خانه » استخدام در استان تهران » آزمون استخدامی هشتمین فراگیر دستگاه های اجرایی سال ۹۹(زمان دریافت کارت آزمون)

آزمون استخدامی هشتمین فراگیر دستگاه های اجرایی سال ۹۹(زمان دریافت کارت آزمون)

متن آگهی:

خبر ۲۷ آذر ماه ۹۹ –اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره‌ تاریخ پرینت کارت و زمان‌ برگزاری هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۹

پیرو اطلاعیه مورخ ۹۹/۰۸/۲۶، توجه متقاضیان آزمون را به موارد زیر جلب می نماید:

الف – نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون

کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه ۱۳۹۹/۱۰/۸ برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا متقاضیان شرکت در آزمون ، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه ای (نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و …) و یا اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده و کد پیگیری و …) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. چنانچه متقاضی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی شود، لازم است با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت نام اقدام نماید. لازم به ذکر است این امکان برای متقاضیانی فراهم می باشد که در سیستم پاسخگویی دارای عضویت باشند. لذا ضرورت دارد متقاضیانی که اطلاعات فوق را مفقود نموده اند با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام نمایند.

ب – درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، متقاضیان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:

۱ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۴، ۵، ۶، ۷، ۱۱، ۱۲ و ۱۵ (شامل نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، دین، سهمیه ۵ درصد ایثارگران، شاغل قراردادی (نام دستگاه)، تاریخ فارغ التحصیلی و معدل آخرین مدرک تحصیلی) کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۹۹/۱۰/۱۲ منحصراً به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند و در صورتی که نسبت به بندهای ۳، ۸، ۹، ۱۳، ۱۴ و ۱۸ (جنس، معلولیت، نیازمند منشی، مقطع تحصیلی، عنوان رشته تحصیلی و اولویت انتخابی) تفاوتی مشاهده نمودند ضروری است مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه ی رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح جدول شماره ۲) مراجعه نمایند.

یادآوری مهم: درخصوص سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران (بند ۱۰ کارت شرکت در آزمون)، هیچ گونه ویرایشی برای این بند انجام نمی گیرد و با توجه به هماهنگی انجام شده با بنیاد شهید و امور ایثارگران، متقاضیان می بایستی قبلاً از تاریخ ۱۳۹۹/۷/۱ لغایت ۱۳۹۹/۷/۴ اقدام به ویرایش سهمیه و شغل محل مربوطه می نمودند.

۲- چنانچه کارت شرکت در آزمون متقاضی فاقد عکس می باشد و یا چنانچه عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله: فاقد مُهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه ی رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاری آزمون مراجعه نمایند و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد، بدیهی است در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی می گردد. ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر متقاضی براساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت نام که توسط خود متقاضی تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.

۳- متقاضیان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی درگاه این سازمان قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.

ج – آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون

نماینده این سازمان در روزهای سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۹ و چهارشنبه مورخ ۹۹/۱۰/۱۰ صبح ها از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و بعدازظهرها از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ در باجه ی رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد. برای اطلاع آن دسته از متقاضیانی که براساس توضیحات بند «ب» ملزم به مراجعه به نماینده رفع نقص کارت سازمان می گردند، شهرستانهای محل برگزاری آزمون به شرح جدول شماره ۱ (مندرج در ذیل این اطلاعیه) می باشد که آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در آزمون هر شهرستان در جدول شماره ۲ (مندرج در ذیل این اطلاعیه) مشخص گردیده است.

د‍ – یادآوری های مهم

۱- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون ، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

۲- فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ (هشت و سی دقیقه ) می باشد.

۳- در ورودی ِحوزه های امتحانی رأس ساعت ۸:۰۰ (هشت) بسته خواهد شد، لذا متقاضیان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

۴- هر متقاضی برای حضور در جلسه آزمون باید چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد. تاکید میشود رد و بدل کردن این لوازم در جلسه آزمون تخلف محسوب می شود.

۵- متقاضیان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین حساب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است که به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با متقاضیان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری که بخشی از آن در بند «ه‍» آمده است، رفتار خواهد شد.

۶- به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد.

۷- حوزه های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و … معذور می باشند، بنابراین اکیدا توصیه می شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.

۸- متقاضیان در صورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری برای آنها لازم است، حداکثر تا تاریخ ۹۹/۱۰/۱۸ از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی با این سازمان مکاتبه نمایند. بدیهی است درخواست های واصله بعد از تاریخ فوق قابل بررسی و پیگیری نخواهد بود.

هـ- دستورالعمل بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و الزامات بهداشتی

ضمن آرزوی سلامتی، تندرستی و موفقیت برای شما، براساس، آخرین اطلاعات درباره راه های انتشار ویروس کرونا و مخاطرات احتمالی آن در حوزه های برگزاری آزمون، انتظار می رود موارد زیر را مدنظر قرار داده و برای حفظ سلامتی خود، سایر متقاضیان و خانواده های محترم خود، آن را رعایت کنید:

۱- زمان مناسب منزل تا حوزه امتحانی را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور یابید. حوزه برگزاری آزمون از ساعت ۷:۰۰ صبح روز برگزاری آزمون آماده حضور شما خواهد بود.

۲- برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول ننمایید.

۳- از تردد بی مورد در محل آزمون جداً خودداری نمایید.

۴- هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر متقاضیان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ نمایید.

۵- همراه داشتن ماسک ۳ لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی می باشد.

۶- در زمان استقرار در محل صندلی از صحبت کردن با سایر متقاضیان مجاور جداً خودداری نمایید.

۷- برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری کنید.

۸- از تماس دست ها با چشم، دهان و بینی در حین آزمون جداً خودداری نمایید.

۹- هنگام عطسه یا سرفه کردن از دستمال کاغذی استفاده نمایید. در صورتی که دستمال وجود نداشت از قسمت داخلی آرنج استفاده کنید.

۱۰- در صورت داشتن سوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت نمایید.

۱۱- در پایان آزمون تا زمان اعلام خروج از سالن توسط عوامل اجرایی همچنان بر صندلی خود مستقر باشید. به پیامهایی که حاوی نکات اجرایی و بهداشتی است و درجلسه آزمون از بلندگو پخش می شود با دقت گوش کرده و به آن عمل کنید.

۱۲- سعی کنید از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس می شود نظیر صندلی ها، دستگیره درب ها و شیرآلات سرویس بهداشتی و… خودداری نموده و از دستمال کاغذی استفاده کنید.

و- تکمیل فرم خوداظهاری:

۱- تکمیل فرم خوداظهاری ویژه متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا:

به منظور ارائه خدمات به آن دسته از متقاضیان این آزمون که دچار بیماری کرونا شده اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه ای اتخاذ نموده است. بر این اساس متقاضیانی که علائم بیماری آنها از تاریخ ۹۹/۰۹/۲۹ بصورت قطعی تایید گردیده، لازم است از روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۳ لغایت پنج شنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۴ با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان (بخش آزمون استخدامی متمرکز اجرایی) فرم خوداظهاری را تکمیل نموده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری نمایند. متقاضیانی که این فرم را تکمیل نمایند براساس دستورالعمل های وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستانهای تعیین شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

۲- تکمیل فرم خوداظهاری ویژه همه متقاضیان آزمون:

همه متقاضیان این آزمون لازم است از روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۹ به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام نمایند. بدیهی است اطلاعات متقاضیان تکمیل کننده فرم مذکور نزد وزارت بهداشت محفوظ است.

ز – قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری

ماده ۵- تخلفات و جرایم در این قانون مشتمل بر موارد زیر است:

الف- ارتکاب هرگونه عملی که موجب بی نظمی در برگزاری آزمون گردد یا همراه داشتن هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه های حافظه دار.

ب- ارتکاب هرگونه عمل خلاف مقررات که آزمون متقاضی را از نظر علمی خدشه دار سازد از قبیل:

۱- ارائه مدرک یا گواهی مجعول یا تصویر گواهی مجعول برای شرکت در آزمون.

۲- تبانی با متقاضیان یا افراد خارج از حوزه امتحانی یا دست اندرکاران آزمون از قبیل عوامل اجرایی و طراحان سئوال برای تخلف در آزمون.

۳- ثبت نام در آزمون با هویت مجعول یا شرکت در جلسه آزمون به جای متقاضی اصلی.

ج- استفاده از هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه های حافظه دار.

د- کمک به متقاضی خارج از ضوابط برگزاری آزمون برای پاسخ به سئوالات.

ه‍- دسترسی غیرمجاز به اطلاعات مربوط به متقاضیان یا استفاده غیر مجاز از آنها.

و- هرگونه تغییر غیرمجاز سئوالات، اوراق و پاسخنامه های متقاضیان یا سایر مدارک و دفاتر مربوط به آزمون.

ز- افشای سئوالات آزمون یا تلاش در جهت دستیابی و افشای آن یا شرکت یا معاونت در این امر قبل یا حین برگزاری آزمون به هر نحو.

ح- خرید یا فروش سئوالات آزمون یا پاسخ آنها یا شرکت یا معاونت در این امر قبل یا حین برگزاری آزمون اعم از اینکه سئوالات یا پاسخ آنها واقعی یا غیرواقعی باشد.

ماده ۶- هیأت های رسیدگی به تخلفات، صلاحیت صدور حکم به مجازات های زیر را درباره متخلفان دارند:

الف- در مورد مشمولان بند (الف) ماده (۵): اخطار کتبی با درج در پرونده متقاضی و اعلام به مراجع ذی ربط یا محرومیت از گزینش در آزمون همان سال.

ب- در مورد مشمولان بند (ب) یا بند (ج) ماده (۵): محرومیت از گزینش علمی در آزمون همان سال و ابطال قبولی متقاضی در همان سال و محرومیت از شرکت در آزمون از یک تا ده سال بعد.

تبصره- آرای هیأت های بدوی جز در مورد مشمولان بند (الف) ماده (۶) این قانون قابل تجدید نظر خواهی در هیأت تجدید نظر رسیدگی به تخلفات در آزمون ها می باشد.

ماده ۷- در مورد مشمولان بندهای (د)، (ه‍)، (و) (ز) و (ح) ماده (۵) هیأت های رسیدگی متهم را برای رسیدگی و اعمال جزای نقدی از ده میلیون (۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال تا یک میلیارد (۱٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال یا حبس از یک تا پنج سال یا هر دو مجازات به محاکم دادگستری معرفی می نمایند.

ماده ۸ – ارتکاب هر یک از اعمال موضوع ماده (۵) چنانچه در قالب عضویت در یک گروه یا شبکه باشد، موجب تشدید مجازات می شود و تشکیل دهنده و سرکرده گروه یا شبکه به حداکثر مجازات محکوم می گردد. مجازات هر یک از اعضاء که در ارتکاب تخلفات و جرایم فوق دخالتی نداشته باشند حسب مورد حداقل مجازات ذکر شده برای مرتکب می باشد.

ماده ۹- رسیدگی در هیأت های رسیدگی به تخلفات در آزمون ها مانع از رسیدگی برابر سایر قوانین جزایی یا رسیدگی در هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری یا هیأت های انتظامی اعضای هیأت علمی یا کمیته های انضباطی دانشجویان نیست و مرتکب علاوه بر مجازات مندرج در مواد (۶) و (۷) این قانون به مجازات مقرر در سایر قوانین و مقررات محکوم می گردد.

ماده ۱۰- در صورت محکومیت قطعی فردی به یکی از مجازات های مندرج در این قانون، به استثنای مجازات مندرج در بند (الف) ماده (۶)، هیات رسیدگی به تخلفات در آزمون ها، قبولی وی در آزمون را ابطال می نماید. در این صورت مؤسسه آموزشی مربوط از صدور و اعطای هرگونه گواهی یا مدرک به وی خودداری خواهد نمود، و چنانچه گواهی فارغ التحصیلی به وی اعطاء شده باشد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا وزارت آموزش و پرورش یا دانشگاه آزاد اسلامی ملزم به ابطال آن گواهی هستند.

ماده ۱۱- چنانچه با بررسی های فنی و علمی، بین نمرات و رتبه اکتسابی متقاضی و سوابق تحصیلی وی مغایرت های غیرمتعارف مشهود و اساسی از قبیل عدم تطابق معدل دیپلم و دوره پیش دانشگاهی با رتبه و نمره اکتسابی در آزمون وجود داشته باشد، با تأیید هیأت های بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمون ها از متقاضی در یک یا چند درس عمومی و اختصاصی امتحان مجدد به عمل می آید. تعیین وضعیت نهایی آزمون این متقاضی، بر اساس نتایج حاصل از امتحان مجدد بر عهده هیأت بدوی است.

ماده ۱۲- هر مؤسسه یا آموزشگاه علمی و آموزشی که برای افزایش آمادگی متقاضیان شرکت در آزمون های مورد بحث این قانون فعالیت می کند، چنانچه در تخلفات ماده (۵) مشارکت داشته باشد، مجوز تأسیس آن لغو می شود و مدیران مسؤول آنها، علاوه بر محرومیت دائمی از تأسیس و اداره این گونه مراکز، به مجازات های پیش بینی شده در این قانون و سایر قوانین محکوم می شوند، و چنانچه مؤسسه یا آموزشگاه فاقد مجوز باشد، مجازات مدیران مسؤول آنها حداکثر مجازات مندرج در ماده (۶) است.

تبصره- در مورد آموزشگاه هایی که فاقد مجوز باشند علاوه بر اقدام مراجع قانونی ذی ربط مدعی العلوم نیز می تواند رأساً نسبت به اعلام جرم و پیگیری تخلفات آنان اقدام نماید.

ح – نحوه تماس و ارتباط با سازمان سنجش آموزش و کشور

نظر به حساسیت آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی سال ۱۳۹۹، مقتضی است تمامی اخبار و اطلاعات مرتبط با تخلف و تقلب در آزمون صدرالاشاره را با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org (قسمت گزارش تخلف در آزمون ها) و یا صندوق پست الکترونیکی (ایمیل) به نشانی Hefazatazmon@sanjesh.org و یا با شماره تلفن های ۰۲۶۳۶۱۸۲۱۵۱ و ۰۲۶۳۶۱۸۲۱۵۲ به اداره کل حراست و حفاظت آزمون های این سازمان منعکس نمایید.

باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. متقاضیان می توانند پس از دریافت شماره و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس: http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

در خاتمه اضافه می نماید که متقاضیان درصورت لزوم می توانند سئوال یا سئوالات خود را در این خصوص از این تاریخ لغایت روز پنجشنبه ۹۹/۱۰/۱۱ همه روزه صبح از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ و بعد از ظهر از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۶:۰۰ با بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان و یا شماره تلفن ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند.

جدول شماره ۱ – شهرستان محل برگزاری آزمون استخدامی هشتمین دوره دستگاههای متمرکز اجرایی سال ۱۳۹۹

جدول‌ شماره‌ ۲- نشانی باجه‌های رفع نقص احتمالی کارتهای شرکت در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور – سال‌ ۱۳۹۹


خبر ۲۳ آذر ۹۹: آخرین خبر در خصوص تعویق مجدد هشتمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی

به گزارش خبرنگار گروه تعلیم‌ و تربیت خبرگزاری فارس، امسال ثبت‌نام هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۳۹۹ از پنجشنبه ۲۰ شهریور آغاز شد و شنبه، ۲۹ شهریور به پایان رسید؛ گرچه اعلام شده بود که مهلت ثبت نام در آزمون دستگاه‌های اجرایی در سال ۹۹ تمدید نمی‌شود اما به دلیل همزمانی با پیک اعلام نتایج کنکور سراسری و شلوغی احتمالی سایت سازمان سنجش آموزش کشور، مهلت ثبت‌نام یک بار دیگر تا ۴ مهرماه تمدید شد و زمان برگزاری آزمون نیز در آبان بود که مقرر شد با کمی تاخیر ۶ آذر در سراسر کشور برگزار شود.
اما در همان زمان تعدادی از فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها و داوطلبان این آزمون، درخواست تعویق آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور را داشتند و عنوان می‌کردند با توجه به شیوع ویروس کرونا، افزایش مرگ و میر، کاهش ظرفیت بیمارستان‌ها و در مجموع شرایط حساس و خطرناک نقاط مختلف کشور از یک سو و شرکت‌ صدها هزار داوطلب و عوامل اجرایی در آزمون استخدامی فراگیر هشتم و نگرانی فزاینده خانواده‌ها از سوی دیگر، تقاضای به تعویق افتادن آزمون مذکور را تا بهبودی شرایط دارند.
بر این اساس، سازمان سنجش آموزش کشور مجددا به دلیل بحران کرونا آزمون استخدامی را به روزهای ۱۱ و ۱۲ دی ماه موکول کرد، اما دوباره با نزدیک شدن به برگزار این آزمون، تعدادی از داوطلبان مجدداً درخواست تعویق آزمون دارند و می‌گویند بهتر است این آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در فروردین ماه ۱۴۰۰ برگزار شود.
خبرنگار خبرگزاری فارس مطالبه بیش از ۴۵۳۳ نفر از مخاطبان «فارس من» را درباره تعویق آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور ۹۹ از طریق سازمان سنجش آموزش کشور پیگیر شد که در این خصوص فاطمه زرین‌‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور، گفت: طبق تاریخ و زمان اعلام شده آزمون‌ استخدامی ۱۱ و ۱۲ دی ماه برگزار می‌شود.
وی افزود: اگر ستاد ملی مقابله با کرونا دوباره مجوزی مبنی بر به تعویق افتادن و برگزار نشدن آزمون اعلام کند، تاریخ و زمان آزمون با هماهنگی سازمان امور استخدامی کشور و سازمان سنجش آموزش کشور اطلاع‌رسانی عمومی خواهد شد.


  •  

  • خبر ۲۶ آبان ماه ۹۹ – اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص تغییر تاریخ برگزاری هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی سال ۱۳۹۹

به اطلاع متقاضیان شرکت کننده در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی سال ۱۳۹۹ می رساند با توجه به مصوبات چهل و دومین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و رشد فزاینده بیماری کووید – ۱۹ در کشور و اعمال محدودیت ها در اکثر استان ها ، مقرر گردید تاریخ برگزاری به روزهای پنجشنبه مورخ ۹۹/۱۰/۱۱و جمعه ۹۹/۱۰/۱۲ تغییر یابد.
متقاضیان برای اطلاع از جزئیات برگزاری آزمون لازم است اطلاعیه پرینت کارت شرکت در آزمون را که در تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۷ منتشر می گردد، مطالعه نمایند.


خبر ۲۹ مهر ۹۹: امکان ویرایش اطلاعات هشتمین آزمون استخدام دستگاه‌های اجرایی فعال شد 

 لینک ویرایش اطلاعات ثبت نام هشتمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی فعال گردید. در این مرحله فقط امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد. مهلت ویرایش اطلاعات تا روز جمعه ۲ آبان ۹۹ می باشد.

جهت ویرایش اطلاعات اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۷ مهر ماه ۹۹ -اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور در ارتباط با نحوه اعمال اولویت برای متقاضیان بومی شهرستانی در هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور»

پیرو اطلاعیه مورخ ۹۹/۰۷/۰۳، بنا بر اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور و با توجه به ماده واحده قانون اصلاح ماده (۴۴) قانون مدیریت خدمات کشوری (مصوبه مورخ ۱۶‏‏‏‏/۰۶‏‏‏‏/۱۳۹۹ مجلس شورای اسلامی‏) و مصوبه شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی درخصوص تعیین اولویت برای متقاضیان بومی شهرستانی (به استثنای شهرستان تهران و مراکز استان‌ها) در آزمون های مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور موضوع بخشنامه شماره ۳۶۹۴۸۸ مورخ ۹۹/۰۷/۲۷ سازمان اداری و استخدامی کشور (تصویر مصوبه مندرج در ذیل این اطلاعیه) به اطلاع تمامی متقاضیان ثبت نام کننده در هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور می‌رساند:

متقاضیان مذکور در سهمیه‌های قانونی مختلف اعم از آزاد، ایثارگران و معلولین، می‌توانند در صورت نیاز به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود، با در نظر گرفتن موارد ذیل از روز سه‌شنبه مورخ ۹۹/۰۷/۲۹ تا روز جمعه مورخ ۹۹/۰۸/۰۲، به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org، مراجعه نمایند.

تمامی متقاضیان ثبت نام کننده در آزمون یاد شده با در نظر گرفتن مفاد بخشنامه مذکور، لازم است نسبت به تعیین وضعیت خود بر اساس یکی از موارد ذیل اقدام نمایند:

– افراد بومی شهرستانی متقاضی بهره‌مندی از اولویت بومی، می‌بایست در زمان ویرایش اطلاعات، پس از انتخاب گزینه، «من متقاضی استفاده از اولویت بومی هستم»، شغل محل انتخابی خود را تأیید و در صورت نیاز به تغییر شغل محل انتخابی، می‌توانند نسبت به تعیین شغل محل جدید بر اساس مفاد دفترچه راهنمای ثبت‌نام هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور اقدام نمایند.

– متقاضیان غیر بومی در صورت تمایل می‌توانند نسبت به اصلاح و تغییر اطلاعات شغل محل جدید بر اساس مفاد دفترچه راهنمای ثبت نام هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور اقدام نمایند.

-متقاضیان انصراف از آزمون، می‌توانند از قسمت ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی اینترنتی مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور، نسبت به اعلام انصراف خود از ثبت‌نام و شرکت در آزمون فوق‌الذکر اقدام نمایند. ضمناً پس از پایان زمان ویرایش اطلاعات، مبالغ ثبت‌نامی این دسته از افراد مسترد خواهد شد.

یادآوری مهم ۱: در صورت عدم مراجعه افراد ثبت‌نام کننده در آزمون مذکور به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در زمان مقرر جهت تعیین استفاده از اولویت بومی و یا اصلاح و تغییر شغل محل انتخابی، این امر به منزله عدم درخواست بهره‌مندی از اولویت بومی شهرستانی و تأیید اطلاعات ثبت‌نامی آن‌ها از نظر شغل محل انتخابی خواهد بود.

یادآوری مهم ۲: مدت زمان ویرایش و اصلاح اطلاعات تمدید نخواهد شد.

به منظور ایجاد فرصت مناسب برای آمادگی تمامی متقاضی ثبت‌نام کننده در این آزمون که متقاضی ویرایش و اصلاح شغل محل انتخابی خود می‌باشند، زمان برگزاری هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور از روز پنج شنبه مورخ ۹۹/۰۸/۰۹ به روزهای پنج شنبه و جمعه مورخ ۹۹/۰۹/۰۶ و ۹۹/۰۹/۰۷ تغییر می‌یابد.

دریافت فایل ابلاغ مصوبه شورای توسعه در خصوص بومی گزینی فرمت PDF


خبر ۳ مهر ماه ۹۹ – پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور در سال ۱۳۹۹ و با توجه به اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور، بدین وسیله به اطلاع متقاضیان آزمون استخدامی مذکور می رساند:

بر اساس قانون اصلاح ماده (۴۴) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۹۹/۰۶/۱۶ مجلس شورای اسلامی مبنی بر « اولویت قائل شدن برای جذب داوطلبان بومی شهرستانی به استثنای شهر تهران و مراکز استان ها » به متقاضیان محترم ثبت نام کننده در آزمون اجازه داده خواهد شد بر اساس قانون اصلاحی و شغل محل های موجود در دفترچه راهنمای ثبت نام با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان نسبت به ویرایش اطلاعات و شغل محل انتخابی خود اقدام نمایند.

بدیهی است زمان و مهلت ویرایش اطلاعات توسط متقاضیان و شرایط استفاده از اولویت بومی بودن درگاه این سازمان اطلاع رسانی عمومی خواهد شد. 


خبر ۳۱ شهریور ماه ۹۹ – اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره فرصت مجدد ثبت نام در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۳۹۹

  •  بدین وسیله به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور سال۱۳۹۹ می‌رساند که  با توجه به اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ و مراجعات انبوه متقاضیان برای مشاهده کارنامه، تعدادی از متقاضیان به دلیل بار شدید مراجعات به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور موفق به ثبت نام در آزمون مذکور نشدند. لذا به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای این دسته از متقاضیان، ترتیبی اتخاذ گردیده است که از تاریخ ۹۹/۰۷/۰۱ لغایت ۹۹/۰۷/۰۴  بتوانند با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام نمایند. 

لذا همه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه‌های مورخ ۹۹/۰۶/۱۹ و ۹۹/۰۶/۲۵ و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

آن دسته از متقاضیان دارای سهمیه ایثارگر که در بازه زمانی فوق، سهمیه آنان برای ثبت نام در این آزمون مورد تایید قرار نگرفت در صورتی که با مراجعه و پیگیری موضوع سهمیه خود از اداره کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران حل نموده اند می توانند در مهلت زمانی جدید (۱/۰۷/۹۹ تا ۹۹/۰۷/۰۴) با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

ضمناً آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.


خبر ۲۶ شهریور ماه ۹۹ – قابل توجه داوطلبان عنوان شغلی پزشک متخصص ۱ (کد شغلی ۳۰۰۵) در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۹

  •  مواد امتحانی این عنوان شغلی، به شرح زیر اصلاح می‌شود:

مجموعه دروس (اخلاق پزشکی

Comprehensive Textbook of Psychiatry / Sadock Benjamin J, Virginia A . Sadock , and Ruiz P.

Kaplan & Sadock / 10 th edition / 2017

Synopsis of Psychiatry, behavioral sciences/clinical psychiatry, eleventh edition, 2015

Textbook of Descriptive Psychopatology, fifth edition, Femi Oyebode, 2015 (Sims’ Symptoms in the Mind).

«منشور اخلاق حرفه‌ای روانپزشکی در ایران، ویراست اول ـ ۱۳۹۴» مصوب مجمع‌عمومی انجمن علمی روانپزشکان ایران که در سایت انجمن در دسترس می‌باشد.

فصول ۱، ۲، ۳، ۴ و ۵ از کتاب قانون و روانپزشکی، تألیف دکتر سیدمهدی صابری، چاپ  1394، از انتشارات سازمان پزشکی قانونی کشور)


خبر ۲۵ شهریور ماه ۹۹ – اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور – سال ۱۳۹۹

  • پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور در سال ۱۳۹۹، بدین‌وسیله به اطلاع همه متقاضیان ثبت‌نام در آزمون مذکور می‌رساند، با توجه به اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور، شرایط و ضوابط اختصاصی سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان بهزیستی کشور، سازمان پزشکی قانونی و هم‌چنین فهرست شغل محل‌های وزارت ورزش و جوانان (به عنوان شغل محل جدید) به شرح ذیل می‌باشد. بنابراین همه متقاضیان، ضرورت دارد که تا مهلت درنظر گرفته شده برای ثبت‌نام و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و هم‌چنین مندرجات این اطلاعیه و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

خبر ۲۰ شهریور ماه ۹۹ – با توجه به مجوزهای صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و در اجرای ماده (۴۴ (قانون مدیریت خدمات کشوری و مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاههای اجرایی منضم به بخشنامههای شماره ۹۷۵۷/۹۳/۲۰۰ مورخ ۱۹/۰۷/۱۳۹۳ و اصلاحیه آن به شماره ۱۱۷۲۶۶۰ مورخ ۲۶/۰۲/۱۳۹۶ سازمان مذکور و بهمنظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در دستگاههای اجرایی کشور، شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی برای استخدام در هشتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور به شرح زیر اعلام میگردد:

دانلود دفترچه راهنمای آزمون هشتمین فراگیر دستگاه های اجرایی 

جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک کنید

اصل سوالات عمومی استخدامی دستگاه های اجرایی

اصل دفترچه سوالات عمومی پنجمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال ۹۷

سوالات استخدامی دستگاه های اجرایی سال ۹۴ 

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

۱ دیدگاه تاکنون.

  1. علی گفت:

    دوستانی که تقاضای تعویق آزمون به زمان مناسب دیگری رو دارن لطفا در کارزار شرکت بفرمائید
    تا الان حدود ۷ هزار نفر شرکت کردن
    https://www.karzar.net/postponement-of-employment-test

    لینک کمپین درخواست رسمی به کمیسیون اصل ۹۰ جهت تعویق آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور

    [پاسخ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.