خانه » استخدام در استان تهران » ثبت نام آزمون کارکنان اداری قوه قضاییه سال ۱۴۰۲ (مهلت ثبت نام مجدد)

ثبت نام آزمون کارکنان اداری قوه قضاییه سال ۱۴۰۲ (مهلت ثبت نام مجدد)

متن آگهی:

خبر ۱۴ تیر ۱۴۰۲- مهلت مجدد ثبت نام و ویرایش اطلاعات آزمون تصدی امر قضاء ویژه کارکنان اداری قوه قضائیه
بدینوسیله به اطلاع می‌رساند مدیرکل گزینش قوه قضاییه و نظر به درخواست های مکرر مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام و امکان ویرایش اطلاعات، به منظور مساعدت و فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که در بازه زمانی (۱۴۰۲/۰۳/۰۱ لغایت ۱۴۰۲/۰۳/۲۵) برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، مقرر گردید فرصتی ایجاد شود تا بتوانند تا از مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ لغایت ۱۴۰۲/۰۴/۲۱ با مراجعه به سامانه پذیرش بر روی سایت معاونت منابع انسانی قوه قضایی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
ضمناً، داوطلبان علاقمند به شرکت در آزمون ویژه کارکنان اداری قوه قضاییه که سهواً در جذب اختصاصی ثبت نام نمودند نیز می توانند در مهلت مقرر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
ثبت نام منحصراً به صورت الکترونیکی بوده و ثبت نام به غیر از روش فوق غیر قابل قبول می باشد.
شماره تماس جهت پیگیری (در ساعات اداری): ۸۸۱۹۹۵۱۹-۰۲۱


خبر ۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۲ – بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، بنابر اعلام علی نظری؛ مدیرکل جذب و گزینش قوه قضاییه، شرط سنی برای کارکنان ایثارگر قوه قضاییه در آزمون قضاوت ویژه کارکنان اداری قوه قضاییه سال ۱۴۰۲ حذف گردید.

شایان ذکر است، داوطلبان علاقمند به شرکت در آزمون قضاوت ویژه کارکنان اداری قوه قضاییه سال ۱۴۰۲ تا مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۵ مهلت دارند تا با مراجعه به سامانه پذیرش بر روی سایت معاونت منابع انسانی قوه قضاییه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

به داوطلبان توصیه می شود با توجه به حجم بالای مراجعه در ساعات پایانی، فرایند ثبت نام  را هرچه سریعتر به اتمام رسانند و از موکول کردن ثبت نام به ساعات پایانی خودداری کنند.

ثبت نام منحصراً به صورت الکترونیکی بوده و ثبت نام به غیر از روش فوق غیر قابل قبول می باشد.

شماره تماس جهت پیگیری (در ساعات اداری): ۸۸۱۹۹۵۱۹-۰۲۱


خبر ۱۱ خرداد ۱۴۰۲- تمدید مهلت ثبت نام آزمون تصدی امر قضاء ویژه کارکنان اداری قوه قضائیه
بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، به منظور مساعدت و فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، مقرر گردید فرصتی ایجاد شود تا بتوانند از تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۰ لغایت ۱۴۰۲/۰۳/۲۵ با مراجعه به سامانه پذیرش بر روی سایت معاونت منابع انسانی قوه قضاییه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. ثبت نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی می باشد و و غیر از روش مذکور قابل قبول نخواهد بود.


خبر ۲ خرداد ماه ۱۴۰۲ – بدینوسیله به اطلاع کلیه کارکنان اداری شاغل در قوه قضائیه می رساند، در اجرای بند ۲ و ۴  برنامه های عملیاتی طرح تحول قوه قضائیه و در راستای دستور مؤکد ریاست معظم قوه قضائیه مبنی بر جذب ویژه کارکنان اداری جهت تصدی منصب قضاء، معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی در نظر دارد آزمون قضاوت ویژه کارکنان اداری را با رعایت شرایط زیر برگزار نماید.
مهلت ثبت نام تا ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ می باشد.

دانلود فایل راهنما

ثبت نام

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.