خانه » اطلاعیه های مهم » اطلاعیه دوره کارآموزی پذیرفته شدگان آزمون استخدام شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس

اطلاعیه دوره کارآموزی پذیرفته شدگان آزمون استخدام شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس

متن آگهی:

خبر ۱۵ آذر ۱۴۰۲- اطلاعیه دوره کارآموزی پذیرفته شدگان آزمون استخدام شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس
پذیرفته شدگان آزمون استخدامی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پیرو تصمیمات اتخاذ شده از طرف شرکت های پتروشیمی صدف، ارومیه و ارغوان گستر ایلام، بدینوسیله به اطلاع می رساند شروع دوره کارآموزی افراد پذیرفته شده در رسته های شغلی مندرج در جدول به تعویق افتاده است و زمان حضور این افراد جهت انجام امور استخدامی و شروع دوره کارورزی متعاقبا و در نیمه اول بهمن ماه اطلاع رسانی خواهد شد.

– لذا تاکید می گردد حضور پذیرفته شدگان مشاغل مندرج در جدول پیوست (جدول رسته های شغلی) در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۷ در شرکت ره آوران فنون پتروشیمی منتفی میگردد.

– ضمنا حضور کلیه پذیرفته شدگان شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۷ به قوت خود باقیست.

مشاهده جدول رسته های شغلی


خبر ۱۴ آذر ۱۴۰۲: اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی شرکت نفت ستاره خلیج فارس

پیرو اطلاعیه ۱۴۰۲/۰۴/۲۸، به اطلاع متقاضیان شرکت‌کننده در آزمون استخدامی شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس که در تاریخ ۲۸ و ۱۴۰۲/۰۲/۲۹برگزار شد، می‌رساند کارنامه نتایج آزمون مذکور در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ‌سنجش آموزش کشور قرار گرفته است. متقاضیان پس از مشاهده کارنامه آزمون و در صورت قبولی در آزمون مذکور، ضروری است به نکات زیر توجه نمایند:

۱٫چنانچه در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون قرارگرفته‌اند لازم است به منظور طی سایر مراحل استخدام (آزمایشات و معاینات پزشکی، گزینش) به شرح ذیل اقدام نمایند:

۱-۱- دعوت به شروع به‌کار پذیرفته‌شدگان نهایی در ۴ گروه و بر اساس نیاز پالایشگاه صورت می‌پذیرد لذا عدم دعوت در گروه‌های ابتدایی به معنای عدم پذیرش نیست.

۱-۲-به همراه داشتن مدارک ذیل در زمان انجام معاینات طب کار الزامی است:

-۴ قطعه عکس (۴×۳)
– اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی افراد تحت تکفل
-اصل گواهی عدم سوء پیشینه

۲٫قبولی در این آزمون صرفاً به معنای کسب حداقل امتیاز علمی لازم برای سیر سایر مراحل استخدامی (طبِ کار و گزینش) است و هیچ‌گونه حقی را برای استخدام داوطلب پذیرفته شده ایجاد نمی‌نماید.

۳٫قبول‌شدگان بر اساس کارنامه آزمون برای پیگیری سایر مراحل استخدامی لازم است به درگاه اطلاع‌رسانی شرکت نفت ستاره خلیج فارس به نشانی مراجعه نموده و اطلاعیه‌های مربوط به زمان حضور جهت انجام سایر مراحل استخدامی را پیگیری و در موعد مقرر به محل‌های تعیین شده از سوی شرکت نفت ستاره خلیج فارس مراجعه نمایند.

۴٫در صورتی که پذیرفته‌شدگان در مهلت تعیین شده برای سیر سایر مراحل استخدامی مراجعه ننمایند به منزله انصراف تلقی گردیده و داوطلب حق هیچ‌گونه اعتراضی را نخواهد داشت.

۵٫ چنان‌چه به هر دلیلی صلاحیت‌های عمومی فرد پذیرفته‌شده از سوی هسته گزینش مورد تأیید قرار نگیرد کسب نمره حد نصاب قبولی، انجام معاینات پزشکی، ارائه گواهی سوءپیشینه و همچنین شرکت در دوره کارآموزی، هیچ‌گونه حقی جهت استخدام در شرکت نفت ستاره خلیج فارس ایجاد نخواهد کرد و از ادامه فرایند استخدام ایشان جلوگیری خواهد شد.

۶٫ با توجـه بـه ضوابط و شرایط اعلام شده در دفترچه آزمــون اســتخدامی شرکت نفت ستاره خلیج فارس در سال ۱۴۰۱ شرایط بهـره‌منـدی از تمامی سهمیه‌ها و …. بـه اطلاع داوطلبان رسیده است. بنـابراین بـه درخواسـت‌هـای تغییـر وضـعیت در سهمیه‌ها، ترتیـب اثـر داده نخواهـد شـد.

لازم به توضیح است تمامی اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به آزمون استخدامی شرکت نفت ستاره خلیج فارس از طریق درگاه اطلاع رسانی قابل مشاهده است.

داوطلبان باید تمام موارد فوق را با دقت مطالعه نموده و بر اساس مفاد ذکر شده عمل نمایند. بدیهی است مسئولیت عدم اجرا و اقدام صحیح موارد فوق به عهده داوطلب است.

مشاهده نتایج

 

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.