خانه » اطلاعیه های مهم » اطلاعیه اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی شرکت بیمه البرز

اطلاعیه اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی شرکت بیمه البرز

متن آگهی:

خبر ۱۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ – اطلاعیه اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی شرکت بیمه البرز

ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان نهایی فرایند استخدامی سال ۱۴۰۲ بیمه البرز، به استحضار می رساند نتایج نهایی استخدامی از طریق پیامک یا بخش پیگیری سامانه استخدامی بیمه البرز قابل مشاهده می باشد. پذیرفته شدگان گرامی خواهشمند است ضمن مطالعه دقیق فایل راهنمای تکمیل پرونده، نسبت به دریافت، تکمیل و تحویل فرم ها و مدارک مذکور در موعد مقرر از طریق لینک های ذیل اقدام فرمایید.

فایل راهنمای تکمیل پرونده پذیرفته شدگان

لینک دانلود فرم استخدامی

لینک دانلود فرم مرکز حراست وزارت

لینک دانلود فرم توافق نامه کاربری

لینک دانلود فرم افتتاح حساب بانکی


خبر ۳ بهمن ماه ۱۴۰۱ – اطلاعیه دعوت به مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی شرکت بیمه البرز

در مرحله مصاحبه، به استحضار می رساند متقاضیان گرامی می توانند از طریق بخش پیگیری سامانه از وضعیت پرونده و تاریخ برگزاری مصاحبه خود مطلع گردند.

خواهشمند است افراد واجد شرایط دعوت به مصاحبه برای اطلاع از زمان، مکان و مدارک لازم در روز مصاحبه حتما از طریق لینک زیر فایل «راهنمای مصاحبه» را دانلود و با دقت مطالعه نمایند.

همچنین دعوت شدگان به مصاحبه لازم است فایل «کتابچه دانش سازمانی بیمه البرز» را به عنوان منبع مطالعاتی از طریق لینک زیر دانلود و برای آمادگی در روز مصاحبه مطالعه فرمایند.

دانلود فایل راهنمای مصاحبه

دانلود فایل کتابچه دانش سازمانی بیمه البرز


خبر ۲۴ آبان ۱۴۰۱: پذیرفته شدگان گرامی خواهشمند است پیرو هماهنگی قبلی ضمن انجام و تحویل معاینات پزشکی و سوء پیشینه در اسرع وقت، فایل مدارک مورد نیاز را مطالعه و نسبت به دریافت و تکمیل فرم‌های ضروری از طریق لینک ‌های ذیل اقدام فرمایید. شایان ذکر است که تاریخ تحویل مدارک (شامل موارد مندرج در فایل راهنمای تکمیل مدارک) همزمان با جلسه جامعه پذیری بوده و زمان آن برای متقاضیان تهران در روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۲۸ و متقاضیان شهرستان در روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۰۵ راس ساعت ۸ صبح به آدرس تهران- خیابان شریعتی- بالاتر از ظفر- نبش کوچه آبان- پلاک ۱۳۲۰ – ساختمان مرکزی بیمه البرز – طبقه ششم – سالن همایش می باشد.
حضور کلیه پذیرفته شدگان محترم در جلسه فوق الذکر الزامی می‌باشد.

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه کلیک نمایید


خبر ۸ آبان ۱۴۰۱: ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان نهایی فرایند استخدامی سال ۱۴۰۱ بیمه البرز، به استحضار می رساند نتایج نهایی استخدامی سال۱۴۰۱ از طریق بخش پیگیری سامانه استخدامی بیمه البرز قابل مشاهده می باشد.
شایان ذکر است باعنایت به اینکه امور مربوط به اشتغال پذیرفته شدگان محترم در حال انجام است لذا متعاقبا جهت تکمیل فرم و انجام امورات بعدی از طریق همین سامانه اطلاع رسانی خواهد شد. پذیرفته شدگان گرامی می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۹۴۶۱۴۲۸ اداره جذب و استخدام تماس حاصل فرمایند

جهت مشاهده نتایج نهایی کلیک نمایید

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.