خانه » اطلاعیه های مهم » ثبت‌نام ۴۲ هزار نفر برای آزمون استخدامی تامین اجتماعی

ثبت‌نام ۴۲ هزار نفر برای آزمون استخدامی تامین اجتماعی

متن آگهی:

ثبت‌نام ۴۲ هزار نفر برای آزمون استخدامی تامین اجتماعی
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با آنا خبر داد
ثبت‌نام ۴۲ هزار نفر برای آزمون استخدامی تامین اجتماعی + جزئیات برگزاری آزمون
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام ۴۱ هزار و ۸۹۵ دواطلب شرکت در آزمون استخدامی سال ۹۴ سازمان تامین اجتماعی خبر داد و گفت: آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۱۶ بهمن ۹۴ در تهران و سایر مراکز استان برگزار می‌شود.
حسین توکلی، مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در مورد جزئیات آزمون استخدامی تامین اجتماعی اظهار کرد: ثبت نام برای شرکت در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی منحصرا به صورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان تامین اجتماعی از روز شنبه ۱۲ دی ماه آغاز و تا روز جمعه ۱۸ دی ماه ادامه داشت.
وی افزود: لازم بود تمام متقاضیان در مهلت مقرر ثبت نام با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی نسبت به واریز مبلغ ۵۰۰ هزار ریال به عنوان وجه ثبت نام به صورت الکترونیکی و با کارت‌های متصل به شبکه شتاب نسبت به تکمیل تقاضانامه برای اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند.
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: براساس آمار گزارش شده تعداد ۴۱ هزار و ۸۹۵ دواطلب شرکت در آزمون استخدامی سال ۹۴ سازمان تامین اجتماعی ثبت‌نام کرده‌اند. کارت شرکت در آزمون و برگ راهنما از روز چهارشنبه ۱۴ بهمن ماه تا پنجشنبه ۱۵ بهمن ماه۹۴ روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان تامین اجتماعی قرار خواهد گرفت و داوطلبان ثبت‌نام‌کننده ضرورت دارد در این مهلت ضمن مراجعه به سایت و مشاهده کارت آزمون و پرینت از آن اقدام کنند.
توکلی یادآور شد: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون استخدامی ۹۴ سازمان تامین اجتماعی روز جمعه ۱۶ بهمن ۹۴ در تهران و سایر مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد. در جلسه آزمون به هر یک از داوطلبان یک دفترچه حاوی سوالات عمومی و یک دفترچه حاوی سوالات تخصصی ارائه خواهد شد.
وی در مورد دروس دفترچه‌های عمومی و تخصصی گفت: آزمون عمومی شامل دروس ریاضیات و آمار مقدماتی، زبان انگلیسی، زبان و ادبیات فارسی، آشنایی مقدماتی با رایانه، معارف اسلامی، شناخت تامین اجتماعی، اطلاعات عمومی و همچنین استعداد و هوش است.
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: پس از برگزاری آزمون نمره کل دواطلب براساس میانگین وزنی با وزن حاصل ضریب یک برای نمره کل دروس عمومی و ضریب سه برای کل دروس اختصاصی محاسبه می‌شود و آن دسته از متقاضیانی که در ردیف معرفی‌شدگان آزمون استخدامی کتبی به میزان دو برابر ظرفیت مجوز‌های صادره در عناوین شغلی مربوطه قرار می‌گیرند باید نسبت به ارائه مدارک لازم بر حسب مورد و برابر اعلام سازمان تامین اجتماعی در موعد مقرر مصاحبه علمی اقدام کنند.
 دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی تامین اجتماعی
کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.