خانه » اطلاعیه های مهم » تاریخ ثبت نام و عمده منابع آزمون انتخاب حسابداران رسمی سال ۱۴۰۲

تاریخ ثبت نام و عمده منابع آزمون انتخاب حسابداران رسمی سال ۱۴۰۲

متن آگهی:

خبر ۱۴ آذر ۱۴۰۲: تاریخ ثبت نام و عمده منابع آزمون انتخاب حسابداران رسمی سال ۱۴۰۲
تاریخ ثبت نام و برگزاری آزمون عضویت در جامعه حسابداران رسمی سال ۱۴۰۲ از سوی رئیس مرکز عالی دادخواهی مالیاتی و تشخیص صلاحیت حرفه ای اعلام شد: حسین تاجمیر ریاحی ، زمان ثبت نام آزمون عضویت در جامعه حسابداران رسمی سال ۱۴۰۲ از تاریخ ۲۸ آذر ماه جاری تا ۴ دی ماه اعلام کرد.تاجمیر ریاحی با اعلام این خبر تاکید کرد:ثبت نام صرفاً از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور امکان پذیر است.آزمون به صورت منطقه ای در تاریخ ۱۷ اسفند ماه سالجاری در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد.
رئیس مرکز عالی دادخواهی مالیاتی و تشخیص صلاحیت حرفه ای اضافه کرد: کلیه متقاضیان محترمی که قصد شرکت در این آزمون را دارند به دقت آگهی شرکت در آزمون انتخاب حسابدار رسمی سال ۱۴۰۲ که از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود، مطالعه و مطابق با مفاد آن اقدام نمایند.
تاجمیر ریاحی گفت: نظرات و پیشنهادات شرکت کنندگان در آزمون های سنوات قبل در هیٔات تشخیص صلاحیت حسابداران رسمی و در جلسات متعدد مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفت و به منظور رعایت حال متقاضیان شرکت در این آزمون تصمیماتی اتخاذ شد. وی عنوان کرد: امروز نقش و جایگاه حسابداران رسمی در نظام اقتصادی و مالی کشور بسیار خطیر بوده و لازم است متقاضیان عضویت به عنوان حسابدار رسمی از توانمندی ها و شایستگی های لازم برخوردار باشند.وی اظهار امیدواری کرد: متقاضیان شرکت در این آزمون از آمادگی لازم برخوردار باشند و پیشاپیش و با تبریک ۱۵ آذر (روز حسابدار) به تمام حسابداران کشور، گفت: امیدوارم بتوانیم به سهم خود در ارتقاء جایگاه این حرفه مهم و تاثیرگذار، گام های خوبی برداریم.
عمده منابع آزمون سال جاری حسابدارن رسمی که به تایید هیأت تشخیص صلاحیت حسابدارن رسمی رسیده است در فایل پیوست قابل مشاهده است.

مشاهده منابع آزمون

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.