خانه » اطلاعیه های مهم » نحوه اعتراض به نتایج آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۴۰۲

نحوه اعتراض به نتایج آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۴۰۲

متن آگهی:

خبر ۲۷ مهر ۱۴۰۲- مهلت و شیوه اعتراض به نتایج آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۴۰۲
مرحله تستی آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه روز ۳ شهریور ۱۴۰۲ برگزار شد. نتایج این آزمون چهارشنبه ۲۶ مهر در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.
داوطلبان این آزمون در صورت هرگونه سوال در رابطه با نمره آزمون و یا سهمیه شرکت در آزمون، می توانند موضوع خود را فقط در قسمت سیستم پاسخگویی سازمان سنجش آموزش کشور حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۵ مطرح کنند.


خبر ۲۶ مهر ۱۴۰۲- اعلام نتایج نهایی آزمون وکالت مرکز وکلا قوه قضائیه ۱۴۰۲
به اطلاع متقاضیان آزمون وکالت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۳برگزار شد، می‌رساند، کارنامه نتایج نهایی ‌آزمون مذکور در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده است. متقاضیان پس از مشاهده کارنامه آزمون، چنانچه جزء پذیرفته‌شدگان هستند، می‌بایست از تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۰ لغایت ۱۴۰۲/۰۸/۳۰برای انجام ثبت‌نام و بارگذاری مدارک به سامانه جذب مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه به نشانی: jazb.23055.ir مراجعه نمایند. بدیهی است مسئولیت و تبعات عدم ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان در تاریخ اعلامی، بر عهده داوطلب خواهد بود.
لازم به توضیح است تمامی اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به آزمون وکالت از طریق درگاه اطلاع رسانی این مرکز به نشانی www.23055.ir قابل مشاهده است.

مشاهده نتایج


خبر ۲۸ شهریور ماه ۱۴۰۲ -اعلام نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه تا دو ماه دیگر

رئیس مرکز وکلا،کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه از اعلام نتایج آزمون وکالت این مرکز تا دو ماه آینده خبر داد.

حسن عبدلیان پور در گفت و گو با ایسنا درباره اعلام نتایج آزمون وکالت مرکز مشاوران قوه قضاییه گفت: تا دو ماه آینده نتایج این آزمون اعلام خواهد شد.


خبر ۲۱ شهریور ۱۴۰۲- اعلام نتایج آزمون ورودی کارآموزی وکالت کانون های وکلای دادگستری

مشاهده نتایج


خبر ۱۴ مرداد ۱۴۰۲- زمان اعلام نتایج آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری
رئیس کانون وکلای دادگستری استان یزد گفت: هزار و ۴۱۳ داوطلب در این آزمون علمی برای ورود به حرفه وکالت حضور یافتند که از این تعداد ۶۳۲ نفر مرد و ۷۸۱ نفر زن هستند.
محمدحسین جعفری افزود: نفرات قبول شده در این آزمون برای انجام مراحل بعدی معرفی خواهند شد.
وی ادامه داد: نتایج این آزمون در اواخر شهریورماه اعلام می‌شود.
رئیس کانون وکلای دادگستری استان اظهار داشت که کانون وکلا حداکثر ظرف مدت ۶ ماه از تاریخ آزمون نسبت به صدور پروانه کارآموزی وکالت اقدام می‌کند.


خبر ۷ خرداد ماه ۱۴۰۲ – به گزارش اختبار، بر اساس اطلاعیه‌ای که برای پذیرفته‌شدگان آزمون سال ۱۴۰۱ مرکز وکلای قوه قضاییه ارسال شده، زمان تشکیل پرونده در مراکز استانی از ۱۶ خرداد تا ۱۵ تیر ۱۴۰۲ است.

تاریخ حضور هر کارآموز به ترتیب حروف الفبا، توسط استان مربوطه متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

مدارک لازم جهت ثبت نام

۱- شناسنامه و تصویر تمام صفحات

۲- کارت ملی و تصویر پشت و روی آن

۳- دانشنامه یا گواهی موقت مقطع کارشناسی و تصویر آن

۴ – کارت پایان خدمت یا گواهی معافیت دائم یا موقت و تصویر آن (ویژه آقایان)

۵- سه قطعه عکس ۴ * ۳

۶- تکمیل فرم ها و امضاء آن در حضور نماینده استان

پذیرفته‌شدگان برای دانلود فرم های مربوط به ثبت نام می‌بایست به نشانی www.۲۳۰۵۵.ir یا به لینک https://b2n.ir/p11052 مراجعه کنند.

بر اساس این اطلاعیه، برای پذیرفته شدگانی که پیامک ارسال نشده پرونده ایشان در نوبت بررسی است و در اسرع وقت اطلاع رسانی می‌شود.

همچنین برای پذیرفته شدگانی که زمان پرونده به ایشان سابقا اعلام شده لازم است در همان زمان اعلامی قبلی مراجعه نمایند.


خبر ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۲ – فهرست حوزه‌هایی قضایی که از سوی مرکز وکلای قوه قضاییه برای تعیین محل اشتغال پذیرفته‌شدگان آزمون سال ۱۴۰۱ این مرکز منتشر شده بود، تغییر کرد.

به گزارش اختبار، پذیرفته‌شدگان مرحله مصاحبه عقیدتی‌سیاسی آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه سال ۱۴۰۱ (آزمون فوق‌العاده) روز ۱۹ فروردین پیامی مبنی بر آغاز فرایند انتخاب حوزه قضایی محل اشتغال خود در سامانه جذب مرکز دریافت کردند.

روز گذشته نیز اعلام شد که مهلت این انتخاب حوزه قضاییه تا ۳۰ فروردین است و پس از آن تمدید نخواهد شد.

با اینحال لینک انتخاب حوزه قضایی روز گذشته (۲۱ فروردین) برای ساعاتی از پروفایل کاربری داوطلبان حذف شد و پس از آن با تغییراتی نسبت به فهرست اولیه حوزه‌های قضایی فعال شد.

امروز، ۲۲ فروردین نیز پیامی جدید مبنی بر «انتخاب حوزه مجدد» در پروفایل داوطلبان قرار گرفته است.

در این پیام به داوطلبان اعلام شده:

پذیرفته‌شده گرامی؛ از آنجا که ساختار انتخاب وزه قضایی در سامانه جذب تغییراتی ایجاد شده، ضمن عرض پوزش به اطلاع می‌رساند که لازم است مجددا فرایند انتخاب حوزه قضایی خود را تا تاریخ ۱۴۰۲/۱/۳۰ در سامانه جذب انجام دهید.

به این ترتیب داوطلبانی که پیش از اصلاحات مذکور انتخاب حوزه قضایی را انجام داده‌اند می‌بایست مجدد این فرایند را تکرار کنند.


خبر ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۲ – پایگاه خبری اختبار- نتایج نهایی آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه سال ۱۴۰۱ موسوم به «آزمون فوق‌العاده» فردا منتشر می‌شود.

به گزارش اختبار، آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه سال ۱۴۰۱ در ۲۳ اردیبهشت‌ماه سال گذشته برگزار و نتایج اولیه آن یک بار در ۳۱ مرداد بر اساس نمره خام و بار دوم در ۳۰ شهریور بر اساس نمره تراز اعلام گردید.

پس از حواشی مختلفی که نحوه اعلام نتایج و نیز تصمیم این مرکز برای برگزاری مرحله مصاحبه شفاهی ایجاد کرد، نهایتا پذیرفته‌شدگان از بهمن‌ماه برای شرکت در مرحله عقیدتی‌سیاسی دعوت شدند و این فرایند در اسفند ۱۴۰۱ به پایان رسید.

از آن زمان داوطلبان چشم‌انتظار اعلام نتایج قطعی آزمون بودند که به گفته رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه روز ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ رخ خواهد داد.

بر اساس آنچه حسن عبدلیان‌پور هفته گذشته در گفت‌وگو با صداوسیما اعلام کرد، نتایج قطعی آزمون ۱۴۰۱ مرکز وکلای قوه قضاییه روز بیستم فروردین اعلام و بلافاصله دوره کارآموزی پذیرفته‌شدگان شروع می‌شود.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.