‌شنبه مورخ ۹۹/۱۱/۲۱ از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت.

۵-ساعت و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون متقاضیان درج خواهد شد.

 هـ- مواد آزمون:

۱ – قانون آئین دادرسی کیفری۱۳۹۲ با الحاقات ۱۳۹۴ اصلاحات بعدی

۲ – قانون مجازات اسلامی ۱۳۹۲ (بخش کلیات)

۳ – قانون حمایت از مصرف کننده ۱۳۸۸

۴ – قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز ۱۳۹۲ و اصلاحات بعدی

۵ – قانون تعزیرات حکومتی ۱۳۶۷

۶ – قانون تعزیرات حکومتی در امور بهداشتی و درمانی ۱۳۶۷

۷ – قانون نظام صنفی ۱۳۸۲ و اصلاحات بعدی

۸ – قانون نحوه اجرای محکومیتهای مالی ۱۳۹۴

۹ – قانون اجرای احکام مدنی ۱۳۵۶

۱۰ – آئین نامه سازمان تعزیرات حکومتی ۱۳۷۳ با اصلاحات بعدی

 ز- ملاحظات:

۱- نمره قبولی در هر یک از آزمون های کتبی و مصاحبه کسب حداقل ۶۰ درصد  نمره کل آزمون است

۲- دعوت به مصاحبه حضوری به ترتیب از بالاترین نمرات اخذ شده از بین متقاضیانی که حد اقل ۶۰ درصد نمره آزمون کتبی را اخذ نموده اند انجام خواهد شد.

۳- ملاک قبولی نهایی متقاضی بر اساس انتخاب استان محل خدمت و تعداد مورد نیاز رئیس شعبه، اخذ بالاترین نمره از مجموع حداقل ۶۰ درصد آزمون کتبی و ۶۰ درصد مصاحبه حضوری و تایید صلاحیت مراجع نظارتی سازمان می باشد.

۴- تعداد رئیس شعبه مورد نیاز استانها به شرح جدول شماره (۱) می‌باشد که متقاضی می‌بایست سه اولویت محل خدمت خود را تعیین نماید.

۵- ملاک زمانی شرایط عمومی و اختصاصی، زمان برگزاری آزمون است بنابراینمسؤولیت صحت اطلاعات ثبت شده در تقاضانامه مستقیما به عهده متقاضی می‌باشد. (کسانی که شرایط لازم برای شرکت در آزمون را ندارند، باید از ثبت نام در آزمون خودداری نمایند) بدیهی است در هر یک از مراحل بعدی (ثبت نام، آزمون و اعلام نتایج) درصورتی که عدم احراز شرایط عمومی و یا اختصاصی متقاضی مشخص شود منجر به حذف وی از روند پذیرش خواهند شد.

  جدول شماره (۱) سهمیه رییس شعبه بدوی ادارات کل تعزیرات حکومتی استانها درآزمون سال ۱۳۹۹

 

ردیف

استان

 تعداد سهمیه رئیس شعبه

۱

آذربایجان شرقی

۲

۲

آذربایجان غربی

۱۲

۳

اردبیل

۳

۴

اصفهان

۸

۵

ایلام

۲

۶

بوشهر

۶

۷

شهرستان های تهران

۱

۸

چهارمحال و بختیاری

۲

۹

خراسان شمالی

۹

۱۰

خراسان رضوی

۷

۱۱

خراسان جنوبی

۴

۱۲

خوزستان

۱۱

۱۳

زنجان

۵

۱۴

سیستان و بلوچستان

۱۸

۱۵

قزوین

۲

۱۶

قم

۳

۱۷

کردستان

۱۲

۱۸

کرمان

۹

۱۹

کرمانشاه

۳

۲۰

کهگیلویه و بویراحمد

۱

۲۱

لرستان

۶

۲۲

مرکزی

۵

۲۳

هرمزگان

۱۴

۲۴

همدان

۱

۲۵

یزد

۹

تعداد رئیس شعبه مورد نیاز

۱۵۵

لینک ثبت نام 

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.