خانه » اطلاعیه های مهم » برگزاری آزمون استخدامی دوباره در دستور کار وزارت نفت قرار می‌گیرد 

برگزاری آزمون استخدامی دوباره در دستور کار وزارت نفت قرار می‌گیرد 

متن آگهی:

خبر ۲۴ شهریور ۱۴۰۰- برگزاری آزمون استخدامی دوباره در دستور کار وزارت نفت قرار می‌گیرد 

علی‌مددی گفت: با توجه به بازنشستگی بخش قابل‌توجهی از کارکنان صنعت نفت طی چهار تا پنج سال آینده، برنامه‌های مناسبی در خصوص جذب تدارک دیده‌ایم.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی علی‌مددی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت اظهار کرد: تعهد‌هایی نسبت به تبدیل وضعیت بخشی از کارکنان صنعت نفت وجود دارد که تبدیل وضعیت پذیرفته‌شدگان آزمون قراردادی مدت موقت و تبدیل‌وضعیت مشمولان ایثارگر از جمله آن هاست.

او با اشاره به برنامه‌ریزی وزارت نفت دولت گذشته برای تبدیل وضعیت بخشی از کارکنان در قالب قرارداد‌های جذب نوین، اعلام کرد: با دستور وزیر نفت، کارگروهی تخصصی برای بررسی همه تعهد‌ها و مسئولیت‌ها در حوزه منابع انسانی صنعت نفت ایجاد شده است. یکی از دستورکار‌های این کارگروه، بررسی قرارداد‌های جذب نوین است که با قوانین و مقررات حاکم بر صنعت نفت مغایرت دارد.

معاون وزیر نفت با تاکید بر ضرورت پرهیز از تکثر قرارداد‌ها در حوزه منابع انسانی وزارت نفت، به فعالیت کارکنان صنعت نفت در قالب‌های قراردادی رسمی، مدت معین، مدت موقت و ارکان ثالث اشاره کرد و گفت: رویکرد اصلی ما این است که عمل به تعهد‌های را با بهره‌مندی از قرارداد‌های موجود محقق کنیم تا حد امکان الگوی تازه‌ای به قرارداد‌های کنونی جذب نیروی انسانی وزارت نفت افزوده نشود.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.