خانه » اطلاعیه های مهم » زمان اعلام نتایج یازدهمین آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی کشور

زمان اعلام نتایج یازدهمین آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی کشور

متن آگهی:

خبر ۹ دی ماه ۱۴۰۲ – مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی زمان اعلام نتایج یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور را کمتر از یک ماه اعلام کرد و گفت: در تلاشیم اوایل بهمن‌ نتایج چند برابر ظرفیت را به‌تناسب شرایط اختصاصی دستگاه‌ها و بر اساس مفاد دفترچه ثبت‌نام اعلام کنیم.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، احمد عبدی پور مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، افزود: داوطلبانی که در این آزمون حضور داشتند برای جذب و پذیرش چهار هزار و ۲۵۶ نفر در قالب یازدهمین امتحان مشترک فراگیر و ۱۵۸ نفر در قالب طرح شهید زین‌الدین (ویژه استخدام در استان اردبیل و زنجان) باهم به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به آمار داوطلبان گفت: از مجموع ۷۹ هزار و ۸۹۸ شرکت‌کننده ۷۴ هزار و ۲۱۶ نفر برای یازدهمین امتحان مشترک فراگیر و پنج هزار و ۶۸۲ نفر برای طرح شهید زین‌الدین داوطلب این آزمون بودند که از این تعداد ۴۵ هزار و ۵۶۶ نفر معادل ۵۷ درصد را مردان و ۳۴ هزار و ۳۳۲ نفر معادل ۴۳درصد را زنان تشکیل داده‌اند.
مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی بابیان اینکه، آزمون به‌صورت هم‌زمان در سراسر کشور برگزار شده است گفت؛ یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در تمام ۳۱ مرکز استان و۱۴ شهرستان دیگر (مجموعاً ۴۵ شهرستان) و در ۷۷ حوزه امتحانی برگزار شد.

وی با اشاره به تنوع شغل محل‌ها و رشته‌های شغلی این آزمون‌ها گفت: داوطلبان بر اساس نوع رشته شغل و محل انتخابی، در قالب۱۸۶ عنوان رشته شغلی مختلف باهم رقابت کردند و پس از طی تمام فرآیند‌ها از جمله ارزیابی تکمیلی بر اساس سهمیه و شغل محل انتخابی جذب دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف خواهند شد.

مدیر مرکز آزمون گفت؛ داوطلبان برای جذب در دستگاه‌هایی از جمله سازمان سنجش آموزش کشور، سازمان حفاظت محیط‌زیست، سازمان بهزیستی، دانشگاه فرهنگیان، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی کشور، صندوق تأمین خسارت‌های بدنی، ادارات و دستگاه‌های استان‌های اردبیل و زنجان به رقابت پرداختند.

گفتنی است؛ یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور و مرحله اول آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین (ویژه استخدام در استان اردبیل و زنجان) روز جمعه ۸ دی‌ماه به‌صورت هم‌زمان در سراسر کشور برگزار شد.


خبر ۲۰ تیر ۱۴۰۲- اعلام نتایج دهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی

نتایج آزمون


خبر ۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۲ – به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر هنگام برگزاری دهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در بوشهر در دانشگاه خلیج فارس در گفتگو با خبرنگار صداوسیما با اشاره به این‌که جهاد دانشگاهی برگزارکننده این آزمون است، گفت: این آزمون در بوشهر با حضور هزار و ۶۷۷ داوطلب استان بوشهر برگزار شد که ۱۱۳ تن از کسانی که رتبه‌های برتر را به‌دست آورند، جذب ۸ دستگاه اجرایی خواهند شد.
علی احمدی‌زاده با بیان این‌که این آزمون نخستین آزمون استخدامی در سال ۱۴۰۲ است، افزود: گمرک، شیلات، جهاد کشاورزی، ثبت اسناد و املاک، راه و شهرسازی، پزشکی قانونی، امور مالیاتی و پست‌بانک هشت دستگاهی هستند که برگزیدگان این آزمون را جذب و استخدام خواهند کرد.
او با اشاره به این‌که نام نویسی این آزمون در اردیبهشت انجام شد، اضافه کرد: تا ۴۰ روز آینده سه برابر ظرفیت سهمیه استخدامی هر دستگاه، برای مصاحبه به هشت دستگاه اجرایی معرفی می‌شوند.
احمدی‌زاده گفت: آزمون قضات نیز ماه آینده با اجرای جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد و درخواست داریم و امیدورایم که آزمون وزارت نفت نیز در استان بوشهر برگزار شود.


خبر ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲- اعلام نتایج نهایی نهمین آزمون استخدامی فراگیر (سری سوم)
یجه نهایی نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی سال ۱۴۰۰ – سایر دستگاه ها بجز آموزش و پرورش اعلام شد.

مشاهده نتایج

مشاهده اطلاعیه


خبر ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۲ – پیرو اطلاعیه های مورخ ۱۴۰۱/۶/۱۵، ۱۴۰۱/۹/۱۵ و ۱۴۰۲/۱/۱۹، به اطلاع متقاضیان شرکت کننده در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور (به جزء وزارت آموزش و پرورش) که درتاریخ ۱۴۰۱/۴/۳۱ برگزار شد، می‌رساند که نتایج نهایی متقاضیان آزمون در درگاه اطلاع رسانی سازمان ‌سنجش آموزش کشور قرار گرفته است. لذا متقاضیان هریک از دستگاه‌های اجرایی شامل: وزارت جهاد کشاورزی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان حسابرسی، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، سازمان هواپیمایی کشوری، سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران، دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سیستان و بلوچستان شامل: اداره کل جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان پس از دریافت نتیجه آزمون، درصورتی که براساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون جزء پذیرفته شدگان در هر یک از دستگاه‌های اجرایی می‌باشند، موظفند برای اقدامات بعدی از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱/۲۹ به آدرس درگاه اطلاع رسانی دستگاه مورد نظر به شرح جدول زیر مراجعه و براساس توضیحات و زمان بندی‌های مندرج در اطلاعیه دستگاه، اقدام نمایند. 

مشاهده نتایج

نام دستگاه اجراییآدرس دستگاه
وزارت جهاد کشاورزی maj.ir
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی mcls.gov.ir
سازمان حسابرسیaudit.org.ir
مرکز توسعه تجارت الکترونیکیecommerce.gov.ir
سازمان هواپیمایی کشوریcaa.gov.ir
سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی
areeo.ac.ir
سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایرانinvestiniran.ir
دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداریujsas.ac.ir
سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سیستان و بلوچستانsb.mporg.ir

تذکر مهم:
عدم مراجعه داوطلب در مهلت تعیین شده براساس اطلاعیه اعلام شده توسط دستگاه اجرائی، به منزله انصراف داوطلب از سایر مراحل استخدام تلقی می‌شود.
ضمناً به اطلاع می رساند نتایج نهایی آزمون سایر دستگاه های اجرایی کشور در آزمون مذکور متعاقباً اعلام خواهد شد.


خبر ۱۹ فروردین ۱۴۰۲- اعلام نتایج نهایی نهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی
نتیجه نهایی نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی سال ۱۴۰۰ – سایر دستگاه ها بجز آموزش و پرورش اعلام شد.

مشاهده نتایج

مشاهده اطلاعیه


خبر ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۱ – اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص اعلام اسامی چند برابر ظرفیت نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال۱۴۰۰ به منظور انجام سایر مراحل جذب و استخدام (انجام مصاحبه استخدامی) به جزء وزارت آموزش و پرورش

  • پیرو اطلاعیه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۵، به اطلاع متقاضیان شرکت کننده در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور (به جزء وزارت آموزش و پرورش) که درتاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ برگزار شد، می‌رساند که کارنامه نتایج بررسی مدارک متقاضیان روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ در درگاه اطلاع رسانی سازمان ‌سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org  قرار می گیرد. لذا متقاضیان هریک از دستگاه‌های اجرایی شامل: وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت دادگستری، وزارت ورزش و جوانان، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت کشور، سازمان ثبت احوال کشور، بیمه مرکزی ایران، سازمان حسابرسی، سازمان بهزیستی کشور،  شرکت شهرک های کشاورزی، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، پژوهشگاه استاندارد، سازمان ملی بهره وری ایران، سازمان هواپیمایی کشوری، سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران، دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری، سازمان نقشه برداری کشور، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، سازمان هواشناسی کشور، شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، سازمان امور اراضی کشور (آزمون قراردادی)، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سیستان و بلوچستان شامل: اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی استان سیستان و بلوچستان، اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان سیستان و بلوچستان، اداره کل انتقال خون استان سیستان و بلوچستان، اداره کل بهزیستی استان سیستان و بلوچستان، اداره کل پزشکی قانونی استان سیستان و بلوچستان، اداره کل ثبت اسناد و املاک استان سیستان و بلوچستان، اداره کل جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان، اداره کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان، اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سیستان و بلوچستان، اداره کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان، اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان و شرکت سهامی برق منطقه ای سیستان و بلوچستان پس از دریافت نتیجه آزمون، درصورتی که براساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون جزء معرفی‌شدگان برای شرکت در مصاحبه استخدامی به هر یک از دستگاه‌های اجرایی می‌باشند، موظفند برای اطلاع از زمان و مکان مصاحبه در تاریخ ۱۴۰۱/۹/۲۰ به آدرس درگاه اطلاع رسانی دستگاه مورد نظر به شرح جدول ذیل مراجعه و براساس توضیحات و زمان بندی‌های مندرج در اطلاعیه دستگاه، اقدام نمایند. 

 تذکرات مهم:

۱) عدم مراجعه داوطلب در مهلت تعیین شده براساس اطلاعیه اعلام شده توسط دستگاه اجرائی، برای شرکت در مصاحبه به منزله انصراف داوطلب از سایر مراحل استخدام تلقی می‌شود.

۲) لازم به ذکر است که پس از شرکت در مصاحبه استخدامی از بین متقاضیان واجد شرایط برای طی سایر مراحل استخدامی به هریک از دستگاه های اجرایی معرفی خواهند شد.

 

برای مشاهده نام دستگاه اجرایی و آدرس درگاه اطلاع رسانی آن اینجا را کلیک کنید

کارنامه ی مرحله ی معرفی به مصاحبه نهمین آزمون استخدامی- سال ۱۴۰۰


خبر ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۱ – نتایج آزمون کتبی نهمین آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی اعلام گردید.

برای مشاهده اطلاعیه نتایج اینجا کلیک کنید

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک کنید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.