خانه » استخدام در استان خراسان رضوی » اعلام نتایج مصاحبه آزمون استخدامی مجتمع فولاد خراسان

اعلام نتایج مصاحبه آزمون استخدامی مجتمع فولاد خراسان

متن آگهی:

خبر ۴ بهمن ۱۴۰۰- اعلام نتایج مصاحبه آزمون استخدام مجتمع فولاد خراسان

جهت یادآوری کدرهگیری اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده نتایج مصاحبه اینجا کلیک نمایید


خبر ۷ دی ۱۴۰۰- اطلاعیه مصاحبه فنی-تخصصی پذیرفته شدگان آزمون استخدام مجتمع فولاد خراسان

با سلام و آرزوی توفیق و تندرستی برای یکایک شرکت کنندگان در هشتمین آزمون استخدامی «مجتمع فولاد خراسان» (برگزار شده در روزهای ۱۱ و ۱۲ آذرماه ۱۴۰۰)، با توجه به اعلام چند برابر ظرفیت اسامی حائزین شرایط آزمون کتبی و دعوت از ایشان برای مصاحبه فنی و تخصصی، به استحضار می رساند:
اساس تاکید صریح ماده ۵ از بند الف «شرایط اختصاصی داوطلبان» مندرج در دفترچه راهنما، که از طریق اطلاعیه مکتوب در روزنامه های سراسری و نشریات محلی نیز به اطلاع داوطلبان محترم رسیده، افراد دارای مدارک بالاتر (به شرط  دارا بودن سایر شرایط آگهی) حداکثر در یک مقطع تحصیلی پائین تر مجاز به ثبت نام در آزمون بوده اند.
از این رو با توجه به
– لزوم تطابق حداکثری شرایط و ویژگی های شخصیتی و تجربی شرکت کنندگان با نیازمندی های شغلی مدنظر شرکت،
– ضرورت رعایت مقررات شرکت در همه مراحل و مقاطع کاری
– اهمیت رعایت اصل صداقت در اطلاعات خوداظهاری شده ی داوطلبان
– رعایت عدالت و پرهیز از تضییع حق داوطلبانی که بر اساس ضوابط و معیارهای اعلام شده در آزمون شرکت کرده اند،
آن دسته از داوطلبانی که مدرک تحصیلی واقعی آن‌ها بیش از یک مقطع بالاتر از مدرکی باشد که در هنگام ثبت‌نام ارایه داده‌اند،مجاز به شرکت در مرحله‌ی مصاحبه نمی باشند و دانشگاهِ برگزارکننده آزمون، با استعلام سوابق تحصیلی، تنها از داوطلبان واجد شرایط مذکور مصاحبه به عمل خواهد آورد.
لذا تاکید می شود که تنها داوطلبانی در محل مصاحبه شفاهی حضور یابند که همه شرایط و ضوابط آزمون (از جمله بند یادشده) را دارند و عزیزان فاقد شرایط مذکور از حضور در محل مصاحبه خودداری فرمایند.


خبر ۲۲ آذر ۱۴۰۰- اعلام نتایج آزمون استخدامی مجتمع فولاد خراسان

جهت بازیابی کدرهگیری اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۲ دی ۹۹: اعلام نتایج مصاحبه استخدامی شرکت مجتمع فولاد خراسان

جهت بازیابی کدرهگیری اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده نتایج مصاحبه اینجا کلیک نمایید


خبر ۹ دی ۹۹- اطلاعیه زمان اعلام نتایج مصاحبه استخدامی شرکت مجتمع فولاد خراسان 

نتایج مصاحبه استخدامی مجتمع فولاد خراسان تا تاریخ ۲۰ دی ماه ۱۳۹۹ اطلاع رسانی خواهد شد.


خبر ۱ آذر ۹۹-انتشار کارنامه آزمون استخدامی شرکت مجتمع فولاد خراسان

جهت بازیابی کدرهگیری اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده کارنامه آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۲ آبان ۹۹- اطلاعیه ارسال مدارک آزمون استخدام شرکت مجتمع فولاد خراسان

جهت ارسال مدارک اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۱ آبان ۹۹- خبر زمان اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت مجتمع فولاد خراسان 

مدیرعامل فولاد خراسان همزمان با برگزاری هفتمین آزمون استخدامی این شرکت، شایسته گزینی و جذب منابع انسانی توانمند را مهم ترین سرمایه گذاری بلند مدت این شرکت خواند و افزود: کارکنان، مهم ترین سرمایه شرکت محسوب می شوند که تحقق چشم اندازهای بلندمدت و تولید پایدار مجموعه وابسته به عملکرد و کارآمدی ایشان است.
مرحله کتبی هفتمین آزمون استخدامی شرکت «مجتمع فولاد خراسان» برای جذب نیروی مورد نیاز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های لازم در شرایط مقابله با کرونا در روز جمعه ۹ آبان ماه برگزار شد. غفوری با بیان این که آزمون استخدامی  برای جذب ٢۴۴ نفر از جوانان تحصیل کرده و دارای دانش و تخصص در مقاطع تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس برنامه ریزی شده است، گفت:  امیدوارم همکاران جدید الاستخدام با حضور خود در جمع خانواده بزرگ فولاد خراسان روحی نو در پیکره سازمان دمیده و در کنار همکاران باتجربه و متخصص، بالندگی سازمان را بیش از پیش ارتقا دهند.
کسری غفوری زمان اعلام نتایج آزمون کتبی را ظرف کم تر از یک ماه آینده اعلام کرد و افزود: دو پروژه جدید در برنامه توسعه شرکت تعریف شده که راه اندازی کارخانه  ۲٫۵ میلیون تنی کنسانتره سنگ آهن در سنگان مهم ترین اولویت توسعه ای شرکت به شمار می آید.
ریدون صبوریان افزود: با توجه به این که دانشگاه صنعتی امیرکبیر به‌عنوان مجری این آزمون از تجربه و دانش کافی در این زمینه برخوردار است، طراحی و تهیه سؤالات، برگزاری آزمون، حفاظت و امنیت سؤال‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به این دانشگاه واگذار شد که این دانشگاه معتبر با همکاری دانشگاه فردوسی مشهد، به عنوان قطب علمی استان، آزمون را برگزار کردند.
صبوریان با بیان این که آزمون استخدامی فولاد خراسان در ۱۸ رشته برگزار شد افزود: از میان ۴هزار داوطلب، ۲۴۴ نفر از طریق برگزاری آزمون کتبی (دانشی)، مصاحبه تخصصی، مصاحبه روانشناختی، طب صنعتی و گزینش، جذب مجتمع فولاد خراسان می شوند.
معاون منابع انسانی و امور اجتماعی این شرکت در پاسخ به این که «چرا آزمون در شرایط کرونا در نیشابور برگزار نشد»، گفت: با توجه به ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، وجود فضای لازم در دانشگاه فردوسی و تجارب این مجموعه، داوطلبان امکان گذراندن آزمون در فضایی آرام، با امکانات کافی و با کم ترین نگرانی بابت سلامت خود را یافتند.
مدیر حراست فولاد خراسان گفت: با توجه به شرایط بیماری کرونا و ضرورت حفاظت از سلامت داوطلبان این آزمون در ۷حوزه در دانشکده های جداگانه در محل دانشگاه فردوسی برای ۴هزار و ۱۵۰ نفر برگزاری شد. تب سنجی، رعایت فاصله اجتماعی و کنترل داوطلبان از لحاظ همراه داشتن ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی از تمهیدات دیگر برای براگزاری آزمون بود.
حامد افضلی نیکو درباره حافظت از آزمون گفت: سوالات به صورت پلمپ و محرمانه با نظارت حراست فولاد خراسان تحویل حوزه آزمون (دانشگاه فردوسی) شد و شایان ذکر است این آزمون با حضور ۲۲۰ نفر ناظر برگزار گردید.


خبر ۵ آبان ۹۹: اعلام نتایج بررسی مدارک آزمون استخدامی شرکت مجتمع فولاد خراسان 

جهت یادآوری کدرهگیری اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده نتایج بررسی مدارک اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۱ آبان ۹۸: اعلام نتایج مصاحبه استخدامی شرکت مجتمع فولاد خراسان 

جهت بازیابی کد رهگیری اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده نتایج مصاحبه اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۵ تیر ۹۸: اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت فولاد خراسان 

جهت بازیابی کد رهگیری اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۵ خرداد ۹۸- اعلام نتایج ارزیابی اولیه کنترل مدارک آزمون استخدامی شرکت مجتمع فولاد خراسان

مشاهده نتایج ارزیابی

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.