خانه » اطلاعیه های مهم » اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام امور آموزش معلولین، به زودی

اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام امور آموزش معلولین، به زودی

متن آگهی:

خبر ۵ آذر ماه ۱۴۰۲ – علی ممبینی در گفت: امسال پس از چندین سال برای مدارس استثنایی خوزستان سهمیه جذب نیرو‌های توانبخشی و کارشناسان کاردرمان و گفتاردرمان را دریافت کرده‌ایم.

او  ادامه داد: امسال ۴۹ سهمیه استخدامی کاردرمان و گفتاردرمان داریم که فرایند جذب آن‌ها در حال انجام است و نتیجه نهایی به زودی اعلام خواهد شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: این نیرو‌ها در مدارس و مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله بهنگام در سطح استان خوزستان مشغول به کار خواهند شد.

آقای ممبینی با اشاره به آغاز روند سنجش سلامت نوآموزان، افزود: سنجش سلامت با فعالیت ۴۵ مرکز جامع سنجش آموزش، توانبخشی و مداخله بهنگام آغاز شده است و والدینی که کودک پیش دبستانی دارند می‌توانند با مراجعه به سامانه مای مدیو برای انجام سنجش نوبت‌گیری کنند. همچنین سنجش نوآموزان عشایری آغاز شده و در حال حاضر در این خصوص یک مرکز جامع سنجش عشایر به صورت سیار آغاز به کار کرده است.


خبر ۱۷ آبان ۱۴۰۲- اعلام نتایج آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین آموزش و پرورش

مشاهده نتایج

اطلاعیه اعلام نتایج آزمون کتبی


خبر ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۲ – حمید طریفی حسینی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس درباره زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای جذب مربی امور آموزش معلولین اظهار کرد: این آزمون با عنوان جذب مربی امور آموزش معلولین جهت جذب گفتاردرمان و کاردرمان فراخوان داده شد که ۲۴۱۶ نفر در این آزمون ثبت‌نام کردند.

 وی با بیان اینکه امروز نتایج این آزمون اعلام می‌شود، ادامه داد: در مرحله اول ۱۱۵۹ نفر نمره علمی لازم را برای ورود به مرحله ارزیابی تکمیلی کسب کردند که شامل ۹۰۹ خانم با ۷۸.۵ درصد و ۲۵۰ آقا با ۲۱.۵ درصد هستند.

طریفی حسینی افزود: طی یکی، دو هفته آینده کانون‌های ارزیابی تکمیلی برگزار می‌شود و نتایج نهایی شامل ۴۰ درصد نمره کتبی و ۶۰ درصد ارزیابی تکمیلی است.

وی تصریح کرد: ۱۱۵۹ نفر که در مرحله اول پذیرفته شدند شامل ۹۲۸ نفر سهمیه آزاد، ۱۱۴ نفر سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران، ۱۰۶ نفر سهمیه ۵ درصد ایثارگران و ۱۱ نفر هم سهمیه ۳ درصد معلولین هستند.


حبر ۲۹ مهر ماه ۱۴۰۲ -اعلام نتایج آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین تا هفته آینده

حمید طریفی حسینی افزود: پس از اعلام نتایج اولیه، مرحله ارزیابی تکمیلی را آغاز می‌کنیم. این مرحله مانند فرایند ارزیابی در آزمون استخدامی آموزگار استثنایی و ابتدایی و دبیر و هنرآموزی است. در آزمون جذب رشته شغلی مربی امور آموزش معلولین ۴۰ درصد نمره مربوط به مرحله آزمون کتبی و ۶۰ درصد نمره داوطلبان در مرحله ارزیابی تکمیلی در کانون‌های ارزیابی به دست می‌آید.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در ادامه تصریح کرد: در آزمون جذب رشته شغلی مربی امور آموزش معلولین حدود دو هزار ۵۰۰ نفر ثبت نام کردند و ما هزار نفر ردیف استخدامی داریم؛ بنابراین به نظر می‌رسد با این شرایط، شانس قبولی افراد مستعد بالاست و کسانی که با مطالعه کافی، حدنصاب را به دست بیاورند، احتمال قبولی آن‌ها زیاد است.

طریفی حسینی تاکید کرد: پس از اعلام نتایج هایی، دوره‌های پودمانی برای افراد پذیرفته شده برگزار می‌شود. با اینکه افراد شرکت کننده در این آزمون رشته‌های مرتبط دارند، ولی به دلیل اینکه شرط استخدام رسمی در وزارت آموزش و پرورش از طریق ماده ۲۸، گذراندن دوره یک‌ساله مهارت آموزی است، افرادی که در آزمون گفتاردرمان و کاردرمان شرکت کرده‌اند نیز باید این دوره یک‌ساله را بگذرانند.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: فرایند جذب پذیرفته شدگان نهایی آزمون رشته شغلی مربی امور آموزش معلولین، از اواخر آذرماه یا اوایل دی ماه آغاز و کامل می‌شود و همزمان با اینکه مشغول به کار می‌شوند، باید دوره فشرده‌ای که دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌کند را طی کنند. بنابراین افراد قبول نهایی بلافاصله پس از اعلام نتایج، جذب مدارس استثنایی یا مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله بهنگام که از سال قبل راه اندازی شده می‌شوند و مشغول به کار خواهند شد.

او در مورد وضعیت کمبود معلم در مدارس استثنایی کشور نیز بیان کرد: ما مشکل حادی از این نظر که مثلا کلاس‌های درس خالی از معلم باشد، نداریم. کادر آموزشی ما تکمیل است و در همین آزمون استخدامی آموزگاری استثنایی ۷۰۰ را نفر را جذب کردیم. سالانه از طریق دانشگاه فرهنگیان نیز نیروهایی برای آموزش کودکان استثنایی جذب سازمان می‌شوند. مهر سال جاری نیز حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ نفر معلم فارغ التحصیل از طریق دانشگاه فرهنگیان به ما اضافه شده و هم اکنون کمبود معلم خاصی نداریم.

طریفی حسینی ادامه داد: ما برای استاندارد بالاتر کلاس‌ها و به عنوان نیروهای کیفیت بخش، از افرادی که در تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی به ما اضافه خواهند شد، بهره‌مند می‌شویم. همچنین به عنوان معاون مدارس یا مربی پرورشی یا سایر نیروهایی که یک مدرسه استثنایی به آن نیاز دارد، از این افراد استفاده خواهیم کرد.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی بیان کرد: در مورد افرادی که در نتیجه نهایی آزمون آن‌ها کد ۱۹ درج شده است، توضیح داد: این افراد در گزینش مجدد بررسی می‌شوند و در صورت قبولی در این مرحله، به آموزش و پرورش استثنایی اضافه خواهند شد. وضعیت کار این افراد نیز هم اکنون در حال بررسی است.


خبر ۲۲ مهر ماه ۱۴۰۲ – رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از اعلام نتایج آزمون استخدامی “مربی امور آموزش معلولین” تا ۲ هفته آینده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی، آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش برای جذب مربی امور آموزش معلولین، امروز در مراکز استان‌ها برگزار شد.

این آزمون در استان البرز، شهر تهران و شهرستان‌های تهران به صورت متمرکز در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.

آزمون استخدامی جذب مربی امور آموزش معلولین برای جذب یک‌هزار نیروی کاردرمان و گفتاردرمان در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد و این افراد از امسال کار خود را در مدارس و مراکز توانبخشی آغاز می‌کنند.

ثبت‌نام آزمون استخدامی جدید آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مربی امور آموزش معلولین از ۱۷ شهریور آغاز شد و تا دوم مهر نیز ادامه داشت.

حمید طریفی حسینی درخصوص این آزمون اظهار کرد: تلاش می‌کنیم نتایج اولیه این آزمون تا ۲ هفته دیگر اعلام شود و افراد به مرحله مصاحبه و ارزیابی تکمیلی می‌روند.

وی افزود: در آزمون رشته شغلی مربی امور آموزش معلولین، یک‌هزار نفر جذب می‌شوند که این افراد با عنوان گفتار درمان و کاردرمان در سال‌جاری در مدارس و مراکز توانبخشی فعالیت می‌کنند.

کانال تلگرام استخدامی

جهت مشاهده نیازمندی های روزانه استخدام در روزنامه ها اینجا کلیک کنید

هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد درخواست خود به نکات زیر توجه کنید.
* سایت استخدامی هیچ گونه مسئولیتی در تعیین شرایط و مشخصات آگهی های درج شده و یا توافق بین کارجویان و کارفرمایان و سازمان ها ندارد لذا خواهشمند است در ارسال مدارک و مشخصات خود بالاخص در مورد شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی دقت لازم را مبذول فرمایید.
* تنها سازمان ها ، دستگاه های دولتی و بانک ها بر طبق قانون جهت برگزاری آزمون ها هزینه ثبت نام دریافت می کنند. چناچه شرکت و یا بخش خصوصی اقدام به گرفتن وجه در قبال ثبت نام شما کرد هوشیار باشید و از واریز وجه اجتناب کنید.
*متاسفانه بعضی آگهی دهنده ها به طور کامل شرایط و ضوابط خود را در آگهی ها اعلام نمی کنند در صورتیکه شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به دریافت وجه و اخاذی از شما کرد مراتب را به سایت استخدامی اطلاع تا در اسرع وقت آگهی های این آگهی دهندگان حذف و به آنان هشدار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.